Ξύλινα καράβια [Crosby, Stills & Nash]

17 June 2006
14,350
Μπαμπούσκα είναι....το επιβεβαιώνω...

είσαστε κοθώνια και οι δύο.
παρατηρητικότης μηδέν.
δεν έβαλα την εξωτερική κούκλα, τη γρηά.
έβαλα τις εσωτερικές: τις κορούλες της.
τις ματρόσκες.

χιχι

:aetsch:
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,319
Αθήνα
MusicBox.jpg

Μια γνώμη είναι, όπως άλλωστε όλες, μην τρελαθείτε κιόλας...
Πάντως η εισαγωγή επιβεβαιώνει το Γιώργο, ποιες δηλαδή ήταν οι συνθήκες δημιουργίας τους.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Μια γνώμη είναι, όπως άλλωστε όλες, μην τρελαθείτε κιόλας...
Πάντως η εισαγωγή επιβεβαιώνει το Γιώργο, ποιες δηλαδή ήταν οι συνθήκες δημιουργίας τους.

Mια γνώμη είναι σίγουρα.
όλοι έχουν μια.

Πάντως δεν διαφωνώ απαραίτητα με το Γιώργο. Σίγουρα έτσι θαταν ή θέλανε να περάσει στον τύπο ή κατάφεραν να περάσει ή έστω καταγράφτηκε.
Όμως ...for the sake of conversation....
 
17 June 2006
14,350
Μια γνώμη είναι, όπως άλλωστε όλες, μην τρελαθείτε κιόλας...

Eχει ένα μείζον ατόπημα: οι Grateful Dead Δεν επιτρέπεται να μπαίνουν στη ίδια πρόταση με τύπους σαν τους America, τους Loggins & Messina και, ιδιαίτερα, τους Eagles.

Είναι ντροπή.
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,319
Αθήνα
"...the trio’s eponymous effort unquestionably was an Americana-infused masterpiece that not only provided the framework for the Grateful Dead’s twin gems Workingman’s Dead and American Beauty, but also poured the foundation for the careers of America, Loggins & Messina, and The Eagles."

Eχει ένα μείζον ατόπημα: οι Grateful Dead Δεν επιτρέπεται να μπαίνουν στη ίδια πρόταση με τύπους σαν τους America, τους Loggins & Messina και, ιδιαίτερα, τους Eagles.

Είναι ντροπή.
Χμμ, είναι δύο προτάσεις που χωρίζονται με κόμμα. Κάλλιστα θα μπορούσε να υπάρχει τελεία.

Εννοείται φυσικά πως τα 'Workingman's Dead' και 'American Beauty' είναι τελείως διαφορετικά σε πνεύμα από το δίσκο των CS&N.
Καμμία σχέση.
Μιλάει για παροχή πλαισίου, δεν εξομοιώνει.

Είπαμε να μην τρελαθούμε. Πάντως, οι αιρετικές απόψεις βοηθούν στην εξαγωγή "στέρεων" συμπερασμάτων.
:ernaehrung004:
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
πάντως εμένα πιό πολύ με ενοχλούν οι America εκεί μέσα και όχι οι Dead.
Γιατί είναι οι μόνοι που δεν έχουν σχέση με το americana....

(κατά δεύτερον οι Eagles....)

και προσωπικά μου αρέσουν και οι America και οι Eagles.

...με πλήρη γνώση των συνεπειών του νόμου...κλπ κλπ :Banane0:
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,319
Αθήνα
Εννοείται φυσικά πως τα 'Workingman's Dead' και 'American Beauty' είναι τελείως διαφορετικά σε πνεύμα από το δίσκο των CS&N.
Καμμία σχέση.

FYI (Σχέση Dead - CSN)
...........................................
Workingman's Dead
Garcia has commented that much of the sound of the album comes both from his pairing with Hunter as well as the band's friendship with Crosby, Stills and Nash. "Hearing those guys sing and how nice they sounded together, we thought, 'We can try that. Let's work on it a little,'" commented Garcia.
[Grateful Dead: The Illustrated Trip. Jake Woodward, et al. Dorling Kindersley Limited, 2003, pg. 119.]

Songs such as "Uncle John's Band," "High Time" and "Cumberland Blues" were brought to life with soaring harmonies and layered vocal textures that had not been a part of the band's sound until then. According to the 1992 Dead oral history, Aces Back To Back, in the summer of 1968, Stephen Stills vacationed at Mickey Hart's ranch in Novato. "Stills lived with me for three months around the time of {CSN's} first record," recalls Hart, "and he and David Crosby really turned Jerry and Bobby onto the voice as the holy instrument. You know, 'Hey, is this what a voice can do?' That turned us away from pure improvisation and more toward songs."
[Source - Wikipedia]

Είναι σαφές βέβαια ότι αναφέρονται στα φωνητικά, γιατί ειδάλλως ο ήχος των Dead δεν έχει σχέση με αυτόν των CSN, όπως επισημαίνει και ο Κώστας. Και δεν το τοποθετώ ποιοτικά, απλά είχε θεμελιώδεις διαφορές. Προσωπικά αγαπάω τους CSN και λατρεύω τους Dead.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
ίσως...
αλλά θεωρώ τα φωνητικά των dead πιό αντρικά....
(no offence προς κανένα)

δηλαδή όχι τόσο Κροσμπίστικα....
 
17 June 2006
14,350
και λατρεύω τους Dead.

Σε περίπτωση που δεν τα έχεις, χτύπα οπωσδήποτε τα Fallout From The Phil Zone και Two From The Vault.
Από τα Dick's Picks, τη σειρά του ...αρχειοθέτη τους του Latvala, άμεση προτεραιότητα είναι το Vol. 4.
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,319
Αθήνα
Σε περίπτωση που δεν τα έχεις, χτύπα οπωσδήποτε τα Fallout From The Phil Zone και Two From The Vault.
Από τα Dick's Picks, τη σειρά του ...αρχειοθέτη τους του Latvala, άμεση προτεραιότητα είναι το Vol. 4.
Πως θα μπορούσαν να μου λείπουν τα Two From The Vault και Vol. 4. Τη συλλογή του Lesh την άκουσα αποσπασματικά σε φίλο πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια και θυμάμαι ότι την εκθείαζε... Phil Lesh τι άτομο...
Thanks for the suggestion.
 
17 June 2006
14,350
FYI (Σχέση Dead - CSN)
..........
Workingman's Dead
Garcia has commented that much of the sound of the album comes both from his pairing with Hunter as well as the band's friendship with Crosby, Stills and Nash. "Hearing those guys sing and how nice they sounded together, we thought, 'We can try that. Let's work on it a little,'" commented Garcia.
[Grateful Dead: The Illustrated Trip. Jake Woodward, et al. Dorling Kindersley Limited, 2003, pg. 119.]

Songs such as "Uncle John's Band," "High Time" and "Cumberland Blues" were brought to life with soaring harmonies and layered vocal textures that had not been a part of the band's sound until then. According to the 1992 Dead oral history, Aces Back To Back, in the summer of 1968, Stephen Stills vacationed at Mickey Hart's ranch in Novato. "Stills lived with me for three months around the time of {CSN's} first record," recalls Hart, "and he and David Crosby really turned Jerry and Bobby onto the voice as the holy instrument. You know, 'Hey, is this what a voice can do?' That turned us away from pure improvisation and more toward songs."
[Source - Wikipedia]


Δεν ξέρω...
Οι Dead είχαν προσκληθεί στο φεστιβάλ του Altamont (1969) για να παίξουν μαζί με τους Airplane.
Είδαν τους Hell's Angels να τσακίζουν τον Marty Balin και έζησαν απο κοντά το όλο μπάχαλο.
Κατάφεραν να φυγαδευθούν μέσα στην αναμπουμπούλα, χωρίς να παίξουν.
Μου κάθεται περισσότερο η θεωρία του Biba Kopf (The Wire, τ. 166, Δεκέμβριος 1997) ότι τρόμαξαν πάρα πολύ και επίσης βίωσαν τη δική τους ανώμαλη προσγείωση από το τέλος του hippie ονείρου.
Την αμέσως επόμενη χρονιά (1970) κυκλοφόρησαν αυτά τα δύο άλμπουμ που είναι, στην ουσία παρεϊστικα τραγούδια (campfire songs), μιά επιστροφή στις ρίζες τρόπον τινά, στις παραδοσιακές αξίες. Τα acid trips ήταν out προς το παρόν και ο Pigpen είχε αρχίσει να είναι πολύ άρρωστος. Το γκρούπ είχε ...λουφάξει κατά κάποιο τρόπο: σαν να μέτραγαν τις πληγές τους και να έκαναν απολογισμό. Συμβαίνει παντού και σε όλους: μετά από ένα μεγάλο διάστημα σεισμικών αλλαγών στην πολιτική και στην κουλτούρα επέρχεται αυτό που λένε renewed attachment to order. Οι χθεσινοί εμπρηστές γίνονται νοσταλγοί ενός υποτιθέμενου 'καθαρού', βουκολικού παρελθόντος, μιάς ωραιοποιημένης εικονικής πραγματικότητας ενός Χθές όπου 'οι άνθρωποι πίστευαν σε σταθερές αξίες σέβονταν την παράδοση και 'τα πράγματα ήταν πιο ...απλά (sic), πιο ...εύκολα'.
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,319
Αθήνα
Δεν ξέρω...
Οι Dead είχαν προσκληθεί στο φεστιβάλ του Altamont (1969) για να παίξουν μαζί με τους Airplane.
Είδαν τους Hell's Angels να τσακίζουν τον Marty Balin και έζησαν απο κοντά το όλο μπάχαλο.
Κατάφεραν να φυγαδευθούν μέσα στην αναμπουμπούλα, χωρίς να παίξουν.
Μου κάθεται περισσότερο η θεωρία του Biba Kopf (The Wire, τ. 166, Δεκέμβριος 1997) ότι τρόμαξαν πάρα πολύ και επίσης βίωσαν τη δική τους ανώμαλη προσγείωση από το τέλος του hippie ονείρου.
Την αμέσως επόμενη χρονιά (1970) κυκλοφόρησαν αυτά τα δύο άλμπουμ που είναι, στην ουσία παρεϊστικα τραγούδια (campfire songs), μιά επιστροφή στις ρίζες τρόπον τινά, στις παραδοσιακές αξίες. Τα acid trips ήταν out προς το παρόν και ο Pigpen είχε αρχίσει να είναι πολύ άρρωστος. Το γκρούπ είχε ...λουφάξει κατά κάποιο τρόπο: σαν να μέτραγαν τις πληγές τους και να έκαναν απολογισμό. Συμβαίνει παντού και σε όλους: μετά από ένα μεγάλο διάστημα σεισμικών αλλαγών στην πολιτική και στην κουλτούρα επέρχεται αυτό που λένε renewed attachment to order. Οι χθεσινοί εμπρηστές γίνονται νοσταλγοί ενός υποτιθέμενου 'καθαρού', βουκολικού παρελθόντος, μιάς ωραιοποιημένης εικονικής πραγματικότητας ενός Χθές όπου 'οι άνθρωποι πίστευαν σε σταθερές αξίες σέβονταν την παράδοση και 'τα πράγματα ήταν πιο ...απλά (sic), πιο ...εύκολα'.
Είναι σωστό έτσι όπως το θέτεις. Η νηνεμία μετά τη καταιγίδα, η ξεκούραση μετά το κυνήγι, το χάδι μετά το καυγά. Παραταύτα και τα δύο είναι αριστουργήματα, με το δικό τους ιδιαίτερο τρόπο.
 
17 June 2006
14,350
Η νηνεμία μετά τη καταιγίδα, η ξεκούραση μετά το κυνήγι, το χάδι μετά το καυγά.

ένας πρώην δικός μας το είχε πεί πιο καλά: "τα καλύτερα παιδιά, κουράστηκαν και γύρισαν στο σπίτι".

βέβαια η έννοια "σπίτι" ...παίζει: για κάποιους, "σπίτι" είναι ακριβώς το να είναι άστεγοι.


:ernaehrung004:
 

by proxy

AVClub Addicted Member
29 April 2011
2,574
πάντως εμένα πιό πολύ με ενοχλούν οι America εκεί μέσα και όχι οι Dead.
Γιατί είναι οι μόνοι που δεν έχουν σχέση με το americana....

(κατά δεύτερον οι Eagles....)

και προσωπικά μου αρέσουν και οι America και οι Eagles.

...με πλήρη γνώση των συνεπειών του νόμου...κλπ κλπ :Banane0:

εμένα οι America μ αρέσουν περισσότερο από τους Dead :Banane0:
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,319
Αθήνα
Για να μην ξεχνιόμαστε, μιας και μιλήσαμε για πλαίσιο, η Αμερική του 1969 όταν κυκλοφόρησε ο δίσκος.

1969.jpg
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,319
Αθήνα
Ειδικά η ταινίες, η μία …χειρότερη από την άλλη, με αποκορύφωμα την Άγρια Συμμορία.:grinning-smiley-043
 
Last edited: