Τα πάντα για τα καλώδια....

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Ολα παιζουν ρολο.

Η γεωμετρια και θωρακιση,σαφως σημαντικοτερο ρολο παρα αν ενας αγωγος ειναι 4Ν η 6Ν.

Ακομη και το αν ειναι μονοκλωνος η πολυκλωνος ενας αγωγος ειναι σημαντικοτερο,με την εννοια οτι εχει ακουστικες διαφορες που τις αντιλαμβανομαστε πιο ευκολα.

Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν διαφορες μεταξυ διαφορετικης καθαροτητας μεταλλων.

Προσωπικα ανεφερα τις δοκιμες και πειραματισμους μου με τα καλωδια που ειπαμε πιο πανω.

Πιστευω οτι για καποιον που δεν ειχε την ευκαιρια να ακουσει πανομοιοτυπα καλωδια με μονη διαφορα την καθαροτητα η το ιδιο το μεταλλο,δεν ειναι ευκολο να το φανταστει.Μονον ετσι μπορει καποιος να εχει πιο σωστη αποψη,και οχι αν ενα 4Ν καλωδιο ακουγεται εξ'ισου καλα η καλυτερα απο ενα 6Ν λογω αλλων λογων οπως γεωμετρια,θωρακιση,τερματισμο κλπ.......

Ενα 4N OFC μια χαρα ειναι οταν η σχεδιαση του καλωδιου ειναι καλη.
 
Last edited:

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Η γνώμη μου είναι ότι όταν έχουμε 3 καλώδια με τα ίδια μέταλλα (χαλκός για παράδειγμα) διαφορετικής "καθαρότητας" και ακούγονται λίγο διαφορετικά μεταξύ τους στο ίδιο σύστημα, καλό είναι να ξεχάσουμε ότι η διαφορετικότητα έχει να κάνει με την "καθαρότητα" - αυτό κατά την άποψή μου δεν ακούγεται (ο Κόγιας το εξήγησε καλά νομίζω), όταν είσαι στο 102% της προδιαγραφής δεν πάει άλλο όσο και να το "πουσάρεις".

Άλλα χαρακτηριστικά και ο συνδιασμός τους είναι αυτά που διαφορποιούν το άκουσμα και κάνουν το "ταίριασμα" στις συσκευές μας.
Αυτά είναι ηλεκτρικά χαρακτηριστικά όπως η αντίσταση σειράς, η αυτεπαγωγή και η χωρητικότητα που αναλόγως το "μαγείρεμα" της εταιρίας που φτιάχνει το καλώδιο και την έξοδο ή είσοδο της συσκευής μας, αλληλοεπηρρεάζονται και κάνουν μια συνταγή καλή.
Καμία σχέση τα ακριβά περιτυλίγματα, τα ακριβά βύσματα, οι ακριβοί διαχωριστές κ.ο.κ
Αυτά ανεβάζουν το κόστος μεν, αλλά είναι άσχετα με το άκουσμα (εκφράζω προσωπική γνώμη).

Πάντως εάν βρεθεί μέλος που να μπορεί να δώσει τη "μαγική συνταγή" παντρέματος των 3 παραπάνω ηλεκτρικών χαρακτηριστικών με αντίστοιχα χαρακτηριστικά των πηγών, ενισχυτών και ηχείων....θα του ήμουν ΥΠΟΧΡΕΟΣ.
Μέχρι στιγμής, πολύ καλά αποτελέσματα έχουμε και με πανάκριβα καλώδια και με ακριβά αλλά και με DIYκα χαμηλού κόστους - οπότε το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι την επιτυχία δεν την κάνουν τα υλικά αλλά το πως τα συνδιάζεις...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Η γνώμη μου είναι ότι όταν έχουμε 3 καλώδια με τα ίδια μέταλλα (χαλκός για παράδειγμα) διαφορετικής "καθαρότητας" και ακούγονται λίγο διαφορετικά μεταξύ τους στο ίδιο σύστημα, καλό είναι να ξεχάσουμε ότι η διαφορετικότητα έχει να κάνει με την "καθαρότητα" .

Στην περιπτωση που οι γεωμετριες τους ειναι ακριβως οι ιδιες οπως και τα βισματα,δεν μπορει να αποδοθει αλλου.

Ειδικοτερα στα δυο χαλκινα που αναφερω πιο πανω,η διαφορα προς το καλυτερο υπερ του 6Ν ηταν περα απο εμφανης.Το "καλυτερο" υποκειμενικα φυσικα.

Δεν "πουσαρω"οτι δηποτε. Την γνωμη μου λεω μετα απο ενα πειραματισμο.

Την γνωμη σου πες μας.

Με την δικη μου δεν εισαι υποχρεωμενος να συμφωνησεις.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,101
Αθήνα, Ηλιούπολη
Φίλε lemon,
Όλα όσα αναφέρεις παραπάνω είναι πολύ σωστά. Αλλά με τη σειρά μου θα ήθελα να ρωτήσω, ως χρήστης (έστω έμπειρος) και όχι ως ειδικός.

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποια ενιαία, έγκυρη και συνεκτική θεωρία, που να μπορούμε να εφαρμόσουμε στην πράξη, ώστε να πάψουμε να εξαρτιώμαστε από την μέθοδο δοκιμής-σφάλματος (try and error) και τις εξωφρενικές δηλώσεις των κατασκευαστών; :confused:
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: Απάντηση: Τα πάντα για τα καλώδια....

Η γνώμη μου είναι ότι όταν έχουμε 3 καλώδια με τα ίδια μέταλλα (χαλκός για παράδειγμα) διαφορετικής "καθαρότητας" και ακούγονται λίγο διαφορετικά μεταξύ τους στο ίδιο σύστημα, καλό είναι να ξεχάσουμε ότι η διαφορετικότητα έχει να κάνει με την "καθαρότητα" - αυτό κατά την άποψή μου δεν ακούγεται (ο Κόγιας το εξήγησε καλά νομίζω), όταν είσαι στο 102% της προδιαγραφής δεν πάει άλλο όσο και να το "πουσάρεις".

Εδωσε κάποια διάλεξη και την χάσαμε?:flipout:


Καμία σχέση τα ακριβά περιτυλίγματα, τα ακριβά βύσματα, οι ακριβοί διαχωριστές κ.ο.κ
Αυτά ανεβάζουν το κόστος μεν, αλλά είναι άσχετα με το άκουσμα (εκφράζω προσωπική γνώμη).

Καθόλου άσχετα..Αν εννοείς ακριβό περιτύλιγμα μια "κάλτσα" σίγουρα δεν έχει διαφορά
Αλλά αν λέμε ακριβό περιτύλιγμα μια καλή θωράκιση,χαρακτηριστικό που δεν θα επιτρέπει
στο καλώδιο να λειτουργεί σαν κεραία,νομίζω πως δεν είναι καθόλου άσχετο με το τελική
ηχητική συμπεριφορά του.

Επίσης δεν νομίζω πως τα ακριβά βύσματα είναι πεταμένα λεφτά και δεν συμμετέχουν
με την σειρά τους στην αλυσίδα της ακουστικής αναπαραγωγής.
Όπου ακριβό σημαίνει
καλύτερα- καθαρότερα μέταλλα, μηχανική συμπεριφορά ακριβείας
αρα σωστότερη επαφή με την συσκευή, αρα λιγότερες απώλειες...

Πάντως εάν βρεθεί μέλος που να μπορεί να δώσει τη "μαγική συνταγή" παντρέματος των 3 παραπάνω ηλεκτρικών χαρακτηριστικών με αντίστοιχα χαρακτηριστικά των πηγών, ενισχυτών και ηχείων....θα του ήμουν ΥΠΟΧΡΕΟΣ.
Μέχρι στιγμής, πολύ καλά αποτελέσματα έχουμε και με πανάκριβα καλώδια και με ακριβά αλλά και με DIYκα χαμηλού κόστους - οπότε το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι την επιτυχία δεν την κάνουν τα υλικά αλλά το πως τα συνδιάζεις...

Το ψάχνουμε!!!
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Απάντηση: Re: Τα πάντα για τα καλώδια....

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποια ενιαία, έγκυρη και συνεκτική θεωρία, που να μπορούμε να εφαρμόσουμε στην πράξη, ώστε να πάψουμε να εξαρτιώμαστε από την μέθοδο δοκιμής-σφάλματος (try and error) και τις εξωφρενικές δηλώσεις των κατασκευαστών; :confused:

Οχι.

Διοτι ενω η θεωρια λεει οτι οσο πιο χαμηλο LCR εχουμε τοσο το καλυτερο,εν τουτοις,τα διαφορα συστηματα βοηθουνται με διαφορετικων χαρακτηριστικων καλωδια.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Η γνώμη μου είναι ότι όταν έχουμε 3 καλώδια με τα ίδια μέταλλα (χαλκός για παράδειγμα) διαφορετικής "καθαρότητας"

Το καθαροτητας μην το βαζεις σε εισαγωγικα.Η καθαροτητα των μεταλλων δεν αμφισβητειται ουτε απο τους μεγαλυτερους πολεμιους της σημασιας των καλωδιων.

Ενα 7Ν,8Ν δεν μπορει να το φτιαξει οποιος οποιος.

Ειναι τεραστια επενδυση σε εξοπλισμο που δεν μπορει να εχει το εργοστασιο της γειτονιας μας που φτιαχνει καλωδια.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα πάντα για τα καλώδια....

Καθόλου άσχετα..Αν εννοείς ακριβό περιτύλιγμα μια "κάλτσα" σίγουρα δεν έχει διαφορά

Καπταιν,

Κι'ομως,η Nomex εχει ενα πλεκτο για καλωδια το οποιο εχει εξαιρετικη αντισταση στις ακτινοβολιες(απο και προς το καλωδιο που ντυνει) και να μην ξεχναμε το πλεκτο της acoustic revive με περιεκτικοτητα ανθρακα με παρομοια αποτελεσματα οπως αυτα του Nomex και αυξημενη θωρακιση του καλωδιου.
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Και με τα Van Den Hul πως βγάζεις άκρη, που είναι αχταρμάς από διάφορα μέταλλα και άνθρακες?
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Απάντηση: Re: Τα πάντα για τα καλώδια....

Στην περιπτωση που οι γεωμετριες τους ειναι ακριβως οι ιδιες οπως και τα βισματα,δεν μπορει να αποδοθει αλλου.
Ειδικοτερα στα δυο χαλκινα που αναφερω πιο πανω,η διαφορα προς το καλυτερο υπερ του 6Ν ηταν περα απο εμφανης.Το "καλυτερο" υποκειμενικα φυσικα.
Δεν "πουσαρω"οτι δηποτε. Την γνωμη μου λεω μετα απο ενα πειραματισμο.
Την γνωμη σου πες μας.
Με την δικη μου δεν εισαι υποχρεωμενος να συμφωνησεις.

Την άποψή μας γράφουμε και δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε, άλλωστε ο καθένας έχει δικαίωμα στη γνώμη του και στη διαφορετικότητά του, σε αυτό σίγουρα συμφωνούμε.
Θα δεχόμουν τον παραπάνω συλλογισμό σου εάν ξέραμε ότι και τα 3 ηλεκτρικά χαρακτηριστικά των καλωδίων ήταν τα ίδια. Εφόσον αυτά (πιθανώς) διαφέρανε τότε δεν έχεις μια μεταβλητή αλλά συνδιασμό 4άρων.

Όσο αφορά για την καθαρότητα που τη γράφω ως "καθαρότητα", δεν την αποδίδω υποτιμητικά. Στον γραπτό λόγο δεν βάζουμε πάντα σε " " για να υποτιμήσουμε. Νομίζω ότι πιο σωστά είναι λέμε περιεκτικότητα, γιατί στην ουσία το καθαρός πάει συνειρμικά αλλού. Για αυτό το λόγο το αποδίδω σε " ".


Φίλε lemon,
Όλα όσα αναφέρεις παραπάνω είναι πολύ σωστά. Αλλά με τη σειρά μου θα ήθελα να ρωτήσω, ως χρήστης (έστω έμπειρος) και όχι ως ειδικός.

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποια ενιαία, έγκυρη και συνεκτική θεωρία, που να μπορούμε να εφαρμόσουμε στην πράξη, ώστε να πάψουμε να εξαρτιώμαστε από την μέθοδο δοκιμής-σφάλματος (try and error) και τις εξωφρενικές δηλώσεις των κατασκευαστών; :confused:

Μακάρι να γνώριζα με τέτοια εφαρμόσιμη θεωρία και μακάρι να βρεθεί κάποιο μέλος που να δώσει μία τέτοια συνεκτική θεωρία όπως τη λες.



Εδωσε κάποια διάλεξη και την χάσαμε?:flipout:

Καθόλου άσχετα..Αν εννοείς ακριβό περιτύλιγμα μια "κάλτσα" σίγουρα δεν έχει διαφορά
Αλλά αν λέμε ακριβό περιτύλιγμα μια καλή θωράκιση,χαρακτηριστικό που δεν θα επιτρέπει
στο καλώδιο να λειτουργεί σαν κεραία,νομίζω πως δεν είναι καθόλου άσχετο με το τελική
ηχητική συμπεριφορά του.

Επίσης δεν νομίζω πως τα ακριβά βύσματα είναι πεταμένα λεφτά και δεν συμμετέχουν
με την σειρά τους στην αλυσίδα της ακουστικής αναπαραγωγής.
Όπου ακριβό σημαίνει
καλύτερα- καθαρότερα μέταλλα, μηχανική συμπεριφορά ακριβείας
αρα σωστότερη επαφή με την συσκευή, αρα λιγότερες απώλειες...
Το ψάχνουμε!!!

Ναι για τις κάλτσες, δεν υπάρχει λόγος κουβέντας, για το θέμα της κεραίας, ως ένα βαθμό και μόνο στα ψηφιακά ή στις Ρ/Σ από όσο γνωρίζω, στα I/C και των ηχείων όχι.
Για τα βύσματα ένα καλό βύσμα με σωστή μηχανική υποστήριξη είναι όλα τα λεφτά και δεν είναι ανάγκη να είναι ανεκτίμητης αξίας, εφόσον δίνει το 102% της προδιαγραφής.
Αυτή φυσικά είναι η άποψή μου και δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσετε
Χαιρετίσματα Captain (συναντηθήκαμε μια φορά...θυμάσαι στου Βλάσση) -bye-
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα πάντα για τα καλώδια....

Καπταιν,

Κι'ομως,η Nomex εχει ενα πλεκτο για καλωδια το οποιο εχει εξαιρετικη αντισταση στις ακτινοβολιες(απο και προς το καλωδιο που ντυνει) και να μην ξεχναμε το πλεκτο της acoustic revive με περιεκτικοτητα ανθρακα με παρομοια αποτελεσματα οπως αυτα του Nomex και αυξημενη θωρακιση του καλωδιου.

Δεν το ´ξερα το πλεκτό της Nomex που αναφέρεις,Πάνο..

Οσο για το acoustic revive αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει να το χρησιμοποιεί και

στο RGC-24..
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: Απάντηση: Re: Τα πάντα για τα καλώδια....

Χαιρετίσματα Captain (συναντηθήκαμε μια φορά...θυμάσαι στου Βλάσση) -bye-

Ναι βρε συ!..Παρά το προχωρημένο της ηλικίας, το θυμάμαι!:flipout::flipout:
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα πάντα για τα καλώδια....

Δεν το ´ξερα το πλεκτό της Nomex που αναφέρεις,Πάνο..

Οσο για το acoustic revive αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει να το χρησιμοποιεί και

στο RGC-24..

Ναι Κωστα η acoustic revive το χρησιμοποιει σε ολα της τα τερματισμενα καλωδια η αξεσουαρ που περιλαμβανουν και καλωδιο.Το καλωδιο του RGC24 επισης.

Αυτο της Nomex ειναι αν δεν κανω λαθος και πυριμαχο.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Απάντηση: Re: Τα πάντα για τα καλώδια....

Θα δεχόμουν τον παραπάνω συλλογισμό σου εάν ξέραμε ότι και τα 3 ηλεκτρικά χαρακτηριστικά των καλωδίων ήταν τα ίδια. Εφόσον αυτά (πιθανώς) διαφέρανε τότε δεν έχεις μια μεταβλητή αλλά συνδιασμό 4άρων.

Προκειται για δοκιμη και οχι για συλλογισμο οσον αφορα τα τρια AQ.Αν ξαναδιαβασεις τι εγραψα θα δεις οτι σαφως διαφορετικα χαρακτηριστικα ειχε το ασημενιο.

ΟΛΑ ειχαν την ιδια ακριβως γεωμετρια και μονοκλωνους αγωγους 22 awg με teflon.Πιο ιδια δεν γινονταν,και ηταν ακριβως ο λογος για τον οποιο η εταιρεια τα εφτιαχνε ετσι,ωστε να ακουγονται οι διαφορες των μεταλλων.

Ξερω οτι οταν θελει καποιος να απορριψει τετοιες δοκιμες και να αμφισβητησει την "εγγυροτητα" τους,μπορει να επικαλεστει τα παντα,ακομη και το οτι μια κολληση ισως να ειχε λιγο καλάι περισσοτερο απο του αλλου καλωδιου..........λες κι'αυτο το ακουνε και δεν ακουνε την διαφορα των καλωδιων :smile:

"Ισως ετσι,ισως αλοιως" ακουμε πολλες φορες..........το "ισως" δεν δειχνει οτι κανουμε σχολια χωρις να καναμε την ιδια δοκιμη,η αν την καναμε δεν ξερουμε γιατι και απλα καταφευγουμε σε υποθεσεις;
 

modright

AVClub Enthusiast
31 May 2008
1,104
ΑΘΗΝΑ
Οσον αφορα την καθαροτητα του χαλκου
Καποιοι υποστηριζουν οτι για τις καλωδιοβιομηχανιες η καθαροτητα του χαλκου εχει να κανει
με την δυνατοτητα να τραβανε οσο γινεται πιο λεπτα συρματα.
Οσο περισσοτερα Ν εχει ο χαλκος τοσο πιο λεπτα συρματα μπορουν να κατασκεβαζονται
επειδη το μεταλλο ειναι αρκετα καθαρο απο στοιχεια σημαντικα μικροτερα απο την ελαχιστη
απαιτουμενη διατομη ενος πολυ λεπτου συρματος πχ 0,2mm

Ο χαλκος καθαροτητας 6Ν επιτρεπει σημαντικα ομαλοτερη μεταφορα του σηματος
λογω ομοιογενειας του υλικου σε ολο του το μηκος συγκριτικα με χαλκο καθαροτητας 4Ν.
Διαφορα που διακρινεται ευκολα

Οσον αφορα την προσεγγιση ποιοτικης διαδικασιας κατασκευης αγωγου απο χαλκο υψηλης καθαροτητας
προβαδισμα εχουν οι αγωγοι ψυχρης εξελασης και αυτοι οι οποιοι εχουν υποστει κατεργασια λειανσης
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Απάντηση: Re: Τα πάντα για τα καλώδια....

Ναι βρε συ!..Παρά το προχωρημένο της ηλικίας, το θυμάμαι!:flipout::flipout:
- Άσε μη μιλάμε για τις ηλικίες μας, γιατί πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν... (να 'σαι καλά)



Προκειται για δοκιμη και οχι για συλλογισμο οσον αφορα τα τρια AQ.Αν ξαναδιαβασεις τι εγραψα θα δεις οτι σαφως διαφορετικα χαρακτηριστικα ειχε το ασημενιο....
...
Οποτε για να γινει μια αρχη ας ξεκινησουμε απο το #1 με την σειρα σου.Ακομη και ετσι ξεκινωντας θα σχολιασω κατι μονο για τα μεταλλα των αγωγων,με βαση καποιες εμπειριες που ειχα απο πρωτο χερι πριν μερικα χρονια και θεωρω σημαντικες.Αφορα δε,την σχεση χαλκου και ασημιου.

Πριν αρκετα χρονια η audioquest ειχε τρια ιντερκονεκτ βασισμενα στην ιδια γεωμετρια,ιδια teflon insulations αλλα διαφορετικα μεταλλα.Τα ονομαζε,competition X,Z & PRO για οσους τα θυμουνται και ηταν και τα τρια μονοκλωνα.

Το Χ ειχε αγωγους OFC copper(το αναλογο του σημερινου OFC) ,το Ζ ειχε αγωγους FPC-6(κατι αναλογο του σημερινου 6Ν annealed copper) και το PRO ειχε αγωγους FPS απο ασημι(αναλογο του OCC Silver σημερα).

Τα καλωδια αυτα ειχαν διαφορετικο ηχο.Το FPC-6 ειχε σαφως πιο εξευγενισμενο ηχο απο το OFC,πλουσιοτερες και σωστοτερες κατ'εμενα αρμονικες και οι δυναμικες του ηταν πιο ανετες και αβιαστες.

Το ασημενιο ειχε εντελως διαφορετικο ηχο και απο τα δυο χαλκινα.Δεν ηταν φωτεινο οπως ισως να ανεμενε καποιος.Μαλλον μουντο ηταν σε σχεση με το FPC-6,αλλα ταυτοχρονα υστερουσε (παλι υποκειμενικα) σε σχεση με το FPC-6 στα υπολοιπα,κατα παρομοιο τροπο που υστερουσε το OFC,ισως και περισσοτερο.

Αυτο εχει καποια αξηγηση,νοουμενου οτι τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα του ασημιου σε σχεση με ιδιας διαμετρου χαλκο ειναι εκ φυσεως διαφορετικα.

Το ερωτημα ειναι αν μεταξυ των δυο χαλκινων,υπηρχαν μετρησιμες διαφορες.Πιστευω(δεν το μετρησα) πως δεν θα υπηρχαν.

Αποψη μου ειναι οτι ο χαλκος 6Ν ηταν οπως ειναι και σημερα "υπευθυνος" για τις διαφορες αυτες καθαρα λογω καθαροτητας και επεξεργασιας.

Οι διαφορες του ασημενιου ηταν λιγο πολυ αναμενομενες,λογω κυριως ηλεκτρικων χαρακτηριστικων.

Αυτα ως αρχη και αναλογα με την εξελιξη της συζητησης,βλεπουμε πως προχωραμε.

Να πω εδω οτι και τα τρια καλωδια ηταν τερματισμενα με τα ιδια βισματα απο την audioquest.

Θυμάμαι τι έγραψες και τα ξαναδιάβασα, γιατί όπως είπε και ο Κάπτεν η ηλικία αρχίζει να περνά.

Ασχέτως της δοκιμασίας και το ότι άκουσες, αποτέλεσμα ή συμπέρασμα δεν βγαίνει διότι ήταν μία δοκιμασία με πάρα πολλές παραμέτρους ελεύθερες.
Το ότι είχαν την ίδια γεωμετρία, δεν λέει κάτι γιατί ούτε η χαρακτηριστική αντίσταση επηρρεάζεται από αυτό, ούτε το L αλλά ούτε και το C.

Θα μπορούσε κάποιος άλλος να πάρει τα ίδια μέταλλα όπως το λες, να τα ματσάρει διαφορετικά (ως προς τα R,C,L) και να βγάλει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.

Σαφώς τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά μεταξύ ασημιού και χαλκού διαφέρουν, χωρίς το ένα να είναι καλύτερο από το άλλο.
Εκεί που έχει σημασία η δοκιμή είναι να πάρεις για παράδειγμα τρία χαλκού ή τρία ασημιού με διάφορες τεχνολογίες αλλά ίδιων τιμών στα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά, να τα βάλεις στο ίδιο σύστημα και να δεις εάν διαφέρει το άκουσμα.

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έχει καμία διαφορά.

Οσον αφορα την καθαροτητα του χαλκου
Καποιοι υποστηριζουν οτι για τις καλωδιοβιομηχανιες η καθαροτητα του χαλκου εχει να κανει
με την δυνατοτητα να τραβανε οσο γινεται πιο λεπτα συρματα....

Οσον αφορα την προσεγγιση ποιοτικης διαδικασιας κατασκευης αγωγου απο χαλκο υψηλης καθαροτητας
προβαδισμα εχουν οι αγωγοι ψυχρης εξελασης και αυτοι οι οποιοι εχουν υποστει κατεργασια λειανσης

- Γεια σου Γιώργο, αναφέρεις την ίδια άποψη με το απόσπασμα που έβαλα από γραφόμενα του Κόγια και συμφωνώ.
 

modright

AVClub Enthusiast
31 May 2008
1,104
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Re: Τα πάντα για τα καλώδια....

- Γεια σου Γιώργο, αναφέρεις την ίδια άποψη με το απόσπασμα που έβαλα από γραφόμενα του Κόγια και συμφωνώ.

Καλησπερα Μανωλη
Το εχεις παρει πολυ ζεστα το θεμα
Σε χαιρομαι
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,783
Απάντηση: Re: Τα πάντα για τα καλώδια....

Ασχέτως της δοκιμασίας και το ότι άκουσες, αποτέλεσμα ή συμπέρασμα δεν βγαίνει διότι ήταν μία δοκιμασία με πάρα πολλές παραμέτρους ελεύθερες.
Το ότι είχαν την ίδια γεωμετρία, δεν λέει κάτι γιατί ούτε η χαρακτηριστική αντίσταση επηρρεάζεται από αυτό, ούτε το L αλλά ούτε και το C.

Mα ακριβως αυτο λεω,και ειναι το συμπερασμα (μου)οτι υπαρχουν ακουστικες διαφορες μεταξυ 4Ν και 6Ν κι'ας μην μετρανε διαφορετικα τα δυο χαλκινα.

Εξ'αλλου,αυτος ειναι και ο ισχυρισμος που κανει τους engineers να τραβανε μαχαιρια,να λενε οτι φανταζονται τις διαφορες οσοι λενε οτι τις ακουνε και αλλα παρομοια..........

Για το ασημι καμια διαφωνια,εκ φυσεως εχει αλλα LCR απο χαλκο ιδιας διαμετρου.
 
Last edited:

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Γιατί βρε; Τι σου έχει κάνει ο άνθρωπος και τον αγαπάς κατά αυτό τον τρόπο;

Και στα σοβαρά τώρα, προσωπικά δεν το ξέρω τον άνθρωπο, οπότε δεν υπήρχε δόλος για να βάλω τα γραφόμενά του.

Τα είχα διαβάσει, είδα την τεκμηρίωσή του - προσωπικά πείστηκα, μέχρι της αποδείξεως του αντιθέτου - τα είχα αποθηκεύσει και δεδομένης της συζήτησης για να μη κοπιάρω φαιά ουσία άλλου, τα παρέθεσα...