Υπέρ-οχη Συνεδρία [Mike Bloomfield, Al Kooper, Steve Stills]

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,317
Αθήνα
Re: Απάντηση: Re: Υπέρ-οχη Συνεδρία

Το Super session είχε την τιμητική του στο αυτοκίνητο στη διάρκεια των διακοπών. Τι να πω, είναι απο τις περιπτώσεις δίσκου που Δεν έχω βαρεθεί.
Τεκμηριωμένη παρουσίαση ως συνήθως Greg, thanks! :worshippy:

Γιώργο, φίλε και συναγωνιστή, άργησες να εμφανιστείς και ανησύχησα...
Σε ευχαριστώ.
 

by proxy

AVClub Addicted Member
29 April 2011
2,574
Re: Απάντηση: Re: Υπέρ-οχη Συνεδρία

Είναι σαν να βλέπω εκείνο το συγκαταβατικό χαμόγελό σου, όταν κάποτε σε κάποια συνάντηση, με ενθουσιασμό σου έλεγα κάτι διάφορα δικά μου:
"Ρε σύ Κουν, τα βαριέμαι πια αυτά..." και έτρεχα να κρυφτώ :bigcry:

ελα ρε μασάς κι εσύ τώρα... Το άτομο ακούει την αφόρητη πλήξη του Μάλερ και βαριέται με τα δικά σου ; :Banane0:
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,026
Αιγάλεω
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Υπέρ-οχη Συνεδρία

Αχά...
Μέ λίγη έρευνα στη δισκοθήκη Το βρήκα!
Λοιπόν, κουίζ:
Με τι άλλο όργανο έχει ηχογραφήσει ο Mike και παρέα με ποιούς;
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,317
Αθήνα
Γιώργο, ο Mike έπαιζε και πληκτροφόρα. Έχει παίξει πιάνο στους Moby Grape, με τον John Hammond κ.α.
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,026
Αιγάλεω
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Υπέρ-οχη Συνεδρία

So Many Roads (1965)

somany4.jpg

John Hammond, g, voc;
Charlie Musselwhite, hca;
Robbie Robertson, g;
Levon Helm, dr;
Michael Bloomfield, p;
Jimmy Lewis, b;
Garth Hudson, org



Mirrors (1967)

mirrors4.jpg

John Hammond, voc, g, harm
Charley Musselwhite, harm
Robby Robertson, g
Levon Helm, dr
Mike Bloomfield, p
Jimmy Lewis, b
Eric Hudson, org
Billy Butler, g
James Spruill, g
Bobby Donaldson, dr

Απο εδώ

Πολύ ωραίες παρέες, δε συμφωνείτε;
 
17 June 2006
14,350
Πάντως ότι ρόλο έπαιξαν τα blues για τη συγκεκριμένη φουρνιά μουσικών, έμελλε να παίξει το garage για ...τα μικρότερα αδέλφια τους: από το 1976 και μετά, κανείς από τους καινούργιους πλέον δεν έπαιζε blues. Ο Ηχος της Πόλης είχε αλλάξει εντελώς. Οι προπάτορες ξεκίναγαν πια από τους Velvets, από τους Stooges και από τα garage groups της Ψυχεδέλειας ('Nuggets').
 
17 June 2006
14,350
επίσης: επειδή πολλά έχουν γραφτεί για τις δήθεν εκλεκτικές συγγένειες (sic) των blues με το ρεμπέτικο, εγώ πολύ το ευχαριστήθηκα που ουδείς ...φωστήρ διανοήθηκε να κάνει παρόμοιους παραλληλισμούς με το garage.
Πολύ με χάλαγε να μου συγκρίνουν τον Κήθ Ρίτσαρντς με τον Ανέστο Δελιά.
Ενώ τον Lou ή τον Iggy, δεν είχαν από πού να τους πιάσουν :Banane0:
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
γιατί πάντα είχα την εντύπωση ότι το όνομα Ανέστος Δελιάς ήταν...ας πούμε "εύρημα" του Ήχου?
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
εννοώ όσο και να σπάω το κεφάλι μου δεν θυμάμαι ΠΟΤΕ αναφορά για το όνομα αυτό ΠΟΥΘΕΝΑ σε ΚΑΝΕΝΑ έντυπο...

και ...νά πάλι...
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
μόνο το μακαρίτη τον Γεραμάνη.

Σωστός ? Χ3....


(για να είμαι ειλικρινής υπήρχε ένας ηχολόγος ρεμπετολόγος στο ΙΙΙ...αλλά είναι τόσο πίσω στο μυαλό μου που μόνο αν μου πείς το όνομα θα σου πω αμέσως "αυτός είναι"... = ομολογώ, ναι, τον άκουσα 1 φορά. - στον ήχο τον προσπερνούσα)
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,026
Αιγάλεω
Απάντηση: Re: Υπέρ-οχη Συνεδρία

Πάντως ότι ρόλο έπαιξαν τα blues για τη συγκεκριμένη φουρνιά μουσικών, έμελλε να παίξει το garage για ...τα μικρότερα αδέλφια τους: από το 1976 και μετά, κανείς από τους καινούργιους πλέον δεν έπαιζε blues. Ο Ηχος της Πόλης είχε αλλάξει εντελώς. Οι προπάτορες ξεκίναγαν πια από τους Velvets, από τους Stooges και από τα garage groups της Ψυχεδέλειας ('Nuggets').

Ναί και κάπου εκεί άλλαξαν όλα. Πολλοί αργήσαμε να το χωνέψουμε, άλλοι δεν το χώνεψαν ποτέ.
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,317
Αθήνα
Kώστα και Γιώργο,

Μέσα στη δεκαετία του '70 και '80 ξεπήδησε η νέα γενιά μπλουζιστών όπως οι Duke Robillard (1948), Kim Wilson (1951), Robert Cray (1953), Stevie Ray Vaughan (1954), Ronnie Earl (1953), Tinsley Ellis (1957), Doyle Bramhall (1949), Anson Funderburgh (1954), Jimmy Thackery (1953), Coco Montoya (1951) κ.α., και αναφέρω τους πιο γνωστούς και εμπορικούς. Παίδες, μην το ψάχνετε, υπάρχουν χιλιάδες καλλιτέχνες τόσο πλήρεις, συνειδητοποιημένοι και "υπόγειοι" που θα έπρεπε κάποιος να έχει πολλές ζωές, όπως λέει και ο φίλος μας, για να τους παρακολουθήσει. Να μην παραλείψω επίσης και το μοντέρνο ακουστικό μπλουζ με τους Cephas & Wiggins, Keb' Mo', Alvin Youngblood Hart, Corey Harris και...
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
το μπλουζ είναι πολύ δύσκολο είδος.
ΠΟΛΥ.

επειδή όλοι νομίζουν ότι ειπώθηκαν όλα
επειδή όλοι νομίζουν ότι είναι 3 ακόρντα
επειδή όλοι νομίζουν ότι είναι όλα ίδια
επειδή όλοι το παίζουν ενώ παίζουν κάτι άλλο...
 

grio

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
16 March 2011
4,317
Αθήνα
So Many Roads (1965)
John Hammond, g, voc;
Charlie Musselwhite, hca;
Robbie Robertson, g;
Levon Helm, dr;
Michael Bloomfield, p;
Jimmy Lewis, b;
Garth Hudson, org

Mirrors (1967)
John Hammond, voc, g, harm
Charley Musselwhite, harm
Robby Robertson, g
Levon Helm, dr
Mike Bloomfield, p
Jimmy Lewis, b
Eric Hudson, org
Billy Butler, g
James Spruill, g
Bobby Donaldson, dr

Πολύ ωραίες παρέες, δε συμφωνείτε;

Robbie Robertson, Levon Helm, Garth Hudson. The Band ...τίποτα άλλο
Charlie Musselwhite, Michael Bloomfield. Λευκή μαφία των μπλουζ
Billy Butler, James Spruill, Bobby Donaldson. Παλιοσειρές και μπαρουτοκαπνισμένοι
 

ecodrifter

Supreme Member
27 January 2009
3,012
Λυπαμε φιλοι μου αν σας απογοητευσω, αλλα επειδη εχω εμπειρια απο πρωτο χερι, το μπλουζ εχει ελαχιστη απηχηση στην κοινοτητα που το εφτιαξε.
Τουλαχιστον για τα αστικα κεντρα ειμαι απολυτος!
Εχω ζησει ενα μπλοκ μακρια απο το δρομο που καποτε επαιζε ο Bloomfield και οι λοιποι, και μερικα απο το σπιτι που εμενε ο μακαριτης ο John Lee Hooker.
Νεκρα.

Μονο σε κατι κλαμπακια μεσα στο γκεττο εβρισκες ακομα ζωντανο το πνευμα του μπλουζ αναμεσα σε μια ντουζινα εξηνταρηδες (και ανω) μαυρους και μερικους περιεργους λευκους που επρεπε να οδηγησουν μεσα στη νυχτα διασχιζοντας τη warzone των gangs (χωρις να χασουν το δρομο :twoguns:).
Εκει ηταν ιεροτελεστια, το ομολογω

Αλλου πρεπει πλεον να αναζητηθουν τα συγχρονα μπλουζ.
 
17 June 2006
14,350
Robbie Robertson, Levon Helm, Garth Hudson. The Band ...τίποτα άλλο

τα blues, Δεν τους χωράνε Αυτούς.
είναι λίγο ...πέρα.

πάρα πέρα εννοώ.
Πολύ πέρα.

'Catch a Cannonball, now take me down the line
My bag is sinking low, and I do believe it's time
To get back to miss Fanny, you know she's the only one
Who sent me here with her regards for everyone'


η Miss Fanny, για να εκδικηθεί την κωμόπολη που την ...άπέρριψε, της στέλνει συστημένη τη βλενόρροια.
τα ...regards.
στον δεύτερο στίχο, μπαίνει ο Richard.
στον τρίτο, βγάζει την Ψυχή του και τη χύνει πάνω στο κομμάτι.

μη μου μιλάτε για blues εδώ.
Μή!
 
Last edited: