Καλησπέρα
Έχω την συγκεκριμένη τηλεόραση από τον Δεκέμβριο του 2008 (δηλαδή 3.5 χρόνια). Ξαφνικά πριν από κανένα μήνα η τηλεόραση έκανε το γνωστό πρόβλημα που ανοιγοκλείνει. Για κακή μου τύχη δεν ήταν το τροφοδοτικό αλλά μία πλακέτα ψηλά πάνω πίσω από το panel την οποία και μου την αντικατέστησε ο Κύριος Μαγγιώρος στην Ν.Ιωνία (που παρεμπίπτοντος ήταν εξαιρετικός και σε ταχύτητα και σε εξυπηρέτηση) με κόστος περίπυ 150 ευρώ. Για 2η φορά όμως κακή μου τύχη το πρόβλημα δεν τελείωσε εκεί. Η τηλεόραση από τότε έχει χαλάσει κατά πολύ σε επίπεδο χρωμάτων κυρίως σε σκοτεινές σκηνές. Την ξαναπήγα στον Κύριο Μαγγιώρο αλλά παρά τις όποιες ρυθμίσεις της έκανε η κατάσταση δεν βελτιώθηκε και μου είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα η βλάβη της πλακέτας έβλαψε και το panel. Και πόσο είναι το κόστος του panel? 1100 ευρώ. Πήρα τότε τηλέφωνο την Samsung και τους είπα με ωραίο τρόπο ότι το ξέρω ότι είμαι εκτός εγγύησης αλλά δεν είναι δυνατόν μία τηλεόραση αρχική αξίας 1800 ευρώ ,μέσα σε 3.5 χρόνια να είναι για τα σκουπίδια (αν βλέπεις ποιοτικό περιεχόμενο και όχι μόνο ειδήσεις). Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και πριν 2 εβδομάδες με πήρε ο Κύριος Μαγγιώρος και μου είπε να ξαναπάω την τηλεόραση για να ετοιμάσουν έκθεση αντικατάστασης γιατί ενέκρινε η Samsung αντικατάσταση με κάποια συμμετοχή δική μου. Ακολούθως μίλησα με τη Samsung και τους ζήτησα να μάθω πρώτα την προσφορά και μετά να πάω την τηλεόραση για να δω εάν έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω αυτή την αλλαγή. Συμφώνησαν αλλά από τότε περιμένω να με πάρουν. Το τραγικό είναι ότι από τότε με παίρνουν κάθε 2-3 μέρες και με ρωτούν πράγματα που τους είχα πει ήδη από την πρώτη φορά (π.χ. ημερομηνία αγοράς , σειριακό) και όταν τους λέω ότι περιμένω προσφορά με πάνε από αύριο σε αύριο. Επίσης να τονίσω με κεφαλαία γράμματα ότι όλοι μα όλοι που έχω μιλήσει είναι ξένοι που μιλούν σπαστά Ελληνικά (βάση προφοράς πρέπει να έχω μιλήσει με Αραβικής καταγωγής , Ασιατικής καταγωγής , Ιταλικής καταγωγής , Ρώσικης καταγωγής) και το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τι τους λες.
Το ερώτημα μου είναι αν είχε τελικά κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία και τι έκπτωση του έκαναν ή τι του πρότειναν γενικά;
Έχω την συγκεκριμένη τηλεόραση από τον Δεκέμβριο του 2008 (δηλαδή 3.5 χρόνια). Ξαφνικά πριν από κανένα μήνα η τηλεόραση έκανε το γνωστό πρόβλημα που ανοιγοκλείνει. Για κακή μου τύχη δεν ήταν το τροφοδοτικό αλλά μία πλακέτα ψηλά πάνω πίσω από το panel την οποία και μου την αντικατέστησε ο Κύριος Μαγγιώρος στην Ν.Ιωνία (που παρεμπίπτοντος ήταν εξαιρετικός και σε ταχύτητα και σε εξυπηρέτηση) με κόστος περίπυ 150 ευρώ. Για 2η φορά όμως κακή μου τύχη το πρόβλημα δεν τελείωσε εκεί. Η τηλεόραση από τότε έχει χαλάσει κατά πολύ σε επίπεδο χρωμάτων κυρίως σε σκοτεινές σκηνές. Την ξαναπήγα στον Κύριο Μαγγιώρο αλλά παρά τις όποιες ρυθμίσεις της έκανε η κατάσταση δεν βελτιώθηκε και μου είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα η βλάβη της πλακέτας έβλαψε και το panel. Και πόσο είναι το κόστος του panel? 1100 ευρώ. Πήρα τότε τηλέφωνο την Samsung και τους είπα με ωραίο τρόπο ότι το ξέρω ότι είμαι εκτός εγγύησης αλλά δεν είναι δυνατόν μία τηλεόραση αρχική αξίας 1800 ευρώ ,μέσα σε 3.5 χρόνια να είναι για τα σκουπίδια (αν βλέπεις ποιοτικό περιεχόμενο και όχι μόνο ειδήσεις). Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και πριν 2 εβδομάδες με πήρε ο Κύριος Μαγγιώρος και μου είπε να ξαναπάω την τηλεόραση για να ετοιμάσουν έκθεση αντικατάστασης γιατί ενέκρινε η Samsung αντικατάσταση με κάποια συμμετοχή δική μου. Ακολούθως μίλησα με τη Samsung και τους ζήτησα να μάθω πρώτα την προσφορά και μετά να πάω την τηλεόραση για να δω εάν έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω αυτή την αλλαγή. Συμφώνησαν αλλά από τότε περιμένω να με πάρουν. Το τραγικό είναι ότι από τότε με παίρνουν κάθε 2-3 μέρες και με ρωτούν πράγματα που τους είχα πει ήδη από την πρώτη φορά (π.χ. ημερομηνία αγοράς , σειριακό) και όταν τους λέω ότι περιμένω προσφορά με πάνε από αύριο σε αύριο. Επίσης να τονίσω με κεφαλαία γράμματα ότι όλοι μα όλοι που έχω μιλήσει είναι ξένοι που μιλούν σπαστά Ελληνικά (βάση προφοράς πρέπει να έχω μιλήσει με Αραβικής καταγωγής , Ασιατικής καταγωγής , Ιταλικής καταγωγής , Ρώσικης καταγωγής) και το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τι τους λες.
Το ερώτημα μου είναι αν είχε τελικά κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία και τι έκπτωση του έκαναν ή τι του πρότειναν γενικά;