Να ευχαριστησω και εγω με τη σειρα μου τους καλεσμενους. Περασαμε ομορφα με αρκετο γελιο.
Το highlight της βραδυας, ανηκει στον Νικο οπου σε ενα demo video clip που εβαλε ο Μανωλης (βγηκε μια γυναικαρα με μαυρα δερματινα απο ενα αυτοκινητο) ο Νικος, επεσε απο τον καναπε, αρχισε να μπουσουλαει προς την οθονη, μεχρι που εφτασε στα...πυροβολα στηθη της.
Βεβαια ο ιδιος ισχυριστηκε οτι προσπαθουσε να δει αν η κεραια του αυτοκινητου ειχε crosstalk. :BDGBGDB55:
Συμπερασματα ως προς το crosstalk βγηκαν, και η αληθεια μαλλον ειναι καπου στη μεση.
Μιας και τα γυαλια του Νικου δεν δουλεψαν, δεν θα μαθουμε (προς ωρας) ποση πραγματικη ζημια προκαλει το crosstalk. Και αυτο γιατι, πιθανολογω οτι μερος του halo που εβλεπα, ισως οφειλεται εν μερη στο frame interpolation και οχι στο crosstalk αυτο καθε αυτο.
Στα στατικα patterns crosstalk ομως, τοσο ο Νικος οσο και ο Μανωλης, ειδαν πραγματι τη διαρροη απο το κλειστρο.
Αυτο πρακτικα σημαινει οτι σε μια ταινια εχουμε crosstalk, οποτε ως ενα βαθμο, αυτη θα ειναι και blur, αφου απεικονειζονται ταυτοχρονα και οι δυο καμερες.
Η αληθεια ειναι, οτι μη εχοντας καποιο σημειο αναφορας, τα δικα μου ματια δεν εντοπιζουν αυτη τη θολουρα του crosstalk και η ταινια δεν φαινεται να χανει σε ευκρινεια. Σε αυτο τον τομεα πραγματικα δεν με ενοχλουσε.
Εξακολουθω να πιστευω ομως, οτι σε σκηνες με πολυ 3d βαθος, το crosstalk κανει την εμφανιση του σαν τεχνουργημα halo.
Εχω προθεση να παρω ενα ζευγαρι γυαλια optoma z201, που απο οσο ξερω ειναι καλυτερα, οσον αφορα το θεμα του κοκκινου tint. Εκει θα ξανα τεσταρω και θα σας πω τα αποτελεσματα.
Πιστευω οτι ολοι οι παρευρισκομενοι συμφωνησαμε οτι δεν ειναι θεμα dlp-link συγχρονισμου, αλλα μη σωστης (σε ολη την επιφανεια) σκιασης του κλειστρου στα γυαλια.