Φίλε Diabolic , πες τον κύριο Τάσο (σε αυτόν αναφέρεσαι φαντάζομαι) , αυτά περί αντλίας για το MS170 να μου πάρει τηλέφωνο (πες του να πάρει στον Κώστα στην Νάουσα , θα καταλάβει) να μου τα πει ο ίδιος , έχουμε καλές σχέσεις .
Πιστέψτε με , τα STIHL έχουν μηδαμινά προβλήματα στις αντλίες ακόμη και όταν χρησιμοποιούνται (απαράδεκτο και κατακριτέο) με καμμένα λάδια .
Κάποιοι αντιπρόσωποι προσπαθώντας να ανεβάσουν τον τζίρο τους πουλώντας ακριβότερα μηχανήματα , απαξιώνουν τα μικρά και φθηνά , το χρέος ενός καλού επαγγελματία , είναι να προσφέρει το καλύτερο δυνατό μηχάνημα με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος για τον τελικό καταναλωτή ανάλογα με τις ανάγκες του .
Για αυτό και το πρώτο πράγμα που ρωτώ σε όποιον ενδιαφέρεται για αγορά μηχανήματος είναι :
Για ποια και πόση χρήση προορίζεται ?
Τώρα όσον αφορά στο θέμα με τα καρμπιρατέρ των δίχρονων κινητήρων , για να πληρούν οι εταιρίες τις προϋποθέσεις περί οικολογίας και κατανάλωσης , πρέπει να έχουν συγκεκριμένους ρύπους ανάλογα τον κυβισμό και την κατηγορία τους . Αυτό επιτυγχάνεται στα μικρά ιδίως , με την αντικατάσταση του γνωστού από παλιά "ζιγκλέρ" , από βαλβίδες αντεπίστροφες και εσωτερικά έμβολα επιτάχυνσης , όπως είναι γνωστό όσο πιο πολύπλοκο κάτι τόσο μεγαλύτερη προσοχή χρειάζεται κατά την χρήση του . Για αυτό και επιμένουν οι περισσότερες εταιρίες για την χρησιμοποίηση κατάλληλων αναλώσιμων .
Τηρώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα απολύτως .
Όταν όμως έρχεται πελάτης και μου λέει ,<< το είχα άδειο για τον χειμώνα , έβαλα σήμερα βενζίνη >> (την οποία όμως είχε αγοράσει την περσινή σεζόν , έχοντάς την στο απλό μπιτόνι που περίσσεψε από κάποια αλλαγή λαδιών του αυτοκινήτου δίχως πώμα εξαερωτικό ) με λάδι μίξης και αυτός να μην ξέρει ποιας προέλευσης , να με συγχωρείτε αλλά δεν θα κατηγορήσω το καρμπιρατέρ .
Το ίδιο καύσιμο όμως , θα δούλευε δίχως πρόβλημα σε ένα αλυσοπρίονο μεγαλύτερου κυβισμού (=μεγαλύτερης διαμέτρου βαλβίδες) η παλαιότερης τεχνολογίας συμπεριλαμβανομένων και των φθηνών κινέζικων για τον λόγο που προανέφερα .
Σχετικά με την ιπποδύναμη που ανέφερες , έχει σχεδιάσει η STIHL μία αλυσίδα (σημ. είναι ο μόνος κατασκευαστής που κατασκευάζει και τα αναλώσιμα ώστε να έχει τον
πλήρη ποιοτικό έλεγχο ) στενότερη ώστε να εξασφαλίζει άνετη κοπή παρά την χαμηλή ιπποδύναμη , για αυτό και έκανα λόγο για ταχύτητα βύθισης στο ξύλο που είναι και το ζητούμενο άλλωστε .
Το να δίνει την ισχύ στην καμπάνα είναι θετικό , καθώς έχουν παρέλθει όλες οι απώλειες ισχύος . Έχε υπ'όψιν πως από το έμβολο μέχρι να φθάσει η κίνηση στην αλυσίδα , υπάρχουν αρκετά σημεία τριβής με την ανάλογη απώλεια δύναμης .
Τώρα εάν μου ζητάτε να σχολιάσω την διαφορά μεταξύ των εγγυημένων μηχανημάτων και των Κινέζικων που πωλούνται και στον δρόμο , ακόμη και με 50 ευρώ , δεν θα το κάνω καθώς αυτό το βίντεο τα λέει όλα .
edit: Βλάση καλημέρα και ευχαριστώ για την υποστήριξή σου .