Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,463
Σε κάποια αλυσοπρίονα με το που τραβάς τον διακόπτη που κλείνει το τσοκ , ενεργοποιείται ταυτόχρονα και το χειρόγκαζο (ένα επιπλέον λεβιεδάκι επάνω στο καρμπυρατέρ ανοίγει ελαφρώς την πεταλούδα γκαζιού) για πιο εύκολη εκκίνηση . Πρόσεχε διότι με το που θα κάνει την προανάφλεξη (σκάσιμο) ο κινητήρας και εσύ θα επιστρέψεις στην αρχική θέση τον διακόπτη του τσοκ , το χειρόγκαζο θα παραμείνει ενεργοποιημένο μέχρι ότου πατήσεις την σκανδάλη μία φορά στιγμιαία , έτσι μόνο απασφαλίζει .
Με το που θα εκκινήσει ο κινητήρας εννοείται πατάς την σκανδάλη .
Για οτιδήποτε θελήσετε σε σχέση με αλυσοπρίονα και παρεμφερή (χλοοκοπτικά / θαμνοκοπτικά) , στείλτε μου πμ να σας δώσω τηλέφωνο , διότι μπορούν να αποβούν επικίνδυνα και προτιμώ τηλεφωνικά να δώσω περισσότερες οδηγίες , ώστε να σιγουρεύομαι πως έγινα κατανοητός .
 

zavara

Senior Member
1 May 2007
660
Καλησπέρα.Για να μην ανοίγω άλλο θέμα και επειδή ψάχνω αλυσοπρίονο σε αυτά τα λεφτά,είναι καλό το Makita?
Είμαι μεταξύ αυτού και του Husqvarna από το κέντο βίδας με 175 ευρώ + μια αλυσίδα δώρο.
Η χρήση του προορίζεται για κλάδεμα 4-5 μουριών και για κόψιμο καυσόξυλών αλλά όχι μεγάλες ποσότητες ούτε μεγάλους κορμούς.τα κλαδευτικά μηχανάκια ανεβαίνουν στην τιμή οπότε απορίπτονται....κάθε πρόταση δεκτή.
 

Diabolic

Supreme Member
22 April 2012
8,936
Πράβι
Λοιπόν επειδή μιλάω με αντιπρόσωπο της Husqvarna, μου λέει να ότι τα 236 βγάζουν πολλά προβλήματα στα καρμπιρατέρ και γενικά δεν είναι τόσο ποιοτικά καθώς είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου στην Κίνα.
Μου προτείνει δε το 135 το οποίο όχι μόνο διαθέτει λίγο μεγαλύτερη ισχύ αλλά είναι και Αμερικάνικο.
Νομίζω ότι δεν ξεφεύγει πολύ στην τιμή και αν υπολογίσεις και την έξτρα αλυσίδα είσαι κομπλέ.

Εδώ: http://kentrovidas.gr/showprod.php?id=7118

Για κοπή καυσόξυλων και κλάδεμα είναι ότι πρέπει (και για περιστασιακή ρίψη δέντρων).
Θα πρότεινα πάντως να το πάρεις από κάποιον αντιπρόσωπο της περιοχής σου για να έχεις και τα 2 χρόνια της εγγύησης συν τις μικρορυθμίσεις που απαιτούνται όποτε πρέπει.

Επίσης μην τσιγκουνευτείς επ ουδενί τα 10 ευρώ του λαδιού κινητήρα Husqvarna, θα σου κρατήσει το μηχανάκι πολλά χρόνια. Πληροφοριακά το 1 λίτρο λάδι κάνει 50 λίτρα μείγμα οπότε καταλαβαίνεις πόσο θα κρατήσει (το λιγότερο 2 χρόνια με την χρήση που κάνεις)...
 

vasilisp77

Supreme Member
22 October 2014
3,159
εχω το mc culloch που ειναι θυγατρικη της husgvarna μετρια χρηση 2 χρονια δεν εχει βγαλει το παραμικρο . αλλα παντα φρεσκο καυσιμο ,προσοχη στην μιξη,καλο λαδι και ποτε καυσιμο στο ρεζερβουαρ για πολυ καιρο.
 

enduras1

Moderator
Staff member
Βασιλη εχουμε με τον παππου ενα κλαδευτικο ΜcCulloch ολο αλουμινενιο απο την δεκαετια του 70!
ΑΨΟΓΟ!!!!!!!
Πλεον ομως τα εχουν ριξει και σε τιμη και σε ποιοτητα δυστυχως.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,463
Δεν μπορώ από το κινητό να βάλω λινκ , αλλά ψάξε για STIHL MS170 , μπορείς να το βρεις στα 199 με δώρο δεύτερη αλυσίδα και λάμα μαζί αξίας 52 ευρώ . Όχι το καταλυτικό όμως , να ζητήσεις το νέο μοντέλο με τον κινητήρα 2-ΜΙΧ .
Πίστεψέ με η ταχύτητα βύθισης κατά την κοπή θα σε εκπλήξει , βάζει κάτω επώνυμα αλυσοπρίονα μέχρι και 2,2 hp .
Για την ποιότητα νομίζω δεν χρειάζεται να επεκταθώ .
 

vasilisp77

Supreme Member
22 October 2014
3,159
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Βασιλη εχουμε με τον παππου ενα κλαδευτικο ΜcCulloch ολο αλουμινενιο απο την δεκαετια του 70!
ΑΨΟΓΟ!!!!!!!
Πλεον ομως τα εχουν ριξει και σε τιμη και σε ποιοτητα δυστυχως.

σε τιμη σιγουρα αν και εχει πολλες καινοτομιες της husgvarna . και γω στο νησι που εχω πολλα δεντρα ελιες ολα τα πριονια μου ειναι husgvarna και stihl και ενα χορτοκοπτικο kawasaki
αλλα εδω που μενω τωρα εχω 50 δεντρα με το mc culloch ειμαι ευχαριστημενος.
 

Diabolic

Supreme Member
22 April 2012
8,936
Πράβι
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Δεν μπορώ από το κινητό να βάλω λινκ , αλλά ψάξε για STIHL MS170 , μπορείς να το βρεις στα 199 με δώρο δεύτερη αλυσίδα και λάμα μαζί αξίας 52 ευρώ . Όχι το καταλυτικό όμως , να ζητήσεις το νέο μοντέλο με τον κινητήρα 2-ΜΙΧ .
Πίστεψέ με η ταχύτητα βύθισης κατά την κοπή θα σε εκπλήξει , βάζει κάτω επώνυμα αλυσοπρίονα μέχρι και 2,2 hp .
Για την ποιότητα νομίζω δεν χρειάζεται να επεκταθώ .

Δεν θα συμφωνήσω με αυτά που λες. Το MS170 βγάζει και αυτό πολλά προβλήματα στο καρμπυρατέρ (ατροφίες) και ζημιές στην αντλία λαδιού. Άσε που δίνει την ιπποδύναμη στην καμπάνα, οπότε με το ζόρι που τρώει (όντας μικρότερο από 2 άλογα) πέφτει πολύ πιο κάτω από το αναγραφόμενο.
Τα δώρα είναι απλά για να τσιμπήσουν κάποιοι δυστυχώς.

Ξέρω αντιπρόσωπο που του τα πηγαίνουν πίσω αυτοί που τα αγόρασαν και έχει κάνει στοίβα...

Τα μοντέλα 236 της Husqvarna και 170 της Stihl βγήκαν για να χτυπήσουν τα φτηνά κινέζικα αλλά δυστυχώς τείνουν να είναι και χειρότερα από αυτά.
Έχω φίλο αντιπρόσωπο της Husqvarna που λέει ότι καλύτερα να πάρω έναν κινέζο με 100-120 ευρώ παρά το 236 ή το 170...
 

vasilisp77

Supreme Member
22 October 2014
3,159
ολα ειναι σχετικα φιλος στην σαμο κλαδεψε περιση 10 στρεμ ελιες με ενα stihl 170 και εμεινε απο αντλια λαδιου γιατι εβαζε ελαιολαδο !!! πως να μην τα τιναξει .
 

enduras1

Moderator
Staff member
Βασίλη και ηλιέλαιο να έβαζε δεν θα έπρεπε να χαλάσει η αντλία λαδιού, η αλυσσιδα θα ξεμπερδευοταν πολύ πιο γρήγορα. Η αντλία γιατί να χαλάσει?
Οπότε σαν να έχει δίκιο ο φίλος παραπάνω.
 

Diabolic

Supreme Member
22 April 2012
8,936
Πράβι
Όχι παίζει ρόλο και η ποιότητα του λαδιού σε αυτό και συμβαίνει και σε πολύ ακριβότερα αλυσοπρίονα.
Μπορεί κάλλιστα ο καθένας να φτιάξει ένα 10W 30 που απαιτείται για λίπανση της αλυσίδας (προσωπικά προτιμώ βιολογικό αλλά κάνει 4 ευρώ λίτρο, για πολλούς και σημαντικούς λόγους), με κόστος ίσως και κάτω από 2.5 ευρώ το λίτρο, οπότε γιατί να καταφύγει σε παλιόλαδα που μια ζημιά να βγάλουν στο μηχάνημα φτάνει για να εξαφανίσουν κάθε κέρδος που είχε ο χρήστης από την χρήση τους....

Αυτά σας τα λέω από τον φίλο που φτιάχνει 100άδες μηχανάκια κάθε χρόνο και ξέρει τι παίζει.... Αν ήταν καλό δεν θα έλεγε κακή κουβέντα, απλά τα φτηνιάρικα της Stihl και της Husqvarna δυστυχώς βγάζουν προβλήματα και είναι και λογικό... Δεν βγάζουν πολλά οι εταιρείες με την πώληση τους και τα βγάζουν μετά στα ανταλλακτικά... ;-)
 

vasilisp77

Supreme Member
22 October 2014
3,159
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Βασίλη και ηλιέλαιο να έβαζε δεν θα έπρεπε να χαλάσει η αντλία λαδιού, η αλυσσιδα θα ξεμπερδευοταν πολύ πιο γρήγορα. Η αντλία γιατί να χαλάσει?
Οπότε σαν να έχει δίκιο ο φίλος παραπάνω.

ναι και η λαμα ειχε αλλαξει χρωμα απ την θερμοκρασια(καηκε)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Όχι παίζει ρόλο και η ποιότητα του λαδιού σε αυτό και συμβαίνει και σε πολύ ακριβότερα αλυσοπρίονα.
Μπορεί κάλλιστα ο καθένας να φτιάξει ένα 10W 30 που απαιτείται για λίπανση της αλυσίδας (προσωπικά προτιμώ βιολογικό αλλά κάνει 4 ευρώ λίτρο, για πολλούς και σημαντικούς λόγους), με κόστος ίσως και κάτω από 2.5 ευρώ το λίτρο, οπότε γιατί να καταφύγει σε παλιόλαδα που μια ζημιά να βγάλουν στο μηχάνημα φτάνει για να εξαφανίσουν κάθε κέρδος που είχε ο χρήστης από την χρήση τους....

Αυτά σας τα λέω από τον φίλο που φτιάχνει 100άδες μηχανάκια κάθε χρόνο και ξέρει τι παίζει.... Αν ήταν καλό δεν θα έλεγε κακή κουβέντα, απλά τα φτηνιάρικα της Stihl και της Husqvarna δυστυχώς βγάζουν προβλήματα και είναι και λογικό... Δεν βγάζουν πολλά οι εταιρείες με την πώληση τους και τα βγάζουν μετά στα ανταλλακτικά... ;-)

σε ποια περιοχη εχει το μαγαζι ο φιλος σου αν βολευει να τον εχουμε στα υπ οψιν ψαχνω εναν καλο μαστορα.
 

Diabolic

Supreme Member
22 April 2012
8,936
Πράβι
Re: Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Είμαι από Καβάλα...
Δεν νομίζω να σε βολεύει!!! :eek:perator:
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Δεν θα συμφωνήσω με αυτά που λες. Το MS170 βγάζει και αυτό πολλά προβλήματα στο καρμπυρατέρ (ατροφίες) και ζημιές στην αντλία λαδιού. Άσε που δίνει την ιπποδύναμη στην καμπάνα, οπότε με το ζόρι που τρώει (όντας μικρότερο από 2 άλογα) πέφτει πολύ πιο κάτω από το αναγραφόμενο.
Τα δώρα είναι απλά για να τσιμπήσουν κάποιοι δυστυχώς.

Ξέρω αντιπρόσωπο που του τα πηγαίνουν πίσω αυτοί που τα αγόρασαν και έχει κάνει στοίβα...

Τα μοντέλα 236 της Husqvarna και 170 της Stihl βγήκαν για να χτυπήσουν τα φτηνά κινέζικα αλλά δυστυχώς τείνουν να είναι και χειρότερα από αυτά.
Έχω φίλο αντιπρόσωπο της Husqvarna που λέει ότι καλύτερα να πάρω έναν κινέζο με 100-120 ευρώ παρά το 236 ή το 170...

παιδιά, συγνώμη που ανακατεύομαι, αλλά μήπως γινόμαστε πολύ ξερόλες; Ο Κώστας είναι μέσα στο χώρο χρόνια πολλά και γνωρίζει τα μηχανάκια καλά. Επίσης βρίσκεται σε περιοχή μακριά από τους υπόλοιπους, άρα δεν έχει κάποιο λόγο να κάνει τέτοιες προτάσεις, αν δεν τις εκτιμά. Ούτε κάποιος θα αγοράσει από τη Νάουσα, ούτε θα πάρει προμήθεια από την Stihl για ένα μηχανάκι που θα αγοραστεί σε κάποιο νησί. Διαβάζει τα παραπάνω ποστς του zavara που μιλά για 5-6 δένδρα, και δίνει μια πρόταση οικονομική για τις συγκεκριμένες ανάγκες. Το να την απορρίψει κάποιος άλλος που έχει 10 ή 50 στρέμματα ελιές και σκίζει τα μηχανάκια του και προτείνει κάτι πιο ακριβό από αυτό που ζητά ο zavara, πολύ απλά όχι μόνο δεν απαντά στο ερώτημα του zavara, αλλά δείχνει μάλλον κάτι άλλο.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,463
Φίλε Diabolic , πες τον κύριο Τάσο (σε αυτόν αναφέρεσαι φαντάζομαι) , αυτά περί αντλίας για το MS170 να μου πάρει τηλέφωνο (πες του να πάρει στον Κώστα στην Νάουσα , θα καταλάβει) να μου τα πει ο ίδιος , έχουμε καλές σχέσεις .
Πιστέψτε με , τα STIHL έχουν μηδαμινά προβλήματα στις αντλίες ακόμη και όταν χρησιμοποιούνται (απαράδεκτο και κατακριτέο) με καμμένα λάδια .
Κάποιοι αντιπρόσωποι προσπαθώντας να ανεβάσουν τον τζίρο τους πουλώντας ακριβότερα μηχανήματα , απαξιώνουν τα μικρά και φθηνά , το χρέος ενός καλού επαγγελματία , είναι να προσφέρει το καλύτερο δυνατό μηχάνημα με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος για τον τελικό καταναλωτή ανάλογα με τις ανάγκες του .
Για αυτό και το πρώτο πράγμα που ρωτώ σε όποιον ενδιαφέρεται για αγορά μηχανήματος είναι : Για ποια και πόση χρήση προορίζεται ?

Τώρα όσον αφορά στο θέμα με τα καρμπιρατέρ των δίχρονων κινητήρων , για να πληρούν οι εταιρίες τις προϋποθέσεις περί οικολογίας και κατανάλωσης , πρέπει να έχουν συγκεκριμένους ρύπους ανάλογα τον κυβισμό και την κατηγορία τους . Αυτό επιτυγχάνεται στα μικρά ιδίως , με την αντικατάσταση του γνωστού από παλιά "ζιγκλέρ" , από βαλβίδες αντεπίστροφες και εσωτερικά έμβολα επιτάχυνσης , όπως είναι γνωστό όσο πιο πολύπλοκο κάτι τόσο μεγαλύτερη προσοχή χρειάζεται κατά την χρήση του . Για αυτό και επιμένουν οι περισσότερες εταιρίες για την χρησιμοποίηση κατάλληλων αναλώσιμων .
Τηρώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα απολύτως .
Όταν όμως έρχεται πελάτης και μου λέει ,<< το είχα άδειο για τον χειμώνα , έβαλα σήμερα βενζίνη >> (την οποία όμως είχε αγοράσει την περσινή σεζόν , έχοντάς την στο απλό μπιτόνι που περίσσεψε από κάποια αλλαγή λαδιών του αυτοκινήτου δίχως πώμα εξαερωτικό ) με λάδι μίξης και αυτός να μην ξέρει ποιας προέλευσης , να με συγχωρείτε αλλά δεν θα κατηγορήσω το καρμπιρατέρ .
Το ίδιο καύσιμο όμως , θα δούλευε δίχως πρόβλημα σε ένα αλυσοπρίονο μεγαλύτερου κυβισμού (=μεγαλύτερης διαμέτρου βαλβίδες) η παλαιότερης τεχνολογίας συμπεριλαμβανομένων και των φθηνών κινέζικων για τον λόγο που προανέφερα .

Σχετικά με την ιπποδύναμη που ανέφερες , έχει σχεδιάσει η STIHL μία αλυσίδα (σημ. είναι ο μόνος κατασκευαστής που κατασκευάζει και τα αναλώσιμα ώστε να έχει τον πλήρη ποιοτικό έλεγχο ) στενότερη ώστε να εξασφαλίζει άνετη κοπή παρά την χαμηλή ιπποδύναμη , για αυτό και έκανα λόγο για ταχύτητα βύθισης στο ξύλο που είναι και το ζητούμενο άλλωστε .
Το να δίνει την ισχύ στην καμπάνα είναι θετικό , καθώς έχουν παρέλθει όλες οι απώλειες ισχύος . Έχε υπ'όψιν πως από το έμβολο μέχρι να φθάσει η κίνηση στην αλυσίδα , υπάρχουν αρκετά σημεία τριβής με την ανάλογη απώλεια δύναμης .

Τώρα εάν μου ζητάτε να σχολιάσω την διαφορά μεταξύ των εγγυημένων μηχανημάτων και των Κινέζικων που πωλούνται και στον δρόμο , ακόμη και με 50 ευρώ , δεν θα το κάνω καθώς αυτό το βίντεο τα λέει όλα .



edit: Βλάση καλημέρα και ευχαριστώ για την υποστήριξή σου .
 

enduras1

Moderator
Staff member
Παιδια δεν νομιζω να τιθεται θεμα χαντακωματος η ξερολιασης μεταξυ μας.

Ολοι ειμαστε χειριστες μηχανηματων και μεταφερουμε την εμπειρια μας.

Ο Diabolic μετεφερε την εμπειρια απο γνωστο του με σκοπο να προφυλαξει καποιον απο εμας σε μια μελλοντικη του αγορα.
Αν εχει τετοια πληροφορια καλα κανει και την αναφερει, το κακο θα ηταν να μην την ενεφερε και να τρωγαμε τα μουτρα μας σε μια εγορα ενος 170 250 η 338 κλπ κλπ.

Επισης αναφορικα με την Stihl και τα δικα της αναλλωσιμα καλα κανει και τα εξελισει μονη της αλλα η Husky με τα Oregon υστερει σε κατι? Micro Chisel βαζει στα κλαδευτικα της που εξελισει η Oregon.
Δλδ η Mercedes πρεπει να βγαζει δικα της λαστιχα για να ειναι καλυτερα απο τα Conti που χρησιμοποιει?
 

vasilisp77

Supreme Member
22 October 2014
3,159
θα συμφωνησω με τον κυριακο απλα κανουμε εναν διαλογο και ανταλλασουμε αποψεις .
αν ολοι ειχαμε γνωσεις η εμπειρια επαγγελματια ισως να μην ψαχναμε αποψεις αλλων αλλα τουλαχιστων εγω σα ερασιτεχνης μου αρεσει να ακουω τις αποψεις ολων και φυσικα με την μικρη μου εμπειρια να κρινω τι ειναι καταλληλο για της αναγκες μου π.χ στην σαμο που εχω 400 δεντρα συν αμπελια φυσικα εχω καλα εργαλεια ειτε ειναι πριονη ειτε χορτοκοπτικο η ραβδιστικο.εδω που ειμαι τωρα στην ευβοια τωρα που εχω 50 δεντρα και 500 μετρα κηπο στο σπιτι δεν εχω π.χ ραβδιστικο εχω ενα mc culloch cs 340 αλυσοπριονο και ενα κραφτ χορτοκοπτικο και δεν εχω καποιο θεμα .φυσικα οι αποψεις ενος επαγγελματια ειναι πολυτιμες.α εχω και ενα einhel μικρο χορτοκοπτικο σπαστο 0.8 hp που παρεωσε πνευμα δεν φερνει ρευμα μαλλον ηλεκτρονικη και θελω να πειραματιστω να την αλλαξω μονος καθως δεν ξερω αν συμφερει να παει σε μαστορα και εινα ευκαιρια να το "ψαχουλεψω" λιγο
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,463
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Αν εχει τετοια πληροφορια καλα κανει και την αναφερει,
Επισης αναφορικα με την Stihl και τα δικα της αναλλωσιμα καλα κανει και τα εξελισει μονη της αλλα η Husky με τα Oregon υστερει σε κατι? Micro Chisel βαζει στα κλαδευτικα της που εξελισει η Oregon.
Δλδ η Mercedes πρεπει να βγαζει δικα της λαστιχα για να ειναι καλυτερα απο τα Conti που χρησιμοποιει?

Όχι φίλε μου , δεν κάνει καλά καθώς δείχνει κάθετος και απόλυτος , χωρίς όμως να την έχει επαληθεύσει , δυστυχώς στο νετ είναι γεγονός η αναμετάδοση σχολίων δίχως διασταύρωση . Δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω καθώς μπορεί να διαβάσω μέχρι και το "παίνεψε το σπίτι σου μην πέσει να σε πλακώσει" , αλλά επιτρέψτε μου να γνωρίζω κάποια πράγματα από πρώτο χέρι .

Τώρα η Oregon είναι μια αξιόλογη εταιρία που παράγει τα τάδε προϊόντα .
Η STIHL από την άλλη με μία κακοσχεδιασμένη , η μαλακή από λάθος μίξη υγρών μετάλλων κατά την παρασκευή αλυσίδα , μπορεί να χάσει πωλήσεις αλυσοπριόνων εκατοντάδων ευρώ το καθένα , λογικό δεν βρίσκεις να προσέξει όσο το δυνατόν περισσότερο την παραγωγή ?
Δεν είναι τυχαίο που τα εξαρτήματα κοπής τα παράγει σε εργοστάσιό της στην Ελβετία που φημίζεται ως χώρα για τα εργαλεία κοπής (βλέπε Victorinox) . Τα δόντια των αλυσίδων πριν το μοντάρισμα ελέγχονται ένα ένα από εργαζόμενους για τυχόν ελάττωμα , εργαζόμενους σε ένα στάδιο παραγωγής δίχως μπόνους παραγωγικότητας ώστε να αποφεύγεται το λάθος . Ο καθένας αποδίδει όσο μπορεί , το είδα με τα μάτια μου μη μπορώντας να το πιστέψω καθώς έβλεπα μέχρι και 20-30% διαφορά στην ταχύτητα ελέγχου μεταξύ τους .

Και ναι πιστεύω πως η Mercedes δεν θα σου πουλούσε αυτοκίνητο 40.000 ευρώ με κακής ποιότητας λάστιχο , σίγουρα θα έθετε τα δικά της στάνταρ εάν είχε δική της παραγωγή .



vasilisp77 ποιο μοντέλο είναι το einhel να σου πω εάν είναι δύσκολη η αλλαγή ηλεκτρονικής ;