Chord Hugo DAC

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,655
Απάντηση: Re: Chord Hugo DAC

Tο ειδα, αλλα...
φαινομαστε για Αμερικανακια;
 
26 June 2006
14,830
Athens
Διευκρινίσεις του Rob Watts για τις διαφορές μεταξύ των dacs:

"2Qute is no way as good as TT, but it is as good as ordinary Hugo. It is better than Hugo with USB when fed from a noisy PC. And you don't need to worry about the PSU, as a car battery feeding 2 Qute has no SQ benefits. TT has better DAC reference components, and this makes it sound much smoother and warmer, with better instrument focus and separation. Technically, this is due to a reduction in noise floor modulation, and it shows in the measurements - THD and noise is some 4dB lower than Hugo/2 Qute at 3v RMS OP. There are some other benefits with TT due to chassis weight, super caps and the extra batteries. And of course TT can replace your pre-amp too, which gives another big step increase in transparency. "

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Με λίγα λόγια, όπως το καταλαβαίνω εγώ (για το 2Qute):

- To 2Qute παίζει το ίδιο με (ή και καλύτερα από) το Hugo όταν η πηγή είναι το PC.
- To 2Qute δεν χρειάζεται μοντιφιές (δηλ. εξωτερικό τροφοδοτικό) από ανήσυχους diyers. Οι "πολύ ανήσυχοι" μπορεί να αποτελούν εξαίρεση. :)
- To 2Qute δεν έχει τον περιορισμό της διάρκειας ζωής των μπαταριών του Hugo (3 χρόνια, αν θυμάμαι καλά).
- To 2Qute μπορεί να είναι συνεχώς συνδεδεμένο στο ρεύμα χωρίς πρόβλημα.
- To 2Qute στο κάτω κάτω είναι πολύ φτηνότερο (-30%) με αντίτιμο τη φορητότητα αλλά και κάποιες άλλες ευκολίες που έχουν συζητηθεί σε προηγούμενα ποστς.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πάντως το μοναδικό "πλην" του 2Qute έναντι του Hugo, εφόσον μιλάμε για χρήση σε "σπιτικό σύστημα", είναι η προϋπόθεση ύπαρξης ενός καλού προ, μιας και ο ενσωματωμένος στο Hugo αποδείχθηκε στην πράξη εξαιρετικά διάφανος ώστε να επιτρέπει απευθείας σύνδεση σε τελικό ή ενεργά ηχεία.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Για τον αγαπητό supersonics: :)

"My Hugo is driving my AKG K1000 headphone with authority........amazing!...............The K1000 was always a little light in the bottom end and probably the most difficult to drive headphone ever sold;but with the Hugo EVEN THE K1000 PUNCHES WITH AUTHORITY. Hugo brings out the best in every headphone I've thrown at it. Interesting note: The 1985 k1000 easily blows away my jh16 freqphase in everyway sonically but the low end......but the K1000 has more control to 50 hz.I've owned the K1000 for 10 years and only now with the Hugo have I heard it's true potential for the first time!"


http://www.head-fi.org/t/702787/chord-hugo/3615
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Το θέμα μας είναι το Hugo και όχι η ποιότητα ήχου στα video του youtube (ή η απουσία αυτής). Παρακαλω να επιστρέψουμε εκεί.

Σιγά το Δισκοπότηρο βρε Κώστα, που άμα ξεφύγουμε και λιγάκι
θα του χαλάσουμε την ιερότητα..

Ενα dac είναι- από τα εκατοντάδες που κυκλοφορούν- με κάποιες ιδιαιτερότητες(?)
στην σχεδίαση όπως κάνουν όλοι οι κατασκευαστές, συνήθως για να τραβήξουν
την προσοχή και ένα κομματάκι από την αγοραστική πίτα.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,891
Μεσευρώπη
Σιγά το Δισκοπότηρο βρε Κώστα, που άμα ξεφύγουμε και λιγάκι
θα του χαλάσουμε την ιερότητα..

Ενα dac είναι- από τα εκατοντάδες που κυκλοφορούν- με κάποιες ιδιαιτερότητες(?)
στην σχεδίαση όπως κάνουν όλοι οι κατασκευαστές, συνήθως για να τραβήξουν
την προσοχή και ένα κομματάκι από την αγοραστική πίτα.

Είπα εγώ κάτι άλλο; Απλά ζήτησα να μη βγούμε τελείως εκτός θέματος.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Για τον αγαπητό supersonics: :)

"My Hugo is driving my AKG K1000 headphone with authority........amazing!...............The K1000 was always a little light in the bottom end and probably the most difficult to drive headphone ever sold;but with the Hugo EVEN THE K1000 PUNCHES WITH AUTHORITY. Hugo brings out the best in every headphone I've thrown at it. Interesting note: The 1985 k1000 easily blows away my jh16 freqphase in everyway sonically but the low end......but the K1000 has more control to 50 hz.I've owned the K1000 for 10 years and only now with the Hugo have I heard it's true potential for the first time!"


http://www.head-fi.org/t/702787/chord-hugo/3615
Μαλλον εμενα εννοείς
Εκτός αν εχει και αλλος κ1000 οπότε θα ήθελα να τον γνωρίσω

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εννοειται οτι δεν πιστεύω ουτε λεξη απο αυτά που λέει. (Εκτός του οτι έχει κ1000).
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Επειδή έτυχε να ακούσω και από ακουστικά το Hugo χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους μπορώ να πω ότι δεν ξετρελλαθηκα.

Όχι ότι δεν έχει οδήγηση η ότι δεν διατηρεί τον ανοικτό και διάφανο ήχο που είχα ακούσει από ηχεία. Αλλά του λειπουν τα δυναμικά που έχει στην pre έξοδο καθώς και η ικανότητα να παίζει καλά μουσική (παρά ήχους).

Από Την έξοδο προενισχυρη τα πήγαινε σαφώς καλύτερα, από την έξοδο ακουστικών θεωρώ το ifi odds micro σαφώς ανωτερο αφού συνδυάζει το 90% της ανάλυσης και του αερα του Hugo με σαφως καλύτερα δυναμικά και με έναν ήχο που δεν θες να σταματήσεις να ακούς.

Μην με ρωτήσετε λεπτομέρειες δεν θα απαντήσω. Το μόνο που μπορώ να πω με ασφάλεια είναι ότι το χειρότερο αποτέλεσμα με το Ηugo το πήρα με κάποια κλασικά Αkg.

Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά που διαπίστωσα σε ακρόαση με τα ακουστικά Και τον τίτλο του νήματος καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αν σαν ολοκληρωμενο προϊόν το Hugo σαφώς και δεν κάλυψε τις απαιτήσεις μου για την τιμή του, αν προσθέσουμε σε αυτά ότι και σαν σκέτο ντακ δεν ξεφεύγει από τα όρια που θέτει ο ανταγωνισμός.
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Εγώ παίζω με balanced καταρχάς. Δεύτερον όσο καλό και να είναι (που είναι) σαν σκέτο ντακ πιστεύω ότι υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός ειδικα εκεί που αναφέρεσαι (στο 2qute) οπότε θα κοιταγα σίγουρα και άλλου με το 2qute χαμηλά στην λίστα αφού αν καταλαβα κάτι από την σύντομη επαφή μου από το Hugo είναι ότι υπάρχουν και άκου πορτοκαλιές Και μάλιστα πολύ πιο σοβαρές σαν κατασκευές.

Αν έχεις πάθει κάτι με το συγκεκριμένο το καταλαβαίνω απολύτως αφού ήταν η πρώτη επαφή σου με κάποιο σοβαρό ντακ. Και εγώ το ανάλογο σοκ έπαθα όταν πρωτοακουσα το δικό μου αντιστοιχο. Σαφώς και ακόμα μου αρέσει αλλά με τον καιρό και ακούγοντας και άλλα διαπίστωσα ότι δεν είναι το μοναδικό και ότι εκεί έχει φέρει η εξέλιξη τα πράγματα.

Κανείς δεν μπορεί να σε πείσει να πάρεις το 2qute όμως και μόνο το γεγονός ότι έχεις αμφιβολίες κάτι λέει..

Εγώ σου προτείνω να ηρεμησεις (από ανησυχητικά μπερδεμένος και ενθουσιώδης μαζί) και να προσπαθήσεις να ακούσεις και τίποτα άλλο.

Καλά τα chord αλλά το hype που τα συνοδεύει είναι αντίστοιχα δυσανάλογο από την τομή τους στο ταμπελακι σαν κατασκευές. Άμα ήθελε η κατασκευάστρια εταιρία τους να ήταν όντως επαναστατικά για αυτό που προσφέρουν συνολικά θα έπρεπε να τα τιμολογησει περίπου 30% κάτω.
Όπως είναι μεν είναι ΟΚ χωρίς όμως να ξεχωρίζουν.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Δεν μπορώ να κατανοήσω πλήρως και 100% αυτά που περιγράφει παρακάτω ο Rob Watts και που αφορούν τις (καινοτόμες και disruptive) επιλογές σχεδίασης.

Αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση κατά τις ακροάσεις είναι η δυνατότητα της συσκευής να σου δίνει συνεχώς την αίσθηση της μουσικής "ορθότητας", ειδικά στις συνηθισμένες red book εγγραφές. Αυτό για μένα είναι εμπειρία.

http://www.head-fi.org/t/702787/chord-hugo/5955


"Every time I talk about sampling, I specifically say that the interpolation filter, with an infinite number of taps, will perfectly (that is, completely perfectly, it will be the same signal just time shifted) reconstruct the original bandwidth limited input signal. Now this bandwidth limited signal must have no output at all above the Nyquist frequency. So the interpolation is not trying to re-create information that is not already present at the point of sampling - but if you use an infinite tap length interpolation filter you will reconstruct the original bandwidth limited signal perfectly - so this means you have effectively not sampled the signal, and filled out the in-between data perfectly.

So in your case, you put a signal that has information only above the Nyquist frequency (say a 30 kHz tone) and you are sampling at 44.1k. Now you put this signal through a brick wall filter set to infinite attenuation above 22.05k, that will mean the output of the filter is zero. You then sample zero, the perfect interpolation then re-creates - zero, exactly as it should do. Now the point I am trying to make is if you have a finite tap length filter, then when it re-constructs the bandwidth limited signal, there will be timing errors in the reconstruction process, and these timing errors are significant. To illustrate this, imagine a 20 kHz tone burst. So the signal is zero, then it is full output (and yes in reality it would not be this way as it would have pre-ringing due to the brick wall filter but ignore this as I am trying to illustrate a point). Now if we happen to sample at the peaks, then we will get a full output, followed by a declining output. If we sample at the point it is zero, then we lose the missing transient, and the signal then builds up so that at a few hundred uS later we get peak output. Now lets take the worst case, a FIR filter with a tap length of 1, (it returns the data unchanged so no filtering) then we can see that the transient timing error is hundreds of uS. Now if we use an infinite tap length filter, then it will reconstruct the output of the brick wall filter perfectly, zero timing errors, it would be as if we had not sampled the data at all. My point of view was that conventional filters, with limited taps of a hundred or so, would create time domain errors that would be audible.

Now I use the 4uS inter-aural delay as an illustration of the importance of timing to the ear/brain. I have no idea what levels of timing errors are significant - that is a 4uS error of -60 dB, or is it -80dB - or indeed whether its 4uS or 4nS - after all, if I gave you a DAC that had 4uS of timing error you would say that may be a problem - but if I then said 4uS of jitter (timing error is the same as jitter), then you would be horrified, that must be audible as people keep going on about femto clocks within DAC's...

So my approach has been very simple - to recognise that the FIR filter tap length is important for reconstructing the timing of transients, and to keep increasing the tap length until I can no longer hear any improvement, and secondly that the FIR interpolation algorithm itself has to be optimized to improve timing and maximize sound quality with a finite number of taps.

So in short, an infinite tap length filter will perfectly re-create the bandwidth limited signal, as if no sampling had taken place. It absolutely will not recreate the signal before the brick wall input filter - but my listening tests has shown that linear phase brick-wall filters are completely transparent anyway, if you do them correctly. The sound quality problem is not the initial brick wall filter, but the interpolation reconstruction filter. That's why red-book sounds so good with Hugo... "
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Τελευταίο σχόλιο και καλή ανάσταση..

Το να κάνεις συνέχεια μακροσκελείς επικολλησεις από τα λεγόμενα του Rob Watts τα οποία οποιοσδήποτε μπορεί να βρει αν ενδιαφέρεται μην νομίζεις ότι προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο στην συζητηση, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ελάχιστοι θα κάτσουν να τα μελετήσουν.

Ότι και να λέει ο καθένας παινευοντας το σπίτι του το αποτέλεσμα μετράει και αν κρίνω από την στάση σου δεδομένου ότι πλέον και ιδίαν άποψη έχεις και την ευκαιρία να την διασταυρώσεις με άλλων η δεν σε έχει πείσει, η δεν αντέχεις οικονομικά να το πάρεις (αν ισχύει κακώς ασχολείσαι) η άλλη είναι η πηγή του Γενικού προβληματισμού (χωρίς να μπορώ να ορίσω ποια)

Για εμένα εκτός και αν προκύψει κάποια καινούρια ουσιαστική κατάθεση (όχι του Rob Watts) το θέμα του νήματος έχει προς το παρόν καλυφθεί.

Καλή ανάσταση και Καλό Πάσχα.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Θα πω μόνο το εξής Πέτρο. Αν ψώνιζα σήμερα, θα αγόραζα Chord.

Και ναι, έχω λόγους να το θεωρώ πρωτοποριακό προϊόν. Επίσης θέλω να μάθω τα πάντα γι' αυτό.

Ξέρω επίσης από πρώτο χέρι ότι υπάρχουν και άλλοι κάτοχοι Hugo out there. Θα ήταν ωραίο να ακούγαμε τις δικές τους απόψεις...

Καλή Ανάσταση επίσης!
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Οι παραθεσεις κουραζουν. Προσωπικά δεν τις διαβάζω σχεδόν ποτε. Επειδή εγινε αιτια αντιπαράθεσης πηγα να την διαβάσω και τελικά διάβασα 5 σκόρπιες λεξεις κσι τα παράτησα.
Αλλωστε η κορακινα τα κορακακια της....
ΧΩΡΙΣ να το εχω ακούσει θεωρω οτι ειναι εκνευριστικά υπερτιμημένο μηχανημα, καθολου μα καθολου ελκυστικό και υπερβολικά μα υπερβολικά ακριβό για την εικονα μεγεθος και φιλοσοφία. Ιδιως μετα το ανεκδιηγητο βίντεο με το τανκ.

Δεν θέλω να πω παραπάνω γιατί ισως παρεξηγηθω.
Καλη ανασταση επίσης.
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Εν τω μεταξυ νοιώθω πως έχουμε κολλήσει σε 5-6 ντακ γενικώς, ενώ εκεί όξω παίζει πολύ πράμα...
Northstar, Hegel... κλπ μηχανάκια που δεν έχουμε σχεδόν καμια εικόνα.
Της Hegel το 25 για παράδειγμα, θα ήθελα πολύ να το ακούσω.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Παραπάνω από 5-6 δεν πηγαίνει Αντώνη. Κουράζει μετά το πράγμα...

Αν μπορείς άκουσε και συ μερικά (άλλα) σπίτι σου να το κουβεντιάσουμε.

Αλήθεια, γιατί σε "τριγκάρει" το 25? Δεν είναι και φτηνό...

Και... χρόνια πολλά!
 
26 June 2006
14,830
Athens
Για να είμαστε και εντός θέματος, μιας και μιλάμε για know-how, λίγοι σχεδιαστές είναι αυτοί που μπορούν να σταθούν δίπλα σε έναν Robert Watts (Chord)...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το μαύρο το Hugo ΔΕΝ είναι καθόλου άσχημο (από κοντά) Αντώνη!