Που πάει η χώρα;

Status
Not open for further replies.
Re: Πού πάει η χώρα;

Άρθρο αντάξιο της φυλλάδας στην οποία φιλοξενείται, και βέβαια ενδεικτικό του πνεύματος αξιοκρατίας που διακατέχει την κυβέρνηση. Ξεκινάμε από τους πλαστούς τίτλους, τους οποίους αντιμετωπίζουμε με εξετάσεις (???????) αντί για κατευθείαν σπίτι τους και νέους διαγωνισμούς μέσω ΑΣΕΠ (για να μην το χοντρύνω κι άλλο για διώξεις για απάτη, τέσπα...). Και η κατακλείδα του άρθρου στην οποία καταλήγει η μάχιμη δημοσιογράφος είναι ότι "Αυτά τα περιστατικά φέρνουν στην επιφάνεια ολοένα και πιο εμφατικά την ανάγκη για άμεση ρύθμιση στην ιδιωτική εκπαίδευση και για την επαναφορά των εργασιακών σχέσεων υπό τον έλεγχο του υπουργείου Παιδείας." YOLO.

Άμεσα εξετάσεις νομιμοποίησης για τα πλαστά απολυτήρια

Κωστοπούλου Μίνα|21.05.2016

Εξετάσεις πιστοποίησης για όσους έχουν εντοπιστεί στο Δημόσιο με παράτυπους τίτλους σπουδών προγραμματίζει μέσα στους επόμενους μήνες το υπουργείο Παιδείας, αφού σύμφωνα με υψηλόβαθμη πηγή τα περιστατικά απολυτηρίων λυκείου που χρήζουν εκ νέου νομιμοποίησης ξεπερνούν τις 2,5 χιλιάδες!
"Έχουμε ψάξει το θέμα και έχουμε βρει ήδη τόσα απολυτήρια. Μετά τις Πανελλαδικές προσανατολιζόμαστε να γίνουν οι εξετάσεις αυτές", ανέφερε η ίδια πηγή στην "Α".
Πρόκειται για απολυτήρια που δίνουν διάφορα ιδιωτικά σχολεία σε "εικονικούς" μαθητές. Σχετικά περιστατικά, όπως αυτά που αφορούν ναυτικά, επί το πλείστον, λύκεια του Πειραιά, έχουν ήδη δει το περασμένο διάστημα το φως της δημοσιότητας.
Την Τετάρτη η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) κατήγγειλε στον ΑΣΕΠ και τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστ. Βερναρδάκη είκοσι διορισμούς που έγιναν την ίδια ημέρα στο Δημόσιο, κάνοντας λόγο για "σκάνδαλο διορισμών" κατόχων απολυτηρίων ιδιωτικών ΤΕΕ της Άρτας.
Στην επιστολή προς τον ΑΣΕΠ, η ομοσπονδία θυμίζει ότι: "Σύμφωνα με το Αρ. Πρωτ.: Σ.Ε.Ε.Δ.Δ./Φ.1/ΕΜΠ1347 πόρισμα της τριμελούς Επιτροπής Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης που εκδόθηκε ύστερα από εντολή του τότε αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γ. Κατρούγκαλου, όσοι εκ των κατόχων των παράνομων τίτλων εργάζονται αυτή τη στιγμή στο Δημόσιο, αλλά και όσοι περιμένουν να διοριστούν, θα πρέπει να δώσουν εκ νέου εξετάσεις προκειμένου να αποκτήσουν νόμιμα τίτλο σπουδών για να διασφαλιστεί η διαφάνεια και η ισονομία".
Χθες η ομοσπονδία ζήτησε συνάντηση με τον Χρ. Βερναρδάκη επί του θέματος, ενώ την ίδια ώρα ο γ.γ. του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής ζήτησε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να "του γνωρίσουν τον αριθμό των μαθητών που μετεγγράφηκαν, κατά το τρέχον σχολικό έτος, από δημόσια σε ιδιωτικά λύκεια σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους στην τελευταία τάξη του λυκείου ανά σχολική μονάδα (προέλευσης και υποδοχής)".
Αυτά τα περιστατικά φέρνουν στην επιφάνεια ολοένα και πιο εμφατικά την ανάγκη για άμεση ρύθμιση στην ιδιωτική εκπαίδευση και για την επαναφορά των εργασιακών σχέσεων υπό τον έλεγχο του υπουργείου Παιδείας.
 
Last edited:

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Re: Πού πάει η χώρα;

Φυσικά. Τι ήταν το μέγκα όταν ξεκίνησε, και πως έγινε μεγάλο; Έγινε μεγάλο επειδή *καινοτόμησε*. Επειδή *άλλαξε την ελληνική τηλεόραση*. Και δεν υπάρχει κανένα άλλο κανάλι στην χώρα που να μπορούν να του αποδοθούν αυτοί οι χαρακτηρισμοί.

Oυφ .... ενταξει βρε Πεταση ....

Παραιτουμαι .... εχεις δικιο .... καινοτομησε .... -bye-
 
Re: Πού πάει η χώρα;

Oυφ .... ενταξει βρε Πεταση ....

Παραιτουμαι .... εχεις δικιο .... καινοτομησε .... -bye-

Εγώ πάντως ως πιτσιρίκι επί ανοίγματος του MEGA το είχα καταλάβει από τότε ότι καινοτόμησε. Από τους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ μέχρι τις ταινίες που έβαζε που και που, ήταν σαφής η διαφορά με την βαλτωμένη τότε κρατική τηλεόραση, η συνεισφορά της οποίας -πολιτιστικά και εκπαιδευτικά- μπορεί να παρέμενε σημαντικότατη, όμως -ψυχαγωγικά- ήταν εμφατικά πίσω.
 
Re: Πού πάει η χώρα;

Με δουλευετε και οι δυο ? .... :icon15:

Η καινοτομια χρειαζεται ΚΑΙ ΑΥΤΗ .... χρηματα !

Φυσικά. Αλλά τα χρήματα δεν κάνουν την καινοτομία. Χρήματα είχε πχ και ο ΑΝΤ1 ο οποίος δεν ξέφυγε ποτέ από μια χρυσή μετριότητα, χρήματα (και μάλλον πολλά) είχε και το STAR (no more comments), κλπ κλπ κλπ.

Άσε που και τα χρήματα χρειάζονται το ανάλογο ρίσκο (είτε τα έχεις ήδη στην άκρη, είτε τα δανείζεσαι, είτε τα βάζουν επενδυτές). Οπότε ο MEGA με τον Τηλεφως δε μπορεί να αντιμετωπίζονται το ίδιο ως επενδύσεις.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,718
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η χώρα;

Εγώ.
Δηλώνω ευχαριστημένος που κλείνει.
Θα δήλωνα μάλιστα ενθουσιασμένος, αν έκλεινε για το ΣΩΣΤΟ λόγο, από απόφαση Ελληνικού δικαστηρίου, κι όχι διότι πήραν εκατομμύρια ευρώ θαλασσοδάνεια που δεν πρόκειται ποτέ να ξεπληρώσουν αυτοί αλλά έμμεσα όλοι εμείς.

Δε μασάω τα λόγια μου: Αδιαφορώ για τον κόσμο, ΚΑΙ για τους 500 (πεντακόσιους). Ένας προς έναν κι όλοι μαζί, επί χρόνια, υπηρέτησαν συνειδητά υπάκουα και συστηματικά, μια βρωμερή διαπλοκή που χρεοκόπησε την πατρίδα μου. Μεταξύ όλων των δεινών, στήριξαν με την εργασία τους τις πολιτικές αποφάσεις των τελευταίων ετών, που άφησαν στο δρόμο ενάμισι εκατομμύριο συνανθρώπους, γείτονες, φίλους μου, συνέλληνες.
Όφειλαν αν ήταν άνθρωποί με συνείδηση να έχουν παραιτηθεί όλοι, ειδικά οι χαμηλόβαθμοι. Έγκαιρα. Πριν χρόνια. Μια δουλειά που ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΤΡΟΠΗ, θα έβρισκαν πιστεύω...

Προσωπική άποψη. Δε χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα...


Αν οι υπευθυνοι πληρωναν με την περιουσια τους που εχουν στο εξωτερικο μπορει να συμμεριζομουν τις αποψεις σου.

Αλλα μονο και μονο που το παραβλεπεις και εστιαζεις στους εργαζομενους ως συνυπευθυνους για την ασκηση πολιτικης ενος καναλιου τηλεορασης με ξεπερνα.

Νομιζα πως τα ειχα διαβασει ολα αλλα προφανως υπαρχει απυθμενη ....ιδιαιτεροτητα στον κοσμο αυτο.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Re: Πού πάει η χώρα;

Δεν ξερω ποσες σελιδες μπορει να δαπανησει ενα θεμα οπως το κλεισιμο του Mega.
Ειλικρινα δεν ξερω .... ομως .... καποιοι ειστε αποφασισμενοι να σωσετε το καναλι
(απο τι ? απο αχαριστους θεατες η απο συσσωρευμενα χρεη υμετερων ? ....)

ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΛΕΓΟΝΤΑ !!!!

Η χωρα εχει παραχωρησει δημοσια περιουσια !!! Κανεις δεν ξερει, ακομα, ποση και ποια
δημοσια περιουσια (... ξεπουληθηκαν και θαλασσια οικοπεδα εξορυξης υδρογονανθρακων ?)
για 99 ολοκληρα ετη .... κατι που θα ειχε οδηγησει χιλιαδες κοσμο μεσα στην Βουλη, μολις
5 χρονια πριν. Νυχτα Αγιου Βαρθολομαιου θα χε γινει ! Ομως, δεν ανοιξε ρουθουνι.

Και δεν ειναι οι υδρογονανθρακες το ΑΜΕΣΟ διακυβευμα (οχι οτι ειναι κατι υποδεεστερο)
αλλα το ΤΙ θα πληρωνετε για να απολαμβανετε ΒΑΣΙΚΕΣ (ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΕΣ) παροχες κοινης
ωφελειας (ρευμα, νερο, κλπ) χωρις τις οποιες .... γυρνατε/με στην Λιθινη Εποχη.
Αυτες οι παροχες ειναι κρατικες για να μην μπορει ο καθε ιδιωτης να θετει την δικη του
ταριφα (πηχη) σε ομαδες πλυθησμου που θεωρησει ο ιδιος .... Βενεζουελα, αναξιο ποπολο.
Το οτι ο κρατισμος ειχε διαλλυσει αυτες τις παροχες (δομες για την ακριβεια) δεν προκρινει
ως ιερο δισκοποτηρο την ιδιωτικοποιηση τους. Δεν ειναι ψηφιακος αυτος ο κοσμος (η το ενα
η το αλλο) ειναι εξοχως αναλογικος (ισορροπιες σε ενδιαμεσες λυσεις που δεν αφηνουν ουτε
τον συντεχνιακο σοσιαλισμο να κανει οτι γουσταρει αλλα ουτε και τον νεοφιλελευθερισμο).

Γιατι ?

Γιατι η υψιστη μεγαιρα του νεοφιλελευθερισμου εν Ευρωπη (Θατσερ) εκανε ακριβως το ιδιο και
.... απετυχε παταγωδως !!!!! Εδωσε ολες τις υπηρεσιες κοινης ωφελειας στους αγγλους ιδιωτες
οι οποιοι οχι απλως δεν βελτιωσαν τις υπηρεσιες (η κατεβασαν τις τιμες) αλλα τις αρμεξαν οσο
μπορουσαν .... και οταν πια ο λαος εκανε διαδηλωσεις στους δρομους για τα βασικοτερα των
βασικοτερων, οι ΔΕΚΟ παραδοθηκαν πισω στο κρατος .... πληρως κατεστραμμενες.
Μηδενικη συντηρηση δικτυων ολα αυτα τα χρονια που βρισκονταν στα χερια τους.
Και μιλαμε για Αγγλια !!!!

Η ιδιωτικοποιηση ΔΕΚΟ ειναι ενα δικοπο μαχαιρι (κρατισμος η κερδοσκοπια) ... μπρος γκρεμος και
πισω ρεμα. Η μονη επιλογη ειναι να διαλεξεις το ρεμα. Αποφασιστε εσεις οι ιδιοι ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ !
 
Last edited:
Re: Πού πάει η χώρα;

Η ιδιωτικοποιηση ΔΕΚΟ ειναι ενα δικοπο μαχαιρι (κρατισμος η κερδοσκοπια) ... μπρος γκρεμος και
πισω ρεμα. Η μονη επιλογη ειναι να διαλεξεις το ρεμα. Αποφασιστε εσεις οι ιδιοι ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ !

Ιδιωτικό management με κύριο μέτοχο το κράτος, απλή ειναι η λύση.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Re: Πού πάει η χώρα;

Ελαααααα .... σωπααααααααα ..... :laugh:

Βλεπεις ΕΣΥ καποιον (πολιτικο) που θα σεβαστει αυτη την χρυση ισορροπια ?
(ΕΛΛΗΝΑ πολιτικο !)

Ολα οσα συνεβησαν τα τελευταια 20 χρονια ... σε οδηγουν στο συμπερασμα
οτι γινονται σεβαστες οι χρυσες ισορροπιες στο ονομα του ελληνκου λαου ?
Οτι ολοι ενεργουν για το συμφερον του ... οτι κανουν τους τροχονομους
αναμεσα στην ιδιωτικη πρωτοβουλια και το δημοσιο συμφερον ?

Τεσπα .... θα σου πω αυτο που ειπα και αλλη φορα .... εισαι 30αρης και δικαιουσαι
(η μαλλον υποχρεουσαι) να πιστευεις σε εναν κοσμο ισοπολιτειας/ισονομιας.
Αλλα ... το ιδιο αξιωνουν και στην Βενεζουελα .... :icon15: ...
 
Re: Πού πάει η χώρα;

Ελαααααα .... σωπααααααααα ..... :laugh:

Βλεπεις ΕΣΥ καποιον (πολιτικο) που θα σεβαστει αυτη την χρυση ισορροπια ?
(ΕΛΛΗΝΑ πολιτικο !)

Ολα οσα συνεβησαν τα τελευταια 20 χρονια ... σε οδηγουν στο συμπερασμα
οτι γινονται σεβαστες οι χρυσες ισορροπιες στο ονομα του ελληνκου λαου ?
Οτι ολοι ενεργουν για το συμφερον του ... οτι κανουν τους τροχονομους
αναμεσα στην ιδιωτικη πρωτοβουλια και το δημοσιο συμφερον ?

Τεσπα .... θα σου πω αυτο που ειπα και αλλη φορα .... εισαι 30αρης και δικαιουσαι
(η μαλλον υποχρεουσαι) να πιστευεις σε εναν κοσμο ισοπολιτειας/ισονομιας.

Oι πολιτικοί στην Ελλάδα διαχρονικά κάνουν αυτό που τους ζητάει η πελατεία τους, και η πελατεία τους τους ανταμοίβει εκλέγοντάς τους. Χέστηκε ο κάθε Σταθάκης για το αν θα έχει το 51% της ΔΕΗ το κράτος ή ο ιδιώτης, την καρέκλα του θέλει να προστατεύσει μόνο.

Άρα το πρώτο και βασικότερο είναι να καταλήξουμε στο τι θέλουμε εμείς (που, πέρα από ευγένειες και μετριοφροσύνες, αν μη τι άλλο όσοι συζητάμε εδώ μέσα, μόνο και μόνο από το γεγονός ότι συζητάμε, θεωρώ ότι δεν είμαστε λοβοτομημένοι και σκεφτόμαστε λίγο πέρα απ'τη μύτη μας), και σιγά σιγά να μεταφέρουμε το μήνυμα και στους απανταχού σανοφάγους κάθε χρώματος.

Βέβαια με (αυτήν) την Αριστερά τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύλοκα αφού πρέπει να ξεκινήσει κανείς από την εφεύρεση του τροχού (να τους εξηγήσει δηλαδή πρώτα απ'όλα ότι χρειάζεται κάποιου είδους management και ιεραρχία, και από ανθρώπους που μπορούν να το κάνουν και όχι τους εκάστοτε Καρανίκες). Μετά, όταν το συνειδητοποιήσουμε αυτό μπορούμε να αρχίσουμε να μιλάμε και για ιδιωτικά και δημόσια.

Έχεις δίκιο, είμαι βλακωδώς υπεραισιόδοξος για κάποια πράγματα αλλά επιμένω, δε γίνεται στην Ελλάδα μόνο να'χουμε γονίδιο αφασίας, άρα τα πράγματα εκτός από χειρότερα μπορούν δυνητικά να γίνουν και καλύτερα.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Re: Πού πάει η χώρα;

δε γίνεται στην Ελλάδα μόνο να'χουμε γονίδιο αφασίας, άρα τα πράγματα εκτός από χειρότερα μπορούν δυνητικά να γίνουν και καλύτερα.

Γιαυτο και ευφραινομαστε (καποιοι απο μας) οταν εισπρατουμε αυτη σου την αισιοδοξια .... ! -bye-

Πριν απο λιγο τελειωσε το Eurogroup : η Ελλαδα παιρνει την επομενη δοση (υψους 10.3 δις) αλλα ...
ο Σοιμπλε νικησε κατα κρατος τον Τομσεν (αν θεωρηθει οτι πηγαιναν για μπραντεφερ) > η οποια
ελαφρυνση χρεους θα κρινεται σκοπιμη μονο μεσα απο διαρκη αξιολογηση της αποδοσης των
δημοσιονομικων μετρων .... σε βαθος τριετιας (μεχρι το 2018) : Λογια του Νταισενμπλουμ !
Δεν εχουμε ποσοτικοποιησει αυτη την ελαφρυνση γιατι επι του παροντος δεν χρειαζεται :)blink:) :
Λογια του Τομσεν.

ΚΑΗΚΑΜΕ .... !

Κατα την ταπεινη μου αποψη, τα οποια μετρα .... ΔΕΝ προκειται να αποδωσουν διοτι ακομα και αυτοι
που ηταν μια ζωη νομοταγεις και θελουν να πληρωσουν .... πρεπει να σκεφτουν την επιβιωση τους
(πρωτα και πανω απο ολα). Το μονο μετρο που φερνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πακτωλο στο κρατος ειναι ο ΕΝΦΙΑ
(γιατι αραγε ? :laugh:) Oποιοδηποτε αλλο μετρο απετυχε παταγωδως. Μονο με εισπραξεις απο ΕΝΦΙΑ
(δηλαδη, αφαιμαξη της περιουσιας του λαου) ΔΕΝ βγαινουν τα νουμερα. Ο Τομσεν το γνωριζει καλα
αλλα ... τον εφαγε ο Πατριαρχης (της Γερμανωπης). Κατι αναμενομενο αν το καλοσκεφτουμε ....

Postedit:
κατι που μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση ηταν η συνεντευξη Τομσεν μετα την ληξη ενος Eurogroup !
Τον εχετε ξαναδει να δινει συνεντευξη μετα απο Eurogroup ? Εγω ... ΔΕΝ θυμαμαι. Υποτιθεται στο
Eurogroup μαζευονται 19 υπουργοι οικονομικων, οποτε η οποια αποφαση βαρυνει αυτους και οχι ...
αμεσα το ΔΝΤ. Το ΔΝΤ ειναι συμβουλος (if I'm not so greatly mistaken), Στην συνεντευξη τυπου
ηταν τεσσερεις : Μοσκοβισι, Νταισενμπλουμ, Τομσεν και .... Ρεγκλινγκ. Η δευτερη μεγαλη εκπληξη !
Με ποια επισημη ιδιοτητα εδωσε συνσντευξη ΚΑΙ ο Ρεγκλινγκ ? Οικονομολογος ειναι, οχι υπουργος !
A .... τωρα ειδα οτι ειναι CEO του EFSF/ESM .... (μας εχουν αναλαβει απευθειας οι τραπεζες !!!!!!)

Over and out (for tonight ....)
 
Last edited:

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Δηλαδή, θα δούμε και Σαμαρά κάπου;

Εμ, εδώ γεννήθηκε η τραγωδία...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Και να ήταν μόνο οι άνθρωποι. Το αρχείο του είναι σημαντικό (σημαντικότερο και από τις ΕΡΤ).

Ο Κ.Κ λαμβάνει τόσες ψήφους όσες λαμβάνει η Ν.Δ στην Α Θεσ/νικης .Επομένως σύμφωνα με την άποψη σου είναι τραγικοί όσοι ψήφισαν Ν.Δ στην Α Θεσ/νικης
Τό αν θα δείς τον κ Σαμαρά ή οιονδήποτε άλλο υποψήφιο είναι απόφαση της Ν.Δ
Η τραγωδία γεννήθηκε όταν γίνονται βουλευτές όσοι πηγαίνουν στη Τατιάνα και δείχνουν το μαλλί τους ,όσοι ξέχασαν να πληρώσουν ενα τηλ κέντρο ,όσοι βγάζανε αθώο τον Ακη ,όσοι κατέστρεψαν τους ιδιώτες με φιάσκο του Χρηματιστηρίου ,όσοι στήσανε χορούς και τραγουδια επειδή θα σχίζανε τα μνημόνια ,κλπ,κλπ

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν είμαι ο Παππάς, για να έχουν σημασία οι προτάσεις μου.
Το έγραψα ήδη δύο φορές. Δεν εύχομαι να κλείσει κανένας.
Αν ήταν να κλείσει κάποιος, ο μόνος σωστός λόγος είναι ο λαϊκισμός τύπου Αυτιά και Λαζόπουλου.
Τα άλλα είναι πταίσματα.

Κανένας μας δεν είναι Παπάς .
Απλώς για σένα πρέπει να κλείσουν όσοι δε γουστάρεις ,φαίνεται ότι η τηλεόραση σου δεν έχει επιλογέα καναλιών και βλέπεις υποχρεωτικά Λαζόπουλο ...........

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Oι πολιτικοί στην Ελλάδα διαχρονικά κάνουν αυτό που τους ζητάει η πελατεία τους, και η πελατεία τους τους ανταμοίβει εκλέγοντάς τους. Χέστηκε ο κάθε Σταθάκης για το αν θα έχει το 51% της ΔΕΗ το κράτος ή ο ιδιώτης, την καρέκλα του θέλει να προστατεύσει μόνο.

Άρα το πρώτο και βασικότερο είναι να καταλήξουμε στο τι θέλουμε εμείς (που, πέρα από ευγένειες και μετριοφροσύνες, αν μη τι άλλο όσοι συζητάμε εδώ μέσα, μόνο και μόνο από το γεγονός ότι συζητάμε, θεωρώ ότι δεν είμαστε λοβοτομημένοι και σκεφτόμαστε λίγο πέρα απ'τη μύτη μας), και σιγά σιγά να μεταφέρουμε το μήνυμα και στους απανταχού σανοφάγους κάθε χρώματος.

Βέβαια με (αυτήν) την Αριστερά τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύλοκα αφού πρέπει να ξεκινήσει κανείς από την εφεύρεση του τροχού (να τους εξηγήσει δηλαδή πρώτα απ'όλα ότι χρειάζεται κάποιου είδους management και ιεραρχία, και από ανθρώπους που μπορούν να το κάνουν και όχι τους εκάστοτε Καρανίκες). Μετά, όταν το συνειδητοποιήσουμε αυτό μπορούμε να αρχίσουμε να μιλάμε και για ιδιωτικά και δημόσια.

Έχεις δίκιο, είμαι βλακωδώς υπεραισιόδοξος για κάποια πράγματα αλλά επιμένω, δε γίνεται στην Ελλάδα μόνο να'χουμε γονίδιο αφασίας, άρα τα πράγματα εκτός από χειρότερα μπορούν δυνητικά να γίνουν και καλύτερα.

Στη χώρα πού ζείς οι πολιτικοί κάνουν αυτά πού ΔΕΝ επιθυμούν οι πολίτες της χώρας .Μήπως εκεί συμβαίνει κάτι διαφορετικό ; μήπως όσοι συνεισφέρουν οικονομικά στις προεκλογικές εκστρατείες δεν έχου έμμεσο συμφέρον για την επιτυχία του υποψηφίου ; μάλλον ζείς σε κάποια χώρα πού όλα ειναι αγγελικά πλασμένα ;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Στη χώρα πού ζείς οι πολιτικοί κάνουν αυτά πού ΔΕΝ επιθυμούν οι πολίτες της χώρας .Μήπως εκεί συμβαίνει κάτι διαφορετικό ; μήπως όσοι συνεισφέρουν οικονομικά στις προεκλογικές εκστρατείες δεν έχου έμμεσο συμφέρον για την επιτυχία του υποψηφίου ; μάλλον ζείς σε κάποια χώρα πού όλα ειναι αγγελικά πλασμένα ;

Έχει καταντήσει λίγο βαρετό κάθε φορά να με ρωτάς για τη χώρα που ζω. Τόσο άχτι την έχεις πια; Με συγχωρείς λοιπόν που δε με απασχολεί το τι συμβαίνει στη χώρα που θα περάσω 4-5 χρόνια απ'τη ζωή μου αλλά κοιτάζω τι συμβαίνει στη χώρα τη δική μου. Αν μου επιτρέπεις δηλαδή.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Έχει καταντήσει λίγο βαρετό κάθε φορά να με ρωτάς για τη χώρα που ζω. Τόσο άχτι την έχεις πια; Με συγχωρείς λοιπόν που δε με απασχολεί το τι συμβαίνει στη χώρα που θα περάσω 4-5 χρόνια απ'τη ζωή μου αλλά κοιτάζω τι συμβαίνει στη χώρα τη δική μου. Αν μου επιτρέπεις δηλαδή.

Καθόλου ,τη χώρα στην οποία ζείς την θαυμάζω για πολλούς λόγους και έχω αρκετούς φίλους εκεί[Ν.Υ] ,αλλά έχω μάθει να μη μπερδεύω τίς συνθήκες πού επικρατούν στις ΗΠΑ η το το Η.Β ή την Αυστραλία με το όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και όσα είναι εφικτό να γίνουν
Θαυμάζω την Αυστραλία για την επιτήρηση των θαλάσσιων συνόρων της ,αλλά δυστυχώς είναι σχεδόν ανέφικτο να εφαρμοσθεί στη χώρα μας .
Επομένως το να βλέπουμε την ελληνική πραγματικότητα είναι πολύ καλό και να σκεφτόμαστε -προτείνουμε ότι καλό βλέπουμε -ζούμε σε άλλες χώρες
Το εξιδανικεύουμε καταστάσεις είναι λίγο ακραίο ,γιατί δε νομίζω να ζείς και στο παράδεισο
 

stel67

Moderator
Staff member
30 March 2013
8,913
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

...
Κανένας μας δεν είναι Παπάς .
Απλώς για σένα πρέπει να κλείσουν όσοι δε γουστάρεις ,φαίνεται ότι η τηλεόραση σου δεν έχει επιλογέα καναλιών και βλέπεις υποχρεωτικά Λαζόπουλο .....
.... ;
Καλημέρα.

Δεν τα γράφεις καθαρά και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Τελικά το μέγα γιατί πρέπει να κλείσει?
Επειδή χρωστάει στις τράπεζες;
Επειδή δεν στήριξε Τσίπρα αλλά ΝΔ/ΠΑΣΟΚ;
Επειδή λαίκιζε με εκπομπές Αυτιά, Βερύκιου κλπ?
Για κάποιο άλλο λόγο?
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Πού πάει η χώρα;

To MEGA να κλείσει γιατί υποστήριξε ΠΑΣΟΚ/ΝΔ και ΝΑΙ στο δημοψήφισμα.

Το ότι εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι αυτές ήταν οι σωστές επιλογές για την χώρα δεν παίζει κανένα ρόλο.

xCjqfCyiJFvvlBsft-0eicvcHHLha7KC9w4k2-I6oRWGEoJIxxnQsptQ-94jACK8njxDoZw5vcR399blXI0=s0

fRQ1VYs5tq39rwTZ9iR8mdYeo5_HikoCUoYp7LZ02GXCixhv0-YmA0bQReikHZcd1xIQJlTDKhNMaaHx2iC4KA=s0
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Καλημέρα.

Δεν τα γράφεις καθαρά και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Τελικά το μέγα γιατί πρέπει να κλείσει?
Επειδή χρωστάει στις τράπεζες;
Επειδή δεν στήριξε Τσίπρα αλλά ΝΔ/ΠΑΣΟΚ;
Επειδή λαίκιζε με εκπομπές Αυτιά, Βερύκιου κλπ?
Για κάποιο άλλο λόγο?

Απολύτως ξεκάθαρα τα γράφω
Μου είναι απολύτως αδιάφορο αν στήριζε Ν.Δ -ΠΑΣΟΚ -Χ.Α ,ούτε αν τώρα τελευταία είχε σήριαλ σκουπίδια [σε αντίθεση με το παρελθόν] .
Μακάρι η ιδιοκτησία να βρεί τρόπο να το κρατήσει ζωντανό
Δεν έγραψα πουθενά ότι πρέπει να κλείσει λόγω Πρεντέτερη ή Τρέμη ,κάτι παρόμοιο εσύ έγραψες
Κατανοητό τώρα ;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

To MEGA να κλείσει γιατί υποστήριξε ΠΑΣΟΚ/ΝΔ και ΝΑΙ στο δημοψήφισμα.

Το ότι εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι αυτές ήταν οι σωστές επιλογές για την χώρα δεν παίζει κανένα ρόλο.

xCjqfCyiJFvvlBsft-0eicvcHHLha7KC9w4k2-I6oRWGEoJIxxnQsptQ-94jACK8njxDoZw5vcR399blXI0=s0

fRQ1VYs5tq39rwTZ9iR8mdYeo5_HikoCUoYp7LZ02GXCixhv0-YmA0bQReikHZcd1xIQJlTDKhNMaaHx2iC4KA=s0


Καλά έκανε όσα υποστήριξε ,είχε πολιτική άποψη
Αυτό όμως δεν του δίνει <ιδιαίτερα> δικαιώματα
 

stel67

Moderator
Staff member
30 March 2013
8,913
Αθήνα
Απάντηση: Re: Πού πάει η χώρα;

[
....
Οταν λές ψέμματα ώς πολιτικός φορέας και όταν κάποιοι δημοσιογράφοι στηρίζουν τη προσπάθεια αυτή είναι έξ ίσου ένοχοι.Και όπως βλέπεις η ενοχή είναι διαχρονική ,διακομματική και διαδημοσιογραφική [αδόκιμος όρος]
Το να εναλλάσσουν ρόλους στην εκφορά ψεμμάτων δεν αθωώνει κανένα .
Ξέρεις το πρόβλημα δε δημιουργήθηκε το 14 ,ούτε φύτρωσε ξαφνικά ,ούτε αναίτια ο ελληνικός λαός στράφηκε σε άλλες πολιτικές επιλογές ,και μάλλον θα μείνει σ αυτές...

Ολοκλήρωσε το συλλογισμό σου περί ενοχής, σε παρακαλώ, για να μην σε ερμηνεύω. Το "επειδή" το διαβάζω, το "άρα" λείπει .
 
26 June 2006
14,830
Athens
Re: Πού πάει η χώρα;

Εγώ τόσα χρόνια ανενημέρωτος.

Ποτέ δεν έχω παρακολουθήσει ειδήσεις και πολιτικές συζητήσεις σε ΕΡΤ + ιδιωτικά κανάλια.

Τι αστοιχείωτος. Τς τς...

Αλλά ρε παιδί μου, το MEGA έκανε ότι έκανε επειδή υπήρχε και κόσμος που παρακολουθούσε. Πολύς.

Ο θεός όμως έδωσε μάτια, αφτιά και σκέψη για να κρίνουμε.

Φταίνε ΙΜΟ και οι τηλεθεατές που του έδιναν δύναμη...

Εκτός και αν η στρατηγική του καναλιού ήταν τύπου "push" και ότι (πλύση εγκεφάλου) βγει...
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,793
Kingdom of Rain
Re: Πού πάει η χώρα;

Μεγάλο πρόβλημα η οικονομική κρίση αλλά με τον ένα ή άλλο τρόπο κάποια στιγμή θα λυθεί.

Με την ΞΕΦΤΙΛΑ όμως τι γίνεται βρε παιδιά?

Πόση ΞΕΦΤΙΛΑ μπορούμε να αντέξουμε ακόμη? Πόση διαστρέβλωση της πραγματικότητας?

Εγώ είμαι στα όρια μου και είμαι έτοιμος να πάω πολιτικός πρόσφυγας και στη Σομαλία ακόμη.

Μνημόνια ρε! Φέρτε μνημόνια μέχρι να μη μείνει ρουθούνι.

Φέρτε μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Και μετά ρίξτε και πυρηνικές βόμβες.

ΠΟΣΟ βλήματα πια? ΠΟΣΟ?

Άμεσα εξετάσεις νομιμοποίησης για τα πλαστά απολυτήρια

Εξετάσεις πιστοποίησης για όσους έχουν εντοπιστεί στο Δημόσιο με παράτυπους τίτλους σπουδών προγραμματίζει μέσα στους επόμενους μήνες το υπουργείο Παιδείας, αφού σύμφωνα με υψηλόβαθμη πηγή τα περιστατικά απολυτηρίων λυκείου που χρήζουν εκ νέου νομιμοποίησης ξεπερνούν τις 2,5 χιλιάδες!
...
...
http://www.avgi.gr/article/6544545/...a#st_refDomain=www.facebook.com&st_refQuery=/

Προσέξατε το "παράτυπους τίτλους σπουδών"? Μετά το παράτυπος μετανάστης έγινε ρατσιστικό φαντάζομαι να μιλάμε για ΠΛΑΣΤΑ απολυτήρια και πτυχία...

Ο νόμος? Ούτε για χαρτί υγείας!

Τι πειράζει που ο άλλος είναι πιστοποιημένα πλαστογράφος? Τι πειράζει που έχει υποβάλλει ψευδείς δηλώσεις του Ν. ν. 1599/86? Τι πειράζει που υποβάλλοντας πλαστό πτυχίο/απολυτήριο/πιστοποιητικό έχει πέσει σε τουλάχιστον μια ντουζίνα παρανομίες?
Καθόλου δεν πειράζει φυσικά.

Το ερώτημα που απομένει είναι φυσικά: τελικά η πλαστογραφία δεν τιμωρείται?

Γιατί αν δεν τιμωρείται μήπως να πληρώσουμε με πλαστά ευρά και πλαστές επιταγές τον ΕΝΦΙΑ και το φόρο?
Αφού έτσι και αλλιώς υπάλληλοι με πλαστά πτυχία θα τα ελέγξουν... με τι ΘΡΑΣΟΣ θα μας πούνε "αυτά είναι πλαστά, δεν τα δεχόμαστε"?

Και εσύ ανεξάρτητη Δικαιοσύνη που γ@$#@% και δεν κάνεις τίποτε?
Που?
 
Status
Not open for further replies.