Γιώργος Κ.
Established Member
- 19 June 2006
- 138
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χρεώνεται η εξυπηρέτηση πελατών με το πενταψήφιο στη nova!!!
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πρόβλημα με το μήνυμα Ε143-4 στο multiview δεν επιλυθηκε ΠΟΤΕ, ακόμη περιμένουμε ενημέρωση-μιλάμε για κοντά 2 μήνες τώρα- και σε email διαμαρτυρίας 13-8 απάντηση καμία...
Αμ δε που είσαι εντάξει....Και εγώ 'αλλαξα το καλώδιο αλλά δεν υπάρχει διαφορά...
Μια φορά την ευδομάδα κολλάει το Slave με το μήνημα Ε143-4. Πρέπει να γίνει reset στο master και μετά είναι ενταξει.
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω full pack εδώ και δύο περίπου χρόνια με συμβόλαιο που είχα υπογράψει τότε για 35 ευρώ για πάντα. Τώρα με τους φόρους είναι 38 και κάτι.
Το συμβόλαιο λήγει σε 2 μήνες περίπου.
Σήμερα λοιπόν, με πήρανε από το 2142147245 να με ευχαριστήσουν για τη συνεργασια αυτά τα χρόνια και να μου ζητήσουν "μια τυπική επιβεβαίωση των στοιχείων" προκειμένου να επωφεληθω της προσφοράς που ήδη εχω και για τα επομενα δύο χρόνια. Ρώτησα αν αυτή η επιβεβαίωση είναι ουσιαστικά ανανέωση συμβολαίου για αλλά δύο χρόνια με πέναλτι αν φύγω νωρίτερα και η απάντηση ήταν καταφατική. Οπότε αρνήθηκα και είπα ότι θα το σκεφτώ.
Τρεις ώρες αργότερα με ξανακάλεσαν από το ίδιο νούμερο πάλι για ευχάριστες και πάλι για την ίδια τυπική επιβεβαίωση στοιχείων. Αποφάσισα λοιπόν να ανοίξω συζήτηση μιας και με ενόχλησε πολύ ο τρόπος που τοποθετήθηκαν.
Ανέφερα ότι δεν βρίσκω προφανή λόγο να ανανεώσω με πέναλτι πάλι 130ευρω, από τη στιγμή που το συμβόλαιο μου έχει τιμή που ισχύει για πάντα. Ρώτησα αν η τιμή αυτή θα παραμείνει η ίδια είτε ανανεώσω είτε όχι και η κοπέλα μου απάντησε ότι η τιμή δε θα αλλάξει, αλλά η νοβα λέει δε μπορεί να προτείνει δεκαετή η εικοσαετή συμβόλαια ούτε μπορεί να εγγυηθεί ότι θα μου παρέχει τις υπηρεσίες ικανοποιητικά από τη στιγμή που το συμβόλαιο είναι ανοιχτό.
Της είπα ότι όταν εγώ υπέγραψα, υπέγραψα πακέτο διετούς δέσμευσης με τιμή 35 ευρώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Και όχι συμβόλαιο με 35 ευρώ για δύο χρόνια και άλλο ποσό μετά τη λήξη. Της είπα ότι η στάση της εταιρείας δείχνει ότι προσπαθεί με κάθε τρόπο να με δεσμεύσει για αλλά δύο χρόνια ώστε να έχω τον καημό να μη μπορώ να διακόψω λόγω του πέναλτι και ότι αυτό δεν το θεωρω έντιμο.
Η απάντηση ήταν ότι η εταιρεία δε θα σωθεί από τα δικά μου 130 ευρώ στην περίπτωση που διακόψω. Γιατί αυτά τα ποσά είναι ασήμαντα για μια εταιρεία σαν τη νοβα.
Για να μην τα πολυλογω η κοπέλα αρνιόταν πεισματικά να δεχτεί την έννοια του "35 ευρώ για πάντα" και επέμενε ότι μόνο με επαναδεσμευση για αλλά δύο χρόνια μπορώ να κατοχυρώσω την τιμή.
Για να μη ξεφύγει η συζήτηση καθώς είχα εκνευριστει αρκετά, το έκοψα και της είπα να μην με ξαναπάρουν.
Θεωρείτε ότι εγώ αντιληφθεί εγώ κάτι λάθος;
Γιατι εγώ θεωρώ τελείως ανέντιμη τη στάση της εταιρείας να προσπαθεί να ξαναδεσμευσει πελάτες που μπορεί να μην έχουν σκεφτεί ή να μην θυμούνται το "για πάντα"
Καλό απόγευμα
Απο χθες είμαι χωρις εικόνα κ ήχο. Θεώρησα οτι είναι κατι πρόσκαιρο αλλα δυστυχώς δειχνει να είναι μόνιμο. Στο τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει αναμονή πολλών λεπτών. Δεν μπορω να συνδεθώ...
Απο χθες είμαι χωρις εικόνα κ ήχο. Θεώρησα οτι είναι κατι πρόσκαιρο αλλα δυστυχώς δειχνει να είναι μόνιμο. Στο τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει αναμονή πολλών λεπτών. Δεν μπορω να συνδεθώ...
ο οτε εδωσε και multiroom...
η νοβα εχει την παγκομσια προτοτυπια που την διεκοψε λολ!