Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Γιώργος Κ.

Established Member
19 June 2006
138
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χρεώνεται η εξυπηρέτηση πελατών με το πενταψήφιο στη nova!!!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dalas

Senior Member
31 May 2008
495
εχω πληρωσει μεχρι και 8 ευρω την κληση σαυτους.και αλλα ποσα 4-5 ευρω.
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Συγγνώμη που αντιγράφω ποστ από το νήμα του support, αν απαγορεύεται ας το βγάλουν οι admin, αλλά τι να κάνω με αυτή την κατάσταση τώρα; Από πριν από το Πάσχα πρόβλημα με τη θέαση στο slave, αλλαγή καλωδίωσης τέλη Μαΐου χωρίς επίλυση, ζητάω με mail 13/8 να με ενημερώσουν πότε πρέπει να ζητήσω κατάργηση του multiview ώστε να μην πληρωνω κάτι που περιστασιακά έχω (τώρα είμαι ως 16-9 σε 12μηνο προσφοράς δωρεάν) και 19/8 από το support εδώ αυτή η απάντηση...Δηλαδή εγώ είμαι δεσμευμένος για άλλους 6 μήνες κι αν φύγω θα φάω πρόστιμο, η nova αέναντί μου είναι εντάξει; Χώρια τα θέματα με τον 865 που ο τεχνικός εδώ άλλα αντ άλλων καθε φορα....
"Originally Posted by MATTHIAS
Το πρόβλημα με το μήνυμα Ε143-4 στο multiview δεν επιλυθηκε ΠΟΤΕ, ακόμη περιμένουμε ενημέρωση-μιλάμε για κοντά 2 μήνες τώρα- και σε email διαμαρτυρίας 13-8 απάντηση καμία...
Το ότι μας προσφέρθηκε δωρεάν για 12 μήνες ώστε να ανανεώσω πέρσι το Σεπτέμβριο για 18 μήνες σημαίνει ότι πρέπει να κάνω υπομονή όταν δεν παίζει ο slave δέκτης μέχρι να "ξεθυμώσει";
Χώρια το ότι αλλάξαμε άνευ λόγου και αιτίας (όχι όμως και άνευ κόστους) όπως αποδείχτηκε ένα σκασμό καλωδίωση ...
Εκτιμώ πραγματικά την παρουσία σας εδώ παιδιά και έχω βοηθηθεί πολλές φορές, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα η αντιμετώπιση που είχα είναι αχαρακτήριστη!
Καλό βράδυ

Απάντηση:
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το σχετικό σου mail και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση, το συντομότερο δυνατό

Μια συμβουλή, κάτι;
 

loukas2010

Senior Member
1 April 2010
308
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Το πρόβλημα με το μήνυμα Ε143-4 στο multiview δεν επιλυθηκε ΠΟΤΕ, ακόμη περιμένουμε ενημέρωση-μιλάμε για κοντά 2 μήνες τώρα- και σε email διαμαρτυρίας 13-8 απάντηση καμία...

Και εγώ 'αλλαξα το καλώδιο αλλά δεν υπάρχει διαφορά...
Μια φορά την ευδομάδα κολλάει το Slave με το μήνημα Ε143-4. Πρέπει να γίνει reset στο master και μετά είναι ενταξει.
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Και εγώ 'αλλαξα το καλώδιο αλλά δεν υπάρχει διαφορά...
Μια φορά την ευδομάδα κολλάει το Slave με το μήνημα Ε143-4. Πρέπει να γίνει reset στο master και μετά είναι ενταξει.
Αμ δε που είσαι εντάξει....
 

nickefor

New member
21 August 2010
44
ΑΘΗΝΑ
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω full pack εδώ και δύο περίπου χρόνια με συμβόλαιο που είχα υπογράψει τότε για 35 ευρώ για πάντα. Τώρα με τους φόρους είναι 38 και κάτι.
Το συμβόλαιο λήγει σε 2 μήνες περίπου.
Σήμερα λοιπόν, με πήρανε από το 2142147245 να με ευχαριστήσουν για τη συνεργασια αυτά τα χρόνια και να μου ζητήσουν "μια τυπική επιβεβαίωση των στοιχείων" προκειμένου να επωφεληθω της προσφοράς που ήδη εχω και για τα επομενα δύο χρόνια. Ρώτησα αν αυτή η επιβεβαίωση είναι ουσιαστικά ανανέωση συμβολαίου για αλλά δύο χρόνια με πέναλτι αν φύγω νωρίτερα και η απάντηση ήταν καταφατική. Οπότε αρνήθηκα και είπα ότι θα το σκεφτώ.

Τρεις ώρες αργότερα με ξανακάλεσαν από το ίδιο νούμερο πάλι για ευχάριστες και πάλι για την ίδια τυπική επιβεβαίωση στοιχείων. Αποφάσισα λοιπόν να ανοίξω συζήτηση μιας και με ενόχλησε πολύ ο τρόπος που τοποθετήθηκαν.

Ανέφερα ότι δεν βρίσκω προφανή λόγο να ανανεώσω με πέναλτι πάλι 130ευρω, από τη στιγμή που το συμβόλαιο μου έχει τιμή που ισχύει για πάντα. Ρώτησα αν η τιμή αυτή θα παραμείνει η ίδια είτε ανανεώσω είτε όχι και η κοπέλα μου απάντησε ότι η τιμή δε θα αλλάξει, αλλά η νοβα λέει δε μπορεί να προτείνει δεκαετή η εικοσαετή συμβόλαια ούτε μπορεί να εγγυηθεί ότι θα μου παρέχει τις υπηρεσίες ικανοποιητικά από τη στιγμή που το συμβόλαιο είναι ανοιχτό.

Της είπα ότι όταν εγώ υπέγραψα, υπέγραψα πακέτο διετούς δέσμευσης με τιμή 35 ευρώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Και όχι συμβόλαιο με 35 ευρώ για δύο χρόνια και άλλο ποσό μετά τη λήξη. Της είπα ότι η στάση της εταιρείας δείχνει ότι προσπαθεί με κάθε τρόπο να με δεσμεύσει για αλλά δύο χρόνια ώστε να έχω τον καημό να μη μπορώ να διακόψω λόγω του πέναλτι και ότι αυτό δεν το θεωρω έντιμο.
Η απάντηση ήταν ότι η εταιρεία δε θα σωθεί από τα δικά μου 130 ευρώ στην περίπτωση που διακόψω. Γιατί αυτά τα ποσά είναι ασήμαντα για μια εταιρεία σαν τη νοβα.
Για να μην τα πολυλογω η κοπέλα αρνιόταν πεισματικά να δεχτεί την έννοια του "35 ευρώ για πάντα" και επέμενε ότι μόνο με επαναδεσμευση για αλλά δύο χρόνια μπορώ να κατοχυρώσω την τιμή.
Για να μη ξεφύγει η συζήτηση καθώς είχα εκνευριστει αρκετά, το έκοψα και της είπα να μην με ξαναπάρουν.

Θεωρείτε ότι εγώ αντιληφθεί εγώ κάτι λάθος;
Γιατι εγώ θεωρώ τελείως ανέντιμη τη στάση της εταιρείας να προσπαθεί να ξαναδεσμευσει πελάτες που μπορεί να μην έχουν σκεφτεί ή να μην θυμούνται το "για πάντα"

Καλό απόγευμα

Καλησπέρα σε όλους,
σε συνέχεια του ίδιου θέματος που είχα γράψει πριν 2 μήνες περίπου, με ξαναπήρανε τηλ για να μου πουν πάλι τα ίδια περί "τηλεφωνικής επιβεβαίωσης των στοιχείων προκειμένου να εξασφαλίσω την ίδια τιμή και για τα επόμενα δύο χρόνια".
Αφου έκανα μια άναλογη συζήτηση με αυτήν που περιγράφω και τότε στο quote, ρώτησα αν θα αλλάξει η "για πάντα" τιμή που έχω, τώρα που έχει λήξει το συμβόλαιό μου.
Ο υπάλληλος στη τηλέφωνο μου απάντησε ότι επειδή γνωρίζει από μέσα, φαίνεται να υπάρχει επικείμενη αύξηση των τιμών προς τα τέλη του χρόνου, χωρίς να δώσει παραπάνω πληροφορίες.
Τώρα αν αυτό ισχύει ή αν απλά το είπε για να με πείσει να ανανεώσω, δεν το γνωρίζω.
Απλά σας το μεταφέρω
 

MasterChief

Senior Member
6 January 2015
553
Το νουμερο 2142147245 ανηκει στην Mediatel.

Ο τροπος που σε προσεγγιζουν για να σε δεσμευσουν (επιβεβαιωση στοιχειων) ειναι απαραδεκτος και παραπλανητικος.
Θα προτεινα να το καταγγειλεις στην ΕΕΤΤ.
 

pirovola

AVClub Enthusiast
Το πάντα είναι για πάντα, τόσα χρόνια που έχω την nova ποτέ δεν έχει αλλάξει η τιμή εκτός από τότε που
η κυβέρνηση έβαλε τα επιπλέον. Οπότε όποιος έχει το πάντα αν η κυβέρνηση δεν αλλάξει κάτι θα δίνουμε αυτό που
το καθένας δίνει τώρα. Οι τιμές αλλάζουν μία πάνω μία κάτω ανάλογα την εποχή και το μόνο που αλλάζει είναι όταν το συμβόλαιο λήξη μένουμε ελεύθερη να διαπραγματευτούμε ξανά είτε καλύτερο συμβόλαιο είτε να την κάνουμε για κάποιον άλλο πάροχο.

Αν λέει ο συνεργάτης της εταιρείας διάφορα τότε ποιο πιθανών είναι να αλλάξει ο συνεργάτης παρά η τιμή που κάποιος δίνει
για πάντα.
 
1 September 2017
50
και μολις λιγε ωρες μετα κανω αιτηση για διακοπη του συμβολαιου πριν καν τεθει σε λειτουργεια γιατι πολυ απλα η σχεση μας ξεκιναει ασχημα.ο τεχνικος δν ηρθε ποτε...γιατι προφανως 2-4 το μεσημερι που ειπε θα ερθει ειχε πολυ ωραιο καιρο και ειπε να παει παραλια για τσιπουρακι(κριμα που και εγψ ηθελα αλλα τους περιμενα)και εγραψε φυσικα σαν δικαιολοιγα οτι ταχα εγω δεν μπορουσα και ακυρωσε το ραντεβου.αισχος απο την νοβα...ντροπη.μετα απο 10 χρονια στην κοσμοτε ΠΑΡΕΔΩΣΑ χτες τον εξοπλισμο και τωρα εχω μεινει χωρις τηλεροσαση αφου δεν εχω κεραια και δε πιανουν καν τα ψηφιακα ετσι κ αλλιως εδω...με ξενερωσατε εκει που γουσταρα...αντε να ξανακανω αιτηση οτε...να ερθει τεχνικος να ξαναβαλει κεραια και ιστοριες νεα ραντεβου κτλ...συμβολυευω να μην παει κανεις σε αυτους.
 
Last edited by a moderator:

AKISKDG

AVClub Enthusiast
25 July 2011
789
Υπερβολικός, για μια παρεξήγηση...

Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited by a moderator:

mech_eng

Established Member
11 November 2011
274
Απο χθες είμαι χωρις εικόνα κ ήχο. Θεώρησα οτι είναι κατι πρόσκαιρο αλλα δυστυχώς δειχνει να είναι μόνιμο. Στο τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει αναμονή πολλών λεπτών. Δεν μπορω να συνδεθώ...
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Απο χθες είμαι χωρις εικόνα κ ήχο. Θεώρησα οτι είναι κατι πρόσκαιρο αλλα δυστυχώς δειχνει να είναι μόνιμο. Στο τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει αναμονή πολλών λεπτών. Δεν μπορω να συνδεθώ...

Περιεγραψε το προβλημα σου, μηπως και μπορουμε να σε βοηθησουμε εμεις.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,373
Αθήνα...
Απο χθες είμαι χωρις εικόνα κ ήχο. Θεώρησα οτι είναι κατι πρόσκαιρο αλλα δυστυχώς δειχνει να είναι μόνιμο. Στο τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει αναμονή πολλών λεπτών. Δεν μπορω να συνδεθώ...

Εάν σου εμφανίζει κάποια καρτέλα στην τηλεόραση με κωδικό του προβλήματος (Ε-νούμερο αν θυμάμαι σωστά) τότε ανέφερε μας ποιος είναι αυτός ο κωδικός, μπορεί να έχει να κάνει με τη συνδρομή σου, με πρόβλημα στην εγκατάσταση κλπ. Εάν ωστόσο ο δέκτης δείχνει να είναι ενεργοποιημένος και δεν δίνει σήμα καθόλου στη τηλεόραση το πρώτο πράγμα που πρέπει να ελέγξεις είναι οι συνδέσεις εικόνας/ήχου. Τέλος, αν και οι συνδέσεις είναι σωστές, δοκίμασε τον δέκτη σε άλλη τηλεόραση ή/και τις ίδιες συνδέσεις της τηλεόρασης με διαφορετική συσκευή. Αν τα αποκλείσεις όλα αυτά πιθανότατα θα πρέπει να κάνεις μια αντικατάσταση δέκτη.
 

Parisv

Senior Member
30 May 2010
329
Mου χτυπαει συνεχεια σφαλμα το nova on demand. Πολλες φορες διακοπτεται η ταινια 2 και 3 φορες και μονο με επανεκινηση του δεκτη στρωνει. Μου βγαζει ενα σφαλμα Q κατι και λεει αδυναμια συνδεσης. Συνδεομαι με απλο καλωδιο ehernet με τον router.
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
ο οτε εδωσε και multiroom...

η νοβα εχει την παγκομσια προτοτυπια που την διεκοψε λολ!
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Δεν την διέκοψε η υπηρεσία είναι ενεργή με τους παλιούς δέκτες και τον κλασικό τρόπο σύνδεσης μέσω καλωδίου κεραίας ανάμεσα στους δυο δέκτες για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο εκμετάλλευσης από μεριά των πελατών να πάρουν δεύτερο δέκτη με μια επιβάρυνση +10 ευρώ το μήνα και να βλέπουν σε άλλο σπίτι κερδίζοντας την διαφορά στην τιμή. Αυτό προσπαθεί η Nova να διασφαλίσει και τώρα με το νέο τρόπο σύνδεσης των δεκτών στο τοπικό δίκτυο του σπιτιού αντί για καλώδιο ανάμεσα στους δέκτες. Προφανώς τα σαΐνια τις βρίσκουν διαρκώς τρύπες και της κλείνουν. Όταν θα είναι 100% διασφαλισμένοι θα βγει και για τους νέους δέκτες στην αγορά.