Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)

johnythedirector

Established Member
23 November 2008
171
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές ( Μόνο αναφορά μοντέλου, τιμής προσφο

Ρε παιδια εχω την εξης απορια. Αν βαλω παραλαβη απο κατάστημα και στο σπιτι ανοιξω την tv και εχει προβλημα ζημιας, πως αποδεικνυω οτι δεν την εκανα εγω την ζημια?
Επισης κανεις δεν εχει απαντησει ακομα σχετικα με τα yellows....μπορει να μπει ΜΕΣΑ στην αποδειξη η επεκταση εγγυησης? Η αμα γινει ετσι θα φαμε νιλα και μετα ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ η προωθητικη ενεργεια?



Για τα yellows ισχύουν για αγορές 65 Tv από mediamarkt από 25/11 μέχρι 01/12.
Μπαίνουν σταδιακά στον λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,127
Νότια Μακεδονία
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές ( Μόνο αναφορά μοντέλου, τιμής προσφο

Ρε παιδια εχω την εξης απορια. Αν βαλω παραλαβη απο κατάστημα και στο σπιτι ανοιξω την tv και εχει προβλημα ζημιας, πως αποδεικνυω οτι δεν την εκανα εγω την ζημια?
Επισης κανεις δεν εχει απαντησει ακομα σχετικα με τα yellows....μπορει να μπει ΜΕΣΑ στην αποδειξη η επεκταση εγγυησης? Η αμα γινει ετσι θα φαμε νιλα και μετα ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ η προωθητικη ενεργεια?
Στην επεκταση εγγυησης που πηραμε περσυ απο το public μας εδωσαν εναν χαρτι με εναν κωδικο . Αν πληρωσες για την επεκταση επρεπε να ειναι μεσα στην αποδειξη.
Τα yellows 20% μπηκαν αμεσα στον λογαριασμο μετα την αγορα με πιστωτικη .
 

ghost277

New member
28 November 2011
51
Re: Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές ( Μόνο αναφορά μοντέλου, τιμής προσφοράς και κα

Επισης κανεις δεν εχει απαντησει ακομα σχετικα με τα yellows....μπορει να μπει ΜΕΣΑ στην αποδειξη η επεκταση εγγυησης? Η αμα γινει ετσι θα φαμε νιλα και μετα ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ η προωθητικη ενεργεια?

Είχα το ίδιο πρόβλημα μιας και έκανα online παραγγελία το Σάββατο, με την επέκταση εγγύησης και μετά είδα το μύνημα εδώ, ότι η επέκταση δεν έπρεπε να μπει. Μίλησα σήμερα το πρωί με το τηλεφωνικό του Media. Η επέκταση δεν είναι προϊόν, άρα δεν επηρεάζει την επιστροφή σε πόντους. Μου επιβεβαίωσαν σε συνομιλία που ηχογραφήθηκε ότι η λήψη των πόντων της προσφοράς θα γίνει κανονικά.

Στην απόδειξη που έλαβα ηλεκτρονικά, η επέκταση φαίνεται ως πρόσθετο. Ένα μόνο προϊόν είναι παρόν. Μόνο η τηλεόραση. Άρα όλα δείχνουν πως δε θα πρέπει να υπάρχει θέμα με την απόδοση των πόντων.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

ROOKIE

AVClub Enthusiast
4 September 2010
800
Χαλάνδρι
Re: Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές ( Μόνο αναφορά μοντέλου, τιμής προσφοράς και κα

Είχα το ίδιο πρόβλημα μιας και έκανα online παραγγελία το Σάββατο, με την επέκταση εγγύησης και μετά είδα το μύνημα εδώ, ότι η επέκταση δεν έπρεπε να μπει. Μίλησα σήμερα το πρωί με το τηλεφωνικό του Media. Η επέκταση δεν είναι προϊόν, άρα δεν επηρεάζει την επιστροφή σε πόντους. Μου επιβεβαίωσαν σε συνομιλία που ηχογραφήθηκε ότι η λήψη των πόντων της προσφοράς θα γίνει κανονικά.

Στην απόδειξη που έλαβα ηλεκτρονικά, η επέκταση φαίνεται ως πρόσθετο. Ένα μόνο προϊόν είναι παρόν. Μόνο η τηλεόραση. Άρα όλα δείχνουν πως δε θα πρέπει να υπάρχει θέμα με την απόδοση των πόντων.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Ok καλο αυτο, το θεμα ομως ειναι οτι εγω θα χρησιμοποιησω χρεωστικη και αυτη εχει οριο 2.000....αρα δεν μπορω να βαλω μεσα την εξτρα καλυψη εκτος αν το σπασω σε δυο δοσεις....
 

djx33

AVClub Addicted Member
26 July 2007
1,713
Tokyo, JP
Re: Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές ( Μόνο αναφορά μοντέλου, τιμής προσφοράς και κα

Ok καλο αυτο, το θεμα ομως ειναι οτι εγω θα χρησιμοποιησω χρεωστικη και αυτη εχει οριο 2.000....αρα δεν μπορω να βαλω μεσα την εξτρα καλυψη εκτος αν το σπασω σε δυο δοσεις....

Πρέπει να πας στην τράπεζά σου και να ζητήσεις να σου αυξήσουν το όριο μονο για τις επόμενες 24-48-72 ώρες που θα κάνεις την αγορά...
Έτσι έκανα εγώ. Απλά πρέπει να μιλήσεις με τον υπεύθυνο στην τράπεζα (Πειραιώς)...
Μέσω web banking δεν γίνεται.
 

apancure

New member
26 June 2010
76
Σε προηγούμενη αγορά τηλεόρασης με την ίδια προσφορά με yellows (χειμερινές εκπτώσεις) χρειάστηκε μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα να καλέσω την Πειραιώς και να στείλω την απόδειξη γιατί δε μου πίστωσαν τους πόντους καθώς είχα προσθέσει την επέκταση της εγγύησης.

Στους όρους πλέον, αναγράφει σαφώς αυτόν τον περιορισμό, ωστόσο το πιθανότερο είναι ότι θα λάβεις το bonus (έστω με λίγο πρήξιμο) . Οι πόντοι με online αγορά πιστώνονται σε 2 ασύμμετρες δόσεις εντός ενός μήνα. Με αγορά σε φυσικό κατάστημα, η πίστωση είναι άμεση.

Επίσης για την αύξηση του ορίου συναλλαγών άνω των 2.000 σε Πειραιώς, μπορεί να γινει τηλεφωνικά για ένα ορισμένο διάστημα. Ετοιμαστείτε για πολλές ερωτήσεις επιβεβαίωσης.

Επίσης, εγώ μια αγωνία, γιατί ημερολογιακά αγόρασα την τηλεόραση 24/11 - Κυριακή - ενώ στα ψιλά γράμματα γραφει ότι ισχύει από 25/11. Βέβαια η λογιστικοποίηση θα λάβει ημερομηνία εργάσιμης, οπότε μάλλον θα είμαι οκ. Ούτως ή άλλως, όλο το υλικό marketing έλεγε ότι έχω την έκπτωση σε yellows. Θα πρόκειται για ακραία παραπληροφορηση και δε νομίζω...
 

johnythedirector

Established Member
23 November 2008
171
Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)

Σε προηγούμενη αγορά τηλεόρασης με την ίδια προσφορά με yellows (χειμερινές εκπτώσεις) χρειάστηκε μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα να καλέσω την Πειραιώς και να στείλω την απόδειξη γιατί δε μου πίστωσαν τους πόντους καθώς είχα προσθέσει την επέκταση της εγγύησης.

Στους όρους πλέον, αναγράφει σαφώς αυτόν τον περιορισμό, ωστόσο το πιθανότερο είναι ότι θα λάβεις το bonus (έστω με λίγο πρήξιμο) . Οι πόντοι με online αγορά πιστώνονται σε 2 ασύμμετρες δόσεις εντός ενός μήνα. Με αγορά σε φυσικό κατάστημα, η πίστωση είναι άμεση.

Επίσης για την αύξηση του ορίου συναλλαγών άνω των 2.000 σε Πειραιώς, μπορεί να γινει τηλεφωνικά για ένα ορισμένο διάστημα. Ετοιμαστείτε για πολλές ερωτήσεις επιβεβαίωσης.

Επίσης, εγώ μια αγωνία, γιατί ημερολογιακά αγόρασα την τηλεόραση 24/11 - Κυριακή - ενώ στα ψιλά γράμματα γραφει ότι ισχύει από 25/11. Βέβαια η λογιστικοποίηση θα λάβει ημερομηνία εργάσιμης, οπότε μάλλον θα είμαι οκ. Ούτως ή άλλως, όλο το υλικό marketing έλεγε ότι έχω την έκπτωση σε yellows. Θα πρόκειται για ακραία παραπληροφορηση και δε νομίζω...

Έκανα και εγώ παραγγελία χτες ξημερώματα 24/11 μια Sony 65’’ 9005.
Επειδή είχα μια ανησυχία, τους πήρα σήμερα πριν 3 ώρες τηλέφωνο και ρώτησα για το αν ισχύει για yellow πόντους.
Μου είπαν όχι, και την ακύρωσα.
Πάρε και εσυ και ρωτά αν και εγώ στην θέση σου θα ακύρωνα άμεσα. Φιλικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

cantona

AVClub Enthusiast
8 September 2008
821
Λούτσα
Παιδιά για να καταλάβω.....
Ζαχαρώνω αυτήν https://www.mediamarkt.gr/el/produc...ws_10719=5d6e11cc-532f-36f4-a30e-da0f2e15ded8 κι έχω μια πιστωτική Πειραιώς της γυναίκας μου, αλλά με τα yellow points δεν έχω ασχοληθεί καθόλου.
Γράφει ότι έχεις όφελος 600 .....η χρέωση να υποθέσω θα είναι 3000 και τα 600 μπαίνουν με την μορφή πόντων στην κάρτα για εξαργύρωση;
Εξαργύρωση πως, από που;
 

johnythedirector

Established Member
23 November 2008
171
Παιδιά για να καταλάβω.....
Ζαχαρώνω αυτήν https://www.mediamarkt.gr/el/produc...ws_10719=5d6e11cc-532f-36f4-a30e-da0f2e15ded8 κι έχω μια πιστωτική Πειραιώς της γυναίκας μου, αλλά με τα yellow points δεν έχω ασχοληθεί καθόλου.
Γράφει ότι έχεις όφελος 600 .....η χρέωση να υποθέσω θα είναι 3000 και τα 600 μπαίνουν με την μορφή πόντων στην κάρτα για εξαργύρωση;
Εξαργύρωση πως, από που;


Παίρνεις yellows πόντους σε κάρτες Πειραιώς για να τα επαργυρώσεις σε συνεργαζόμενα καταστήματα.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

sadako

New member
9 June 2009
65
Να ρωτήσω κάτι παιδιά, γιατί καλοβλέπω την πολυδιαφημισμένη Sony KD-65XF9005 στην προσφορά από τα MediaMarkt. Το θέμα είναι πως εδώ που βρίσκομαι εγώ (Βόλος) δεν υπάρχει κατάστημα MediaMarkt, το πλησιέστερο βρίσκεται στην Λάρισα. Κι άντε για την παραλαβή προφανώς μπορώ να την παραλάβω δωρεάν στο σπίτι, αλλά σε περίπτωση που χρειαστώ κάτι για την εγγύηση τι γίνεται; Πρέπει να την πάω εγώ κάπου; Θα είναι και τεράστιο λογικά το κουτί, εδώ πριν λίγα χρόνια για να μεταφέρουμε μία 55άρα φίλου και είχαμε προσαρμόσει αναλόγως το αμάξι, στην 65άρα λογικά θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Το ιδανικό θα ήταν να βγει παρόμοια προσφορά σε Public ή Κοτσόβωλο που υπάρχει κοντά, δηλαδή να βάλει την επιστροφή με τα Yellows.
 

ghost277

New member
28 November 2011
51
Re: Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)

Έκανα και εγώ παραγγελία χτες ξημερώματα 24/11 μια Sony 65’’ 9005.
Επειδή είχα μια ανησυχία, τους πήρα σήμερα πριν 3 ώρες τηλέφωνο και ρώτησα για το αν ισχύει για yellow πόντους.
Μου είπαν όχι, και την ακύρωσα.
Πάρε και εσυ και ρωτά αν και εγώ στην θέση σου θα ακύρωνα άμεσα. Φιλικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μιλάμε τότε για τον ορισμό της παραπλανητικής διαφήμισης. Το ταμπελακι βγήκε το ΣΚ για να τραβήξει από τις υπόλοιπες αλυσίδες πωλήσεις. Ηλεκτρονικό είναι το μαγαζί θα μπορούσε να μπει από Δευτέρα πρωί, αλλά τότε θα είχαν πάει όλοι αλλού. Απίστευτη κοροϊδία εξελίσεται η BF στην Ελλάδα ...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

johnythedirector

Established Member
23 November 2008
171
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)

Μιλάμε τότε για τον ορισμό της παραπλανητικής διαφήμισης. Το ταμπελακι βγήκε το ΣΚ για να τραβήξει από τις υπόλοιπες αλυσίδες πωλήσεις. Ηλεκτρονικό είναι το μαγαζί θα μπορούσε να μπει από Δευτέρα πρωί, αλλά τότε θα είχαν πάει όλοι αλλού. Απίστευτη κοροϊδία εξελίσεται η BF στην Ελλάδα ...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Ήμουνα βέβαιος ειλικρινά όταν μιλούσα στο τηλ ότι θα μου πουν βεβαίως πως θα μπουν οι πόντοι κανονικά, όμως τελικά πάπαλα.
Ευτυχώς που σε άλλο forum διάβασα αυτό το 25/11 και πήρα πρέφα τι συμβαίνει.
Με λίγα λόγια ήμουνα πολύ τυχερός


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,127
Νότια Μακεδονία
Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)

Να ρωτήσω κάτι παιδιά, γιατί καλοβλέπω την πολυδιαφημισμένη Sony KD-65XF9005 στην προσφορά από τα MediaMarkt. Το θέμα είναι πως εδώ που βρίσκομαι εγώ (Βόλος) δεν υπάρχει κατάστημα MediaMarkt, το πλησιέστερο βρίσκεται στην Λάρισα. Κι άντε για την παραλαβή προφανώς μπορώ να την παραλάβω δωρεάν στο σπίτι, αλλά σε περίπτωση που χρειαστώ κάτι για την εγγύηση τι γίνεται; Πρέπει να την πάω εγώ κάπου; Θα είναι και τεράστιο λογικά το κουτί, εδώ πριν λίγα χρόνια για να μεταφέρουμε μία 55άρα φίλου και είχαμε προσαρμόσει αναλόγως το αμάξι, στην 65άρα λογικά θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Το ιδανικό θα ήταν να βγει παρόμοια προσφορά σε Public ή Κοτσόβωλο που υπάρχει κοντά, δηλαδή να βάλει την επιστροφή με τα Yellows.
Αν εχεις 5ετη εγγυηση απο το καταστημα την παιρνουν αυτοι οταν τη συσκευασεις εσυ, με courier. Η 5ετη που εχουμε απο το public λειτουργει πανελλαδικα. Εκει που δεν υπαρχει και φυσικο καταστημα. Δεν ξερω για το mediamarkt.
 

ROOKIE

AVClub Enthusiast
4 September 2010
800
Χαλάνδρι
Σε προηγούμενη αγορά τηλεόρασης με την ίδια προσφορά με yellows (χειμερινές εκπτώσεις) χρειάστηκε μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα να καλέσω την Πειραιώς και να στείλω την απόδειξη γιατί δε μου πίστωσαν τους πόντους καθώς είχα προσθέσει την επέκταση της εγγύησης.

Στους όρους πλέον, αναγράφει σαφώς αυτόν τον περιορισμό, ωστόσο το πιθανότερο είναι ότι θα λάβεις το bonus (έστω με λίγο πρήξιμο) . Οι πόντοι με online αγορά πιστώνονται σε 2 ασύμμετρες δόσεις εντός ενός μήνα. Με αγορά σε φυσικό κατάστημα, η πίστωση είναι άμεση.

Επίσης για την αύξηση του ορίου συναλλαγών άνω των 2.000 σε Πειραιώς, μπορεί να γινει τηλεφωνικά για ένα ορισμένο διάστημα. Ετοιμαστείτε για πολλές ερωτήσεις επιβεβαίωσης.

Επίσης, εγώ μια αγωνία, γιατί ημερολογιακά αγόρασα την τηλεόραση 24/11 - Κυριακή - ενώ στα ψιλά γράμματα γραφει ότι ισχύει από 25/11. Βέβαια η λογιστικοποίηση θα λάβει ημερομηνία εργάσιμης, οπότε μάλλον θα είμαι οκ. Ούτως ή άλλως, όλο το υλικό marketing έλεγε ότι έχω την έκπτωση σε yellows. Θα πρόκειται για ακραία παραπληροφορηση και δε νομίζω...

Άμεση ενημέρωση. Πήγα σε Mediamarkt για να πάρω την 65 άρα C9. Τιμή 2000 πάρα κάτι ψιλά. Έχω ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ Πειραιώς με ανώτατο όριο 2000 (το ανέβασα ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ πρωί). Έχω το πρόβλημα ότι θέλω να βάλω την έξτρα εγγύηση (τελικά έβαλα την πρεμιουμ με 289 ευρώ που καλύπτει και θραύση για τον πρώτο χρόνο και 5 χρόνια θραύση του χειριστηριου). Από το ονλινε με γειωνανε, δε μου βρίσκουν λύση πως θα ξεπεράσω το πρόβλημα, μου λένε ότι πρέπει υποχρεωτικά να είναι η έξτρα εγγύηση στην ίδια απόδειξη κοκ. Παλεύω όλο το πρωί με 4 διαφορετικούς από την εξυπηρέτηση πελατών για να βγάλω άκρη. Στο κατάστημα όμως, ο υπάλληλος λύνει το "πρόβλημα" στο λεπτό. Όχι μόνο βγάζει σε άλλο χαρτάκι την έξτρα εγγύηση, αλλά....ταραταταταμ....επειδή περνάει πρώτα την ΑΓΟΡΑ της τηλεόρασης, ΟΛΟΙ οι πόντοι περνάνε ΑΥΤΟΜΑΤΑ (και όχι όπως λέει το site) και μετά με τους πόντους των yellows αγοράζω ΧΩΡΙΣ ΕΥΡΏ την εγγύηση (δηλαδή χρησιμοποιώντας τα ευρώ που πιστωθηκσν αυτόματα) και έτσι υπερπηδησα και τι πρόβλημα τπυ ορίου των 2000 ευρώ της κάρτας για ημερήσιες αγορές!
Magic!
 

sadako

New member
9 June 2009
65
Να αναφέρω κάτι με κάθε επιφύλαξη σχετικά με την προσφορά επιστροφής 20% σε μορφή yellows από τα mediamarkt. Σε γνωστό τεχνολογικό φόρουμ και σε τόπικ που άνοιξε για χάρη της XF9005 ανέφερε κάποιος χρήστης ότι μετά από επικοινωνία με υπάλληλο του MediaMarkt αλλά και με την Πειραιώς του είπαν πως η επιστροφή δεν αντιστοιχεί σε 240 ευρώ (που είνσι δηλαδή το 20% από τα 1200 - αρχική τιμή της τηλεόρασης) αλλά σε μόλις 40 , ίσως λόγω κάποιας αλλαγής στους όρους της προσφοράς σε σχέση με πέρυσι. Προσωπικά δεν έκανα αγορά μιας και περιμένω μπας και βγει η ίδια προσφορά με επιστροφή στα Public όπου κάνουν και δώρο την 5ετή εγγύηση, ενώ μου φαίνεται πολύ κουλό να έχει γίνει τέτοια εξαπάτηση εκ μέρους του καταστήματος, αλλά αν κάποιος αγόρασε ας το τσεκάρει καλού κακού.
 

georgios29

New member
8 February 2013
5
Παρόμοια περίπτωση και εμένα με αγορά 65' LG C9 από το online store του Media Markt με κάρτα Πειραιώς.
Ούτε η τράπεζα, ούτε από το τηλεφωνικό μπορούσαν να μου πουν σίγουρα αν θα πάρω το 20%.
Μου έλεγαν ότι η επέκταση εγγύησης θεωρείται υπηρεσία και όχι έξτρα προϊόν, οπότε λογικά δεν θα έχετε πρόβλημα.
Πήγα στο κατάστημα από το οποίο είχα επιλέξει παραλαβή, και μου είπαν ότι εμείς τα περνάμε σαν 2 χρεώσεις, και τους φάνηκε περίεργο που από το online έγινε μια συνολική χρέωση στην κάρτα.

Οπότε ακύρωσα την παραγγελία, τους είπα να μου την κρατήσουν και θα περάσω πάλι να την πάρω από αυτούς με ξεχωριστές χρεώσεις.

Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν αξίζει να πάρω και την επέκταση εγγύησης από αυτούς, ή να κάνω μετά κατευθείαν από την LG...
 

ROOKIE

AVClub Enthusiast
4 September 2010
800
Χαλάνδρι
Σας επιβεβαιωνω ότι μπαίνουν τα 399 ευρώ. ΣΗΜΕΡΑ ενεργοποίησα τα yellows στην κάρτα (άρα είχα μηδέν) έκανα την αγορά της C9 και μετά χρησιμοποίησα τα yellows που μπήκαν ΑΜΕΣΑ για να αγοράσω την έξτρα εγγύηση και η κοπέλα μου είπε ότι το συστημα της έβγαλε ότι έχω 400 ευρώ για εξαργυρωση (χρησιμοποίησα τα 289). Άρα λογικά ισχύει
 

ghost277

New member
28 November 2011
51
Πήγα από μαγαζί Media Market, και ρώτησα για τα δύο θέματα. Αν ισχύει η προσφορά για αγορά μέσα στο προηγούμενο ΣΚ και αν η ύπαρξη της εγγύησης δημιουργεί θέμα. Ο υπάλληλος μου είπε πως αν υπήρχε το σηματακι για την προσφορά, τότε αυτή ισχύει. Η ημερομηνία 25/11 και μετά αφορά σε όλες τις 65' και άνω τηλεοράσεις. Και πως κάποια προϊόντα βγήκαν σε προσφορά πόντων το ΣΚ. Η εγγύηση δεν επηρεάζει την προσφορά. Δεν μπορώ να πω ότι πείστηκα.

Πήρα ξανά το τηλεφωνικό κέντρο της Media. Με τα παραπάνω ερωτήματα. Ο υπάλληλος μου είπε πως η εγγύηση δεν επηρεάζει την επιστροφή. Μου είπε όμως πως η προσφορά ισχύει για αγορές μετά τις 25/11. Του είπα πως στο site υπήρχε το σηματακι της προσφοράς και προφανώς υπάρχει θέμα. Η απάντηση του ήταν πως αν υπήρχε το σήμα, τότε η προσφορά ισχύει. Δεν μπορούσε όμως να μου το επιβεβαιώσει με κάποιον τρόπο. Περιμένω ενημέρωση από το τμήμα πωλήσεων.

Ήλπιζα να έκανα τραμπα τη χρέωση σε σημερινή ημερομηνία στο κατάστημα, αλλά δεν μπορούσαν, ή δεν ήθελαν, να βοηθήσουν.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

johnythedirector

Established Member
23 November 2008
171
Απάντηση: Re: Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)

Πήγα από μαγαζί Media Market, και ρώτησα για τα δύο θέματα. Αν ισχύει η προσφορά για αγορά μέσα στο προηγούμενο ΣΚ και αν η ύπαρξη της εγγύησης δημιουργεί θέμα. Ο υπάλληλος μου είπε πως αν υπήρχε το σηματακι για την προσφορά, τότε αυτή ισχύει. Η ημερομηνία 25/11 και μετά αφορά σε όλες τις 65' και άνω τηλεοράσεις. Και πως κάποια προϊόντα βγήκαν σε προσφορά πόντων το ΣΚ. Η εγγύηση δεν επηρεάζει την προσφορά. Δεν μπορώ να πω ότι πείστηκα.

Πήρα ξανά το τηλεφωνικό κέντρο της Media. Με τα παραπάνω ερωτήματα. Ο υπάλληλος μου είπε πως η εγγύηση δεν επηρεάζει την επιστροφή. Μου είπε όμως πως η προσφορά ισχύει για αγορές μετά τις 25/11. Του είπα πως στο site υπήρχε το σηματακι της προσφοράς και προφανώς υπάρχει θέμα. Η απάντηση του ήταν πως αν υπήρχε το σήμα, τότε η προσφορά ισχύει. Δεν μπορούσε όμως να μου το επιβεβαιώσει με κάποιον τρόπο. Περιμένω ενημέρωση από το τμήμα πωλήσεων.

Ήλπιζα να έκανα τραμπα τη χρέωση σε σημερινή ημερομηνία στο κατάστημα, αλλά δεν μπορούσαν, ή δεν ήθελαν, να βοηθήσουν.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Εγώ πάντως που έκανα αγορά την Κυριακή-χτες δηλαδή, και υποψιάστηκαν πως υπάρχει θέμα με τους πόντους επειδή έγραφαν οι όροι μετά τις 25/11 , μου λύθηκαν όλες οι απορίες και μάλιστα 2 φορές σήμερα τηλεφωνικά.

Το πρωί που έκανα ερώτηση στην υπάλληλο και δεν ήξερε και έκανε κάνα 10λεπτο συνεννοήσεις για να μου πει πως δεν ισχύουν οι πόντοι και έτσι της είπα να την ακυρώσει.

Και επειδή μέχρι πριν 2 ώρες δεν μου ήρθε ακυρωτικό email, αλλά mail πως η αγορά μου πετάει για να έρθει, τους πήρα, τους έκραξα, ξαναρώτησα για το αν ισχύουν οι πόντοι, μου ξαναειπαν όχι, τους είπα μα εγώ το πρωί έχω κάνει ακύρωση, εσείς γιατί μου την στέλνετε, μου είπανε πως λογω BF week γίνεται χαμός, τους είπα θέλω ακυρωτικό mail, και μετά από κάνα μισάωρο μου ήρθε...

Συμπέρασμα: Στην Ελλάδα διαβάστε πολύ πολύ μα παρά πολύ προσεκτικά τι ακριβώς προσφορές αγοράζετε και μην ψαρώνετε στις κάθε είδους προσφορές με μεγάλα γράμματα αλλα διαβάστε και τα μικρά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

georgios29

New member
8 February 2013
5
Παρόμοια περίπτωση και εμένα με αγορά 65' LG C9 από το online store του Media Markt με κάρτα Πειραιώς.
Ούτε η τράπεζα, ούτε από το τηλεφωνικό μπορούσαν να μου πουν σίγουρα αν θα πάρω το 20%.
Μου έλεγαν ότι η επέκταση εγγύησης θεωρείται υπηρεσία και όχι έξτρα προϊόν, οπότε λογικά δεν θα έχετε πρόβλημα.
Πήγα στο κατάστημα από το οποίο είχα επιλέξει παραλαβή, και μου είπαν ότι εμείς τα περνάμε σαν 2 χρεώσεις, και τους φάνηκε περίεργο που από το online έγινε μια συνολική χρέωση στην κάρτα.

Οπότε ακύρωσα την παραγγελία, τους είπα να μου την κρατήσουν και θα περάσω πάλι να την πάρω από αυτούς με ξεχωριστές χρεώσεις.

Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν αξίζει να πάρω και την επέκταση εγγύησης από αυτούς, ή να κάνω μετά κατευθείαν από την LG...

Όλα καλά με την αγορά από το κατάστημα τελικά.
Μπήκαν αμέσως 400 ευρώ σε yellows και με εξαργύρωση τους πληρώθηκε και η 5ετης εγγύηση.