Έχω burn in σε LG B7V;Με 5ετή εγγύηση από Public

Witcher1st

Established Member
23 February 2010
242
Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι στην περιπτωση αυτη το Public εδωσε πιστωτικο, ενω σε παρομοιο θεμα παλι απο public του λενε για εκθεσιακη τηλεοραση μονο και δεν δεχονται καμια αλλη λυση; Δε το καταλαβαινω. Παιζει ρολο εαν την αγορασες
 

Witcher1st

Established Member
23 February 2010
242
Μπερδεψα τα θεματα. Τεσπα. Το μονο που μπορω να φανταστω ειναι οτι η χρηση που εγινε στη συγκεκριμενη τηλεροαση ηταν αρκετα σκληρη και για αυτο στο Public δε δεχονται αλλη επιλογη περα απο το εκθεσειακο κομματι. Υπαρχουν αναφορες απο αλλα περιστατικα που το Public ειτε εδωσε πιστωτικο, ειτε εκανα αντικατασταση με καινουρια τηλεοραση. Μπορει να επιβεβαιωσει ο φιλος τι χρηση εκανε στη τηλεοραση και ποσα χρονια την εχει;
 

etien4

Established Member
24 January 2015
184
Μπερδεψα τα θεματα. Τεσπα. Το μονο που μπορω να φανταστω ειναι οτι η χρηση που εγινε στη συγκεκριμενη τηλεροαση ηταν αρκετα σκληρη και για αυτο στο Public δε δεχονται αλλη επιλογη περα απο το εκθεσειακο κομματι. Υπαρχουν αναφορες απο αλλα περιστατικα που το Public ειτε εδωσε πιστωτικο, ειτε εκανα αντικατασταση με καινουρια τηλεοραση. Μπορει να επιβεβαιωσει ο φιλος τι χρηση εκανε στη τηλεοραση και ποσα χρονια την εχει;
Καμία σχεση
 

Witcher1st

Established Member
23 February 2010
242
Τα έχω πει ποιο πισω φιλε!
Δεν εχεις πει τιποτα απολυτως φιλε μου. Εγω απλα θελω να καταλαβω το λογο. Αν εχουν κανει ελεγχο τα Cycles και ξεφευγουν αρκετα απο το οριο, λογικο να σου κανουν νερα.
 

etien4

Established Member
24 January 2015
184
Δεν εχεις πει τιποτα απολυτως φιλε μου. Εγω απλα θελω να καταλαβω το λογο. Αν εχουν κανει ελεγχο τα Cycles και ξεφευγουν αρκετα απο το οριο, λογικο να σου κανουν νερα.
Δεν μου είπανε κάτι,απλά οτι η εγγύηση δεν λέει για καινουρια...
 

Witcher1st

Established Member
23 February 2010
242
Δεν μου είπανε κάτι,απλά οτι η εγγύηση δεν λέει για καινουρια...
Εγω απο αυτα που καταλαβαινω ειναι οτι μαλλον δεν εκανες καλη χρηση της OLED. Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση. Υποτιθεται οτι το Public και το καθε καταστημα ακολουθουν κοινη γραμμη. Τελικα τι θα κανεις;
 

etien4

Established Member
24 January 2015
184
Εγω απο αυτα που καταλαβαινω ειναι οτι μαλλον δεν εκανες καλη χρηση της OLED. Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση. Υποτιθεται οτι το Public και το καθε καταστημα ακολουθουν κοινη γραμμη. Τελικα τι θα κανεις;
Αυτο το λες εσυ...Το συμπερασμα πως το εβγαλες δεν έχω ιδέα...
 

Witcher1st

Established Member
23 February 2010
242
Αυτο το λες εσυ...Το συμπερασμα πως το εβγαλες δεν έχω ιδέα...
Οταν δεν αναφερεις καθολου την χρηση που εκανες τοσα χρονια, τι συμπερασμα να βγαλω; Τεσπα δεν οδηγει καπου ολο αυτο, μακαρι να βρεις λυση.
 

etien4

Established Member
24 January 2015
184
Οταν δεν αναφερεις καθολου την χρηση που εκανες τοσα χρονια, τι συμπερασμα να βγαλω; Τεσπα δεν οδηγει καπου ολο αυτο, μακαρι να βρεις λυση.
Ρε φιλε το θεμα εχει τόσο καιρό,ειμαι στην αναμονή με Συν.Καταναλωτή,το αναλύσαμε πριν 3 μήνες σχεδον...Δεν ειμαι σε θέση να αναλυσω περισσότερο.Η χρήση για να σου λυθεί η περιέργεια ήταν απλή οικογενειακή λογω παιδιών,νετφλιξ,youtube,kodi κτλ...
Παρόλα αυτά η χρήση δεν παίζει κανέναν ρολο στην εγγύηση...
 

n.k.9

Established Member
7 May 2010
232
ΠΑΤΡΑ
Εγω απο αυτα που καταλαβαινω ειναι οτι μαλλον δεν εκανες καλη χρηση της OLED. Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση. Υποτιθεται οτι το Public και το καθε καταστημα ακολουθουν κοινη γραμμη. Τελικα τι θα κανεις;
Συγγνώμη κιόλας, αλλά υπάρχει κάποιος όρος στην εγγύηση που λέει πως εάν για παράδειγμα δεν την κλείνεις ανά 4 ώρες τότε θεωρείται κακή χρήση και δεν καλύπτεσαι από αυτήν;
 

Witcher1st

Established Member
23 February 2010
242
Συγγνώμη κιόλας, αλλά υπάρχει κάποιος όρος στην εγγύηση που λέει πως εάν για παράδειγμα δεν την κλείνεις ανά 4 ώρες τότε θεωρείται κακή χρήση και δεν καλύπτεσαι από αυτήν;
Απο αυτα που εχω διαβασει τις τελευταιες ημερες, αυτο ακριβως κοιταζουν οι τεχνικοι. Εξαλλου το γραφει και στους ορους της εγγυησης.
 

etien4

Established Member
24 January 2015
184
Απο αυτα που εχω διαβασει τις τελευταιες ημερες, αυτο ακριβως κοιταζουν οι τεχνικοι. Εξαλλου το γραφει και στους ορους της εγγυησης.
Δεν λέει πουθενά κατι τετοιο,και κανένας τεχνικός δεν έγραψε κάτι για κακή χρήση!
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,750
ΑΘΗΝΑ
μην γραφετε μπουρδες για τσεκαρισμα απο τεχνικο περι κακης χρησης.
δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα και οι οδηγιες "σωστης χρησης" που αναφερονται απο την lg ειναι προτασεις και δεν μπορουν να υποχρεωσουν κανεναν να τις εφαρμοσει.
οποιος θελει τις ακολουθει,οποιος θελει τις αγνοει.
παραπληροφορειτε τα μελη,με βαση φημες που διαβασατε καπου,καποτε.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,892
μην γραφετε μπουρδες για τσεκαρισμα απο τεχνικο περι κακης χρησης.
δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα και οι οδηγιες "σωστης χρησης" που αναφερονται απο την lg ειναι προτασεις και δεν μπορουν να υποχρεωσουν κανεναν να τις εφαρμοσει.
οποιος θελει τις ακολουθει,οποιος θελει τις αγνοει.
παραπληροφορειτε τα μελη,με βαση φημες που διαβασατε καπου,καποτε.
Δημήτρη αυτή είναι η μισή αλήθεια. Με βάση αυτά που γνωρίζουμε, τα service της LG ανά τον κόσμο τσεκάρουν τα Compensation Cycles που εχει πραγματοποιήσει η τηλεόραση συναρτήσει των ωρών που έχει γράψει το panel για την κάλυψη του burn in ανά περίπτωση όπως έχεις γράψει και εσύ σε παλαιότερο σχόλιό σου.

Όσον αφορά την περίπτωση του νηματοθέτη φυσικά και δεν έχει καμία σχέση αυτό με την εκθεσιακή που θέλουν να του πασάρουν.

Επισήμως δεν καλύπτεται το burn in από την αντιπροσωπεία και συστήνεται στους κατόχους να ακολουθούν προφανώς κάποιους βασικούς κανόνες, αν έλεγαν καλύπτουμε το burn in θα έκαναν αντικατάσταση panel/TV σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό με τεράστια οικονομική ζημιά.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,750
ΑΘΗΝΑ
εγω παντως,δεν εχω διαβασει πουθενα περι ελεγχου για το κατα ποσο εχει κλεισει το πανελ ανα 4ωρο.
επισης δεν θυμαμαι περιπτωση burn in,που να μην εχει αλλαχτει το πανελ,ή να εχει γινει αντικατασταση της τηλεορασης.
απο την στιγμη που η εγγυηση ουσιαστικα τα καλυπτει ολα,τσεκαρουν δεν τσεκαρουν τα Compensation Cycles,ποσως μας ενδιαφερει..
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,892
εγω παντως,δεν εχω διαβασει πουθενα περι ελεγχου για το κατα ποσο εχει κλεισει το πανελ ανα 4ωρο.
επισης δεν θυμαμαι περιπτωση burn in,που να μην εχει αλλαχτει το πανελ,ή να εχει γινει αντικατασταση της τηλεορασης.
απο την στιγμη που η εγγυηση ουσιαστικα τα καλυπτει ολα,τσεκαρουν δεν τσεκαρουν τα Compensation Cycles,ποσως μας ενδιαφερει..
Έχει αναφέρει ο JL ότι σε σέρβις της LG στη Γερμανία υπήρχε οδηγία να καλύπτουν burn in σε αναλογία 1 CC ανά 8 ώρες και πάνω.

Είχα ρωτήσει και εγώ κάποιο τεχνικό στον Μανωλόπουλο και μου είχε πει ότι τα τσεκάρουν τα CC.

Περισσότερα burn in στην Ελλάδα έχουν καλυφθεί πάντως σε επεκτάσεις εγγύησης καταστημάτων που δεν αναλαμβάνει το κόστος η ίδια η LG.

Public / MEDIA και Κωτσόβολο έχουμε διαβάσει αρκετά,Πλαίσιο έως τώρα κανένα.

Επειδή ήσουν "τυχερός" και στην άλλαξαν αυτή τη φορά δεν πρέπει να θεωρείς δεδομένο ότι θα επαναληφθεί κούφια η ώρα και καλό είναι να προσέχουμε όλοι.