Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

teodor_ch

AVClub Addicted Member
Απο την αρχή ήταν καταδικασμένο.

Υπάρχει περίπτωση να μου στέλνουν αντικείμενο αξίας €1 με δωρεάν μεταφορικά?

Ακόμα και με τα €20 πιστεύω ότι όσα καταστήματα είναι με το καλάθι του σκρούτζ θα έχουν ανεβασμένες τιμές.

Προσωπικά δεν θα ανανεώσω τουλάχιστον στην αρχή και θα κρατάω στατιστικά για 1-2 μήνες αν είχα συνδρομή πόσο περισσότερο/λιγότερο θα μου κόστιζε ότι αγοράσω.


Τον Αύγουστο λήγει εκτός απο την παλιά συνδρομή του σκρούτζ και το παλιό καλό DEH myhomeenter με τα ~0.10/kwh και δε βλέπω να έχουν μπεί τα φωτοβολταϊκά ακόμα :cry:
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Αγορά κλινικού τύπου γατοτροφής από αλυσίδα petshop της Αττικής για ένα άρρωστο γατάκι που συντηρούμε (μετά από συμβουλή κτηνιάτρου) τη Μ. Δευτέρα κι ενώ βρίσκομαι εκτός Αθηνών (νησί Αργοσαρωνικού) σε μέρος που δεν υπάρχει petshop. Αξία προϊόντος 46 ευρώ. Στο σάιτ μου δείχνει δωρεάν μεταφορικά για νομό Αττικής. Προχωράω σε ηλεκτρονική αγορά και προπληρώνω με κάρτα τράπεζας. Περνάνε οι επόμενες εργάσιμες ημέρες και πέρα από το αρχικό email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έλαβα αμέσως μετά την πληρωμή, δεν είχα απολύτως καμία επικοινωνία από την επιχείρηση.
Μ. Πέμπτη το μεσημέρι λαμβάνω μια κλήση στο κινητό μου από άγνωστο αριθμό. Μου λέει ο άνθρωπος στην άλλη γραμμή ότι είναι από μεταφορική εταιρεία κι έχω ένα δέμα στο όνομά μου. Υποψιάζομαι ότι μάλλον πρόκειται για τη γατοτροφή. Πηγαίνω στην αποθήκη της μεταφορικής να παραλάβω, κι εκεί τρώω την κρυάδα. Πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά μου λέει ο άνθρωπος, είναι 10 ευρώ... και μου δίνει το χαρτάκι (δελτίο αποστολής). Με κίνδυνο να μείνει ατάιστο το άρρωστο ζωάκι καθώς ακολουθεί τετραήμερο αργιών (Μ. Παρασκευή - Δ. Πάσχα) συν το χρόνο νέας παραγγελίας/αποστολής, συν τη φασαρία με τη μεταφορική εταιρεία (σε περίπτωση άρνησης παραλαβής κι επιστροφής του δέματος στον αποστολέα), υποχρεώνομαι (σε εισαγωγικά) και παραλαμβάνω.
Πείτε μου εσείς πως θα χαρακτηρίζατε την εμπορική πρακτική της συγκεκριμένης επιχείρησης που χωρίς την παραμικρή εκ των προτέρων ενημέρωση (ακόμα κι αν δεχτώ ότι κατά λάθος -δικό τους- φαινόταν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν), χωρίς να με ενημερώσουν ότι υπάρχει τελικά επιβάρυνση μεταφορικών σε βάρος μου καθώς και το ύψος αυτής, έστειλαν το προϊόν σε μένα με δική μου επιβάρυνση 10 ευρώ (σε αγορά αξίας 46).
Προς το παρόν τους έχω στείλει ένα μακροσκελές email με τις αιτιάσεις μου και ζήτησα τις έγγραφες απαντήσεις τους. Μέχρι τώρα έχουν τηρήσει σιγή ιχθύος. Προφανώς θα ακολουθήσει καταγγελία.
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,932
Αθηνα
Φαντάζομαι ότι στις δωρεαν αποστολές στην Αττική θα είναι και τα νησιά του Αργοσαρωνικού...οπότε το σφάλμα είναι μεγάλο να υπάρξει εξτρα χρέωση μεταφορικων...
Βέβαια το χειρότερο από όλα είναι ότι δεν θα αναγράφεται πουθενά στην παρεγγελεια έξοδα μεταφορικών πράγμα που κάνει ακόμη πιο δύσκολη την θέση τους..
Τι να πω ρε Λάζαρε...;...Όλα τα κουλά σε αυτον το ρημάδι τόπο γίνονται..!!!
Εύχομαι να βγάλεις γρήγορα άκρη...
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Κωστή ακόμα κι αν δεν συμπεριλαμβάνονταν τα νησιά του Αργοσαρωνικού στα δωρεάν μεταφορικά και είχε γίνει λάθος από πλευράς τους, εντούτοις η παραγγελία και η πληρωμή πέρασε κανονικά στο σύστημά τους με δωρεάν μεταφορικά (αφού είχα βάλει τη διεύθυνση αποστολής, περιοχή, ΤΚ), οπότε ή έπρεπε αμέσως μετά να την ακυρώσουν από μόνοι τους λόγω του σφάλματός τους, ή έπρεπε οπωσδήποτε πριν την αποστείλουν και με "δεσμεύσουν" να με ειδοποιήσουν ενημερώνοντάς με για το ότι υπάρχει τελικά χρέωση μεταφορικών σε βάρος μου καθώς και το ύψος του σχετικού ποσού, ώστε αν ήθελα να συνεχίσω με την παραγγελία ή να ακυρώσω (που ήταν και αυτό που θα έκανα, μιας που δεν με συνέφερε με 10 ευρώ ταχυδρομικά, κι εφόσον έγκαιρα ενημερωνόμουν, προλάβαινα να παραγγείλω από άλλο petshop με συμφέρουσες τιμές και να παραλάβω μέχρι Μ. Πέμπτη μεσημέρι).
Αυτοί δεν έκαναν τίποτα από τα δύο και τώρα το παίζουν παγώνια.
Αν μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας δεν μου απαντήσουν εγγράφως στο email διαμαρτυρίας που τους έστειλα ήδη από το Μ. Σάββατο, θα γίνει καταγγελία στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Κυριάκο επειδή είμαι σίγουρος ότι από τηλεφώνου θα ακούσω πολύ φτηνές δικαιολογίες, θέλω πρώτα να τοποθετηθούν γραπτά στο (γραπτό κι αναλυτικό) email που τους έχω ήδη στείλει.
Γενικότερα, θεωρώ ότι η γραπτή απάντηση έχει τη μεγαλύτερη αξία, πολύ απλά γιατί εφόσον την εισπράξεις δεν χωράνε μετά δικαιολογίες του τύπου, άλλα εννοούσαμε, δεν καταλάβατε καλά, άλλα σας είπαμε στο τηλέφωνο κλπ. Τα σιχαίνομαι όσο τίποτα όλα αυτά και θέλω πάση θυσία να τα αποφύγω.
Επιπρόσθετα, δεν ξέρω αν ακούγοντας από τηλεφώνου φτηνές δικαιολογίες από πλευράς τους θα κρατηθώ και δεν θα παρεκτραπώ/συγχιστώ, οπότε θέλω να αποφύγω ένα τέτοιο ενδεχόμενο, γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα χάσω το δίκιο μου (που λέει ο λόγος).
Στο δικό μου μυαλό πάντως, δεν υπάρχει απολύτως καμία πειστική δικαιολογία, από τη στιγμή που ουδέποτε επικοινώνησαν μαζί μου πριν την αποστολή της παραγγελίας, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε με κάποιο email. Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά. Εδώ δεν με ενημέρωσαν ούτε καν για το ότι τελικά απέστειλαν την παραγγελία και το έμαθα από τον άνθρωπο της μεταφορικής εταιρείας που του έδωσαν το κινητό μου και με κάλεσε για να παραλάβω (και φυσικά να πληρωθεί τα μεταφορικά που, εν αγνοία μου, χρέωσαν σε βάρος μου).
 

nikfor

AVClub Addicted Member
7 August 2007
2,483
Σωστά. Άλλωστε - για όσους δεν το γνωρίζουν - τα email έχουν πλέον και νομική υπόσταση, τα δέχονται δηλαδή τα δικαστήρια ως επίσημα στοιχεία. Το διαπίστωσα πρόσφατα στην πράξη.

Για αυτό και οι πονηρές εταιρείες που έχουν κάνει λαδιές, αποφεύγουν τα email και προτιμούν τις συνεννοήσεις μέσω τηλεφώνου.
 

enduras1

Moderator
Staff member
Μα επειδή δεν σου απαντουν στο μειλ γι'αυτό το προτεινω.
Επίσης ξαναβαλεις στο καλάθι το είδος και τραβα print screen τις σελίδες ποθ βγάζουν δωρεάν μεταφορικά ώστε να τις χρησιμοποιήσεις στο συνήγορο του καταναλωτή.
 
  • Like
Reactions: lazarefa and KOSSTV

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Για το Συνήγορο του Καταναλωτή θα πάει η υπόθεση έτσι κι αλλιώς. Και για να μη γελιόμαστε, δεν είναι ότι χάνω κάποιες ώρες από το χρόνο μου για 10 ευρώ, είναι κυρίως γιατί δεν πρέπει να περάσει ανάλογη νοοτροπία άνευ ουσιαστικών και όσο γίνεται κάθετων αντιδράσεων, για όλους μας. Πρέπει κάποιοι κακοί/αρπακόλλες επιχειρηματίες να καταλάβουν ότι δεν είναι ανεκτό να λειτουργούν με τέτοιους όρους.
Δεν πρέπει να ανεχόμαστε ανάλογες συμπεριφορές παιδιά. Δεν πρέπει να φαινόμαστε στα μάτια τους εμείς οι "αφελείς", κι αυτοί οι "έξυπνοι".
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,461
Βριλήσσια
Ειχα γραψει τις προαλλες οτι αγορασα ενα κινεζικο προιον απο το Αμαζον πιο ακριβα, εν γνωσει μου, για να μπορεσω να το επιστρεψω αμεσα εαν κατι παει στραβα.

Ηταν μια ηλεκτροποντα μπαταριας που αρχικα νομιζα οτι ηταν οκ καθως μετα την πρωτη φορτιση και τις επιτυχημενες δοκιμες, την εβαλα στην ακρη.
Τις προαλλες μου ειπε ο Μπαμπης οτι ειχε ενα θεμα με το ιδιο προιον οποτε το ξανατσεκαρα και εγω και οντως η μπαταρια ηταν ετοιμοθανατη, για πεταμα.

Δυστυχως οι 30-40 μερες που σου δινει το Αμαζον για την επιστροφη ειχαν μολις παρελθει. Παρ'ολα αυτα τους εστειλα ενα email εξηγωντας την κατασταση.
Μεσα σε λιγες ωρες, σημερα το απογευμα δηλαδη, μου ηρθε η απαντηση οπου το Αμαζον μου δινει το δικαιωμα πληρους αποζημιωσης μαζι με τα μεταφορικα.
Τυπωσα καποια bar codes που μου εστειλαν με την διευθυνση αποστολης στη Γερμανια, πηγα το πακετο πριν λιγο σε ενα DHL center κοντα μου και το παρεδωσα δωρεαν!

Οτι και να πει κανεις για το Αμαζον ειναι λιγο..(y)
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,144
ΑΘΗΝΑ
παραγγελία του σετ των τρυπανιών της Bosch από plus4u την 04/11.
Στις 9/11 μου έρχετε sms ότι η παραγγελία μου είναι στο κατάστημα Ελληνικού και θα δρομολογηθεί άμεσα η αποστολή του.
Στις 13/11, τους παίρνω τηλέφωνο στις 09:30 να μάθω την τύχη της παραγγελίας μου.Θα σας καλέσω σε λίγο,μου λεει η τηλεφωνήτρια.
Η ώρα έχει πάει 16:30 και ούτε φωνή,ούτε ακρόαση.Τους ξανακαλώ και μου λένε ότι θα την παραλάβω 14/12.
Σήμερα 15/12 και ακόμα άφαντοι.
Ποτέ ξανά από δαύτους.
 

mikemtb

Senior Member
15 November 2014
569
γλυφαδα
παραγγελια ηλεκτρονικη (χωρις πληρωμη, πρωτη φορα πελατης) από MMPLANET 2 ssd 480 και 960 gb. εγραφε στο site παραδοση σε 8-10 εργασιμες. οκ. μετα 2 μερες με παίρνουν τηλ, δεν εχουν το μικρο σκληρο οκ. χτες μου ηρθε μνμ ότι μπορώ να περασω να παραλαβω. πηγα, πληρωσα, πηρα το δισκο. ταχύτατοι ουτε 3 λεπτα δεν έκανα στο καταστημα.
κανενα παραπονο

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

enduras1

Moderator
Staff member
παραγγελία του σετ των τρυπανιών της Bosch από plus4u την 04/11.
Στις 9/11 μου έρχετε sms ότι η παραγγελία μου είναι στο κατάστημα Ελληνικού και θα δρομολογηθεί άμεσα η αποστολή του.
Στις 13/11, τους παίρνω τηλέφωνο στις 09:30 να μάθω την τύχη της παραγγελίας μου.Θα σας καλέσω σε λίγο,μου λεει η τηλεφωνήτρια.
Η ώρα έχει πάει 16:30 και ούτε φωνή,ούτε ακρόαση.Τους ξανακαλώ και μου λένε ότι θα την παραλάβω 14/12.
Σήμερα 15/12 και ακόμα άφαντοι.
Ποτέ ξανά από δαύτους.
Η plus4u είναι του e-shop.
Οπότε βάζεις παραλάβει από κατάστημα e-shop που σε βολεύει και σε 2 μερες περνάς και παραλαμβάνεις και ανεξοδα κιόλας.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,144
ΑΘΗΝΑ
Η plus4u είναι του e-shop.
Οπότε βάζεις παραλάβει από κατάστημα e-shop που σε βολεύει και σε 2 μερες περνάς και παραλαμβάνεις και ανεξοδα κιόλας.
Δεν το ήξερα αλλά και πάλι,το κοντινότερο κατάστημα στο Λαγονήσι,είναι αυτό του Ελληνικού.Πιο πολύ θα μου κοστίσει να πάω να το πάρω.
 

mikemtb

Senior Member
15 November 2014
569
γλυφαδα
Δεν το ήξερα αλλά και πάλι,το κοντινότερο κατάστημα στο Λαγονήσι,είναι αυτό του Ελληνικού.Πιο πολύ θα μου κοστίσει να πάω να το πάρω.
εμ ποιος σου φταίει τωρα, μενω πολυ κοντα στο κατάστημα του ελληνικου, και ερχομαι λαγονησι 2 φορες τη βδομάδα να τσεκαρω γονεις......

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,447
Εκεί ψηλά.....
εσχατως συμφερει περισσοτερο να σου τα φερνουν με μια λογικη τιμη μεταφορικης παρα να πηγαινεις ο ιδιος (λογω κοστους βενζινης και εργατοωρας)
 
  • Like
Reactions: lazarefa

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
οτι παραγγειλεις στο ε-σοπ , στο φερνουν με 3 ευρω την παραγγελια ολη
και αποφευγεις τις ουρες, το πηγαινε-ελα και τις βενζινες, το χασιμο χρονου
εγω ετσι ψωνιζω παντα
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,932
Αθηνα
παραγγελία του σετ των τρυπανιών της Bosch από plus4u την 04/11.
Στις 9/11 μου έρχετε sms ότι η παραγγελία μου είναι στο κατάστημα Ελληνικού και θα δρομολογηθεί άμεσα η αποστολή του.
Στις 13/11, τους παίρνω τηλέφωνο στις 09:30 να μάθω την τύχη της παραγγελίας μου.Θα σας καλέσω σε λίγο,μου λεει η τηλεφωνήτρια.
Η ώρα έχει πάει 16:30 και ούτε φωνή,ούτε ακρόαση.Τους ξανακαλώ και μου λένε ότι θα την παραλάβω 14/12.
Σήμερα 15/12 και ακόμα άφαντοι.
Ποτέ ξανά από δαύτους.
Το eshop θεωρείται από τα πιο σοβαρά ιντερνετικα καταστήματα στην πιατσα τόσο στην διαθεσιμότητα όσο και στην παραλαβή...
Έχω κάνει πάνω από 100 παραγγελίες...

Ψάξε να δεις εαν υπαρχει eshop point κοντά σου για να παραλαμβάνεις από εκεί..