Nektarios2015
AVClub Fanatic
- 4 March 2015
- 10,369
μην μας αφησεις χωρις ενημερωση για τον "βαρύ" και μή υπευθυνο του καταστηματος. Παει το μυαλο μου καπου αλλά με τοσα καταστηματα που εχει στο διαδικτυο πλεον δεν το εχω και σιγουρο.
Έχουν περάσει ήδη 10 μέρες από το απόγευμα της Τετάρτης 19/1/22 που επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών των leroy merlin και ακόμα στην αναμονή.Είχα παραγγείλει προ ημερών κάποια ψιλολόγια από το σάιτ του Leroy Merlin (δεν υπήρχε φυσικό απόθεμα σε καταστήματα της Αττικής, οπότε η ηλεκτρονική παραγγελία ήταν μονόδρομος). Σήμερα λοιπόν που παρέλαβα, με έκπληξη διαπιστώνω ότι ο ένας κωδικός που ήταν συσκευασία με 5 τεμάχια λάμες πριονιού, είχε μέσα μόνο το 1 τεμάχιο λάμας, τα υπόλοιπα 4 ήταν άφαντα. Ήθελα να ήξερα αυτοί οι έρμοι που συσκευάζουν σε δέμα τα υλικά στην συγκεκριμένη επιχείρηση, με κλειστά μάτια τα παίρνουν από το απόθεμα και τα πακετάρουν; Μια απλή ματιά στη συσκευασία του εν λόγω κωδικού θα αποκάλυπτε το ελάττωμα, καθώς η συσκευασία είναι ένα χαρτονάκι με εμφανή οπή (παραθυράκι) στο μέσον του από όπου φαίνεται καθαρά το περιεχόμενο. H συσκευασία είναι η παρακάτω:
Bahco 303-5P Coping Saw Blades to fit 301 (Pack 5)
Family owned retailer of engineering supplies, fastener, welding equipments, workwear, ironmongery, paint to all trades and public.mcdermidsupply.co.uk
Στην προκειμένη περίπτωση η συσκευασία που παρέλαβα είχε εμφανή ίχνη ότι είχε παραβιαστεί στα άκρα και κάποιος επιτήδειος λογικά αφαίρεσε τις 4 από τις 5 λαμίτσες, ενώ στη συσκευασία σε εμφανές σημείο αναγράφει 5Χ που σημαίνει ότι περιέχει κανονικά 5 όμοια τεμάχια...
Τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και αφού σημείωσαν τα στοιχεία της παραγγελίας και τον κωδικό που είχε το πρόβλημα μου είπαν ότι θα κοιτάξουν να μου στείλουν το ίδιο προϊόν. Τους ενημέρωσα ότι βάσει της σελίδας τους φαίνεται φυσικό απόθεμα μόνο 4 τμχ σε επαρχιακό υποκατάστημά τους (άρα πάπαλα) και μου είπε η κοπέλα ότι θα ξαναπαραγγείλουν και θα με ενημερώσουν σχετικά.
Βέβαια το θεωρώ εντελώς απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο καθώς μιλάμε για προϊόν της Bahco, την οποία από ότι φαίνεται ξεστοκάρουν γιατί σταματάνε να φέρνουν τα προϊόντα της...
Να δούμε τι εξυπνάδα θα βρουν να μου πουν από τηλεφώνου αν κι όταν επικοινωνήσουν μαζί μου.
Ευτυχώς το ποσό της χασούρας δεν είναι μεγάλο (1,80 ευρώ κόστιζε όλο το σετ) αλλά είναι η κοροϊδία της υπόθεσης του να παραγγέλνεις κάτι και να παραλαμβάνεις άλλα αντ' άλλων για κάτι που ένα οποιοδήποτε σοβαρό κατάστημα κάλλιστα θα είχε αποφύγει αν τσεκαριζόταν η κατάσταση του προϊόντος προ της αποστολής στον πελάτη.
Καλησπέρα σας. Για να κλείσω το κεφάλαιο που άνοιξα πριν από περίπου ένα μήνα εδώ, τελικώς την Παρασκευή 04/02ου μου επεστράφησαν τα χρήματα και ενώ την Τρίτη 01/02ου είχαν επικοινωνήσει μαζί μου και μου είχαν ζητήσει λογαριασμό τραπέζης να μου επιστρέψουν τα χρήματα γιατί δεν μπορούσαν να μου τα επιστρέψουν στην κάρτα..... Άλλα ντάλα και της Παρασκευής το γάλα. Χαρακτηριστικά αργά τα αντανακλαστικά του καταστήματος από το οποίο δεν έμενα καθόλου ευχαριστημένος. Περίμενε να τον αποζημιώσει το κούριερ στο οποίο είναι πελάτης και έχει και σύμβαση που προφανώς προβλέπονται τέτοια περιστατικά και καταστάσεις να του επιστρέψουν τα χρήματα για να τα επιστρέψει τελικά μετά από 1 μήνα και σε εμένα.... Δεν θέλω δηλαδή να σκέφτομαι τι θα γίνονταν και που θα οδηγούμασταν αν η ταχυμεταφορική εταιρία δεν του έκανε δεκτό το claim... Εννοείται ότι θα αποφύγω όπως ο διάολος το λιβάνι οποιασδήποτε μελλοντική αγορά από εκεί...Καλημέρα και καλή δημιουργική Χρονιά σε όλους με υγεία εύχομαι. Την Παραμονή της πρωτοχρονιάς έκανα ένα απρογραμμάτιστο σχεδόν απερίσκεπτο & παρορμητικό έξοδο της τελευταίας στιγμής, για ένα προϊόν το όποιο έβλεπα και λιγουρευόμουν εδώ και πολύ καιρό, αλλά όλο το ανέβαλα, από κατάστημα στην Ελλάδα: ένα δίδυμο τροχό της Skil masters το μοντέλο 3900 MA. Ο λόγος που ήθελα το προϊόν της συγκεκριμένης εταιρίας είναι πως έχω στην κατοχή μου αρκετά εργαλεία της εν λόγω εταιρείας (δισκοπρίονο, φαλτσοπρίονο, σέγα, τροχό, κ.α.) και έχω μείνει από πολύ έως πλήρως ευχαριστημένος αναλογιζόμενος και το value for money, που έχουν. Άλλωστε ειδικά η σειρά Masters και όχι η απλή είναι θεωρητικά η επαγγελματική σειρά, -η καλύτερη ποιοτικά- που αντέχει σε περισσότερη, συχνότερη χρήση.
Περιχαρής λοιπόν παρέλαβα το δέμα εχθές το μεσημέρι και νωρίς το απόγευμα που σχόλασα με τις δουλειές που είχα πήγα να το ανοίξω για να το επιθεωρήσω και να το λειτουργήσω. Η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα ήταν παγερά αποκαρδιωτική: η μια πέτρα του τροχού σπασμένη (...και ΟΚ αυτό να πάει στα κομμάτια καταπίνεται, το λες αναλώσιμο και αναπληρώνεται δεν θα έκανα ούτε μνεία ή κουβέντα εδώ...), όμως η συσκευασία αν και δεν φαίνονταν εξωτερικά πρέπει να είχε φάει τέτοιο πέσιμο στρίμωγμα ή βάρος σε σημείο που είχαν στραβώσει και οι προστατευτικοί προφυλακτήρες της εν λόγω πέτρας, που έιχε φάει το στραπάτσο και είχαν τσακίσει!!!!!
Επαφή με το κατάστημα σήμερα το πρωί αφού από χθες το απόγευμα -σχεδόν άμεσα δηλαδή- ενημερώσω σχετικά συντάσσοντας email επισυνάπτοντας σχετικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες..... Χαλάστηκα δε τόσο πολύ που ούτε καν από την συσκευασία του δεν το έβγαλα..... Το κατάστημα ισχυρίζεται ότι το προϊόν έφυγε από εκεί σε άριστη λειτουργική κατάσταση, στην εργοστασιακή συσκευασία του, αφού ελέγχθηκε και πρώτα, και πως δεν θα έστελνε προβληματικό προϊόν και πως η ζημιά έγινε από το Κούριερ....
Το θέμα είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι πια διαθέσιμο έχει κοπεί από τον κατάλογο της εταιρίας, και είναι υπό αίρεση ΕΑΝ θα καταφέρω να βρω ΕΦΟΣΟΝ υπάρχει ανταλλακτικό (χλωμό το κόβω) και να δω πως θα ξεμπλέξω με αυτό, και πως θα αποζημιωθώ ....
Κυριάκο καλημέρα. Δεν ξέρω τι να πω ίσως και να έχεις δίκιο....... Πάντως εάν (εγώ ή εσύ) σαν κατάστημα είχες και ηλεκτρονικό κατάστημα, που θα έπρεπε να εκτελείς παραγγελίες με αποστολές αυτονόητα νομίζω θα έμπαινες στην διαδικασία να "κλείσεις" μια ταχυμεταφορική ως πελάτη σου, ως συνεργαζόμενο κατάστημα πες το όπως θες, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσεις καλύτερες τιμές από τις προσφερόμενες στο ευρύ κοινό, εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα, πίστωση, ευχέρεια στην επικοινωνία κτλ..... Όσοι γνωστοί έχουν κατάστημα και δη ηλεκτρονικό έτσι έχουν φροντίσει να κάνουν. Ακόμα και εγώ που είμαι χρόνια στο δημόσιο έτσι γίνεται...Κώστα νομίζω , μάλλον έχω τη βεβαιότητα, πως από την εξέλιξη της υπόθεσης πως ουδεμία συμβαση έχει με τη μεταφορική.
Γι'αυτό και η όλη καθυστερηση στην αποζημίωση σου.
Με τη νέα έκδοση του Skroutz Plus που είναι διαθέσιμη από 23/11/2021, ισχύουν τα παρακάτω:
*Αναφέρει αποστολή και όχι προϊόν. Το οποίο σημαίνει πως μπορείς κάλλιστα να αγοράσεις 3 μικροπράγματα αξίας μικρότερης των 15€ έκαστο, αλλά συνολικής αξίας ίσης ή ανώτερης των 15€ και να μην πληρώσεις μεταφορικά, αρκεί να έρθουν με μία αποστολή. Πώς θα γίνει αυτό; Εάν τα αγοράσεις από το ίδιο κατάστημα. Μάλιστα το Skroutz ενδέχεται να προχωρήσει σε αλλαγές στην παραγγελία, ώστε να παραλάβεις από το ίδιο κατάστημα τα προϊόντα σου (βλ. ΕΔΩ).
- δωρεάν μεταφορικά για κάθε επιμέρους αποστολή 15 €* και άνω που προσθέτεις στην παραγγελία σου. Αρκεί κάθε αποστολή να ζυγίζει έως και 14 κιλά.
- για αποστολές με βάρος πάνω από 14 κιλά και κόστος μεγαλύτερο των 15 €, δίνεται έκπτωση μεταφορικών 5 €.
- για τις αποστολές κάτω των 15 € το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής και το βάρος του κάθε δέματος. Δες περισσότερα στο άρθρο “Πώς υπολογίζονται τα μεταφορικά”.
ε δεν μας ειπες πιο καταστημα ειναι....μας ειπες?Καλησπέρα σας. Για να κλείσω το κεφάλαιο που άνοιξα πριν από περίπου ένα μήνα εδώ, τελικώς την Παρασκευή 04/02ου μου επεστράφησαν τα χρήματα και ενώ την Τρίτη 01/02ου είχαν επικοινωνήσει μαζί μου και μου είχαν ζητήσει λογαριασμό τραπέζης να μου επιστρέψουν τα χρήματα γιατί δεν μπορούσαν να μου τα επιστρέψουν στην κάρτα..... Άλλα ντάλα και της Παρασκευής το γάλα. Χαρακτηριστικά αργά τα αντανακλαστικά του καταστήματος από το οποίο δεν έμενα καθόλου ευχαριστημένος. Περίμενε να τον αποζημιώσει το κούριερ στο οποίο είναι πελάτης και έχει και σύμβαση που προφανώς προβλέπονται τέτοια περιστατικά και καταστάσεις να του επιστρέψουν τα χρήματα για να τα επιστρέψει τελικά μετά από 1 μήνα και σε εμένα.... Δεν θέλω δηλαδή να σκέφτομαι τι θα γίνονταν και που θα οδηγούμασταν αν η ταχυμεταφορική εταιρία δεν του έκανε δεκτό το claim... Εννοείται ότι θα αποφύγω όπως ο διάολος το λιβάνι οποιασδήποτε μελλοντική αγορά από εκεί...
Δυστυχώς έτσι θα είναι το νεο.Επανέρχομαι στο θέμα του Skroutz Plus γιατί (όχι, δεν είμαι ψωνάρα να απαντώ στον εαυτό μου) έχουν φαγωθεί για τη νέα έκδοση. Τώρα δίνουν και ένα χρόνο δωρεάν. Πιθανολογώ πως συνειδητοποίησαν πόσο κοστοβόρο είναι για αυτούς το "3 αποστολές αξίας >20€ και <14kg δωρεάν" και προσπαθούν εναγωνίως να το αλλάξουν με το "κάθε αποστολή >15€ και <14kg δωρεάν"...
View attachment 193877View attachment 193878