Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Nektarios2015

AVClub Fanatic
4 March 2015
10,369
μην μας αφησεις χωρις ενημερωση για τον "βαρύ" και μή υπευθυνο του καταστηματος. Παει το μυαλο μου καπου αλλά με τοσα καταστηματα που εχει στο διαδικτυο πλεον δεν το εχω και σιγουρο.
 

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
Σύντομο update από την προηγουμένη κατάσταση που έχω περιγράψει εκτενώς σε προηγουμένης σελίδα.... Μου ζητήθηκε χθες με εντολή η επιστροφή του αντικειμένου από την ταχυμεταφορική που το έλαβα και η οποία είναι προφανώς και υπεύθυνη για την ζημιά του προϊόντος. Η επιστροφή έγινε με κάθε επισημότητα στην εργοστασιακή συσκευασία που μου το έστειλαν. Αναμένω νεότερα και θα επανέλθω με ενημέρωση εννοείται... ;).
 

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
Κοίταξε Μιχάλη άκρια θα βρω όσον αφορά την επιστροφή χρήματων δεν το συζητώ, αν καταλήξουμε εκεί, αλλά δεν προσβλέπω εκεί...... Το θέμα είναι τι θα γίνει με το προϊόν που το ήθελα..... :cry:
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Είχα παραγγείλει προ ημερών κάποια ψιλολόγια από το σάιτ του Leroy Merlin (δεν υπήρχε φυσικό απόθεμα σε καταστήματα της Αττικής, οπότε η ηλεκτρονική παραγγελία ήταν μονόδρομος). Σήμερα λοιπόν που παρέλαβα, με έκπληξη διαπιστώνω ότι ο ένας κωδικός που ήταν συσκευασία με 5 τεμάχια λάμες πριονιού, είχε μέσα μόνο το 1 τεμάχιο λάμας, τα υπόλοιπα 4 ήταν άφαντα. Ήθελα να ήξερα αυτοί οι έρμοι που συσκευάζουν σε δέμα τα υλικά στην συγκεκριμένη επιχείρηση, με κλειστά μάτια τα παίρνουν από το απόθεμα και τα πακετάρουν; Μια απλή ματιά στη συσκευασία του εν λόγω κωδικού θα αποκάλυπτε το ελάττωμα, καθώς η συσκευασία είναι ένα χαρτονάκι με εμφανή οπή (παραθυράκι) στο μέσον του από όπου φαίνεται καθαρά το περιεχόμενο. H συσκευασία είναι η παρακάτω:

Στην προκειμένη περίπτωση η συσκευασία που παρέλαβα είχε εμφανή ίχνη ότι είχε παραβιαστεί στα άκρα και κάποιος επιτήδειος λογικά αφαίρεσε τις 4 από τις 5 λαμίτσες, ενώ στη συσκευασία σε εμφανές σημείο αναγράφει 5Χ που σημαίνει ότι περιέχει κανονικά 5 όμοια τεμάχια...
Τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και αφού σημείωσαν τα στοιχεία της παραγγελίας και τον κωδικό που είχε το πρόβλημα μου είπαν ότι θα κοιτάξουν να μου στείλουν το ίδιο προϊόν. Τους ενημέρωσα ότι βάσει της σελίδας τους φαίνεται φυσικό απόθεμα μόνο 4 τμχ σε επαρχιακό υποκατάστημά τους (άρα πάπαλα) και μου είπε η κοπέλα ότι θα ξαναπαραγγείλουν και θα με ενημερώσουν σχετικά.
Βέβαια το θεωρώ εντελώς απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο καθώς μιλάμε για προϊόν της Bahco, την οποία από ότι φαίνεται ξεστοκάρουν γιατί σταματάνε να φέρνουν τα προϊόντα της...
Να δούμε τι εξυπνάδα θα βρουν να μου πουν από τηλεφώνου αν κι όταν επικοινωνήσουν μαζί μου.
Ευτυχώς το ποσό της χασούρας δεν είναι μεγάλο (1,80 ευρώ κόστιζε όλο το σετ) αλλά είναι η κοροϊδία της υπόθεσης του να παραγγέλνεις κάτι και να παραλαμβάνεις άλλα αντ' άλλων για κάτι που ένα οποιοδήποτε σοβαρό κατάστημα κάλλιστα θα είχε αποφύγει αν τσεκαριζόταν η κατάσταση του προϊόντος προ της αποστολής στον πελάτη.
 

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
Update χθεσινό από την υπόθεση που έχω αναλύσει κάποια post πιο πριν εκτενώς.... Κατόπιν δικού μου τηλεφωνήματος στο κατάστημα με ενημέρωσε ότι περιμένει την αποζημίωση του προϊόντος από την ταχυμεταφορική εταιρία εξαιτίας καταστροφής του προϊόντος και έπειτα να μου επιστρέψει τα χρήματα στην κάρτα....... Απλή δηλαδή ακύρωση της παραγγελίας. Το προϊόν (...που ήθελα διακαώς) είναι πλέον εκτός καταλόγων και δεν μπορώ να το προμηθευτώ...
 

teodor_ch

AVClub Addicted Member
Κατα την ταπεινή μου γνώμη το κατάστημα πρέπει να σου επιστρέψει τα χρήματα πίσω άμεσα ανεξάρτητα αν πληρωθεί απο την μεταφορική ή όχι.
Δηλαδή αν η μεταφορική δεν πληρώσει εσύ δεν θα πληρωθείς?

Βέβαια με κάποιο τρόπο πρέπει να εξασφαλιστεί ότι ο πελάτης δεν έχει σπάσει επίτηδες το προιόν επειδή έτσι το αποφάσισε. Δεν τη γνωρίζω τη διαδικασία απο τη στιγμή που είχες παραλάβει (και δεν αρνήθηκες γιατί φαινόταν χτυπημένο) και δεν έγινε ο έλεγχος μπροστά στον υπάλληλο της μεταφορικής.
 

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
"Δηλαδή αν η μεταφορική δεν πληρώσει εσύ δεν θα πληρωθείς?" Εμμμμμ για πες μου..... Είναι σκεπτικό αυτό; Και που ξέρω εγώ ότι δεν το έχει ασφαλισμένο για περισσότερα Χρήματα;;;; Επί της ουσίας εάν τελικώς του επιστρέψουν πίσω το προϊόν εκείνος τι θα το κάνει αφού δεν θα μπορεί να το πουλήσει.....

"Δεν τη γνωρίζω τη διαδικασία από τη στιγμή που είχες παραλάβει (και δεν αρνήθηκες γιατί φαινόταν χτυπημένο) και δεν έγινε ο έλεγχος μπροστά στον υπάλληλο της μεταφορικής." Καλώς ή κακώς εδώ έχω το προνόμιο της μικρής κοινωνίας: Αφενώς το δέμα το παρέλαβα εγώ από την ταχύ-μεταφορική και η συσκευασία παραδόξως δεν φαίνονταν χτυπημένη αφετέρου επειδή όπως προανάφερα εξαιτίας της μικρής κοινωνίας στο νησί και των αμέτρητων παραλαβών που έχω κάνει από το κατάστημα υπάρχει ένας είδος εμπιστοσύνης: δεν έχω δημιουργήσει ή εγέρει ποτέ κανένα πρόβλημα αλλά και επειδή "ξερενόμαστε" με τον ιδιοκτήτη της ταχυμεταφορικής γνωρίζει ότι δεν είμαι κανένα λαμόγιο ούτε κανένας πονηρίδης...
 
  • Like
Reactions: teodor_ch

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
Καλημέρα σας. Επικοινωνία εκ νέου πριν από ολίγου με το κατάστημα να δω τι συμβαίνει και πως εξελίσσεται η υπόθεσή μου. Να υπενθυμίσω εδώ ότι την παρούσα στιγμή ούτε εργαλείο έχω τώρα στα χέρια μου ούτε χρήματα μου έχουν επιστραφεί........ Μου είπε ο καταστηματάρχης ότι εξαιτίας της κακοκαιρίας των ημερών θα πρέπει να κάνουμε υπομονή λίγες μέρες ακόμα αφού τα κεντρικά της ταχυμεταφορικής δεν λειτουργήσαν Τρίτη & σήμερα Τετάρτη..... :(

Υ.Γ. ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΠΟΔΕΣ..... :mad:
 

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Τα εμπορευματα που μεταφερονται απο τα κουριερ ειναι ολα ασφαλισμενα βαση συμβασης του εμπορου με τις εταιρειες.
Θα επρεπε ηδη να σου εχει επιστρεψει τα χρηματα γιατι αυτος ουτως η αλλως θα πληρωθει απο την εταιρεια κουριερ.
 

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
Deadline η Δευτέρα, 31/01ου. Μετά θα τον πάρω τηλέφωνο και δεν θα γνωρίσει... 🤬
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Είχα παραγγείλει προ ημερών κάποια ψιλολόγια από το σάιτ του Leroy Merlin (δεν υπήρχε φυσικό απόθεμα σε καταστήματα της Αττικής, οπότε η ηλεκτρονική παραγγελία ήταν μονόδρομος). Σήμερα λοιπόν που παρέλαβα, με έκπληξη διαπιστώνω ότι ο ένας κωδικός που ήταν συσκευασία με 5 τεμάχια λάμες πριονιού, είχε μέσα μόνο το 1 τεμάχιο λάμας, τα υπόλοιπα 4 ήταν άφαντα. Ήθελα να ήξερα αυτοί οι έρμοι που συσκευάζουν σε δέμα τα υλικά στην συγκεκριμένη επιχείρηση, με κλειστά μάτια τα παίρνουν από το απόθεμα και τα πακετάρουν; Μια απλή ματιά στη συσκευασία του εν λόγω κωδικού θα αποκάλυπτε το ελάττωμα, καθώς η συσκευασία είναι ένα χαρτονάκι με εμφανή οπή (παραθυράκι) στο μέσον του από όπου φαίνεται καθαρά το περιεχόμενο. H συσκευασία είναι η παρακάτω:

Στην προκειμένη περίπτωση η συσκευασία που παρέλαβα είχε εμφανή ίχνη ότι είχε παραβιαστεί στα άκρα και κάποιος επιτήδειος λογικά αφαίρεσε τις 4 από τις 5 λαμίτσες, ενώ στη συσκευασία σε εμφανές σημείο αναγράφει 5Χ που σημαίνει ότι περιέχει κανονικά 5 όμοια τεμάχια...
Τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και αφού σημείωσαν τα στοιχεία της παραγγελίας και τον κωδικό που είχε το πρόβλημα μου είπαν ότι θα κοιτάξουν να μου στείλουν το ίδιο προϊόν. Τους ενημέρωσα ότι βάσει της σελίδας τους φαίνεται φυσικό απόθεμα μόνο 4 τμχ σε επαρχιακό υποκατάστημά τους (άρα πάπαλα) και μου είπε η κοπέλα ότι θα ξαναπαραγγείλουν και θα με ενημερώσουν σχετικά.
Βέβαια το θεωρώ εντελώς απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο καθώς μιλάμε για προϊόν της Bahco, την οποία από ότι φαίνεται ξεστοκάρουν γιατί σταματάνε να φέρνουν τα προϊόντα της...
Να δούμε τι εξυπνάδα θα βρουν να μου πουν από τηλεφώνου αν κι όταν επικοινωνήσουν μαζί μου.
Ευτυχώς το ποσό της χασούρας δεν είναι μεγάλο (1,80 ευρώ κόστιζε όλο το σετ) αλλά είναι η κοροϊδία της υπόθεσης του να παραγγέλνεις κάτι και να παραλαμβάνεις άλλα αντ' άλλων για κάτι που ένα οποιοδήποτε σοβαρό κατάστημα κάλλιστα θα είχε αποφύγει αν τσεκαριζόταν η κατάσταση του προϊόντος προ της αποστολής στον πελάτη.
Έχουν περάσει ήδη 10 μέρες από το απόγευμα της Τετάρτης 19/1/22 που επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών των leroy merlin και ακόμα στην αναμονή.
Να πω εδώ ότι μετά το τηλεφώνημα που τους έκανα και κατέγραψαν (υποτίθεται) το πρόβλημα που δήλωσα ώστε να δρομολογήσουν κάποια λύση, επειδή είχαν ήδη περάσει 4-5 μέρες και ήταν φωνή βοώντος εν τη ερήμω, τους έστειλα και σχετικά email μπας και συγκινηθούν. Πέρασαν άλλες 5 μέρες χωρίς να δώσουν σημεία ζωής και χθες αποφάσισα να τους ξαναενοχλήσω τηλεφωνικά.
Η κατά τα λοιπά ευγενική δεσποινίς που απάντησε στην κλήση αφού της επανέλαβα από την αρχή το ιστορικό της υπόθεσης, μου ζήτησε εκ νέου τον αριθμό παραγγελίας για να τσεκάρει τι ενέργειες έχει κάνει το αντίστοιχο τμήμα της εταιρείας που επιλήφθηκε της υπόθεσης και μου απάντησε ότι το "θέμα είναι ακόμα σε επεξεργασία"!
Της απάντησα πολύ ευγενικά ότι καταντά λίγο ξεφτίλα για μια εταιρεία τέτοιου μεγέθους να θέλει πάνω από 10 μέρες για να δρομολογήσει λύση για μια αγορά αξίας 1,80 ευρώ και πως ότι κάνω το κάνω για το γαμώτο της υπόθεσης γιατί ο τρόπος που εξ αρχής λειτούργησαν (δεν έλεγξαν καθόλου την κατάσταση του προϊόντος που πακετάρισαν ενώ φαίνονταν οπτικά ότι υπάρχει θέμα) δείχνει μεγάλη αδιαφορία για τον πελάτη.
Με διαβεβαίωσε ότι τις επόμενες μέρες θα επικοινωνήσουν μαζί μου ΄ώστε να δρομολογηθεί λύση (λες και σπαζοκεφαλιάζονται για να λύσουν το μεσανατολικό, προφανώς μιλάμε για μεγάλα καφενεία παιδιά).
Ίδωμεν...Πάντως από μένα ήδη το customer support Leroy Merlin είναι γτπ.
 

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
Καλημέρα και καλή δημιουργική Χρονιά σε όλους με υγεία εύχομαι. Την Παραμονή της πρωτοχρονιάς έκανα ένα απρογραμμάτιστο σχεδόν απερίσκεπτο & παρορμητικό έξοδο της τελευταίας στιγμής, για ένα προϊόν το όποιο έβλεπα και λιγουρευόμουν εδώ και πολύ καιρό, αλλά όλο το ανέβαλα, από κατάστημα στην Ελλάδα: ένα δίδυμο τροχό της Skil masters το μοντέλο 3900 MA. Ο λόγος που ήθελα το προϊόν της συγκεκριμένης εταιρίας είναι πως έχω στην κατοχή μου αρκετά εργαλεία της εν λόγω εταιρείας (δισκοπρίονο, φαλτσοπρίονο, σέγα, τροχό, κ.α.) και έχω μείνει από πολύ έως πλήρως ευχαριστημένος αναλογιζόμενος και το value for money, που έχουν. Άλλωστε ειδικά η σειρά Masters και όχι η απλή είναι θεωρητικά η επαγγελματική σειρά, -η καλύτερη ποιοτικά- που αντέχει σε περισσότερη, συχνότερη χρήση.

Περιχαρής λοιπόν παρέλαβα το δέμα εχθές το μεσημέρι και νωρίς το απόγευμα που σχόλασα με τις δουλειές που είχα πήγα να το ανοίξω για να το επιθεωρήσω και να το λειτουργήσω. Η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα ήταν παγερά αποκαρδιωτική: η μια πέτρα του τροχού σπασμένη (...και ΟΚ αυτό να πάει στα κομμάτια καταπίνεται, το λες αναλώσιμο και αναπληρώνεται δεν θα έκανα ούτε μνεία ή κουβέντα εδώ...), όμως η συσκευασία αν και δεν φαίνονταν εξωτερικά πρέπει να είχε φάει τέτοιο πέσιμο στρίμωγμα ή βάρος σε σημείο που είχαν στραβώσει και οι προστατευτικοί προφυλακτήρες της εν λόγω πέτρας, που έιχε φάει το στραπάτσο και είχαν τσακίσει!!!!!

Επαφή με το κατάστημα σήμερα το πρωί αφού από χθες το απόγευμα -σχεδόν άμεσα δηλαδή- ενημερώσω σχετικά συντάσσοντας email επισυνάπτοντας σχετικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες..... Χαλάστηκα δε τόσο πολύ που ούτε καν από την συσκευασία του δεν το έβγαλα..... Το κατάστημα ισχυρίζεται ότι το προϊόν έφυγε από εκεί σε άριστη λειτουργική κατάσταση, στην εργοστασιακή συσκευασία του, αφού ελέγχθηκε και πρώτα, και πως δεν θα έστελνε προβληματικό προϊόν και πως η ζημιά έγινε από το Κούριερ....

Το θέμα είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι πια διαθέσιμο έχει κοπεί από τον κατάλογο της εταιρίας, και είναι υπό αίρεση ΕΑΝ θα καταφέρω να βρω ΕΦΟΣΟΝ υπάρχει ανταλλακτικό (χλωμό το κόβω) και να δω πως θα ξεμπλέξω με αυτό, και πως θα αποζημιωθώ ....
Καλησπέρα σας. Για να κλείσω το κεφάλαιο που άνοιξα πριν από περίπου ένα μήνα εδώ, :confused: τελικώς την Παρασκευή 04/02ου μου επεστράφησαν τα χρήματα και ενώ την Τρίτη 01/02ου είχαν επικοινωνήσει μαζί μου και μου είχαν ζητήσει λογαριασμό τραπέζης να μου επιστρέψουν τα χρήματα γιατί δεν μπορούσαν να μου τα επιστρέψουν στην κάρτα..... :mad: :( o_O Άλλα ντάλα και της Παρασκευής το γάλα. :cautious: Χαρακτηριστικά αργά τα αντανακλαστικά του καταστήματος από το οποίο δεν έμενα καθόλου ευχαριστημένος. Περίμενε να τον αποζημιώσει το κούριερ στο οποίο είναι πελάτης και έχει και σύμβαση που προφανώς προβλέπονται τέτοια περιστατικά και καταστάσεις να του επιστρέψουν τα χρήματα για να τα επιστρέψει τελικά μετά από 1 μήνα και σε εμένα.... o_O Δεν θέλω δηλαδή να σκέφτομαι τι θα γίνονταν και που θα οδηγούμασταν αν η ταχυμεταφορική εταιρία δεν του έκανε δεκτό το claim... :( Εννοείται ότι θα αποφύγω όπως ο διάολος 👹 το λιβάνι οποιασδήποτε μελλοντική αγορά από εκεί...
 

enduras1

Moderator
Staff member
Κώστα νομίζω , μάλλον έχω τη βεβαιότητα, πως από την εξέλιξη της υπόθεσης πως ουδεμία συμβαση έχει με τη μεταφορική.
Γι'αυτό και η όλη καθυστερηση στην αποζημίωση σου.
 

KTM950

AVClub Addicted Member
23 January 2014
1,668
Κώστα νομίζω , μάλλον έχω τη βεβαιότητα, πως από την εξέλιξη της υπόθεσης πως ουδεμία συμβαση έχει με τη μεταφορική.
Γι'αυτό και η όλη καθυστερηση στην αποζημίωση σου.
Κυριάκο καλημέρα. Δεν ξέρω τι να πω ίσως και να έχεις δίκιο....... Πάντως εάν (εγώ ή εσύ) σαν κατάστημα είχες και ηλεκτρονικό κατάστημα, που θα έπρεπε να εκτελείς παραγγελίες με αποστολές αυτονόητα νομίζω θα έμπαινες στην διαδικασία να "κλείσεις" μια ταχυμεταφορική ως πελάτη σου, ως συνεργαζόμενο κατάστημα πες το όπως θες, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσεις καλύτερες τιμές από τις προσφερόμενες στο ευρύ κοινό, εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα, πίστωση, ευχέρεια στην επικοινωνία κτλ..... Όσοι γνωστοί έχουν κατάστημα και δη ηλεκτρονικό έτσι έχουν φροντίσει να κάνουν. Ακόμα και εγώ που είμαι χρόνια στο δημόσιο έτσι γίνεται...
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,623
Με τη νέα έκδοση του Skroutz Plus που είναι διαθέσιμη από 23/11/2021, ισχύουν τα παρακάτω:

  • δωρεάν μεταφορικά για κάθε επιμέρους αποστολή 15 €* και άνω που προσθέτεις στην παραγγελία σου. Αρκεί κάθε αποστολή να ζυγίζει έως και 14 κιλά.
  • για αποστολές με βάρος πάνω από 14 κιλά και κόστος μεγαλύτερο των 15 €, δίνεται έκπτωση μεταφορικών 5 €.
  • για τις αποστολές κάτω των 15 € το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής και το βάρος του κάθε δέματος. Δες περισσότερα στο άρθρο “Πώς υπολογίζονται τα μεταφορικά”.
*Αναφέρει αποστολή και όχι προϊόν. Το οποίο σημαίνει πως μπορείς κάλλιστα να αγοράσεις 3 μικροπράγματα αξίας μικρότερης των 15€ έκαστο, αλλά συνολικής αξίας ίσης ή ανώτερης των 15€ και να μην πληρώσεις μεταφορικά, αρκεί να έρθουν με μία αποστολή. Πώς θα γίνει αυτό; Εάν τα αγοράσεις από το ίδιο κατάστημα. Μάλιστα το Skroutz ενδέχεται να προχωρήσει σε αλλαγές στην παραγγελία, ώστε να παραλάβεις από το ίδιο κατάστημα τα προϊόντα σου (βλ. ΕΔΩ).

Επανέρχομαι στο θέμα του Skroutz Plus γιατί (όχι, δεν είμαι ψωνάρα να απαντώ στον εαυτό μου) έχουν φαγωθεί για τη νέα έκδοση. Τώρα δίνουν και ένα χρόνο δωρεάν. Πιθανολογώ πως συνειδητοποίησαν πόσο κοστοβόρο είναι για αυτούς το "3 αποστολές αξίας >20€ και <14kg δωρεάν" και προσπαθούν εναγωνίως να το αλλάξουν με το "κάθε αποστολή >15€ και <14kg δωρεάν"... :LOL:

skroutz1.jpgskroutz2.jpg
 

Nektarios2015

AVClub Fanatic
4 March 2015
10,369
Καλησπέρα σας. Για να κλείσω το κεφάλαιο που άνοιξα πριν από περίπου ένα μήνα εδώ, :confused: τελικώς την Παρασκευή 04/02ου μου επεστράφησαν τα χρήματα και ενώ την Τρίτη 01/02ου είχαν επικοινωνήσει μαζί μου και μου είχαν ζητήσει λογαριασμό τραπέζης να μου επιστρέψουν τα χρήματα γιατί δεν μπορούσαν να μου τα επιστρέψουν στην κάρτα..... :mad: :( o_O Άλλα ντάλα και της Παρασκευής το γάλα. :cautious: Χαρακτηριστικά αργά τα αντανακλαστικά του καταστήματος από το οποίο δεν έμενα καθόλου ευχαριστημένος. Περίμενε να τον αποζημιώσει το κούριερ στο οποίο είναι πελάτης και έχει και σύμβαση που προφανώς προβλέπονται τέτοια περιστατικά και καταστάσεις να του επιστρέψουν τα χρήματα για να τα επιστρέψει τελικά μετά από 1 μήνα και σε εμένα.... o_O Δεν θέλω δηλαδή να σκέφτομαι τι θα γίνονταν και που θα οδηγούμασταν αν η ταχυμεταφορική εταιρία δεν του έκανε δεκτό το claim... :( Εννοείται ότι θα αποφύγω όπως ο διάολος 👹 το λιβάνι οποιασδήποτε μελλοντική αγορά από εκεί...
ε δεν μας ειπες πιο καταστημα ειναι....μας ειπες?
 

enduras1

Moderator
Staff member
Επανέρχομαι στο θέμα του Skroutz Plus γιατί (όχι, δεν είμαι ψωνάρα να απαντώ στον εαυτό μου) έχουν φαγωθεί για τη νέα έκδοση. Τώρα δίνουν και ένα χρόνο δωρεάν. Πιθανολογώ πως συνειδητοποίησαν πόσο κοστοβόρο είναι για αυτούς το "3 αποστολές αξίας >20€ και <14kg δωρεάν" και προσπαθούν εναγωνίως να το αλλάξουν με το "κάθε αποστολή >15€ και <14kg δωρεάν"... :LOL:

View attachment 193877View attachment 193878
Δυστυχώς έτσι θα είναι το νεο.

Και είπαν να βάλουν και εμάς που έχουμε ακόμα 4-5 μήνες στο τρυπάκι να το αλλάξουμε.

Η αλήθεια είναι πως δεν τους συμφέρει το παρων αλλά είναι προς δικό μας όφελος ξεκάθαρα.

Τώρα μπορώ να αγοράσω 1 προιον 12 ευρώ από το Α κατάστημα 1 προιον 6 ευρώ από το Β και ένα προιον 2 ευρώ από το Γ κατάστημα.

Χαμενο βγαίνει το Γ κατάστημα το οποίο σχεδόν όλο το ποσο που θα κερδίσει για να μην πω και παραπανω το δίνει στα μεταφορικά.

Αυτό επειδή δεν περναει το skroutz να μαζέψει όλες τις παραγγελιες και να τις στείλει σε μια αλλά υποχρεούται το κάθε κατάστημα να το αποστείλει το ίδιο.