*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Γεια χαρά
Στην καινούργια εφαρμογή Nova που αντικαθιστά το Nova my account, πώς κάνουμε την εναλλαγή των δεκτών στην υπηρεσία Nova εξοχικό;
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το XQ-AS52 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, μερικές λειτουργίες του App, δεν είναι διαθέσιμες προσωρινά.

Ωστόσο να αναφέρουμε πως η πληρωμή λογαριασμού είναι κανονικά διαθέσιμη.

Θα προτείναμε, για οποιοδήποτε ζήτημα λογαριασμού να επικοινωνήσετε με το 13800 και για τεχνικά ζητήματα (πχ, εναλλαγή εξοχικού, ή διαχείριση συσκευών στο ΕΟΝ) να επικοινωνήσετε με το 13700

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Angry
Reactions: Joker19

Petran88

Established Member
24 October 2021
281
Καλησπέρα Petran88 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Πως στέλνω προσωπικό μυνημα εδώ?
 

StandArd

AVClub Enthusiast
31 December 2018
762
Παρακαλώ όταν τελειώσουν οι εργασίες ενοποίησης να επανέλθει στο my account η δυνατότητα προβολής υπολοιπόμενων δωρεάν λεπτών προς κινητά γιατί βοηθούσε πολύ.
Ευχαριστώ
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Καλημέρα και καλή χρονιά
Δεν υπάρχει πουθενά, ούτε στη νέα εφαρμογή NOVA ούτε στο link που παραθέσατε παραπάνω δυνατότητα να διαχειριστείς συσκευές θέασης, ούτε να βάλεις μεγάλη οθόνη (Smart TV)
Επίσης μου βγάζει μήνυμα ότι δεν έχω ολοκληρώσει την σύνδεση γιατί δεν έχω συσκευή EON Smart Box.
Κάτι δεν βλέπω εγώ ή κάτι έχει ξεχαστεί;
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Καλη χρονια. Ειμαι δυο ημερες χωρις τηλεφωνο με νεα ftth 200αρα. Μου ειπαν θα με παρουν απο το τεχνικο τμημα αλλα δεν με εχει παρει κανεις.
 

anto_33

AVClub Enthusiast
1 May 2013
954
Καλησπέρα anto_33 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως εκτός από την εφαρμογή, μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου από τον παρακάτω σύνδεσμο.


Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Δεν γινεται τιποτα απο εκει οταν βαζεις πληρωμη λογαριασμου λεει μονο για πρωην πελατες wind

Θα ανοιξει καποια στιγμη κανονικη σελιδα χωρις wind?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σημειώσουμε πως λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, μερικές λειτουργίες του App, δεν είναι διαθέσιμες προσωρινά.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως γίνονται ενέργειες για τον εμπλουτισμό και την απρόσκοπτη λειτουργία της εφαρμογής το προσεχές διάστημα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Πως λέγεται η νέα εφαρμογή και πως την βρίσκουμε?
Καλησπέρα Evil 13 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η εφαρμογή έχει την ονομασία "Nova" , στο Playstore και AppStore.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλη χρονια. Ειμαι δυο ημερες χωρις τηλεφωνο με νεα ftth 200αρα. Μου ειπαν θα με παρουν απο το τεχνικο τμημα αλλα δεν με εχει παρει κανεις.
Καλησπέρα polakis ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

johnar84

Senior Member
1 July 2011
441
Καλημερα και χρόνια πολλά με υγεία.

Θα ήθελα να μας ενημερώσετε πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα με το νέο app για οαουν συνδρομητες με μόνο τηλεόραση eon που δεν φαίνονται οι δηλωμένες συσκευές και που όταν πατάς την επιλογή να αλλάξεις επιλογή στις διευθύνσεις λογαριασμού, το app κρασαρει.
Έχω δοκιμάσει 3 φορές το chat και επί 2μιση ώρες η/και επί 3.30 ώρες ( τις τελευταίες 2) δεν μπήκε κανένας εκπρόσωπος να μιλήσουμε, η εξυπηρέτηση πελατών είναι με εξωφρενική χρέωση (για μη κατόχους κινητού - σταθερού Nova) και δεν μπορώ να καλέσω καθώς δεν έχω κινητό ή σταθερό Nova ώστε αυτή να είναι έστω σταθερή για όλη την διάρκεια της κλήσης. Επισης στο δωρεά κέντρο τεχνικής υποστήριξης τα παιδιά ενημερώνουν ότι θα λυθεί το πρόβλημα εντος της ημέρας.... Τις τελευταίες 3 ημέρες!!!!???!!!!! Προφανώς δεν έχεις λυθεί τπτ.
Θα έπρεπε τουλάχιστον μέχρι τις 11/1 που δεν θα ολοκληρώθηκε η συγχώνευση, να εχετε την γραμμή πελατών διαθέσιμη μέσω κινητού αριθμού και όχι με 5ψηφιο για να μπορούμε να εξυπηρετήθουμε πιο άμεσα με ένα πιο "συμβατό" βήμα χρεώσης εμείς που δεν έχουμε κάτι άλλο εκτός από τηλεόραση.
Ακόμα Και η ακριβή cosmote έχει διαθέσιμο τον αριθμό επικοινωνίας για πελάτες που ειναι στο εξωτερικο, διαθέσιμο και για πελάτες εντός Ελλάδας όταν καλεις από κινητό ανταγωνισμου. Μήπως να κάνατε και τι τέτοιο για αρχή????
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα και χρόνια πολλά με υγεία.

Θα ήθελα να μας ενημερώσετε πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα με το νέο app για οαουν συνδρομητες με μόνο τηλεόραση eon που δεν φαίνονται οι δηλωμένες συσκευές και που όταν πατάς την επιλογή να αλλάξεις επιλογή στις διευθύνσεις λογαριασμού, το app κρασαρει.
Έχω δοκιμάσει 3 φορές το chat και επί 2μιση ώρες η/και επί 3.30 ώρες ( τις τελευταίες 2) δεν μπήκε κανένας εκπρόσωπος να μιλήσουμε, η εξυπηρέτηση πελατών είναι με εξωφρενική χρέωση (για μη κατόχους κινητού - σταθερού Nova) και δεν μπορώ να καλέσω καθώς δεν έχω κινητό ή σταθερό Nova ώστε αυτή να είναι έστω σταθερή για όλη την διάρκεια της κλήσης. Επισης στο δωρεά κέντρο τεχνικής υποστήριξης τα παιδιά ενημερώνουν ότι θα λυθεί το πρόβλημα εντος της ημέρας.... Τις τελευταίες 3 ημέρες!!!!???!!!!! Προφανώς δεν έχεις λυθεί τπτ.
Θα έπρεπε τουλάχιστον μέχρι τις 11/1 που δεν θα ολοκληρώθηκε η συγχώνευση, να εχετε την γραμμή πελατών διαθέσιμη μέσω κινητού αριθμού και όχι με 5ψηφιο για να μπορούμε να εξυπηρετήθουμε πιο άμεσα με ένα πιο "συμβατό" βήμα χρεώσης εμείς που δεν έχουμε κάτι άλλο εκτός από τηλεόραση.
Ακόμα Και η ακριβή cosmote έχει διαθέσιμο τον αριθμό επικοινωνίας για πελάτες που ειναι στο εξωτερικο, διαθέσιμο και για πελάτες εντός Ελλάδας όταν καλεις από κινητό ανταγωνισμου. Μήπως να κάνατε και τι τέτοιο για αρχή????
Καλησπέρα johnar84,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

KYRIAKOS1441

New member
3 October 2013
72
Καλησπέρα σας παίρνω τηλέφωνο στο 13700 για να διαγράψω μία συσκευή μιας και το my account δεν υπάρχει η διαχείριση συσκευών ΕΟΝ και μου λένε ότι πρέπει να πάρω στο 13800 .. παίρνω στο 13800 καί μου λένε ότι πρέπει να πάρω ξανά στο 13700 γιατί εκεί μόνο μπορεί να το κάνουν... ξανά παίρνω στο 13700 και μου λένε ότι εντέλει δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου και να περιμένουμε μέχρι την Δευτέρα που θα γίνει από τό my account.... εντέλει τί ισχύει? άλλαξα pc και έχω μείνει χωρίς EON....
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,674
--------------------
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω αν λειτουργεί το novamyaccount γαιτι προσπαθώ να μπω και δεν υπάρχει πρόσβαση
Αυτό που θέλω να δω ειναι αν έχει εκδοθεί λογαριασμός για το πακέτο που εχω μεσώ δορυφόρου (αθλητικο πακετο ) και για το οποίο πληρώνω όλο το πόσο εφάπαξ
ευχαριστώ
 

pirovola

AVClub Enthusiast
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω αν λειτουργεί το novamyaccount γαιτι προσπαθώ να μπω και δεν υπάρχει πρόσβαση
Αυτό που θέλω να δω ειναι αν έχει εκδοθεί λογαριασμός για το πακέτο που εχω μεσώ δορυφόρου (αθλητικο πακετο ) και για το οποίο πληρώνω όλο το πόσο εφάπαξ
ευχαριστώ
Κατέβασε το app nova και μπες από εκεί, έχει καταργηθεί το novamyaccount που μπαίναμε. Μπορεί να μην σου εμφανίζει το διαχείριση συσκευών γιατί ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,674
--------------------
Κατέβασε το app nova και μπες από εκεί, έχει καταργηθεί το novamyaccount που μπαίναμε. Μπορεί να μην σου εμφανίζει το διαχείριση συσκευών γιατί ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση.
δεν θελω διαχειριση συσκευων απλα θελω να δω αν εχει εκδοθει ο λογαριασμος καθως ειναι ετησιος
thanks για την ενημερωση
 

pirovola

AVClub Enthusiast
δεν θελω διαχειριση συσκευων απλα θελω να δω αν εχει εκδοθει ο λογαριασμος καθως ειναι ετησιος
thanks για την ενημερωση
Μέχρι την συγχώνευση νομίζω ότι δεν λειτουργεί η πληρωμή βγάζει error οπότε υπομονή.
 

JimRose30

Established Member
27 September 2019
171
Καλησπέρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω το δέκτη στο εξοχικό μέσω του app

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Molto

New member
29 January 2013
98
Γεια σας. Είναι στα σχέδια της Nova να ενεργοποιήσει τη λειτουργία PVR (με εγγραφή σε USB stick ή σκληρό δίσκο) για το EON; Αν ναι, πότε αναμένεται να ενεργοποιηθεί;