speedman_27
Supreme Member
Το max mini θα έκανε ωραίο plex server μαζί με ένα nas storage
Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το max mini θα έκανε ωραίο plex server μαζί με ένα nas storage
Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα κατεβάζεις και όλας απευθείας εκεί λογικά θα το χειριζεσαι και από μακριά. Για transcoding δεν έχω ιδέα πως τα πάει ο m2Κανει κατι ιδιαιτερο σε transcoding?
Γιατι για απλο σερβίρισμα ειναι μαλλον πολυτέλεια.
Θα κατεβάζεις και όλας απευθείας εκεί λογικά θα το χειριζεσαι και από μακριά. Για transcoding δεν έχω ιδέα πως τα πάει ο m2
Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχεις επίσημους μεταπωλητές στην Ελλάδα !Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει Apple Hellas να μπορώ να έχω ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ επαφή με τον κατασκευαστή , τότε ΔΕΝ υπάρχει καμία κουβέντα.
Αν έχω να επιλέξω μεταξύ Amazon και των διαφόρων ψιλικατζίδων μεταπωλητών που ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ την Ελληνική αγορά , θα επιλέγω ΠΑΝΤΑ το Amazon.
Αυτοί προσφέρουν διετή εγγύηση?Έχεις επίσημους μεταπωλητές στην Ελλάδα !
Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει Apple Hellas να μπορώ να έχω ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ επαφή με τον κατασκευαστή , τότε ΔΕΝ υπάρχει καμία κουβέντα.
Αν έχω να επιλέξω μεταξύ Amazon και των διαφόρων ψιλικατζίδων μεταπωλητών που ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ την Ελληνική αγορά , θα επιλέγω ΠΑΝΤΑ το Amazon.
Ο καθε επισημος εχει την δική του ''σχεση'' με την Apple.Αυτοί προσφέρουν διετή εγγύηση?
Από συμπεριφορα στο service?
airpods pro 1st gen εγινε αντικατασταση πρωτη φορα στον δευτερο χρονο το ενα ακουστικο και δευτερη φορα και τα 2 ακουστικα στους 26 μηνες απο την αγορα τους σε istorm.
Δυστυχώς το service δεν είναι ακριβώς ανεξάρτητο. Επικοινωνείς μεν με την Apple απευθείας, αλλά σε στέλνουν για επισκευή σε έναν από τους τοπικούς official resellers (isystem, systemgraph, isquare). Από αυτούς, μόνο η systemgraph είναι αξιόπιστη.
Αν δεν έρθει επισήμως η apple στην Ελλάδα, δεν θα στρώσει η κατάσταση.
Με έχει κάλυψη το Amazon μετά από 20 μήνες σε Apple Watch, το έστειλα και μου επέστρεψαν όλο το ποσό αγοράς μετά από 5 λεπτο chat μαζί τους.Τα συγκεκριμενα ειναι ειδικη περίπτωση γιατί, επειδή είχαν βγάλει πολλά προβλήματα, είχα δωσει επέκταση εγγύησης (δεν ξερω αν αυτό ειχε κοινοποιηθεί - εγω το εμαθα από το επισημο service).
Ανεξάρτητο εννοώ από το κατάστημα.
Δεν χρειάζεται πάντως να επικοινωνήσεις με την Apple (σίγουρα όχι στον 1ο χρόνο).
Ton 1o χρονο πας ακόμη και χωρις παραστατικό αγοράς, μόνο με το s/n.
Για πες, το Amazon σου ειχε καλυψει καποια στιγμη εγγυηση στον 2ο χρονο, ειχες γραψει;
Ο ενας χρονος ειναι εγγυηση κατασκευαστη.Αλήθεια αυτό με τον 1 χρόνο εγγύηση πώς γίνεται, όταν υπάρχει νόμος που υποχρεώνει για 2 χρόνια μίνιμουμ?
Σε συγγενή μου χάλασε το ένα airpod στους 13 μήνες κ το μόνο που του έδωσαν ήταν έκπτωση για να αγοράσει τα καινούργια
Με την Apple δεν έχει νόημα να επικοινωνήσεις μετά τον πρώτο χρόνο διότι δε σε καλύπτει πλέον.Ανεξάρτητο εννοώ από το κατάστημα.
Δεν χρειάζεται πάντως να επικοινωνήσεις με την Apple (σίγουρα όχι στον 1ο χρόνο).
Ton 1o χρονο πας ακόμη και χωρις παραστατικό αγοράς, μόνο με το s/n.
Για πες, το Amazon σου ειχε καλυψει καποια στιγμη εγγυηση στον 2ο χρονο, ειχες γραψει;
Αν ειναι οπως τα γράφετε, δεν ειναι μονο η διαφορά ενος μικρού σημαντικού ποσού η αποφαση αγοράς απο Ελλάδα η Amazon.
Προφανώς. Γενικά η Amazon δεν παίζεται στο customer support.