Καλο θα ηταν να μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.
...ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ...
Για την αποκατασταση της αληθειας το χρωμα του dila απλα δεν εχει καμμια σχεση με αυτο των sony.
ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΗΣΕΙ
Ποσο μαλλον που οταν λεμε "απλα" sony, παιρνει η μπαλα και τον vw100 και vw200 που ειναι απλα μακραν διαφορετικο απο του dila.
ΑΚΡΙΒΩΣ, ΣΤΟΝ VW 200 TO ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ WIDE ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΟΡΕΣΜΕΝΟ ("ΤΟΥΜΠΑΝΟ" ΑΠΟ ΤΟΥ JVC!!
Μπορει να λειπει ενα μονο ρυθμιστικο απο το rcp των sony, αλλα σε καμμια περιπτωση αυτο δεν σημαινει οτι δεν ερχεται εκει που πρεπει.
ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ, Ο GREG ROGERS TO ΛΕΕΙ
Το θεμα του υπερκορεσμου των χρωματων δεν ειναι απλα θεμα τριγωνου και μονο. Το οτι βλεπουμε ας πουμε τα χρωματα εκτος τριγωνου , δεν σημαινει οτι θα δουμε και το ιδιο πραγμα στην οθονη απο πλευρας χρωματων. Λειπει η τριτη διασταση του χρωματος που ειναι εξισου σημαντικη.
KAI H ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΦΑΣΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΒΑΛΕΣ ΠΡΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ). ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΦΑΣΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ Ο GREG ROGERS ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ XENON ΚΑΙ ΜΙΑ UHP AN EXOYN ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ..
Left: Color Space DLA-HD1, right: Sony VPL-VW100 (Ruby)
( απο το cine4home
http://www.cine4home.com/reviews/projectors/JVC-HD1/HD1Test.htm )
Απο το ιδιο site παραθετω και τα παρακατω διαγραμματα ...
Spectrographic analysis DLA-HD1
Spectrographic analysis Sony VPL-VW100
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΤΟΝ ΦΑΣΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΛΑΜΠΑΣ XENON (ΒΛΕΠΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ)
Ειναι δυνατον να φερεις το χρωμα στα προτυπα και στους δυο. Απλα στο dila θα πρεπει να κανεις αλχημειες και διαφορα κολπα για να το καταφερεις.
ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΛΑ ΘΑ ΖΟΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ Ο CALIBRATOR
Επισης το οτι λειπει η επιλογη colorspace , σε βαζει σε τετοια διαδικασια που πρεπει να κανεις πραξεις επι πραξεων , και ειδικα στο πισι εχει αποδειχθει μετα απο δοκιμες οτι και παλι δεν επιτυγχανετε επακριβως η μετατροπη λογω floating points και αλλων μαθηματικων προβληματων που υπαρχουν αυτη τη στιγμη. Στο αμερικανικο φορουμ υπαρχουν θεματα επι θεματων περι του χρωματος του dila και της διορθωσης εδω κι ενα χρονο .
ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ
Μπορει καποια στιγμη με καποιο σωστο τροπο αν βρεθει ( που θα βρεθει) να ερθει το μηχανημα και σε αυτο το κομματι του που πασχει σε πολυ καλο επιπεδο, απλα τωρα δεν ειναι. Ειναι πολυ καλο μηχανακι, παρα πολυ καλο , αλλα εκει πασχει , και δυστυχως πασχει ασχημα. Τουλαχιστον στο τυπικο του μερος.
Το να το "βαζουμε στον ιδιο κουβα" με μηχανακια οπως ο vw100 και ο vw200 απο πλευρας χρωματος ειναι τουλαχιστον αδικο και IMO παραπλανητικο !
ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΥΠΕΡΚΟΡΕΣΜΕΝΑ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ OUT OF THE BOX "ΠΑΣΧΟΥΝ" ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ SONY 50, 100, 60, 200 ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ WIDE (REC 701). TO NA IΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΙΛΙΣΜΟΣ!