Αναλυτικά ηχεία στα 700-1200 ευρώ

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Προτίθεμαι στο άμεσο μέλλον να αλλάξω τα μικρά Mission 731 που με υπηρέτησαν (με τους σχετικούς συμβιβασμούς) πάνω από 12 χρόνια με κάτι σαφώς καλύτερο σε ηχεία βάσης. Με ενδιαφέρει ο αναλυτικός, διάφανος ήχος, με καλό εστιασμό και στερεοφωνική εικόνα, βάθος σκηνής, καλά ελεγχόμενα χαμηλά, εκτεταμένα αλλά όχι λαμπρά ή υπερτονισμένα/μεταλλικά υψηλά. Ακούω κυρίως σύγχρονη μουσική, ροκ/ηλεκτρονική, σε μέσες προς σχετικά υψηλές στάθμες. Ο χώρος ακρόασης είναι δωμάτιο περί τα 4,3x8,5 μέτρα με τα ηχεία να κοιτάνε προς τη μικρή διάσταση όντας τοποθετημένα κάθετα στο διαμήκη άξονα του δωματίου. Χωρίς να έχω ακούσει κάποιο από τα παρακάτω ηχεία, από κριτικές και σχόλια που έχω διαβάσει πιθανολογώ ότι θα πρέπει μεταξύ άλλων να με απασχολήσουν τα:
ATC SCM 11
Totem Rainmaker
Heco Celan 300
Proac response D1/1SC
Ενισχυτης προς το παρόν ο Mission Cyrus III+PSX-R (εφόσον επισκευαστεί, έχει βλάβη αυτή τη στιγμή), μελλοντικά ίσως αλλάξω κινούμενος στην κατηγορία 1000-1500 ευρώ.
Πηγή το Philips DVD 963SA από τον ήχο του οποίου ως CD player γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένος.
Παρότι γενικά εκτιμώ τα καλά ηχεία βάσης, επειδή έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια εδώ για τα Yamaha Soavo 1 (αν και ξεφεύγουν οικονομικά) θα ήθελα να συνεκτιμηθούν και αυτά, εφόσον θεωρείτε ότι δε θα πνιγούν στο χώρο μου.
Περιμένω με ενδιαφέρον σχόλια/προτάσεις για τα παραπάνω ή ότι άλλο νομίζετε.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Τα ATC είναι πολύ καλά και κινούνται στα χρήματα που θέλεις.O Θέμης ,που είναι και μέλος,ευχαρίστως θα σο κανόνιζε μιά ακρόασηΕπίσης μου αρέσουν τα Proac αλλά κοστίζουν πολύ περισσότερο απο το ποσό που διαθέτεις.

Γράψε στην λίστα και τα Audio Physic Step.Είναι λιγότερο "απόλυτα" και πιό ευκολοοδήγητα.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Ο ήχος των Proac που ανέφερα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που ζητώ; Από τιμή σε τι επίπεδα κινούνται; Αν δεν κάνω λάθος είναι και πιο ευαίσθητα από τα ATC. Πάντως από κριτικές παλιότερων μοντέλων της ATC (κάποιο ενεργό μόνιτορ της δεκαετίας του 90) και χωρίς να τα έχω ποτέ ακούσει, είχα την αίσθηση ότι διαθέτουν τα χαρακτηριστικά που ψάχνω.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Α τα Yamaha,είναι "πολύ" ηχείο για τα λεφτά του,αλλά δεν είναι ισορροπημένο κι ειδικά χάνει στα χαμηλά κι είναι σχετικά σκοτεινά.

Απο δαπέδου σ' αυτά τα χρήματα,δές τα πολύ όμορφα και πολύ καλής απόδοσης Elac 207.2,Epos m22i,Sonus Faber και Xavian στις φθηνές τους σειρές.

Για την μουσική που ακόυς κι άν ο χώρος είναι απο 20-25 τμ και πάνω,τα Elac 207.2 είναι για σένα.

Τα Proac 1sc κάνουν 2000 χωρίς τις βάσεις.Βέβαια υπάρχουν κι οι φθηνότερες σειρές Tablette και Studio.
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,953
Αθήνα
Από τη λίστα θα έβαζα πρώτα τα ATC και μετά τα Soavo.
Αν όπως λες είσαι του αναλυτικού και της καλής εικόνας (που είσαι αν κρίνω από τα mission τα οποία ίσως να μην σε ικανοποιούσαν στο χαμηλό) μην παραλείψεις να τα ακούσεις και τα δύο.

Τώρα μπερδεύτηκα λίγο με τα υπερτονισμένα, μεταλλικά ψηλά.
Επειδή τα πάντα είναι σχετικά και σε σχέση με το πως έχουμε συνηθίσει να ακούμε, ίσως να έβαζες στη λίστα και αυτά
http://tannoy.com/ResidentialDetail.aspx?pid=289&sid=70
για το βάθος σκηνής (γνωστός laidback χαρακτήρας) αλλά το κυριότερο να δεις πως δουλεύει ένα αναλυτικό ηχείο με κανονικό τουίτερ και πως ένα πιο μαλακό με super tweeter.
Αυτό θα είναι πολύ ενδιαφέρον.
 

geopolitis

AVClub Addicted Member
28 June 2006
1,762
Αθηνα
Δυο πολυ καλα ηχεια βασης που εχουν αναλυτικο (χωρις να κουραζουν ομως) χαρακτηρα και μου αρεσουν πολυ ειναι τα Totem Rainmaker που αναφερεις πιο πανω καθως και τα Hyperion Sound 586. Αξιζουν σιγουρα μια ακροαση και τα δυο...

Απλως τα Totem εχουν χαμηλη ευαισθησια οποτε πρεπει να εχεις και καταλληλο ενισχυτη για να τα οδηγησεις...
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές. Εκτός των ανωτέρω, μήπως θα άξιζε να έχω στα υπόψη και κάποιο μοντέλο βάσης της Dynaudio;
Μέχρι στιγμής συνοψίζοντας τις απόψεις σας και τα ηχεία που είχα κατά νου, βλέπω ως πιθανότερη εκδοχή μεταξύ ATC, Totem και Aydio Physic Step. Οπωσδήποτε βέβαια θα ακούσω και τα υπόλοιπα που αναφέρετε. Αλήθεια, τα Heco Celan 300 που ανέφερα αρχικά, πιστεύετε ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των ηχείων που ψάχνω; Είναι και στο κάτω οικονομικό όριο (γύρω στα 650-700 ευρώ) οπότε είναι και πιθανώς συμφέρουσα αγορά.
 

laokoon60

Established Member
26 November 2008
110
Ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές. Εκτός των ανωτέρω, μήπως θα άξιζε να έχω στα υπόψη και κάποιο μοντέλο βάσης της Dynaudio;
Μέχρι στιγμής συνοψίζοντας τις απόψεις σας και τα ηχεία που είχα κατά νου, βλέπω ως πιθανότερη εκδοχή μεταξύ ATC, Totem και Aydio Physic Step. Οπωσδήποτε βέβαια θα ακούσω και τα υπόλοιπα που αναφέρετε. Αλήθεια, τα Heco Celan 300 που ανέφερα αρχικά, πιστεύετε ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των ηχείων που ψάχνω; Είναι και στο κάτω οικονομικό όριο (γύρω στα 650-700 ευρώ) οπότε είναι και πιθανώς συμφέρουσα αγορά.
Dynaudio Focus 140.Ελαφρώς πιό συνεργάσιμα στο θέμα των ενισχυτών.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Το κόστος των Focus κυμαίνεται περί τα 1200 ευρώ το ζευγάρι; Σε σχέση με τα Dynaudio της σειράς Audience, πως θα τα κατατάσσατε; Επίσης σε σχέση με τα Totem Rainmaker τα οποία αν δεν απατώμαι φοράνε μεγάφωνα της Dynaudio?
 

Γιώργος ΚΟΨ

AVClub Addicted Member
20 June 2006
2,896
GLYFADA
Άκουσα το αρτι αφιχθέν Leema Xero την περασμένη Παρασκευή, ο ήχος τους είναι ΣΟΚ για την κατηγορία τιμής τους (700 euro), προέλευσης τους (Αγγλία) και background του κατασκευαστή (μηχανικοί του BBC)!

Μαζί με το ~τριπλάσιας τιμής Proac response 1sc, SF auditor, αποτελούν τα προσωπικής μου αναφοράς στα προσιτά-μεσαία ηχεία βάσης.

Αν κινείσαι στα 700 ευρώ πρέπει να τα ακούσεις.

Οι επιλογές σου όμως είναι δικές σου και μόνο.
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,754
πετρουπολη
Συμφωνω με τους προλαλησαντες οσον αφορα τα ATC.Ειναι εκπληκτικα ηχεια θελουν ομως και το "γκαζι" τους.
Για τα proac στα λεφτα που ψαχνεις ειναι τα studio 110 τα οποια ειναι σουπερ.
Τα responce d1 ειναι πολυ καινουρια,αμφιβαλλω αν εχει προλαβει να τα φερει ο αντιπροσωπος,και ειναι στην ακριβη κατηγορια οποτε δεν ξερω αν σε παιρνει...
 
Απο δαπέδου σ' αυτά τα χρήματα,δές τα πολύ όμορφα και πολύ καλής απόδοσης Elac 207.2,Epos m22i,Sonus Faber και Xavian στις φθηνές τους σειρές.

Για την μουσική που ακόυς κι άν ο χώρος είναι απο 20-25 τμ και πάνω,τα Elac 207.2 είναι για σένα.

Ως κάτοχος των Elac θα συμφωνήσω απόλυτα στη σύσταση του DIPIE, ειδικά αν μπορείς να εξασφαλίσεις χώρο πίσω τους τουλάχιστον 1 μέτρο. Είναι στο ακουστικό προφίλ που ψάχνεις και οι ψηλές συχνότητες που θα σου δώσουν είναι από άλλο πλανήτη, λόγω των εξαιρετικών τουΐτερ χάιλ (heil) που φοράνε.
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Φίλε lazarefa δεν ξέρω πώς έχεις καθορίσει το budget σου, γνωμη μου είναι όμως οτι αν προκειται μελλοντικά να κοιταξεις για ηχείο 1000-1500 ευρώ, καλύτερα να το κανεις τωρα μια και καλή. Κι αυτό γιατι απο τα 1200 εως τα 1500 μάλλον δεν θα 'χεις σοβαρη αναβάθμιση, ασε που θα δωσεις και περισσοτερα λεφτα στο σύνολο.

Εφοσον πας στα 1500, κοιτα και τα ATC SCM19.
Eπίσης πρόσεξε τα Audio Physic Step... Παίζουν απίστευτα για το μέγεθός τους, έχουν μεγάλη εικόνα και, όντας μικρά στο μέγεθος, θα ειναι και ευέλικτα στην τοποθέτηση.
Τέλος, μην βιαστείς και, ει δυνατό, παίρνε και τον Cyrus μαζι στις ακροασεις.
 

fotAN

New member
17 February 2008
79
EL Perister..
Φίλε lazarefa δεν ξέρω πώς έχεις καθορίσει το budget σου, γνωμη μου είναι όμως οτι αν προκειται μελλοντικά να κοιταξεις για ηχείο 1000-1500 ευρώ, καλύτερα να το κανεις τωρα μια και καλή. Κι αυτό γιατι απο τα 1200 εως τα 1500 μάλλον δεν θα 'χεις σοβαρη αναβάθμιση, ασε που θα δωσεις και περισσοτερα λεφτα στο σύνολο.

Εφοσον πας στα 1500, κοιτα και τα ATC SCM19.
Eπίσης πρόσεξε τα Audio Physic Step... Παίζουν απίστευτα για το μέγεθός τους, έχουν μεγάλη εικόνα και, όντας μικρά στο μέγεθος, θα ειναι και ευέλικτα στην τοποθέτηση.
Τέλος, μην βιαστείς και, ει δυνατό, παίρνε και τον Cyrus μαζι στις ακροασεις.

+1

Αν αποφασίσεις να πας στα 1500 άκου και τα totem arro :grandpa:
 

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,901
Για τα 1000 με 1500 ευρώ ο φίλος δεν αναφέρεται από ό,τι κατάλαβα σε αγορά ηχείων αλλά ενισχυτή.
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Re: Απάντηση: Αναλυτικά ηχεία στα 700-1200 ευρώ

για τα step συμφωνω και εγω.ειναι εκπληκτικα για το μεγεθος τους...

Είναι οντως πολύ καλά, αλλα τα ProAc response είναι καλυτερα.
Τα ειχα στο σπιτι μου και τα δυο και τα συγκρινα.
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Re: Απάντηση: Αναλυτικά ηχεία στα 700-1200 ευρώ

Για τα 1000 με 1500 ευρώ ο φίλος δεν αναφέρεται από ό,τι κατάλαβα σε αγορά ηχείων αλλά ενισχυτή.
:bang: ...σωστα. Η πρόταση για τα Step ισχυει αν η τιμή τους εχει πέσει.