Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
......
Μην συγχέεται την κατάσταση με τις πολυεθνικές που έχουν δίκτυο σέρβις παντού. Ακόμα κι έτσι, αν αγοράσω μια τηλεόραση Sony από την Αθήνα δεν θα την πάω για επισκευή στο κατάστημα που πουλάει Sony στον Βόλο, αλλά στο σέρβις της Sony στον Βόλο.
......
..... Και όταν το προϊόν είναι στην εγγύηση συχνά ο dealer πληρώνει τα εργατικά από την τσέπη του.


Αν θελεις μπορεις να την πας και στο καταστημα που την αγορασες. Ειναι επιλογη σου. Μην κοιτας που αυτοι σε παραπεμπουν στο σερβις γιατι δεν θελουν να μπλεκουν.

Το ποιος πληρωνει, δεν ενδιαφερει τον πελατη. Ας τα βρουν μεταξυ τους. Ο πελατης κανονικα δεν θα επρεπε να πληρωνει ουτε τα τηλεφωνα που τους παιρνει.
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Παιδιά επειδή βλέπω σύγχιση στο ακροατήριο θέλω να πως το εξής:
Πέρα από τα παρατράγουδα και τα κωμικοτραγικά, το ζουμί της υπόθεσης στο οποίο στηρίχτηκαν άλλωστε και οι καταγγελίες μου στους αρμόδιους φορείς (για να μην λένε κάποιοι πως μόνο γρινιάζω) είναι: Η ΑΡΝΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Άσχετα με τι του είπα, τι μου είπε, αν θα χρέωνε, αν όχι, γιατί αρνήθηκε, αν πράγματι τον δυσφήμισα από το φόρουμ ή όχι. Είναι όλα εκτός ουσίας. Αυτό που από μόνο του είναι κατακριτέο είναι αυτή η άρνηση και αποτελεί τον πυρήνα της διαμαρτυρίας μου.
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Να σου πω κάτι; Δεν μ' ένοιαζε πραγματικά αν θα χρέωνε και τι. Γιαυτό και δέχτηκα να το στείλω χωρίς να συζητήσω τίποτα για το κόστος. Αλλά "τα πήρα" όταν πήρε τηλέφωνο ο Μασέλος και μου πε να μην το στείλω καν, γιατί έμαθε το και το για μένα και αυτά που έγραψα στο φόρουμ. Τι έπρεπε δηλαδή, να κρυβόμαστε απ' τον αντιπρόσωπο όταν αγοράζουμε από άλλον με μόνο... 27% μείον; Για τι είναι τα φόρουμ, αν όχι για να ξεφεύγουμε από τις δαγκάνες των εταιριών και των "κατ' όνομα αντιπροσώπων";


isoviths
Senior Member
smod_1.gif





Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2007
Μηνύματα: 309


Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.
............................................................................................................................................

Σε προσωπικό επίπεδο, μπορώ να γράψω ότι πρόσφατα, σε πρόβλημα ενισχυτή, αγορασμένο από την εταιρεία Μασσέλος και εντός εγγύησης, επισκευάστηκε με μηδενικό κόστος για τον πελάτη και ταυτόχρονα, λόγω του ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα και στο ένα ηχείο του πελάτη από τον ενισχυτή, καλύφθηκε ΚΑΙ η επισκευή του ηχείου από τις εταιρείες μας (μέρος ευθύνης -λόγω πώλησης- από την εταιρεία μας, μέρος ευθύνης -λόγω διανομής- από την εταιρεία Μασσέλος).

Σε συνεννόηση με τον πελάτη, για την τελευταία παράγραφο και αν το επιθυμεί, μπορώ να δώσω το τηλέφωνό του για τους «δύσπιστους» να ρωτήσουν οι ίδιοι ; -)

__________________
Προσοχή! Εργάζομαι σε εταιρεία που πουλάει μηχανήματα ήχου ;-)

Ας μην είμαστε «High» μόνο στα μηχανήματά μας, ας είμαστε και στη συμπεριφορά μας.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Πέρα από τα παρατράγουδα και τα κωμικοτραγικά, το ζουμί της υπόθεσης στο οποίο στηρίχτηκαν άλλωστε και οι καταγγελίες μου στους αρμόδιους φορείς (για να μην λένε κάποιοι πως μόνο γρινιάζω) είναι: Η ΑΡΝΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Θα είχε ενδιαφέρον να παραθέσεις την απάντηση των παραπάνω φορέων, όταν έρθει, για να γνωρίζουμε και τη θέση τους ως προς τις υποχρεώσεις του αντιπροσώπου σε τέτοιες περιπτώσεις, αγοράς από έμπορο του εξωτερικού.
Πάντως σε μήνυμα που παρέθεσε έτερος συμφορουμίτητς, κατάλαβα ότι απέφυγαν να απαντήσουν σαφώς επί του συγκεκριμένου ερωτήματος.
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

isoviths
Σε προσωπικό επίπεδο, μπορώ να γράψω ότι πρόσφατα, σε πρόβλημα ενισχυτή, αγορασμένο από την εταιρεία Μασσέλος και εντός εγγύησης, επισκευάστηκε με μηδενικό κόστος .......

Αν έκανες το λάθος και τ' αγόραζες από αλλού όμως... ούτε πληρώνοντας τα εργατικά δεν θα στο επισκεύαζαν οι "αποκλειστικοί αντιπρόσωποι".
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Θα είχε ενδιαφέρον να παραθέσεις την απάντηση των παραπάνω φορέων, όταν έρθει, για να γνωρίζουμε και τη θέση τους ως προς τις υποχρεώσεις του αντιπροσώπου σε τέτοιες περιπτώσεις, αγοράς από έμπορο του εξωτερικού.
Πάντως σε μήνυμα που παρέθεσε έτερος συμφορουμίτητς, κατάλαβα ότι απέφυγαν να απαντήσουν σαφώς επί του συγκεκριμένου ερωτήματος.

Σε ποιό post αναφέρεται αυτό, γιατί οι δικές μου καταγγελίες έφυγαν γραπτώς σήμερα και θα ενημερώσω το φόρουμ όταν έχω απαντήσεις.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Σε ποιό post αναφέρεται αυτό, γιατί οι δικές μου καταγγελίες έφυγαν γραπτώς σήμερα και θα ενημερώσω το φόρουμ όταν έχω απαντήσεις.

Παραθετω απαντηση απο το ευρωπαιοκο κεντρο καταναλωτη σε αντιστοιχο ερωτημα.
Αξιότιμε κύριε ...............
Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε λάβει το ερώτημά σας το οποίο μας εστάλη μέσω της ιστοσελίδας του Ευρωπαϊκού κέντρου καταναλωτή.
το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος λειτουργεί στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και αποτελεί τον ελληνικό κόμβο ενός πανευρωπαϊκού δικτύου με στόχο την ενημέρωση και προστασία των καταναλωτών στα πλαίσια της Ενιαίας Αγοράς. Αντικείμενο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή αποτελεί η παροχή πληροφοριών σχετικά με την προστασία καταναλωτή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η εξωδικαστική συμβιβαστική επίλυση διαφορών που προκύπτουν από διασυνοριακές συναλλαγές, δηλαδή συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών που είναι εγκατεστημένοι σε διαφορετικές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σχετικά με το ερώτημά σας, σας πληροφορούμε ότι το προϊόν οφείλει να έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση προκειμένου να μπορεί ο Έλληνας αντιπρόσωπος να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει.
Επιπλέον σας αποστέλλουμε συνημμένα και την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις εγγυήσεις.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον που μας δείχνετε.
ΕΥΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ

Σύμβουλος καταναλωτών

Ευρωπαικό κέντρο καταναλωτή Ελλάδας

Πλατεία Κάνιγγος 101 81

τηλ. +30 210 3847 253

φαξ +30 210 3847 106


Αυτό είναι το σχετικό ποστ, και ρώτησα, τι θα πει "προκειμένου να μπορεί" (η υπογράμμιση δική μου). Χαίρω πολύ ότι "μπορεί" σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι εάν υποχρεούται κιόλας.
 

DELTA

AVClub Enthusiast
15 August 2008
1,151
Σπάτα
Εγω δεν εκανα καποια καταγγελια,
νομιζω οτι σε μια καταγγελια θα απαντησουν πολυ πιο συγκεκριμενα.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,305
127.0.0.1
100 ευρώ πήγαινε έλα είναι καλή τιμή για μεταφορικά...
Άμα είναι να πακετάρω τη γυναίκα μου που θέλει τόσο πολύ να πάει ένα ταξιδάκι...

Μόνο που έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας με τις αντιφάσεις...
Τα άλλα 300€ είναι η αλλαγή πλακέτας;
Να πα να γίνω ηλεκτρονικός άμα είναι έτσι... :flipout:
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Αν θελεις μπορεις να την πας και στο καταστημα που την αγορασες. Ειναι επιλογη σου.
Και το κατάστημα που αγοράστηκε ο Roksan είναι στο UK. Απλά έπρεπε να πληρωθούν τα μεταφορικά...
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

100 ευρώ πήγαινε έλα είναι καλή τιμή για μεταφορικά...
Άμα είναι να πακετάρω τη γυναίκα μου που θέλει τόσο πολύ να πάει ένα ταξιδάκι...

Μόνο που έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας με τις αντιφάσεις...
Τα άλλα 300 είναι η αλλαγή πλακέτας;
Να πα να γίνω ηλεκτρονικός άμα είναι έτσι... :flipout:

Τό ποσό πού ανέφερα ήταν ενδεικτικό καί κατά προσέγγιση όπως τό έκανα σαφές άλλωστε. Δέν αναφέρθηκα σέ αλλαγή πλακέτας σχετικά μ αυτό αλλά σέ τυχόν επισκευή η οποία πολλές φορές είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα ( από 5 εργατώρες καί άνω ) καί δαπανηρή. Γύρω απ αυτό τό θέμα έχει γράψει σχετικά σέ αυτό τό νήμα πιό πάνω ο isovitis , μιάς κι ο ίδιος σάν αντιπρόσωπος έχει ιδίαν άποψη.
Τό έχω ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ καί πιό πάνω αλλά μάλλον φαίνεται ότι πιανόμαστε από κάπου καί κολλάμε γιά νά δημιουργούμε εντυπώσεις. ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ τού kanekati ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΑΜΟΙΒΗ από τήν Ελληνική αντιπροσωπεία.

Τού προτάθηκε η επαφή κατ ευθείαν μέ τόν κατασκευαστή ( τήν οποία είχε ήδη κάνει ) προκειμένου νά αποκατασταθεί τό μηχανημά του αποτελεσματικότερα σέ σχέση μέ τόν ΠΩΛΗΤΗ τού μηχανήματος . Κι αυτό γιατί σέ περίπτωση βλάβης εξαρτήματος surface mount , η εργοστασιακή αποκατάσταση είναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ !
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Και το κατάστημα που αγοράστηκε ο Roksan είναι στο UK. Απλά έπρεπε να πληρωθούν τα μεταφορικά...

Κακως θα επρεπε...

Αν θελεις μπορεις να την πας και στο καταστημα που την αγορασες. Ειναι επιλογη σου. Μην κοιτας που αυτοι σε παραπεμπουν στο σερβις γιατι δεν θελουν να μπλεκουν.

Το ποιος πληρωνει, δεν ενδιαφερει τον πελατη. Ας τα βρουν μεταξυ τους. Ο πελατης κανονικα δεν θα επρεπε να πληρωνει ουτε τα τηλεφωνα που τους παιρνει.


Αμα το μαγαζι πουλαει και στην Ελλαδα, και τα μεταφορικα ειναι πολλα, προβλημα του μαγαζιου και οχι του πελατη.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Κακως θα επρεπε...




Αμα το μαγαζι πουλαει και στην Ελλαδα, και τα μεταφορικα ειναι πολλα, προβλημα του μαγαζιου και οχι του πελατη.

Καλό θα ήταν να το διευκρινίζουμε όταν τα "πρέπει" που λέμε, είναι ευσεβείς μας πόθοι, για το πώς θα έπρεπε να είναι, για τον καταναλωτή, οι πωλήσεις των αγαθών.

Έχεις υπόψη σου τα ισχύοντα πχ στο pixmania ή το technikdirekt ? Δεν μιλάω για μικρά καταστηματάκια...
 

Peacebone

Established Member
22 June 2009
129


7) Ο κάνεκάτι, στην προσπάθειά του να αποφύγει την όλη αυτή καθυστέρηση και έξοδα (αποστολή στην Αγγλία, χάσιμο χρόνου με μηνύματα και χρόνο παράδοσης, παραλαβής) προτίμησε να ανοίξει ένα θέμα σε ένα φόρουμ και να εκβιάσει έμμεσα την επισκευή του ενισχυτή του, λες και ο κάθε αντιπρόσωπος επισκέπτεται τα διάφορα φόρουμ.
8) Τελικά, προτιμά αντί να στείλει τον ενισχυτή στον τοπικό αντιπρόσωπο, ο οποίος δεν είχε ζητήσει κάποιο χρηματικό ποσό για τον έλεγχο και τη διάγνωση του προβλήματος, ΑΚΟΜΑ (δε ξέρουμε τι θα ζητούσε και αν θα ζητούσε), προτίμησε την επισκευή του ενισχυτή σε ένα οποιοδήποτε service με 30 euro και την ακύρωση της εγγύησης του ενισχυτή.


Σε έχω παρατηρήσει σε διάφορα θέματα για τον τρόπο που γράφεις και το ήθος σου και είσαι αξιοσέβαστος, αλλά σε αυτή την περίπτωση κάνεις σημαντικό φάουλ.

Πιθανότατα έχει κάποια φιλία, είστε σίγουρα συνεργάτες γιατί πουλάς μηχανήματα της Roksan κι ο Audiophile62 πάντα προτείνει μηχανήματα της Roksan και της Leema και είστε κι οι 2 από την ίδια πλευρά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως χρειάζεται να αλλάζεις τα δεδομένα.

Εξἀρχής ο Μασέλος του αρνήθηκε να το δει το μηχάνημα επειδή έγραψε πως το πήρε κάπου 27% φθηνότερα.
Μόνο στην ιδέα πως ένα πόστ σε ένα φόρουμ στάθηκε ο λόγος να μην δεχτεί το μηχάνημα η ελληνική αντιπροσωπεία είναι πολύ άκρως κατακριτέο και αντιεπαγγελματικό!

Και σίγουρα το πρόσωπο του καθενός στο φόρουμ φαίνεται εδώ μέσα. Ο Audiophile62 μέχρι και πριν λίγο έγραφε σαν ένας απλός χρήστης και αρνιόταν την επαγγελματική του σχέση με το κατάστημα του Μασέλου. Το ίδιο συναίβει και σε άλλο φόρουμ μέχρι που τον έδιωξαν. Δεν έχω κανένα λόγο να εμπιστευτώ τα λόγια του στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά του kanekati ο οποίος από την αρχή που άνοιξε το θέμα ήταν αποφασισμένος να μην στείλει το μηχάνημα στην ελληνική αντιπροσωπεία.


Δεν έχω καταλάβει γιατί συνεχίζεται ακόμα η κατάσταση. Τα ίδια και τα ίδια γράφεται και μερικοί προσπαθείται να βγάλεται και αδικημένη την ελληνική αντιπροσωπεία με την συμπεριφορά της. Νομίζω τα γεγονότα είναι πολύ απλά.



Δικό μου συμπέρασμα από την υπόθεση είναι η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας αλλά και της Roksan που δεν καλύπτει τα εργατικά για προιόν εντός εγγύησης!! Πρώτη φορά το ακούω αυτό!
Τώρα που παρατηρήσατε ο kanekati να εκβιάζει καταστάσεις....το μόνο που έκανε είναι να γνωστοποιήσει το γεγονός προς καλό όλων μας και κυρίως των καταναλωτών.
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Συμφωνώ σε όλα, εκτός από ένα σημείο. Εφ' όσον δεν πούλησε το προϊόν και εφ' όσον δεν τον υποστηρίζει η Roksan, είναι λογικό να ζητήσει τα εργατικά ο αντιπρόσωπος.

H Roksan, καλύπτει τα εργατικά, εφ' όσον το προϊόν γυρίσει για να επισκευαστεί στις εγκαταστάσεις της. Από την στιγμή όμως που θα το αναλάμβανε κάποιος άλλος, είναι υποχρέωσή αυτού που θα το επισκευάσει. Και αυτό, ισχύει σε όλες τις εταιρείες απ' όσο γνωρίζω. Το έγραψα και πριν. Η roksan δίνει κάποια έκπτωση από τον τιμοκατάλογο στον εκάστοτε αντιπρόσωπο, για να βγάλει ένα κέρδος και να υποστιρίξει με τα εργατικά έξοδα το μηχάνιμα όσο διαρκεί η εγγύηση. Είναι ξεκάθαρο. Αν τώρα γυρίσει κάτι στην Roksan για επισκευή, φυσικά και θα το έφτιαχναν οι τεχνικοί της χωρίς κόστος. Δεν το συζητάμε.

Το πρόβλημα ήταν ότι ο kanekati αγόρασε από Αγγλία. Μην λέμε τα ίδια πράγματα. Αν έδινε 65 Ευρώ, θα το έστελνε Αγγλία, θα του το έφτιαχναν ΔΩΡΕΑΝ και πολύ πιθανό, να μην του χρέωναν άλλα 65 για την επιστροφή.

Όσο για το τι θα ζητούσε και αν, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο απ' όλo το θέμα, ότι εργατικά θα ζητούσε, άσχετα αν ο audiophile62 προσπάθησε να τα γυρίσει στο τέλος. Όποιος θέλει γυρίζει και διαβάζει, για τα πανάκριβα μηχανίματα που απαιτούνται να κοιτάξουν τον ενισχυτή λόγο της κατασκευής του κτλ κτλ κτλ.
 
Last edited:

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Τα ζητήματα αυτά είναι πολύπλοκα για τον μη νομικό, εννοώ για να τα ξεκαθαρίσει με απλή παράθεση άρθρων του Αστικού Κώδικα, όπως κάνεις παραπάνω για παράδειγμα.

Eυτυχώς που δεν είναι δουλειά των καταναλωτών και των πωλητών/αντιπροσώπων να λάβουν τις αποφάσεις λοιπόν. :antlers:

Δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να γνωρίζει τη σχετική νομοθεσία..
Εδώ καλά-καλά δεν την γνωρίζουν οι δικηγόροι αν δεν έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο..

Αυτό που έχει υποχρέωση να κάνει ο καθένας από εμάς (υποχρεώση όχι μόνο προς τον εαυτό του αλλά και προς τους γύρω του) είναι να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του ως καταναλωτής για να μην τον πιάνουν κορόιδο..
Προς ενημέρωση, λοιπόν, έβαλα τον παραπάνω νόμο και όχι για να βγάλω δικαστική απόφαση. -bye-

Η περίπτωση του φίλου ήταν βλάβη μόλις το παρέλαβε.

Πόσο σίγουρο είναι αυτό; Γιατί παραπάνω διαβάζω ότι η βλάβη παρουσιάστηκε μερικούς μήνες μετά την αγορά.. Αυτό σίγουρα δεν θεωρείται DOA και άρα δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση.

Πρόσφατες είναι οι διαπιστώσεις της αρμόδιας επιτροπής της ΕΕ,ότι τα "μισά+ διαδικτυακά καταστήματα είναι παραπλανητικά". Φαντάζομαι τ' άλλα μισά,θα είναι αυτά που τα μηχανήματα-είδη που πουλούν δεν παρουσιάζουν πρόβλημα κι επομένως δεν δημιουργείται θέμα εγγύησης...

Όταν η αρμόδια επιτροπή της ΕΕ κάνει αντίστοιχη έρευνα στα ελληνικά "φυσικά" μαγαζιά, μαγαζάκια και αλυσίδες και βγάλουν τα σχετικά ποσοστά, τότε θα μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας..
Κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι ιδιαίτερα κολακευτικά και τελικά βλέπω να προτείνουμε στον κόσμο να κλειστεί σπίτι του και να μην έχει πάρε-δώσε με κανέναν...

Εν τω μεταξύ σας λέω με μεγάλη σιγουριά ότι αν ένας Άγγλος έρθει να ζήσει Ελλάδα και, προερχόμενος από μία χώρα πολύ μπροστά στο θέμα "πολιτισμός της εξυπηρέτησης", αρχίσει να έχει πάρε-δώσε με τα δικά μας καταστήματα και με το ελληνικό δημόσιο, το λιγότερο ένα πολιτισμικό σοκ θα το πάθει...

By the way, το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω με την παράνομη ταμπέλα αφορά "φυσικό" κατάστημα και ΟΧΙ διαδικτυακό. Δε μου κάνει εντύπωση που επιλέξατε να το αγνοήσετε..

Υπάρχει φίλτατοι σοβαρό πρόβλημα μ' αυτά τα καταστήματα,υπάρχει και με το συγκεκριμένο.

Εξακολουθείτε να προσπαθείτε να μας πείσετε ότι ο Έλληνας αντιπρόσωπος θα πλήρωνε τα έξοδα αποστολής (Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη) για να κοιτάξει τον ενισχυτή, αν ο φίλος είχε αγοράσει από αυτόν;
Εγώ πάλι λέω ότι ακόμα και στην ίδια πόλη να ήταν θα του ζητούσαν να κόψει το λαιμό του και να τον πάει ο ίδιος από εκεί, πόσο μάλλον στη συγκεκριμένη περίπτωση που θα υπήρχαν σημαντικά έξοδα αποστολής.

Αν αφήσετε φιλίες, e-φοβίες ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο στην άκρη, είμαι σίγουρος ότι θα δείτε την πραγματικότητα...

Για να καταλάβετε τι μαγαζάρες έχουμε στην Ελλάδα, συγγενικό μου πρόσωπο παρέλαβε πρόσφατα από μεγάλη αλυσίδα νέο ψυγείο το οποίο την επόμενη μέρα διαπιστώσαμε ότι δεν δουλεύει σωστά (δηλ. DOA περίπτωση)... Έπρεπε να μου ανέβει το αίμα στο κεφάλι για να τους πείσω για το αυτονόητο: να στείλουν φορτηγό να το πάρουν πίσω...
Αν μπορούσα να το πάρω στην πλάτη και να το πάω, δε θα έλεγαν όχι.

Αυτή είναι η δυσάρεστη αλήθεια.

Η δυσάρεστη αλήθεια είναι ότι αντί να περιγράψετε την κατάσταση ως έχει και να βοηθήσετε να ενημερωθεί σωστά ο κόσμος προσπαθείτε να φοβίσετε τον κόσμο και να τον αποθαρρύνεται από το να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές..
Δεν γνωρίζω τους λόγους που σας οδηγούν σε αυτή την (πρωτότυπη για το έτος 2009, είναι η αλήθεια) προσέγγιση της κατάστασης αλλά έχω τις υποψίες μου...
Αυτό που γνωρίζω, λόγω δουλειάς, είναι πως για ασφαλείς αγορές τις περισσότερες φορές δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω από το λεγόμενο "electronic common sense" - το οποίο, ειδικά στη χώρα μας, η πλειοψηφία δε διαθέτει..
Όπως δεν θα μπεις σε ένα μαγαζί να αγοράσεις όταν δε σου γεμίζει το μάτι ή όπως δεν θα δώσεις την πιστωτική σου κάρτα σου σε έναν τύπο που έστησε πρόχειρα ένα μαγαζάκι στον πεζόδρομο, με αντίστοιχο τρόπο πρέπει να λειτουργούμε και στις ηλεκτρονικές μας αγορές...

Αλλά ίσως προτιμάτε να συζητήσουμε για το "Electronic Stone Age" αντί για το electronic common sense και το Pierre Salinger Syndrome...
 
Last edited:

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Πάμε να.... σκεφτούμε και λίγο την ελληνική πραγματικότητα, που θα μας προστατέψει από το κακό ηλεκτρονικό εμπόριο...

Αρχικά, αρνηθήκατε την επισκευή του ενισχυτή. Μετά το θέμα βγήκε στη φόρα και αποδεχθήκατε την επισκευή, αλλά με κόστος στα εργατικά.

Ήταν λογικό να χάσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη και να μην σας δίνει τον ενισχυτή για επισκευή.

Τώρα, λέτε ότι έχασε την εγγύηση έτσι?

Η Roksan δεν γνωρίζει ότι ο ενισχυτής έχει ανοιχθεί από μη εξουσιοδοτιμένο τεχνικό, λες και αυτός που θα τον έφτιαχνε εξ' ονόματος της αντιπροσωπίας έχει εκπαιδευτεί από την ίδια τη Roksan.

Επομένως, τα ανταλακτικά, συνεχίζουν να παρέχονται δωρεάν απο την Roksan μέχρι να λήξει η εγγύηση. Σωστά? Σωστά.

Από την άλλη, ο αντιπρόσωπος ποτέ δεν θα επισκεύαζε τον ενισχυτή χωρίς χρέωση εργατικών και λογικό είναι κατά την γνώμη μου όπως είπα και παραπάνω.

Άρα, εσείς που μιλάτε εξ' ονόματος του αντιπροσώπου και λέτε ότι έχασε την εγγύηση, λέτε στον kanekati, αν φέρεις τον ενισχυτή σου μέσα στα δύο χρόνια που διαρκεί η εγγύηση, θα στον φτιάξω, αλλά θα σου χρεώσω κανονικά τα εργατικά (όπως θα σου τα χρέωνα) και θα σου χρεώσω και τα ανταλακτικά, παρ' όλο που εγω θα τα πάρω δωρεάν, για να βγάλω τα σπασμένα από την πώληση που έχασα και το κέρδος από την επισκευή που επίσης έχασα. Και τα έχασα, γιατί δεν μου έφταναν τα λίγα και ήθελα να βγάλω περισσότερα.

:a0210:

Έυγε η ελληνική πραγματικότητα. Προτιμάτε ελληνικά!!!



Εγώ πάντως, μετά από αυτά που διάβασα σήμερα, το πόδι μου δεν το ξαναπατάω σε ελληνικό μαγαζί hi-fi.

Και οσονούπω, θα ακολουθήσει και εισαγωγή ηχείων. Και αν έχω πρόβλημα, θα δώσω 150 Ευρώ για αποστολλή κατευθείαν στον κατασκευαστή για επισκευή και όχι στον τεχνικό της γειτωνιάς, που ούτε ξέρω τι ανταλακτικά θα μου βάλει μέσα για να μιεώσει το κόστος και να βγάλει περισσότερα. Σιγά μη μπλέξω.
 
Last edited:

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Η δυσάρεστη αλήθεια είναι ότι αντί να περιγράψετε την κατάσταση ως έχει και να βοηθήσετε να ενημερωθεί σωστά ο κόσμος προσπαθείτε να φοβίσετε τον κόσμο και να τον αποθαρρύνεται από το να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές..
Δεν γνωρίζω τους λόγους που σας οδηγούν σε αυτή την (πρωτότυπη για το έτος 2009, είναι η αλήθεια) προσέγγιση της κατάστασης αλλά έχω τις υποψίες μου...
..


+2
 

George_Ch

New member
26 October 2008
30
Εγώ πάντως, μετά από αυτά που διάβασα σήμερα, το πόδι μου δεν το ξαναπατάω σε ελληνικό μαγαζί hi-fi.

Καλά, το οτί οι Έλληνες μαγαζάτορες (θα έλεγα επιχειρηματίες αλλά πέφτει βαρύ) -της παλιάς γενιάς ειδικά- δεν έχουν επαγγελματισμό, σοβαρότητα και γνώση της αγοράς είναι γεγονός (πως θα μπορούσαν άλλωστε για διάφορους λόγους). Ο νους τους είναι στην αρπαχτή και στην αρπακόλλα. Αλλά μην τους τσουβαλιάζουμε όλους. Δεν είναι όλοι ίδιοι. Υπάρχουν και λίγα, φωτεινά παραδείγματα επαγγελματισμού και ήθους, που αν, κάνοντας εν θερμώ κάποιο λάθος, ξέρουν και έχουν τα ... να παραδεχθούν το λάθος και να ξαναπάρουν τον σεβασμό και σε τελική τις πωλήσεις (μην ξεχνάμε οτί γι´ αυτές γίνεται όλη η φασαρία!)

Απ´ότι φαίνεται, ο κ´Μασέλος έχει κάνει 2 λάθη που και τα δύο μπορεί ΑΚΟΜΑ να διορθώσει.
1. Έχει μεγάλη εμπιστοσύνη σε έναν συνεργάτη του σε βαθμό να επιρρεάζεται η κρίση του από τις διαδικτυακές καταγραφές του τελευταίου. (Προσωπικά στις 3 επιχειρήσεις μου, εαν είχα έναν συνεργάτη που θα λειτουργούσε έτσι, δεν θα τον είχα σε πολλή εκτίμηση και έτοιμο για σκούπα. Δεν θα μπορούσα να τον εμπιστευτώ. Θέλω δυναμικούς ανθρώπους δίπλα μου.)
2. Μέσα στην -δικαιολογημένη, αφού του τα μετέφεραν αλλιώς- αγανάκτησή του, ξέχασε οτί δεν μιλάει στο τηλέφωνο ως κ Μασέλος αλλά ως επίσημος, αποκλειστικός αντιπρόσωπος δύο εταιριών. Της Roksan και της δικής του. Στους επαγγελματίες δεν χωρούν συναισθηματισμοί.

Πάντως έχω την αίσθηση οτί είναι μια παρεξήγηση που πήρε διαστάσεις και ζημιώθηκαν και τα δύο μέρη ενώ δεν ζημιώθηκε καθόλου ο εκκινητής.

Αυτά.
 

George_Ch

New member
26 October 2008
30
Φυσικά οι πρώτες 2-3 γραμμές του προηγούμενου post μου, δεν αναφέρονται στον κ Μασέλο, μιας και έχω πει πως δεν τον γνωρίζω και δεν έχω θετική ή αρνητική άποψη γι´αυτόν. Μιλάω για μεγάλο μέρος συναδέλφων του που όλοι ξέρουμε πως είναι ακριβώς έτσι.
 
Status
Not open for further replies.