Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.

sotos65

AVClub Fanatic
25 August 2007
10,620
Χανιά
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Κοίτα , τό νά ελέγξει ο κάθε προμηθευτής τό ταμείο τού κάθε καταστήματος πού συνεργάζεται δέν τό μπορεί , ώστε νά ξέρει καί πόσο δίνει τό προϊόν του , αλλά αυτό είναι διαφορετικό από τό νά βγαίνει ο κάθε ένας καί νά ανακοινώνει αυθαίρετα καί παρά τούς όρους συνεργασίας πού έχει προφανώς αποδεχθεί , τιμές τέτοιες πού σκοπό έχουν νά κάνει πωλήσεις ανεξάρτητα αν έτσι εκθέτει όλους τούς υπόλοιπους συναδέλφους του στό βωμό τού δικού του κέρδους. Κανένας δέν πιστεύει ότι τό εμπόριο διακινείται από αγγέλους αλλά κάπου υπάρχει καί όριο καί κάποιοι κανόνες ηθικής.

Μπορώ να έχω μία απάντηση παρακαλώ αν είναι αθέμιτη πρακτική ένα απλό κατάστημα - το οποίο απλά προμηθεύεται από τον αντιπρόσωπο - να πουλάει σε τιμή χαμηλότερη από την επίσημα οριζόμενη από τον κατασκευαστή; Ανέφερα και πριν ότι η audioaffair δεν είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Roksan στην Αγγλία, όπως φαίνεται και στο site της Roksan. Γιατί είναι αθέμιτο να πουλάει χαμηλότερα (με μικρότερο κέρδος προφανώς, αλλά αφού είναι ηλεκτρονικό κατάστημα έχει έτσι κι αλλιώς λιγότερα έξοδα από ένα που έχει φυσική παρουσία) από την επίσημη αντιπροσωπεία;
 

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
Κύριε audiophile62 εγώ θέλω να σας ρωτήσω κάτι άλλο.Γιατί ενώ συνέχεια διαφημίζατε προιόντα του Κ. Μασσέλου και μας πετούσατε τελείως άκομψα βραβεία,εικόνες και διάφορα τέτοια αρνιόσασταν πεισματικά ότι είστε συνεργάτης του Κ.Μασέλου??Μήπως θέλατε να διαφημίζετε τα προιόντα σας και να σας θεωρούν τα μέλη ως έναν απλό χομπίστα??Αυτό δεν είναι "αθέμιτος ανταγωνισμός" απέναντι στα άλλα μέλη που γράφουν την σχέση τους με καταστήματα????
 

sotos65

AVClub Fanatic
25 August 2007
10,620
Χανιά
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Eδώ τό γράφει ξεκάθαρα.

http://www.audioaffair.co.uk/index.php?act=viewProd&productId=1356


We are authorised Roksan retailers. This item is brand new and complete with the full manufacturers warranty and support.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι απλά δεν είναι παραεισαγωγές, και έτσι υπάρχει πλήρης κάλυψη. Ακριβώς ότι θα μπορούσε να πει ένα μαγαζί στην Ελλάδα το οποίο προμηθεύεται προϊόντα της Roksan από τον Κο Μασσέλο...

Το επαναλαμβάνω, στην Αγγλία η μόνη εταιρεία που φέρεται ως επίσημος dealer της Roksan, είναι αυτή που ανέφερα πριν, όπως στην Ελλάδα η μόνη εταιρεία που φέρεται ως επίσημος dealer είναι η "AUDIO K MASSELOU & SIA EE".
 
Last edited:

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Κύριε audiophile62 εγώ θέλω να σας ρωτήσω κάτι άλλο.Γιατί ενώ συνέχεια διαφημίζατε προιόντα του Κ. Μασσέλου και μας πετούσατε τελείως άκομψα βραβεία,εικόνες και διάφορα τέτοια αρνιόσασταν πεισματικά ότι είστε συνεργάτης του Κ.Μασέλου??Μήπως θέλατε να διαφημίζετε τα προιόντα σας και να σας θεωρούν τα μέλη ως έναν απλό χομπίστα??Αυτό δεν είναι "αθέμιτος ανταγωνισμός" απέναντι στα άλλα μέλη που γράφουν την σχέση τους με καταστήματα????

Το θέμα με την υπογραφή του μέλους έχει συζητηθεί παραπάνω και έχει εξαντληθεί.
Για αυτά τα πράγματα υπάρχουν οι διαχειριστές του φόρουμ, και δεν γίνεται να υποκαθίσταται η κρίση τους σε αντικείμενα της αρμοδιότητάς τους.
Απευθύνω σαφή προειδοποίηση σε οποιονδήποτε συνεχίσει εδώ το συγκεκριμένο σκέλος της συζήτησης.
 

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
Το θέμα με την υπογραφή του μέλους έχει συζητηθεί παραπάνω και έχει εξαντληθεί.
Για αυτά τα πράγματα υπάρχουν οι διαχειριστές του φόρουμ, και δεν γίνεται να υποκαθίσταται η κρίση τους σε αντικείμενα της αρμοδιότητάς τους.
Απευθύνω σαφή προειδοποίηση σε οποιονδήποτε συνεχίσει εδώ το συγκεκριμένο σκέλος της συζήτησης.

Που ακριβώς απαντήθηκε από τον audiophile62??Αν είναι να γυρίσω πίσω να το διαβάσω.
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Που ακριβώς απαντήθηκε από τον audiophile62??Αν είναι να γυρίσω πίσω να το διαβάσω.

Κοιτάξτε αγαπητέ... Η διαχείριση δεν εχει καμία υποχρέωση να σας δείχνει πού γράφεται τι...Ψάξτε και διαβάστε αν θέλετε.
 

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
Κοιτάξτε αγαπητέ... Η διαχείριση δεν εχει καμία υποχρέωση να σας δείχνει πού γράφεται τι...Ψάξτε και διαβάστε αν θέλετε.

Απόσο παρακολουθώ το θέμα, αυτό που ρώτησα δεν έχει απαντηθεί από τον audiophile62.Αν έχει απαντηθεί θα ήθελα από καθαρή περιέργια να δω τι απάντησε και σε ποιο σημείο,εφόσον ξέρετε που κοντά πέφτει η απάντηση.Δεν είναι θέμα υποχρέωσης.Είναι θέμα καλής θέλησης.
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Απόσο παρακολουθώ το θέμα, αυτό που ρώτησα δεν έχει απαντηθεί από τον audiophile62.Αν έχει απαντηθεί θα ήθελα από καθαρή περιέργια να δω τι απάντησε και σε ποιο σημείο,εφόσον ξέρετε που κοντά πέφτει η απάντηση.Δεν είναι θέμα υποχρέωσης.Είναι θέμα καλής θέλησης.
...και χρόνου, που μας λείπει απελπιστικά. Δεν ειναι δύσκολο να ψαξεις πάντως. Κανε ενα κόπο :)
 

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
...και χρόνου, που μας λείπει απελπιστικά. Δεν ειναι δύσκολο να ψαξεις πάντως. Κανε ενα κόπο :)

Συγνώμη που το συνεχίζω.Συμφωνώ απόλυτα για τον χρόνο και αυτός είναι ο λόγος που ζήτησα να μου δείξει κάποιος που απαντήθηκε,εφόσον απαντήθηκε να μην ξοδέυω τσάμπα χρόνο.Αυτό το λέω γιατί παρακολουθώ το θέμα από την αρχή και διάβασα όλες τις απαντήσεις του audiophile62 και δεν είδα κάπου να απάντησε στην ερώτηση μου.Οπότε από που και ως που εξαντλήθηκε το θέμα????Άλλωστε δεν είναι μόνο δική μου απορία.Τέθηκε από πολλά μέλη και από τον kanekati και μου κάνει εντύπωση που δεν δόθηκε ακόμα απάντηση από τον audiophile62.
 
Last edited:

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Έχει εξαντληθεί γιατί ως θέμα κανόνων του φόρουμ ως προς την "υπογραφή" απασχολεί πλέον τη διαχείριση, η οποία ανήκει σε συγκεκριμένα άτομα και δεν γίνεται "συλλογικά" από τα μέλη του φόρουμ.
Όποιος αισθάνεται ότι παραπλανήθηκε από τα γραφόμενα οποιουδήποτε θεωρεί πως έχει λειτουργήσει υπό κεκρυμμένη ιδιότητα, μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία report post, για συγκεκριμένο ποστ που θεωρεί ότι τον έθιξε/παραπλάνησε. Όχι όμως να εξετάζει μέσα σε ένα νήμα πώς και εάν υπήρξε παραβίαση των κανόνων του φόρουμ.
 

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
Απλώς κατά την γνώμη μου καλό θα ήταν να γίνει μία ενημέρωση από την διαχείριση στο παρόν θέμα γιατί συνέβει αυτό με την υπογραφή και με τις διαφημιστικές καταχωρήσεις,διότι στην τελική μπορεί να παρεξήγησα την στάση του audiophile62 και εγώ και πολλοί άλλοι...
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Eυτυχώς που δεν είναι δουλειά των καταναλωτών και των πωλητών/αντιπροσώπων να λάβουν τις αποφάσεις λοιπόν. :antlers:

Δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να γνωρίζει τη σχετική νομοθεσία..
Εδώ καλά-καλά δεν την γνωρίζουν οι δικηγόροι αν δεν έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο..

Αυτό που έχει υποχρέωση να κάνει ο καθένας από εμάς (υποχρεώση όχι μόνο προς τον εαυτό του αλλά και προς τους γύρω του) είναι να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του ως καταναλωτής για να μην τον πιάνουν κορόιδο..
Προς ενημέρωση, λοιπόν, έβαλα τον παραπάνω νόμο και όχι για να βγάλω δικαστική απόφαση. -bye-



Πόσο σίγουρο είναι αυτό; Γιατί παραπάνω διαβάζω ότι η βλάβη παρουσιάστηκε μερικούς μήνες μετά την αγορά.. Αυτό σίγουρα δεν θεωρείται DOA και άρα δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση.



Όταν η αρμόδια επιτροπή της ΕΕ κάνει αντίστοιχη έρευνα στα ελληνικά "φυσικά" μαγαζιά, μαγαζάκια και αλυσίδες και βγάλουν τα σχετικά ποσοστά, τότε θα μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας..
Κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι ιδιαίτερα κολακευτικά και τελικά βλέπω να προτείνουμε στον κόσμο να κλειστεί σπίτι του και να μην έχει πάρε-δώσε με κανέναν...

Εν τω μεταξύ σας λέω με μεγάλη σιγουριά ότι αν ένας Άγγλος έρθει να ζήσει Ελλάδα και, προερχόμενος από μία χώρα πολύ μπροστά στο θέμα "πολιτισμός της εξυπηρέτησης", αρχίσει να έχει πάρε-δώσε με τα δικά μας καταστήματα και με το ελληνικό δημόσιο, το λιγότερο ένα πολιτισμικό σοκ θα το πάθει...

By the way, το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω με την παράνομη ταμπέλα αφορά "φυσικό" κατάστημα και ΟΧΙ διαδικτυακό. Δε μου κάνει εντύπωση που επιλέξατε να το αγνοήσετε..



Εξακολουθείτε να προσπαθείτε να μας πείσετε ότι ο Έλληνας αντιπρόσωπος θα πλήρωνε τα έξοδα αποστολής (Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη) για να κοιτάξει τον ενισχυτή, αν ο φίλος είχε αγοράσει από αυτόν;
Εγώ πάλι λέω ότι ακόμα και στην ίδια πόλη να ήταν θα του ζητούσαν να κόψει το λαιμό του και να τον πάει ο ίδιος από εκεί, πόσο μάλλον στη συγκεκριμένη περίπτωση που θα υπήρχαν σημαντικά έξοδα αποστολής.

Αν αφήσετε φιλίες, e-φοβίες ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο στην άκρη, είμαι σίγουρος ότι θα δείτε την πραγματικότητα...

Για να καταλάβετε τι μαγαζάρες έχουμε στην Ελλάδα, συγγενικό μου πρόσωπο παρέλαβε πρόσφατα από μεγάλη αλυσίδα νέο ψυγείο το οποίο την επόμενη μέρα διαπιστώσαμε ότι δεν δουλεύει σωστά (δηλ. DOA περίπτωση)... Έπρεπε να μου ανέβει το αίμα στο κεφάλι για να τους πείσω για το αυτονόητο: να στείλουν φορτηγό να το πάρουν πίσω...
Αν μπορούσα να το πάρω στην πλάτη και να το πάω, δε θα έλεγαν όχι.



Η δυσάρεστη αλήθεια είναι ότι αντί να περιγράψετε την κατάσταση ως έχει και να βοηθήσετε να ενημερωθεί σωστά ο κόσμος προσπαθείτε να φοβίσετε τον κόσμο και να τον αποθαρρύνεται από το να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές..
Δεν γνωρίζω τους λόγους που σας οδηγούν σε αυτή την (πρωτότυπη για το έτος 2009, είναι η αλήθεια) προσέγγιση της κατάστασης αλλά έχω τις υποψίες μου...
Αυτό που γνωρίζω, λόγω δουλειάς, είναι πως για ασφαλείς αγορές τις περισσότερες φορές δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω από το λεγόμενο "electronic common sense" - το οποίο, ειδικά στη χώρα μας, η πλειοψηφία δε διαθέτει..
Όπως δεν θα μπεις σε ένα μαγαζί να αγοράσεις όταν δε σου γεμίζει το μάτι ή όπως δεν θα δώσεις την πιστωτική σου κάρτα σου σε έναν τύπο που έστησε πρόχειρα ένα μαγαζάκι στον πεζόδρομο, με αντίστοιχο τρόπο πρέπει να λειτουργούμε και στις ηλεκτρονικές μας αγορές...

Αλλά ίσως προτιμάτε να συζητήσουμε για το "Electronic Stone Age" αντί για το electronic common sense και το Pierre Salinger Syndrome...

Φίλτατε αγενή κι υποψιασμένε,κατ' αρχήν όπως ξέρεις αυτό το φόρουμ,δεν χρηματοδοτείται,ούτε εξαρτάται απο εμπόρους.Εμείς πληρώνουμε απο την τσέπη μας γι' αυτό.Γι' αυτό είμαι εδώ κι όχι κάπου αλλού.Επίσης λόγω επαγγέλματος και θέσης δεν χρειάζομαι την συνδρομή άλλων για οτιδήποτε.

Ο καθείς εφ ώ ετάχθη,που έλεγαν κι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.

Προσωπικά δεν προτιμώ ούτε τα ιντερνετικά αερομάγαζα ούτε τους εδώ απατεώνες και κακούς επαγγελματίες.Αμφότεροι πρέπει να κυνηγηθούν ανηλεώς,αλλά όχι στα λόγια.Με πράξεις.

Εγώ λέω κι επιμένω,ότι οι χομπίστες πρέπει να διεκδικούν μέχρι κεραίας τα δικαιώματα που τους παρέχουν οι νόμοι με κάθε δυνατό μέσο και πρός πάσα κατεύθυνση.

Αυτά και δεν πρόκειται άλλο ν' ασχοληθώ μαζί σου.
 

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Μπορείς να μας αναφέρεις τις υποψίες σου;
Γιατί έτσι όπως το γράφεις υπονοείς ότι το forum έχει σχέση με κάποιον έμπορο, κάτι που ειδικά σε αυτό το forum (όπως σε μερικά άλλα) δεν συμβαίνει.

Nα μάθουμε τις υποψίες του μέλους kostasf ;
Aν δεν θέλει να τις μοιραστεί μαζί μας, ας ανακαλέσει το υπονοούμενο γιατί είναι κακόγουστο.

Aγαπητοί, κατ'αρχήν ευχαριστώ για το warning που έλαβα πριν εξηγήσω τη θέση μου.
Στη συνέχεια να σας καθησυχάσω ώστε να μην ψάχνετε για φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν...

ghostbusters.jpg


Αναφέρω τις υποψίες μου και λίγο παραπάνω:

Αν αφήσετε φιλίες, e-φοβίες ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο στην άκρη, είμαι σίγουρος ότι θα δείτε την πραγματικότητα...

Αν διαβάζατε καλοπροαίρετα το post μου (όπως έκαναν τα απλά μέλη) θα καταλαβαίνατε ότι δεν μιλάω για κάποια πολιτική ή γραμμή του AVClub αλλά για τις θέσεις του συγκεκριμένου συντονιστή και μόνο.

Ως καλοπροαίρετος καταλαβαίνω ότι σας έφερε μπροστά σε τετελεσμένα με το "θάψιμο" όλων των ιντερνετικών μαγαζιών (το κλείδωμα του thread δεν το σχολιάζω - ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του).
Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να συμμερίζονται τέτοιες απόλυτες και αναχρονιστικές απόψεις όλα τα μέλη της Συντονιστικής/Διαχειριστικής Ομάδας αφού γνωρίζω πως αρκετοί από αυτούς δουλεύουν σε ιντερνετικές ή άλλες εταιρείες νέας τεχνολογίας..
Από την άλλη είναι επίσης κατανοητό πως δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο να πρέπει να "αδειάσεις" ένα συνάδελφο δημοσίως..

Επί των λόγων που βλέπει έτσι το θέμα ο κ. DIPIE το μόνο που έχω να προσθέσω στο παραπάνω μου quote είναι πως βρίσκω λογικό κάποιος, μετά από τόσα χρόνια στο χόμπι, να έχει αναπτύξει φιλίες και προσωπικές σχέσεις με επαγγελματίες του είδους οπότε (συνειδητά ή υπόσυνείδητα, αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω θετικά) να παίρνει το μέρος τους όταν τα συμφέροντα αυτών θίγονται...
Επίσης είναι λογικό άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών να μην έχουν την ίδια εξοικείωση με την τεχνολογία...
Αυτό που δεν είναι λογικό είναι να προσπαθεί να επιβάλλει κάποιος τις απόψεις του (γιατί είναι άποψή του και τίποτα παραπάνω), να μεταφέρει τις τεχνο-φοβίες του και να προσπαθεί να δημιουργήσει κλίμα εναντίων των ιντερνετικών αγορών κι όλα αυτά το 2009 που ο κόσμος κάνει άλλα πράγματα, πολύ σημαντικότερα από την αγορά ηλεκτρονικών συσκευών, μέσω internet..

Αν βγει με το χέρι στην καρδιά ένας από εσάς και να μου πει ότι τα παρακάτω δεν αποτελούν ασύστολο και άδικο τσουβάλιασμα όλων των ηλεκτρονικών καταστημάτων και αν πραγματικά θεωρείτε ότι προωθούν την σωστή ενημέρωση και όχι την τρομοκρατία των μελών σας, εγώ θα ζητήσω συγγνώμη και θα ανακαλέσω:

Μετά απο πρόβλημα που προέκυψε με την εγγύηση που παρέχεται,απο το συγκεκριμένο κατάστημα,παρακαλούνται να μέλη να ενημερωθούν σχετικά και να είναι γενικά προσεκτικοί στις αγορές τους μέσω τέτοιων διαδικτυακών καταστημάτων.

Πρόσφατες είναι οι διαπιστώσεις της αρμόδιας επιτροπής της ΕΕ,ότι τα "μισά+ διαδικτυακά καταστήματα είναι παραπλανητικά". Φαντάζομαι τ' άλλα μισά,θα είναι αυτά που τα μηχανήματα-είδη που πουλούν δεν παρουσιάζουν πρόβλημα κι επομένως δεν δημιουργείται θέμα εγγύησης...

Δεν είναι υπερβολικό,τα καταστήματα αυτά να λειτουργούν τόσο ασύδοτα και να μην αναλαμβάνουν έστω τις ίδιες ευθύνες που καλούνται να αναλάβουν τα αντίστοιχα καταστήματα σ' εθνικό επίπεδο,παρά το σημαντικά μειωμένο λειτουργικό τους κόστος και τα αυξημένα τους κέρδη;Γιατί να έχει την υποχρέωση ο κάθε έμπορος,σ' επίπεδο χώρας,να αποκαθιστά ανέξοδα βλάβες,να επιστρέφει τα χρήματα ή να αντικαθιστά μηχανήματα κι αυτά τα καταστήματα πέρα βρέχει;Τι σόϊ νομικό καθεστώς είναι αυτό;Πώς τους το επιτρέπουν;Εμείς γιατί να το ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα;Γιατί να περιμένουμε την απόφαση ανώτερων δικαστηρίων,όταν οι σχετικοί ευρωπαϊκοί νόμοι κι οι αντίστοιχοι προσαρμοσμένοι εθνικοί,είναι υπέρ του καταναλωτή;

Υπάρχει φίλτατοι σοβαρό πρόβλημα μ' αυτά τα καταστήματα,υπάρχει και με το συγκεκριμένο. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και με τις εμπορικές συμφωνίες των κατασκευαστών μ' αυτά κι εμείς δεν κάνουμε τίποτα σχεδόν γι' αυτό.

Στη συζήτηση για μαγαζιά, ιδιοκτησίες, ανεξαρτησίες και τα λοιπά θα μου επιτρέψετε να μην εμπλακώ. Με έχει κουράσει αρκετά ο κολλητός μου με τον πολυετή αγώνα για την ανεξαρτησία του ΟΦΗ (που πρόσφατα δικαιώθηκε)...

Πραγματικά δε γνωρίζω γιατί έχετε την ανάγκη να συγκρίνεστε με άλλους αλλά αν μπορώ να βοηθήσω, ως food for thought, να σας θυμήσω ότι και στην ΕΣΣΔ τα ίδια έλεγαν για την Αμερική και τις κακές εταιρείες (και μπορεί όντως η Ένωση να μην είχε καμία εμπλοκή με τέτοιες) αλλά, τελικά, στην καθημερινότητα που έχει και τη μεγαλύτερη σημασία, οι πολίτες των ΗΠΑ απολάμβαναν απείρως περισσότερες ελευθερίες από τους αντίστοιχους της ΕΣΣΔ (συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να εκφράσεις αρνητική άποψη για τις εταιρείες και τη λειτουργία αυτών - ενώ αντίθετα στην Ένωση αν έλεγες κάτι κακό για το Κόμμα πήγαινες διακοπές στα γκούλαγκ)..
 
Last edited:

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Πιστεύω οτι θ'απαντήσει ως οφείλει Δημήτρη. Αλλωστε, είχε μεγάλη συμμετοχή στο θέμα ως χθες, ελπίζω να μην του μειώθηκε το ενδιαφέρον σημερα... ;)

Kάθε άλλο!
Με ένα σύντομο έλεγχο θα είχατε διαπιστώσει πότε μπήκα τελευταία φορά στο forum, αλλά ας είναι: παρακολουθώ ένα summer school αυτές τις μέρες και γυρίζω απόγευμα σπίτι ενώ δεν παίρνω laptop για να μην μπαίνω στον πειρασμό να χαζεύω στο internet την ώρα των διαλέξεων.
Μετά από την αναλυτική αυτή εξήγηση ελπίζω να με συγχωρήστε που άργησα να απαντήσω... -bye-
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Επί των λόγων που βλέπει έτσι το θέμα ο κ. DIPIE το μόνο που έχω να προσθέσω στο παραπάνω μου quote είναι πως βρίσκω λογικό κάποιος, μετά από τόσα χρόνια στο χόμπι, να έχει αναπτύξει φιλίες και προσωπικές σχέσεις με επαγγελματίες του είδους οπότε (συνειδητά ή υπόσυνείδητα, αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω θετικά) να παίρνει το μέρος τους όταν τα συμφέροντα αυτών θίγονται...
Επίσης είναι λογικό άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών να μην έχουν την ίδια εξοικείωση με την τεχνολογία...


Αγαπητέ μου όταν μπαίνεις σε ένα σπίτι δεν προσβάλλεις , ούτε αφήνεις συκοφαντικούς υπαινιγμούς γι αυτούς που σου ανοίγουν την πόρτα .

Η πρώτη παράγραφος όπως έχει διατυπωθεί είναι απαράδεκτη , προσβλητικότατη και φαντάζομαι ότι εάν έχεις στοιχειώδη συναίσθηση του τι λες , θα ανακαλέσεις ζητώντας συγγνώμη

Η δεύτερη παράγραφος είναι ομοίως προσβλητική αλλά με έναν εξυπνακίστικο τρόπο .

Θα περίμενα περισσότερο σεβασμό στον χώρο που σε φιλοξενεί και λιγότερη αμετροέπεια και οίηση στις κρίσεις σου .
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Kάθε άλλο!
Με ένα σύντομο έλεγχο θα είχατε διαπιστώσει πότε μπήκα τελευταία φορά στο forum, αλλά ας είναι: παρακολουθώ ένα summer school αυτές τις μέρες και γυρίζω απόγευμα σπίτι ενώ δεν παίρνω laptop για να μην μπαίνω στον πειρασμό να χαζεύω στο internet την ώρα των διαλέξεων.
Μετά από την αναλυτική αυτή εξήγηση ελπίζω να με συγχωρήστε που άργησα να απαντήσω... -bye-

Δεν σας ζητησε κανείς εξηγησεις...-bye-
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Τελικά είναι αθέμιτος ανταγωνισμός?

Να σας πω την αλήθεια, εγω δεν το πολυπιστεύω, γιατί σκασίλα της της Roksan πόσο θα πουλήσει ο κάθε dealer. Να πουλάνε θέλουν αυτοί και να μην τους ζητάνε εκπτώσεις.
 

Δημήτρης Θ.

AVClub Fanatic
17 June 2006
12,627
Να πω την γνώμη μου κι εγώ για τα ιντερνετομάγαζα που πουλούν "φτηνά".
Πάω σε κατάστημα, κανονίζω ραντεβού, ακούω για καμιά 10ρια φορές 2-3 συστήματα, καταλήγω κάπου και πάω και αγοράζω από ιντερνετ.
Ναι μωρέ, σιγά μην πάω στον βλάκα τον μαγαζάτορα να με γδύσει.
Μετά έχω την απαίτηση αν χαλάσει κάτι να μου το φτιάξει αλλιώς θα βγω με ένα nickname του στυλ, gamikoulas13 και θα τον κάνω και ρόμπα στα φόρουμ.
Και σας μιλάει κάποιος που τα έχει σκάσει πάαααααααααρα πολύ χοντρά και έχω και πολλά ράμματα για την γούνα αρκετών μαγαζατόρων.
 

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Αγαπητέ μου όταν μπαίνεις σε ένα σπίτι δεν προσβάλλεις , ούτε αφήνεις συκοφαντικούς υπαινιγμούς γι αυτούς που σου ανοίγουν την πόρτα .

Δεν ήξερα ότι ο κ. DIPIE είναι το AVClub.

Επίσης δεν ήξερα ότι μας απαγορεύετε να σχολιάσουμε τις απόψεις (προσοχή: απόψεις - όχι κλειδώματα και λοιπές διαχειριστικές ενέργειες) των Διαχειριστών/Συντονιστών κλπ διότι αυτό θεωρείτε ασέβεια προς το AVClub (πώς λέμε ασέβεια προς το Κόμμα; Κάτι τέτοιο...).
Εκτός εάν μου πείτε ότι το παρακάτω:
Πρόσφατες είναι οι διαπιστώσεις της αρμόδιας επιτροπής της ΕΕ,ότι τα "μισά+ διαδικτυακά καταστήματα είναι παραπλανητικά". Φαντάζομαι τ' άλλα μισά,θα είναι αυτά που τα μηχανήματα-είδη που πουλούν δεν παρουσιάζουν πρόβλημα κι επομένως δεν δημιουργείται θέμα εγγύησης...

...είναι ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ του AVClub, οπότε θα ανακαλέσω ό,τι έχω γράψει.

Τέλος δεν ήξερα ότι στα forums η "πόρτα" είναι κλειστή και σου κάνουν χάρη που στην ανοίγουν.
Εκτός αν θέλετε να πείτε ότι αφού δεν είμαστε μέλη του Σωματείου αυτομάτως θεωρούμαστε μέλη 2ης κατηγορίας και φιλοξενούμενοι στο χώρο αυτού.

Η πρώτη παράγραφος όπως έχει διατυπωθεί είναι απαράδεκτη , προσβλητικότατη και φαντάζομαι ότι εάν έχεις στοιχειώδη συναίσθηση του τι λες , θα ανακαλέσεις ζητώντας συγγνώμη

Η δεύτερη παράγραφος είναι ομοίως προσβλητική αλλά με έναν εξυπνακίστικο τρόπο .

Αν έχετε να προτείνετε κάποια καλύτερη εξήγηση για τις ακραίες θέσεις του κ. DIPIE ευχαρίστως να την ακούσω.
Μέχρι τότε οι δύο λόγοι που μπορώ να σκεφτώ είναι οι δύο παραπάνω (είτε ο ένας είτε ο άλλος είτε και οι δύο μαζί).
Διαβάστε και παρακάτω...

Θα περίμενα περισσότερο σεβασμό στον χώρο που σε φιλοξενεί και λιγότερη αμετροέπεια και οίηση στις κρίσεις σου .

Για τα της φιλοξενίας τα είπαμε...
Πάμε και στα υπόλοιπα...

- Όταν κάποιος πάει αρκετές φορές στο οποιοδήποτε κατάστημα (είτε για αγορά είτε για να "χαζέψει") αποκτά μία προσωπική σχέση με τον ιδιοκτήτη. Αυτή είναι μία πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης και αφορά από το μπακάλικο της γειτονιάς μέχρι τα HiFi καταστήματα της πόλης μας..

- Άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών έχουν διαφορετικές αντιλήψεις,τρόπο σκέψεις κ.ο.κ. Επίσης μία πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.
Ποιός δεν έχει γράψει έκθεση για το χάσμα γενεών στο σχολείο;

- Ο καθένας από εμάς έχει μία ηλικία. Άλλη μία πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.
Μεγάλος, μικρός δεν έχει σημασία και άλλωστε δεν υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε γι'αυτό.

Αντίθετα εσείς διαπιστώνετε "αμετροέπεια και οίηση" στις κρίσεις μου.
Δικαίωμά σας αλλά αυτή είναι απλά η άποψή σας και όχι "μία πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης".
Ειλικρινά έχετε το ελεύθερο από τη μεριά μου να την εκφράσετε - είστε και μέλος του Σωματείου οπότε δεν κινδυνεύετε όσο εγώ με εξορία στα γκούλαγκ...

Τέλος να ζητήσω συγγνώμη αν ο τρόπος που εκφράζω την πραγματικότητα δεν είναι αρκετά politically correct για εσάς, αλλά, δυστυχώς, τη δύναμη για αλλαγή αυτής της πραγματικότητας την έχει μόνο ο Κύριος (για όσους πιστεύουν σε Αυτόν).

Κάποια στιγμή, όταν βρείτε χρόνο, θα ήθελα και τις τοποθετήσεις σας για τα σημεία που θίγω (aka να σχολιάσετε την ουσία όσων γράφω και όχι να κρύβεστε πίσω από τον τρόπο που τα γράφω).
Θα σας διαβάζω κι από τα γκούλαγκ...
 
Last edited:

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Μετά έχω την απαίτηση αν χαλάσει κάτι να μου το φτιάξει αλλιώς θα βγω με ένα nickname του στυλ, gamikoulas13 και θα τον κάνω και ρόμπα στα φόρουμ.

Αν υπαινίσσεσαι πάντως την δική μου περίπτωση, δεν ήταν ο τυχαίος μαγαζάτορας, αλλά ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος και πίστεψέ με αν υπήρχε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο σέρβις θα ρωτούσα κι εκεί, ώστε να μην χάσω την εγγύηση του μηχανήματος, γιατί τις γιορτές ήθελα να τον πουλήσω και να κάνω μια αναβάθμιση. Όπως και να το κάνουμε ένας ενισχυτής στην εγγύηση πουλιέται πιο εύκολα και σε καλύτερη τιμή. Τώρα όμως ποιος ξέρει πόσα θα πιάσει;
 
Status
Not open for further replies.