Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Καλά, το οτί οι Έλληνες μαγαζάτορες (θα έλεγα επιχειρηματίες αλλά πέφτει βαρύ) -της παλιάς γενιάς ειδικά- δεν έχουν επαγγελματισμό, σοβαρότητα και γνώση της αγοράς είναι γεγονός (πως θα μπορούσαν άλλωστε για διάφορους λόγους). Ο νους τους είναι στην αρπαχτή και στην αρπακόλλα. Αλλά μην τους τσουβαλιάζουμε όλους. Δεν είναι όλοι ίδιοι. ..................

Συμφωνώ. Δεν είναι όλοι ίδιοι. Ας μην βγάλω παρ' όλ' αυτά link που "κλείδωσε" για... προληπτικούς λόγους Έλληνα επιχειριματία με φυσικό μαγαζί που πούλησε στην επαρχία ηχεία 2000 Ευρώ και δεν έστειλε απόδειξη, παρ' όλο που την είχε ζητήσει επανηλλημένα ο πελάτης. Και φυσικά ως γνωστό, αν δεν έχεις απόδειξη, δεν έχεις και εγγύηση. Σωστά? Σωστά.

Κατά τα άλλα, το audioaffair είναι που έχει πρόβλημα και όχι τα ελληνικά μαγαζιά. Ας κοιτάξουμε λέω εγω καλύτερα τους έλληνες μαγαζάτορες και πως μπορούμε να προστατευτούμε από αυτούς και ας αφήσουμε τα μαγαζιά τύπου audioaffair που δεχτήκαν να επισκευάσουν τον ενισχυτή χωρίς καν να ζητήσουν την απόδειξη αγοράς, που την είχαν εκδώσει κι όλας.

Διότι, θα μπορούσε ο kanekati, να την είχε χάσει για οποιονδήποτε λόγο.

Για δοκιμάστε να χάσετε απόδειξη αγοράς και να πάτε σε ελληνικό μαγαζί και να του πείτε ο ενισχυτής είναι σε εγγύηση... Το ποιό πιθανό, είναι να σας πει (αν δεν σας βρίσει και δεν σας διώξει φυσικά) "και που να θυμάμαι εγω ρε μεγάλε τι αγόρασες εσυ πριν ένα χρόνο/μήνα. Εδω δε θυμάμαι τι έφαγα χθες."

:a0210:
 
Last edited:

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,211
127.0.0.1
Δεν γνωρίζω τους λόγους που σας οδηγούν σε αυτή την (πρωτότυπη για το έτος 2009, είναι η αλήθεια) προσέγγιση της κατάστασης αλλά έχω τις υποψίες μου...

Μπορείς να μας αναφέρεις τις υποψίες σου;
Γιατί έτσι όπως το γράφεις υπονοείς ότι το forum έχει σχέση με κάποιον έμπορο, κάτι που ειδικά σε αυτό το forum (όπως σε μερικά άλλα) δεν συμβαίνει.

Τώρα, λέτε ότι έχασε την εγγύηση έτσι?

Η Roksan δεν γνωρίζει ότι ο ενισχυτής έχει ανοιχθεί από μη εξουσιοδοτιμένο τεχνικό, λες και αυτός που θα τον έφτιαχνε εξ' ονόματος της αντιπροσωπίας έχει εκπαιδευτεί από την ίδια τη Roksan.

Επομένως, τα ανταλακτικά, συνεχίζουν να παρέχονται δωρεάν απο την Roksan μέχρι να λήξει η εγγύηση. Σωστά? Σωστά.

Το αν έχει χάσει την εγγύηση είναι κάτι που μπορεί να το δει εύκολα ένας τεχνικός.
Επειδή οι κολλήσεις ΔΕΝ έχουν γίνει από το ίδιο υλικό, ή δεν έχουν γίνει με βιομηχανικό τρόπο, ή επειδή οι πυκνωτές που έχει πάνω δεν είναι αυτοί που βάζει η ίδια ή Roksan, ή επειδή ο ηλεκτρονικός που άλλαξε τους πυκνωτές αναγκάστηκε να σπάσει μία σφραγίδα ή να ξεβιδώσει μία βίδα...

Το πιο εύκολο που μπορείς να κάνεις για να το ελέγξεις είναι να βάλεις βαφή νυχιών στις βίδες η οποία θα σπάσει με το που θα πάει κάποιος να ξεβιδώσει τη βίδα...
Νομίζεις ότι η Roksan δεν έχει λάβει τέτοια απλά μέτρα ασφάλειας;

Δυστυχώς ο φίλος έχει χάσει την εγγύηση και δύσκολα μπορεί να πείσει την εταιρία ότι δεν έχει "πειράξει" τον ενισχυτή...
 
19 June 2006
8,661
Nα μάθουμε τις υποψίες του μέλους kostasf ;
Aν δεν θέλει να τις μοιραστεί μαζί μας, ας ανακαλέσει το υπονοούμενο γιατί είναι κακόγουστο.
 

isoviths

Senior Member
19 September 2007
619
Νομίζω, ότι ο μόνος τρόπος να καλυφθεί ο κάνεκάτι, σε τυχόν μελλοντικό πρόβλημα, είναι ένα μήνυμα από τον τοπικό αντιπρόσωπο στον κατασκευαστή ότι λύθηκε το πρόβλημα με αντικατάσταση πυκνωτών, που λόγω μικρού κόστους δεν την «ενόχλησαν», ώστε βάση αυτού του μηνύματος, να ισχύει η εγγύηση.
Ένα μήνυμα που θα σταλθεί και στον κάνεκάτι και στη Roksan.
Yποψιάζομαι, αφού έχει βεβαιωθεί το ότι έγινε σωστά η επισκευή από τον τεχνικό της Ελληνικής αντιπροσωπείας (γιατί θα έχει την ευθύνη μετά από αυτό το μήνυμα).

Φυσικά, αυτό αποτελεί σκέψη μου, γνώμη μου και δε σημαίνει ότι πρέπει να το αποδεχθεί ο Έλληνας αντιπρόσωπος, οπότε στηριζόμενοι σε αυτό να ξεκινήσουμε νέο «κύκλο» μηνυμάτων ; -)
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Πάμε να.... σκεφτούμε και λίγο την ελληνική πραγματικότητα, που θα μας προστατέψει από το κακό ηλεκτρονικό εμπόριο...

Αρχικά, αρνηθήκατε την επισκευή του ενισχυτή. Μετά το θέμα βγήκε στη φόρα και αποδεχθήκατε την επισκευή, αλλά με κόστος στα εργατικά.

Ήταν λογικό να χάσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη και να μην σας δίνει τον ενισχυτή για επισκευή.

Τώρα, λέτε ότι έχασε την εγγύηση έτσι?

Η Roksan δεν γνωρίζει ότι ο ενισχυτής έχει ανοιχθεί από μη εξουσιοδοτιμένο τεχνικό, λες και αυτός που θα τον έφτιαχνε εξ' ονόματος της αντιπροσωπίας έχει εκπαιδευτεί από την ίδια τη Roksan.

Επομένως, τα ανταλακτικά, συνεχίζουν να παρέχονται δωρεάν απο την Roksan μέχρι να λήξει η εγγύηση. Σωστά? Σωστά.

Από την άλλη, ο αντιπρόσωπος ποτέ δεν θα επισκεύαζε τον ενισχυτή χωρίς χρέωση εργατικών και λογικό είναι κατά την γνώμη μου όπως είπα και παραπάνω. .................................................................................................
/QUOTE]
post_old.gif
15-09-2009, 00:41 #247 audiophile62
AVClub Enthusiast
smod_2.gif





Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2007
Περιοχή: Αθηνα-Γλυφαδα
Μηνύματα: 1,005


Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.
Τό έχω ήδη αναφέρει σέ προηγούμενο post μου στό παρόν νήμα , αλλά θά ήθελα νά υπενθυμίσω καί πάλι ότι από όσο έχω ενημερωθεί ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ από τόν kanekati αμοιβή εργασίας κατά τίς τηλεφωνικές επικοινωνίες ( καί μόνο τέτοιες υπήρξαν ) μέ τήν αντιπροσωπία στήν Ελλάδα.
Μπορεί υποθέτω καί ο ίδιος νά τό επιβεβαιώσει η νά τό διαψεύσει.




post_old.gif
15-09-2009, 08:36 #249 kanekati
Established Member
smod_1.gif





Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2007
Περιοχή: Thessaloniki
Μηνύματα: 105


Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από audiophile62
Τό έχω ήδη αναφέρει σέ προηγούμενο post μου στό παρόν νήμα , αλλά θά ήθελα νά υπενθυμίσω καί πάλι ότι από όσο έχω ενημερωθεί ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ από τόν kanekati αμοιβή εργασίας κατά τίς τηλεφωνικές επικοινωνίες ( καί μόνο τέτοιες υπήρξαν ) μέ τήν αντιπροσωπία στήν Ελλάδα.
Μπορεί υποθέτω καί ο ίδιος νά τό επιβεβαιώσει η νά τό διαψεύσει.


Ναι, πράγματι. Το μόνο που ζητήθηκε ήταν να στείλω το μηχάνημα χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.




Αυτό έχει διευκρινισθεί George. Πιθανόν δέν είχες δεί τά πιό πάνω posts. Αλλωστε μέ τόσα πού έχουν γραφεί εδώ μέσα ...
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

.............................................................................................................................................................

Απ´ότι φαίνεται, ο κ´Μασέλος έχει κάνει 2 λάθη που και τα δύο μπορεί ΑΚΟΜΑ να διορθώσει.
1. Έχει μεγάλη εμπιστοσύνη σε έναν συνεργάτη του σε βαθμό να επιρρεάζεται η κρίση του από τις διαδικτυακές καταγραφές του τελευταίου. (Προσωπικά στις 3 επιχειρήσεις μου, εαν είχα έναν συνεργάτη που θα λειτουργούσε έτσι, δεν θα τον είχα σε πολλή εκτίμηση και έτοιμο για σκούπα. Δεν θα μπορούσα να τον εμπιστευτώ. Θέλω δυναμικούς ανθρώπους δίπλα μου.)...............................................................................

Αυτά.

Αγαπητέ κύριε George_Ch , Τό από τί επηρεάζεται καί ΑΝ επιρεάζεται η κρίση τού Κου Μασσέλου , ασφαλώς δέν είσθε σέ θέση νά τό γνωρίζετε.

Υιοθετείτε άκριτα φαντασιακές αιτιάσεις μέ "ευκολία" πού δέν αρμόζει σέ "επιχειρηματία" τριών επιχειρήσεων , όπως επικαλείσθε. Καλό θά ήταν νά περιορίζετε τήν κρίση σας στούς όποιους συνεργάτες σας , καί νά πράτετε τά κατάλληλα αναλόγως. Η αναφορά σας αυτή στό πρόσωπο μου , συνιστά προσβολή επί προσωπικού , πράγμα γιά τό οποίο ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα έχετε , επειδή ούτε συνεργασία έχουμε αναπτύξει ούτε κάν επαφή.

Θά σάς παρακαλούσα λοιπόν νά ανακαλέσετε τήν ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ σας αναφορά στό άτομο μου , τηρώντας τουλάχιστόν κάποιες συνθήκες στοιχειώδους ευπρέπειας.

Μέ εκτίμηση.
Πάνος Νικολόπουλος
 

DELTA

AVClub Enthusiast
15 August 2008
1,151
Σπάτα
Κοιταζοντας τα στατιστικα βλεπω οτι τι θεμα εχει τις περισσοτερες απαντησεις στην κατηγορια καθως και οτι ειναι στις πρωτες θεσεις των views. Αυτο σημαινει οτι πολυς κοσμος εχει αγορασει η σκεφτεται να αγορασει απ'εξω και προσπαθει να μαθει τι ισχυει τελικα με τις εγγυησεις. Επισης σημαινει οτι συνηθως βρισκει εξω πολυ καλυτερες τιμες (γιατι διαφορετικα γιατι να μην αγορασει απο Ελλαδα? )οι οποιες πιθανον ειναι καλυτερες ακομα και αν συνυπολογιστουν και τα μεταφορικα αλλα και ενα πιθανον κοστος αποστολης για επισκευη.Αυτο ας το δουν οι αντιπροσωπειες και ας κανουν τις τιμες τους λιγο πιο Ευρωπαικες.Θα κερδισουν ολοι απο αυτο, και οι ιδιοι και οι καταναλωτες και το ελληνικο δημοσιο.
Επισης θα προτεινα στην διαχειριση του φορουμ , συνταξει καποια κωδικοποιημενα ερωτηματα σχετικα με τις εγγυησεις και να τα στειλει σε ολες τις αρμοδιες αρχες Ελληνικες και Ευρωπαικες και να κοινοποιησει τις απαντησεις. Ακομα μπορουμε με μια μικρη οικονομικη συμμετοχη να ζητησουμε μια γνωμοδοτηση απο ενα εγκριτο νομικο γραφειο για το τι προβλεπει σημερα η νομοθεσια για αυτες τις περιπτωσεις. Νομιζω οτι πολλα μελη θα ενδιαφερθουν να συμμετασχουν σε αυτο.
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
κ. audiophile62 θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό:


Αφού σήμερα διάβασα όοοολο το thread... χωρίς να θέλω να εκφέρω κάποια άποψη μιας και έχω καλυφθεί από προλαλήσαντες... μου προκαλεί εντύπωση ένα μόνο πράγμα...

Γιατί αυτή η ενημέρωση στον επίσημο αντιπρόσωπο?

Θέλω να πώ... οκ, κάποιος (ένα nickname και τίποτα παραπάνω) σε ένα forum προβαίνει σε αγορά από το internet ενός προιόντος.
Γιατί να γίνονται copy/paste τα γραφόμενά του και μεταφορά τους στον αντιπρόσωπο?

Δλδ, κάθε ένας που γράφει σε forum (όποιο και αν είναι αυτό) και αγοράζει προιόντα του αντιπροσώπου απο το εξωτερικό... "ελέγχεται" και με copy/paste των γραφόμενών του, ενημερώνεται ο αντιπρόσωπος?

Ποιός ο σκοπός?

Ευχαριστώ πολύ.


Αν θεωρείται το post μου "περιττό" ας μεριμνήσουν οι υπεύθυνοι. Ευχαριστώ.
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

κ. audiophile62 θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό:
Γιατί σέ τέτοιες περιπτώσεις τήν αφορά άμεσα τήν αντιπροσωπεία καί τήν κατασκευάστρια εταιρεία η ενέργεια τού καταστήματος ( καί όχι τού οποιουδήποτε αγοραστή ) η οποία λειτουργεί σάν ΑΘΕΜΙΤΟΣ ανταγωνισμός , εφ όσον στό προϊόν καθορίζεται διεθνής τιμή λιανικής πώλησης από τήν κατασκευάστρια εταιρεία , πράγμα πού σημαίνει ότι πρέπει νά τηρείται από ολους τούς εξουσιοδοτημένους dealers , καί σάν τέτοιος παρουσιάζεται επίσημα καί τό συγκεκριμένο κατάστημα τής Αγγλίας.

Η "ενημέρωση" όπως αναφέρεις ήταν εσωτερική μεταξύ συνεργατών τής ίδιας επιχείρησης . Ποιό τό μεμπτό σ αυτό ?
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Γιατί σέ τέτοιες περιπτώσεις τήν αφορά άμεσα τήν αντιπροσωπεία καί τήν κατασκευάστρια εταιρεία η ενέργεια τού καταστήματος ( καί όχι τού οποιουδήποτε αγοραστή ) η οποία λειτουργεί σάν ΑΘΕΜΙΤΟΣ ανταγωνισμός , εφ όσον στό προϊόν καθορίζεται διεθνής τιμή λιανικής πώλησης από τήν κατασκευάστρια εταιρεία , πράγμα πού σημαίνει ότι πρέπει νά τηρείται από ολους τούς εξουσιοδοτημένους dealers , καί σάν τέτοιος παρουσιάζεται επίσημα καί τό συγκεκριμένο κατάστημα τής Αγγλίας.

Η "ενημέρωση" όπως αναφέρεις ήταν εσωτερική μεταξύ συνεργατών τής ίδιας επιχείρησης . Ποιό τό μεμπτό σ αυτό ?




Το μεμπτό για μένα είναι το copy/paste συζήτησης/post/thread όπως θέλετε πείτε το.

Εάν το θέμα ήτο ο αθέμιτος ανταγωνισμός, θα μπαίνατε στο εν λόγω site που πουλάει φθηνότερα και αυτό θα αναφέρατε και θα συζητούσατε εσωτερικά.

Όχι την αγοραπωλησία του όποιου μέλους στο όποιο φόρουμ. Επιτρέψτε μου τουλάχιστον να μου δημιουργεί κάποιες υποψίες.
Ώς προς το κίνητρο...

Γιατί σε τρίτους μια τέτοια κίνηση φαίνεται του στυλ:
"Κοιτάξτε... ο Χ/Ψ παίρνει από εκεί... τόσο. "


Ευχαριστώ όπως και να' χει για την απάντησή σας. Απλά αυτή την ένσταση είχα. Τίποτα παραπέρα. -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

εφ όσον στό προϊόν καθορίζεται διεθνής τιμή λιανικής πώλησης από τήν κατασκευάστρια εταιρεία , πράγμα πού σημαίνει ότι πρέπει νά τηρείται από ολους τούς εξουσιοδοτημένους dealers

Γιατί έχω την εντύπωση ότι αυτό από μόνο του είναι παράνομο;

Ότι δηλαδή είναι επιτρεπτό να καθορίζεται από τον κατασκευαστή μία προτεινόμενη λιανική τιμή, αλλά δεν επιτρέπεται να επιβάλλεται μια λιανική τιμή.
 

sotos65

AVClub Fanatic
25 August 2007
10,620
Χανιά
Κάπως αυθαίρετη μου φαίνεται η ερμηνεία σου στο τι είναι "αθέμιτος ανταγωνισμός", δε νομίζω να είναι πάντως τέτοιος η χαμηλότερη τιμή, ιδιαίτερα αν αυτή δεν είναι κάτω του κόστους (που και αυτό δεν θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι αθέμιτος ανταγωνισμός στα πλαίσια προώθησης ενός καταστήματος, δίνοντας κάποια προϊόντα με χαμηλότερη τιμή). Η τιμή που ορίζει ο κατασκευαστής είναι υποχρεωτική ή είναι προτεινόμενη (MSRP); Γιατί δεν βλέπω να υπάρχουν και πολλά προϊόντα στην αγορά που έχουν την ίδια τιμή στην Αγγλία, Ελλάδα, Αμερική ή δεν ξέρω που αλλού...
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Γιατί έχω την εντύπωση ότι αυτό από μόνο του είναι παράνομο;

Ότι δηλαδή είναι επιτρεπτό να καθορίζεται από τον κατασκευαστή μία προτεινόμενη λιανική τιμή, αλλά δεν επιτρέπεται να επιβάλλεται μια λιανική τιμή.


Από πάμπολλους κατασκευαστές διαφόρων προϊόντων ( π.χ ενδυσης , ηλεκτονικών , ηλεκτρικών , κλπ ) εφαρμόζεται αυτή η πολιτική πωλήσεων καί αφορά στήν ελάχιστη επισήμως αναγραφόμενη τιμή λιανικής πώλησης. Αυτό γνωστοποιείται στούς επίσημους συμβεβλημένους συνεργάτες επίσημα - γραπτά καί είτε τό αποδέχονται καί προχωρούν σε συνεργασία είτε τό απορρίπτουν καί συνεργάζονται μέ άλλον κατασκευαστή. Είναι στή διακριτική τους ευχέρεια τό αν θά τό αποδεχθούν . Δέν τούς τό επιβάλλει κανείς , ούτε επίσης τούς καθορίζει τό άν θά κάνουν έκπτωση επ αυτής τής τιμής στόν πελάτη τους. Τό νά καταστρατηγεί όμως ο dealer τή πολιτική αυτή είναι ΑΘΕΜΙΤΟΣ ανταγωνισμός καί σάν τέτοιος πρέπει νά αντιμετωπίζεται από τόν κατασκευαστή απέναντι στούς άλλους συνεργάτες του καί νά κινείται αναλόγα προκειμένου νά προστατέυσει κι αυτούς καί τό προϊόν του. Γιατί σέ τέτοιες περιπτώσεις δίνεται η αφορμή στούς καταναλωτές οι οποίοι δέ γνωρίζουν ( καί δέν είναι υποχρεωμένοι άλλωστε ) τό πώς λειτουργεί η πολιτική πωλήσεων τού κάθε κατασκευαστή , νά οδηγούνται σέ λάθος συμπεράσματα γιά όσους dealers τήν ακολουθούν καί σέβονται τους συναδέλφους τους έτσι , καί νά χαρακτηρίζονται επιπόλαια σάν "κλεφτες" η αισχροκερδείς.
 
Last edited:
Για μισό λεπτό. Λίγο παραπάνω έγραφες:

εφ όσον στό προϊόν καθορίζεται διεθνής τιμή λιανικής πώλησης από τήν κατασκευάστρια εταιρεία , πράγμα πού σημαίνει ότι πρέπει νά τηρείται από ολους τούς εξουσιοδοτημένους dealers

και τώρα γράφεις:

Είναι στή διακριτική τους ευχέρεια τό αν θά τό αποδεχθούν . Δέν τούς τό επιβάλλει κανείς , ούτε επίσης τούς καθορίζει τό άν θά κάνουν έκπτωση επ αυτής τής τιμής στόν πελάτη τους.

Οπότε, τι ισχύει για την Roksan?

Μπορούν οι συνεργάτες να πουλάνε όσο θέλουν ή όχι;

Τό νά καταστρατηγεί όμως ο dealer τή πολιτική αυτή είναι ΑΘΕΜΙΤΟΣ ανταγωνισμός καί σάν τέτοιος πρέπει νά αντιμετωπίζεται από τόν κατασκευαστή απέναντι στούς άλλους συνεργάτες του καί νά κινείται αναλόγα προκειμένου νά προστατέυσει κι αυτούς καί τό προϊόν του.

Από που και έως που είναι αυτό αθέμιτος ανταγωνισμός;

Αν δεν υπήρχε αυτός ο διαχωρισμός με ποιο κριτήριο θα αγόραζε ο καταναλωτής; Με το ποιος μεταπωλητής είναι πιο κοντά του;!;

Ο κατασκευαστής τι ακριβώς παθαίνει;
 

sotos65

AVClub Fanatic
25 August 2007
10,620
Χανιά
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Από πάμπολλους κατασκευαστές διαφόρων προϊόντων ( π.χ ενδυσης , ηλεκτονικών , ηλεκτρικών , κλπ ) εφαρμόζεται αυτή η πολιτική πωλήσεων καί αφορά στήν ελάχιστη επισήμως αναγραφόμενη τιμή λιανικής πώλησης. Αυτό γνωστοποιείται στούς επίσημους συμβεβλημένους συνεργάτες επίσημα - γραπτά καί είτε τό αποδέχονται καί προχωρούν σε συνεργασία είτε τό απορρίπτουν καί συνεργάζονται μέ άλλον κατασκευαστή. Είναι στή διακριτική τους ευχέρεια τό αν θά τό αποδεχθούν . Δέν τούς τό επιβάλλει κανείς , ούτε επίσης τούς καθορίζει τό άν θά κάνουν έκπτωση επ αυτής τής τιμής στόν πελάτη τους. Τό νά καταστρατηγεί όμως ο dealer τή πολιτική αυτή είναι ΑΘΕΜΙΤΟΣ ανταγωνισμός καί σάν τέτοιος πρέπει νά αντιμετωπίζεται από τόν κατασκευαστή απέναντι στούς άλλους συνεργάτες του καί νά κινείται αναλόγα προκειμένου νά προστατέυσει κι αυτούς καί τό προϊόν του. Γιατί σέ τέτοιες περιπτώσεις δίνεται η αφορμή στούς καταναλωτές οι οποίοι δέ γνωρίζουν ( καί δέν είναι υποχρεωμένοι άλλωστε ) τό πώς λειτουργεί η πολιτική πωλήσεων τού κάθε κατασκευαστή , νά οδηγούνται σέ λάθος συμπεράσματα γιά όσους dealers τήν ακολουθούν καί σέβονται τους συναδέλφους τους έτσι , καί νά χαρακτηρίζονται επιπόλαια σάν "κλεφτες" η αισχροκερδείς.

Άρα μιλάς για την προτεινόμενη τιμή, και το ότι ένας αντιπρόσωπος δεν είναι σωστό να ανταγωνίζεται τους συνεργάτες του (τα μαγαζιά στα οποία δίνει τα προϊόντα για μεταπώληση) στις τιμές λιανικής. Όχι ότι υπάρχει υποχρεωτική τιμή. Η audioafair είναι αντιπρόσωπος στην Αγγλία ή απλώς μεταπωλητής; Γιατί στη σελίδα της Roksan βλέπω ως αντιπρόσωπο της άλλη εταιρεία, την [FONT=Verdana,Arial,Helvetica]Henley Designs ltd[/FONT]

http://www.roksan.co.uk/dealers/uk.html

Έτσι έχω την εντύπωση ότι η audioafair είναι ένα απλό - ηλεκτρονικό - κατάστημα που δεν δεσμεύεται από τις συμφωνίες και ηθικές δεσμέυσεις των dealer και όλη αυτή η συζήτηση περί "αθέμιτου ανταγωνισμού" είναι κενή περιεχομένου....

ΥΓ. Στην παρακάτω σελίδα αναφέρονται όλοι οι εξουσιοδοτημένοι dealer και αντιπρόσωποι της Roksan, σε όλες τις χώρες.

http://www.roksan.co.uk/dealers/dealers.html
 
Last edited:

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Καλό είναι όπου δεν γνωρίζουμε θετικώς τι ισχύει (μιλώ για το σύννομο/παράνομο), να μην γράφουμε τι πιστεύουμε ότι ισχύει, τουλάχιστον όχι δίχως να διατυπώνουμε με σαφήνεια την επιφύλαξή μας. Δημιουργούμε ψευδείς εντυπώσεις, δίχως λόγο.
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Eδώ τό γράφει ξεκάθαρα.

http://www.audioaffair.co.uk/index.php?act=viewProd&productId=1356


We are authorised Roksan retailers. This item is brand new and complete with the full manufacturers warranty and support.
 
Last edited:

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Οπότε, τι ισχύει για την Roksan?

Μπορούν οι συνεργάτες να πουλάνε όσο θέλουν ή όχι;

Κοίτα , τό νά ελέγξει ο κάθε προμηθευτής τό ταμείο τού κάθε καταστήματος πού συνεργάζεται δέν τό μπορεί , ώστε νά ξέρει καί πόσο δίνει τό προϊόν του , αλλά αυτό είναι διαφορετικό από τό νά βγαίνει ο κάθε ένας καί νά ανακοινώνει αυθαίρετα καί παρά τούς όρους συνεργασίας πού έχει προφανώς αποδεχθεί , τιμές τέτοιες πού σκοπό έχουν νά κάνει πωλήσεις ανεξάρτητα αν έτσι εκθέτει όλους τούς υπόλοιπους συναδέλφους του στό βωμό τού δικού του κέρδους. Κανένας δέν πιστεύει ότι τό εμπόριο διακινείται από αγγέλους αλλά κάπου υπάρχει καί όριο καί κάποιοι κανόνες ηθικής.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Η πρακτική για στάνταρ ("φιξ") τιμές, ούτε ασυνήθης είναι, ούτε , εξ όσων τουλάχιστον γνωρίζω (η επιφύλαξη που λέγαμε παραπάνω), παράνομη. Παράδειγμα από τον χώρο των φωτογραφικών, η Leica.
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Nα μάθουμε τις υποψίες του μέλους kostasf ;
Aν δεν θέλει να τις μοιραστεί μαζί μας, ας ανακαλέσει το υπονοούμενο γιατί είναι κακόγουστο.

Πιστεύω οτι θ'απαντήσει ως οφείλει Δημήτρη. Αλλωστε, είχε μεγάλη συμμετοχή στο θέμα ως χθες, ελπίζω να μην του μειώθηκε το ενδιαφέρον σημερα... ;)
 
Status
Not open for further replies.