Εγώ πάντως από το ΗC μου με Martin Logan είμαι απόλυτα ικανοποίημένος από το αποτέλεσμα. Summit(main), Stage(center), Script i(sur rear), Vista (sur back).
Ωραίο σύστημα cl7gr! Αλλά προφανώς δεν είναι στην κατηγορία τιμής των Purity. Με 30.000 ευρώ πώς να μην είναι κανείς ικανοποιημένος; Με Summit και Stage προφανώς είναι τόσα τα ηχητικά οφέλη, που παραμερίζονται αμέσως οι όποιες ανησυχίες για χρήση hc. Ειδικά οι φωνές από το κεντρικό θα πρέπει να είναι φανταστικές. Αλλά εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το αν είναι σωστή η επιλογή ηλεκτροστατικών, ακόμη και σε αυτή την κατηγορία τιμής.
Αλλά μια και είσαι στην παρέα, να σε ρωτήσω: Η αληθοφάνεια στους ήχους ταινιών, π.χ. κρότοι, τριξίματα, τρακαρίσματα είναι τόση όση με ηλεκτροδυναμικά και, πόσω μάλλον, με κορνάτα ηχεία; Δεν είναι λίγο χαϊφιντελίστικοι, ελαφρώς ωραιοποιημένοι οι ήχοι, χωρίς να σου επιτρέπουν να ξεχάσεις ότι ακούς από ηχεία; Μιλάω για συγκεκριμένα αυτή την αίσθηση, γιατί για μένα ήταν αρκετή ώστε να μη στήσω home cinema με main τα Purity, παρά τον αρχικό μου ενθουσιασμό.
Koλλημένα στον τοίχο επίπεδα δίπολα δεν έχω ξαναδεί...
Είναι τα script i (δεν βγαίνουν πια) τα οποία είναι για τοίχο.
Μάλλον κατάλαβαν ότι είναι ανοησία.
Όχι, απλώς αποφάσισαν να δώσουν στα κεντρικά τους ηχεία με panel τη δυνατότητα για on-wall τοποθέτηση.
Εδώ δεν ισχύει ότι ισχύει για όλα τα επίπεδα δίπολα? Δηλαδή να μην πλησιάζουν τον οπίσθιο τοίχο λιγότερο από 1.5 μέτρο?
ΟΚ.
Δεν γνωρίζω τι "μαϊμουδιές" κάνει η Martin Logan, αλλά όταν βλέπω ηλεκτροστατικά σχεδόν κολλημένα στον τοίχο, διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις.
Δεν πείθομαι. Για παράδειγμα, παραμορφώσεις λόγω Doppler στις υψηλότερες συχνότητες θα εμφανίζονται ανεξαρτήτως του μεγέθους του πάνελ.
EAN έφτιαχνα ένα οικονομικό σύστημα για κινηματογράφο μόνο, θα έπαιρνα έναν onkyo 5507 όπου πάνω του θα έριχνα 9 ενεργά επαγγελματικά jbl και με τα ρέστα θα έφτιαχνα ένα ανεξάρτητο 2κάναλο σύστημα. Αυτό θα στοίχιζε πολύ λιγότερο.