Καλησπέρα σε όλους, έχω το smart box της EON και εδώ και τουλάχιστον ένα δίωρο τα περισσότερα κανάλια (όπως όλα τα novasports + novacinema 2, 3, 4) δεν παίζουν (για την ακρίβεια παίζουν 1 frame κάθε 30-40 seconds). Σε φορητή συσκευή παίζουν, στο boxάκι όχι. Αντιμετωπίζει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα?
Τουλάχιστον, δεν είμαι ο μόνοςΕπιβεβαιώνω, μία από τα ίδια στο Shield που έχω περασμένη την εφαρμογή! Πρώτη φορά κάτι τέτοιο....
31,35 γιατι πηγε;;απο 23 ευρω πηγαμε στα 31,35 δεν μας τα λενε καλα τα παιδια
Θα επαναλαβω μια ερωτηση επειδη θέλω να είμαι οσο πιο σίγουρος γίνεται μήπως και αλλαξε κάτι.
Αν σε φουλ δορυφορικο πακετο (μονο δορυφορικο με nova go extra) συνδεθω στο eon με φορητη συσκευη αυτό έχει την οποιαδήποτε χρεωση ή μπορεί να σημαίνει αλλαγη ή ανανεωση του συμβολαιου;
Επειδή δεν είναι στο ονομα μου δεν μπορώ να παρω τηλέφωνο για λεπτομέρειες
Δηλαδή αν είσαι αναλογη περιπτωση δεν εχεις αποψη και θα παρεις στον λαιμό σου καποιον;
Σοβαρα τωρα;
Όπου είχες nova go έχεις πλέον eon ο μόνος περιορισμός είναι ότι μπορείς να διαγράψεις μια φορητή συσκευή κάθε 30 ημέρες μέσαΘα επαναλαβω μια ερωτηση επειδη θέλω να είμαι οσο πιο σίγουρος γίνεται μήπως και αλλαξε κάτι.
Αν σε φουλ δορυφορικο πακετο (μονο δορυφορικο με nova go extra) συνδεθω στο eon με φορητη συσκευη αυτό έχει την οποιαδήποτε χρεωση ή μπορεί να σημαίνει αλλαγη ή ανανεωση του συμβολαιου;
Επειδή δεν είναι στο ονομα μου δεν μπορώ να παρω τηλέφωνο για λεπτομέρειες
Πάλι τα ίδια και σε μένα στο star και novasports1
Χάνει καρέ.
Έχοντας και ΕΟΝ+ και Cosmote σε smart tv και με 100 γραμμή, επιβεβαιώνω ότι: Έβλεπα σήμερα στο Cosmote 3 Ολυμπιακό και δεν βλέπονταν και ο Ολυμπιακός και ο αγώνας. Σαν να έβλεπα sd εικόνα, με φουλ artifacts. Σίγουρα δεν φταίει η τηλεόραση ή η γραμμή. Για αυτό τι έχουν να πουν τα fun boys της Cosmote;
Αγαπητέ, εδώ και ένα μήνα άνοιξε η υπηρεσία και το μόνο που διαβάζουμε είναι: τώρα δεν παίζει το τάδε κανάλι, χθες δεν έπαιξε εκείνο. Από πληροφορίες μηδέν. Δεν νομίζω ότι προάγει την αναζήτηση και διαμοίραση πληροφοριών και εντυπώσεων. Ας πάρουν τηλέφωνο στην εταιρία, ας στείλουν email, ας γράψουν ρε αδερφέ στην τεχνική υποστήριξη της εταιρίας που υπάρχει εδώ μέσα. Τα ίδια και τα ίδια. Τα ίδια δεν πέρασε και η Cosmote ο κολοσσός στην έναρξη; Το Netflix καλύτερα πήγε στην αρχή; Έλεος πχια που λένε και οι μορφωμένοι.Ότι με τον τρόπο που εκφράζεσαι θα βρεθείς σε πρόωρες διακοπούλες.
Αγαπητέ, εδώ και ένα μήνα άνοιξε η υπηρεσία και το μόνο που διαβάζουμε είναι: τώρα δεν παίζει το τάδε κανάλι, χθες δεν έπαιξε εκείνο. Από πληροφορίες μηδέν. Δεν νομίζω ότι προάγει την αναζήτηση και διαμοίραση πληροφοριών και εντυπώσεων. Ας πάρουν τηλέφωνο στην εταιρία, ας στείλουν email, ας γράψουν ρε αδερφέ στην τεχνική υποστήριξη της εταιρίας που υπάρχει εδώ μέσα. Τα ίδια και τα ίδια. Τα ίδια δεν πέρασε και η Cosmote ο κολοσσός στην έναρξη; Το Netflix καλύτερα πήγε στην αρχή; Έλεος πχια που λένε και οι μορφωμένοι.
Όσο για τις διακοπούλες και το έντονο κόκκινο κεφαλαίο Σοβαρέψου, που είναι σαν να φωνάζεις, είμαι εδώ μέσα από το 2007 και ως επί το πλείστον διαβάζω και μεταφέρω πληροφορίες, απορίες και εντυπώσεις. Ουδέποτε προκάλεσα διενέξεις! Αλλά τις διακοπές τις χρειάζομαι, τις πληρώνεις;
Άντε καληνύχτα!