Εγώ βλέπω από δίκτυο vodafone 50 vdsl και θέαση απο το box.
Να φταίει ο πάροχος που συγκεκριμένα κανάλια δεν παίζουν σωστά; Δεν μιλάμε για χαμηλό bitrate που δείχνει πιθανό congestion αλλά σπασίματα στην εικόνα. Σε αντίστοιχα παράπονα στο thread του official support λένε πως δεν υπάρχει θέμα με την υπηρεσία. Άρα είμαστε οκ για αυτούς. Και πριν απο μέρες που υπήρχε το ίδιο πρόβλημα αλλά και σε επιπλέον κανάλια διορθώθηκε ξαφνικά σε όλους. Δεν ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους. Αν πχ η nova δεν μπορεί να το υποστηρίξει σωστά σε άλλα δίκτυα να μας το πει και να μας γυρίσει σε δορυφορικό. Αλλιώς ας βρουν τι φταίει και να το διορθώσουν
Δεν γίνεται αλλά και δεν με νοιάζει τι κάνει στο pc. Υπηρεσία τηλεόρασης έχω. Το έχω δοκιμάσει και εκτός του boxΈνα λεπτό θέλει να κάνεις μια δοκιμή στον υπολογιστή.
Αν στο κάνει και στον υπολογιστή μόνο στα συγκεκριμένα κανάλια, αναγκαστικά μόνη λύση σου η επικοινωνία με το τεχνικό τους τμήμα.
Η ουσία είναι με απλά λόγια ,ότι η ποιότητα της εικόνας της συγκεκριμένης υπηρεσίας δεν ήταν αυτή που ήταν όλο τον υπόλοιπο καιρό. Και δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο χρήστη.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε παραπάνω. Υπάρχει θέμα στο novasports 1 από την Nova. Όλοι το βλέπουμε. Υπάρχει frame skipping. Τουλάχιστον 10 άτομα είπαν ότι έχουν το ίδιο θέμα. Κανένα ίντερνετ δεν φταίει από κανέναν όταν όλα παιζουν καλά. Το χειροτερο όμως είναι ότι όταν το λέμε στην νοβα μας λένε πως όλα είναι καλά και μας βγάζουν τρελους. Ελα όμως που δεν είναι. Από την άλλη το star λογικά είναι θέμα πηγής γιατί κάποιοι αναφέρουν ότι το ίδιο συμβαίνει και στο δορυφόρο αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία ότι και αυτό το καβάλο έχει θέμα. Όλα τα άλλα παιζουν τέλεια. Έχουν θέμα τελείωσε. Απλά δεν το παραδεχονται.
Δεν είναι εφικτό
Δεν γίνεται αλλά και δεν με νοιάζει τι κάνει στο pc. Υπηρεσία τηλεόρασης έχω. Το έχω δοκιμάσει και εκτός του box
Ότι εχουν 2 κανάλια θέματα δεν σημαίνει ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την υπηρεσία. Και για τα χρήματα που πληρωνω λόγω ταυτόχρονων συσκευών και ταυτόχρονα triple play υπηρεσια σαν νέος πελατης είμαι υπέρ-ευχαριστημενος. Αυτό δεν έχει καμία σχέση ότι τα συγκεκριμένα κανάλια έχουν θέμα προσωρινο μεν αλλά πιο παλια ήταν το novasports 2 για παραδειγμα. Αυτό δεν αλλάζει. Και όταν βλέπω ότι τουλάχιστον 10 άτομα έχουν εδώ μέσα θέμα , το έχουν πολυ περισσοτερα και έξω που δεν βρίσκονται σε αυτό το φόρουμ. Ότι μας κοροιδευουν και λένε ότι δεν υπάρχει θέμα είναι που σε τρελαίνει. Ότι υπάρχουν θέματα σε όλες τις υπηρεσίες, όλοι το γνωρίζουμε.Δηλαδή εσύ έχεις δει το συγκεκριμένο σχόλιο/παράπονο από το 51% των συνδρομητών της ΕΟΝ ?
Ή επειδή το έχετε γράψει εσύ και άλλοι 10 εδώ ας πούμε ?
Αν στους υπόλοιπους 100 δεν έχει αλλάξει η εικόνα ? Είναι κάποιο εκδικητικό σχέδιο της Nova ?
Τα τεχνικά είναι μέρος της λύσης. Με τι θα αναζητήσουμε την πηγή και λύση του προβλήματος ? Ψεκάζοντας με σπρέυ και φωνάζοντας τον παπά της ενορίας να κάνει αγιασμό στο box ?
Κάνε διακοπή υπηρεσιών λοιπόν.
Αφού σε κοροϊδεύουν λέγοντας πως δεν υπάρχει πρόβλημα ενώ εσύ βλέπεις πως έχεις.
Ότι εχουν 2 κανάλια θέματα δεν σημαίνει ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την υπηρεσία. Και για τα χρήματα που πληρωνω λόγω ταυτόχρονων συσκευών και ταυτόχρονα triple play υπηρεσια σαν νέος πελατης είμαι υπέρ-ευχαριστημενος. Αυτό δεν έχει καμία σχέση ότι τα συγκεκριμένα κανάλια έχουν θέμα προσωρινο μεν αλλά πιο παλια ήταν το novasports 2 για παραδειγμα. Αυτό δεν αλλάζει
Μα κάλεσα και μίλησα και εξ'ακολουθουν να λένε ότι δεν έχει θέμα και το παρατησα. Είμαι σίγουρος ότι θα το φτιάξουν κάποια στιγμή και μετά θα λένε ξαφνικά έφτιαξε από την θεία τυχη. Το ξέρουν και οι ίδιοι. Απλά έχουν εντολές απο ανώτερους να λένε ότι όλα είναι καλά.Δεν θες να το ψάξεις.
Δεν ασχολείσαι με το να καλέσεις την πάροχο υπηρεσιών σου (Nova).
Τι θες να κάνουμε ?
Να στο λύσουμε με μαγικό τρόπο εμείς ?
Να κάτσουμε όλοι εδώ μαζί να βρίζουμε την Nova ?
Προσπαθείτε να βγάλετε συμπεράσματα μέσω του δικού σας τρόπους σκέψης και αντιλήψεις των πραγμάτων μη βάζεις Λόγια και νοοτροπίες που δεν έχω διατυπώσει. Ήμουν αρκετά σαφής σε αυτό που έγραψα με απλά λόγια. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Δεν θα μπω σε προσωπικές αντιλογίες,Και εξυπνάδες Του στυλ ψεκασμούς και λοιπά. Μιλάτε με τεχνικούς όρους που κάποιοι χρήστες μπορεί να μη γνωρίζουν. Και δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν. Αυτό που μπορεί να ξέρει ο άλλος είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Και δεν λύνεται με ειρωνείες. Και ούτε είπα εγώ ποτέ ότι είναι εκδικητικό από τη Nova. Θα μπορούσα να σου απαντήσω και πιο συγκεκριμένα αλλά επειδή καταχράστηκε δηλαδή εκμεταλλεύεσαι το γεγονός ότι είσαι εδώ διαχειριστής ότι δεν σου αρέσει απειλείς τον άλλον ή τον ειρωνεύεσαι. Δώσε σε κάποιον την παραμικρή εξουσία και βγάζει τον πραγματικό του εαυτό έστω και ανώνυμα. νΑντί λοιπόν να ειρωνεύεσαι κοίταξε Αν μπορείς να βοηθήσεις αν δεν μπορείς να βοηθήσεις τότε OK πρόβλημα σου. Εμένα και να με μπλοκάρεις δεν έγινε κάτι θα μπω θα πάρω την πληροφορία που θέλω. Αυτά τα ολίγαΔηλαδή εσύ έχεις δει το συγκεκριμένο σχόλιο/παράπονο από το 51% των συνδρομητών της ΕΟΝ ?
Ή επειδή το έχετε γράψει εσύ και άλλοι 10 εδώ ας πούμε ?
Αν στους υπόλοιπους 100 δεν έχει αλλάξει η εικόνα ? Είναι κάποιο εκδικητικό σχέδιο της Nova ?
Τα τεχνικά είναι μέρος της λύσης. Με τι θα αναζητήσουμε την πηγή και λύση του προβλήματος ? Ψεκάζοντας με σπρέυ και φωνάζοντας τον παπά της ενορίας να κάνει αγιασμό στο box ?
Για την ώρα δεν θα κάνω κάτι καθώς και την άλλη φορά έφτιαξε από "μόνο του". Τώρα αν δω ότι περνάνε μέρες και δεν γίνεται τίποτα θα πρέπει να πάρω τηλέφωνο αναγκαστικά. Την υπηρεσία δεν θέλω να την κόψω. Για να την έβαλα προφανώς την ήθελα. Τώρα αν δεν μπορούν να το φτιάξουν ή μου λένε φταίει η σύνδεση μου θα δούμε τι θα κάνω.Αφού με τις γνώσεις σου απέκλεισες να υπάρχει οποιοδήποτε θέμα στην δική σου μεριά, παίρνεις στην Nova και δηλώνεις βλάβη.
Είτε στο λύνουν, είτε δεν στο λύνουν και προχωράς όπως θες, διακοπή συμβολαίου ? Μένεις έτσι ?
Προσπαθείτε να βγάλετε συμπεράσματα μέσω του δικού σας τρόπους σκέψης και αντιλήψεις των πραγμάτων μη βάζεις Λόγια και νοοτροπίες που δεν έχω διατυπώσει. Ήμουν αρκετά σαφής σε αυτό που έγραψα με απλά λόγια. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Δεν θα μπω σε προσωπικές αντιλογίες,Και εξυπνάδες Του στυλ ψεκασμούς και λοιπά. Μιλάτε με τεχνικούς όρους που κάποιοι χρήστες μπορεί να μη γνωρίζουν. Και δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν. Αυτό που μπορεί να ξέρει ο άλλος είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Και δεν λύνεται με ειρωνείες. Και ούτε είπα εγώ ποτέ ότι είναι εκδικητικό από τη Nova. Θα μπορούσα να σου απαντήσω και πιο συγκεκριμένα αλλά επειδή καταχράστηκε δηλαδή εκμεταλλεύεσαι το γεγονός ότι είσαι εδώ διαχειριστής ότι δεν σου αρέσει απειλείς τον άλλον ή τον ειρωνεύεσαι. Δώσε σε κάποιον την παραμικρή εξουσία και βγάζει τον πραγματικό του εαυτό έστω και ανώνυμα.Αντί λοιπόν να ειρωνεύεσαι κοίταξε νΑντί λοιπόν να ειρωνεύεσαι κοίταξε Αν μπορείς να βοηθήσεις αν δεν μπορείς να βοηθήσεις τότε OK πρόβλημα σου. Εμένα και να με μπλοκάρεις δεν έγινε κάτι θα μπω θα πάρω την πληροφορία που θέλω. Αυτά τα ολίγα
Φίλε δεν παίζει να το βγάζουν από το μυαλό τους όλοι αυτοί ότι έχουν πρόβλημα. Και για κοσμοτε όταν τα έγραφαν για τα σπασίματα και εγώ ήμουν δύσπιστος γιατί δεν είχα έως τότε κανένα πρόβλημα με την Sony Bravia που έβλεπα. Πίστευα ότι θα είναι κάποιο θέμα της γραμμής τους. Όταν πήρα το Nvidia shield tv pro και μπήκα πρώτη φορά στην εφαρμογή της κοσμοτε διαπίστωσα σπασίματα και εγώ στα αθλητικά για τα πρώτα 2-3 λεπτά όπως έγραφαν τα παιδιά. Επικοινώνησα με τους πρόγραμματιστες στο play store μέσω μέιλ, στη συνέχεια με κάλεσαν και τους εξήγησα με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημά μου, που υπήρχε μόνο στο Nvidia shield και όχι στη Sony Bravia που χρησιμοποιώ επίσης. Την επόμενη με κάλεσαν πάλι, με ευχαρίστησαν για όλες τις πληροφορίες που τους έδωσα και τις επισημάνσεις και μου είπαν πως θα λυθεί με update. Μέσα σε 6 μέρες βγήκε το update και το πρόβλημα λύθηκε. Πιστεύω ότι αν δεν είχα ασχοληθεί ακόμη θα είχαμε σπασίματα, γιατί άλλα παιδιά που καλούσαν μέχρι εκείνη τη στιγμή στην εξυπηρέτηση τους έλεγαν ότι φταίει η γραμμή τους.Δεν θες να το ψάξεις.
Δεν ασχολείσαι με το να καλέσεις την πάροχο υπηρεσιών σου (Nova).
Τι θες να κάνουμε ?
Να στο λύσουμε με μαγικό τρόπο εμείς ?
Να κάτσουμε όλοι εδώ μαζί να βρίζουμε την Nova ?
Φίλε δεν παίζει να το βγάζουν από το μυαλό τους όλοι αυτοί ότι έχουν πρόβλημα. Και για κοσμοτε όταν τα έγραφαν για τα σπασίματα και εγώ ήμουν δύσπιστος γιατί δεν είχα έως τότε κανένα πρόβλημα με την Sony Bravia που έβλεπα. Πίστευα ότι θα είναι κάποιο θέμα της γραμμής τους. Όταν πήρα το Nvidia shield tv pro και μπήκα πρώτη φορά στην εφαρμογή της κοσμοτε διαπίστωσα σπασίματα και εγώ στα αθλητικά για τα πρώτα 2-3 λεπτά όπως έγραφαν τα παιδιά. Επικοινώνησα με τους πρόγραμματιστες στο play store μέσω μέιλ, στη συνέχεια με κάλεσαν και τους εξήγησα με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημά μου, που υπήρχε μόνο στο Nvidia shield και όχι στη Sony Bravia που χρησιμοποιώ επίσης. Την επόμενη με κάλεσαν πάλι, με ευχαρίστησαν για όλες τις πληροφορίες που τους έδωσα και τις επισημάνσεις και μου είπαν πως θα λυθεί με update. Μέσα σε 6 μέρες βγήκε το update και το πρόβλημα λύθηκε.
Φίλε ξέρεις αν το ίδιο συμβαινει και στην εφαρμογή eon μέσω play store? Απαντάνε; Γιατί εμείς εδώ δεν ζητήσαμε βοήθεια. Το μόνο που ρωτάμε είναι να επιβεβαιωθουμε ότι οντως το έχουν και άλλοι. Και εφόσον είναι 10 εδώ μέσα στο φόρουμ είναι χιλιάδες εξω απο αυτό.Ξέρουμε ότι έχουν θέμα αυτοί. Απλά όταν στέλνουμε μηνυματα στο official support μας λένε όλα καλά.Φίλε δεν παίζει να το βγάζουν από το μυαλό τους όλοι αυτοί ότι έχουν πρόβλημα. Και για κοσμοτε όταν τα έγραφαν για τα σπασίματα και εγώ ήμουν δύσπιστος γιατί δεν είχα έως τότε κανένα πρόβλημα με την Sony Bravia που έβλεπα. Πίστευα ότι θα είναι κάποιο θέμα της γραμμής τους. Όταν πήρα το Nvidia shield tv pro και μπήκα πρώτη φορά στην εφαρμογή της κοσμοτε διαπίστωσα σπασίματα και εγώ στα αθλητικά για τα πρώτα 2-3 λεπτά όπως έγραφαν τα παιδιά. Επικοινώνησα με τους πρόγραμματιστες στο play store μέσω μέιλ, στη συνέχεια με κάλεσαν και τους εξήγησα με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημά μου, που υπήρχε μόνο στο Nvidia shield και όχι στη Sony Bravia που χρησιμοποιώ επίσης. Την επόμενη με κάλεσαν πάλι, με ευχαρίστησαν για όλες τις πληροφορίες που τους έδωσα και τις επισημάνσεις και μου είπαν πως θα λυθεί με update. Μέσα σε 6 μέρες βγήκε το update και το πρόβλημα λύθηκε. Πιστεύω ότι αν δεν είχα ασχοληθεί ακόμη θα είχαμε σπασίματα γιατί άλλα παιδιά που καλούσαν μέχρι εκείνη τη στιγμή στην εξυπηρέτηση τους έλεγαν ότι φταίει η γραμμή τους.