Nova EON TV / EON+

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Συγκεκριμένα κανάλια εμφανίζουν πρόβλημα δηλαδή; Το novasport2 πχ έχει πρόβλημα την ίδια ώρα που το 4 παίζει κανονικά;
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Εγώ βλέπω από δίκτυο vodafone 50 vdsl και θέαση απο το box.
Να φταίει ο πάροχος που συγκεκριμένα κανάλια δεν παίζουν σωστά; Δεν μιλάμε για χαμηλό bitrate που δείχνει πιθανό congestion αλλά σπασίματα στην εικόνα. Σε αντίστοιχα παράπονα στο thread του official support λένε πως δεν υπάρχει θέμα με την υπηρεσία. Άρα είμαστε οκ για αυτούς. Και πριν απο μέρες που υπήρχε το ίδιο πρόβλημα αλλά και σε επιπλέον κανάλια διορθώθηκε ξαφνικά σε όλους. Δεν ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους. Αν πχ η nova δεν μπορεί να το υποστηρίξει σωστά σε άλλα δίκτυα να μας το πει και να μας γυρίσει σε δορυφορικό. Αλλιώς ας βρουν τι φταίει και να το διορθώσουν ;)

Από υπολογιστή κάνει τα ίδια ?
Σπασίματα στην εικόνα τι ακριβώς εννοείς ? macroblocking ? frame skipping ? irregular motion ?
 

vaggoulas

Established Member
5 May 2013
150
Σαν να χάνει καρέ κάνει ανά κάποια δευτερόλεπτα. Σε pc δεν το χρησιμοποιώ αλλά και στο chromecast 4 που έχω την εφαρμογή έχει την ίδια συμπεριφορά.
Μόνο στα συγκεκριμένα κανάλια το βλέπω. Τα υπόλοιπα παίζουν σωστά.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Ένα λεπτό θέλει να κάνεις μια δοκιμή στον υπολογιστή.
Αν στο κάνει και στον υπολογιστή μόνο στα συγκεκριμένα κανάλια, αναγκαστικά μόνη λύση σου η επικοινωνία με το τεχνικό τους τμήμα.
 

kardasios

Established Member
30 September 2021
154
Μην μπερδεύετε τους άλλους με τεχνικούς όρους Και προσωπικές αντιλογίες. Η ουσία είναι με απλά λόγια ,ότι η ποιότητα της εικόνας της συγκεκριμένης υπηρεσίας δεν ήταν αυτή που ήταν όλο τον υπόλοιπο καιρό . Και δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο χρήστη. Όπως γινότανε και με τα φρεημ Την προηγούμενη εβδομάδα και το διόρθωσαν.. Τώρα αν κάποιος τα βλέπει όλα καλά OK so what καλά κάνει .οι άλλοι 10 δεν τον βλέπουμε . Τι να κάνουμε τώρα το θέμα είναι να βρεθεί λύση .
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Και αυτό είναι μετρήσιμο μέγεθος.
Εάν το bitrate ήταν 6mbit και ξαφνικά έγινε 4, δεν είναι δύσκολο να το δούμε, όλο και κάποιος θα έχει το box σε ένα switch με βασικά metrics.
 

vaggoulas

Established Member
5 May 2013
150
Δεν είναι εφικτό
Ένα λεπτό θέλει να κάνεις μια δοκιμή στον υπολογιστή.
Αν στο κάνει και στον υπολογιστή μόνο στα συγκεκριμένα κανάλια, αναγκαστικά μόνη λύση σου η επικοινωνία με το τεχνικό τους τμήμα.
Δεν γίνεται αλλά και δεν με νοιάζει τι κάνει στο pc. Υπηρεσία τηλεόρασης έχω. Το έχω δοκιμάσει και εκτός του box :)
 

whiteMan

Senior Member
25 October 2020
458
Δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε παραπάνω. Υπάρχει θέμα στο novasports 1 από την Nova. Όλοι το βλέπουμε. Υπάρχει frame skipping. Τουλάχιστον 10 άτομα είπαν ότι έχουν το ίδιο θέμα. Κανένα ίντερνετ δεν φταίει από κανέναν όταν όλα παιζουν καλά. Το χειροτερο όμως είναι ότι όταν το λέμε στην νοβα μας λένε πως όλα είναι καλά και μας βγάζουν τρελους. Ελα όμως που δεν είναι. Από την άλλη το star λογικά είναι θέμα πηγής γιατί κάποιοι αναφέρουν ότι το ίδιο συμβαίνει και στο δορυφόρο αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία ότι και αυτό το κανάλι έχει θέμα. Όλα τα άλλα παιζουν τέλεια. Έχουν θέμα τελείωσε. Απλά δεν το παραδεχονται.

Υ. Γ Σε όλες τις συσκευές συμβαίνει είτε με ethernet είτε με wifi είτε με 4g. Συγκεκριμένα σε eon box, mecool km1(θέαση σε μεγάλη οθόνη) , pc και κινητό (αν και επειδή είναι σε μικρή οθόνη φαίνεται λιγότερο αλλά είναι ξεκάθαρα μικρής οθόνης) . Τουλάχιστον 10 άτομα είπαν ότι έχει θέμα το novasports 1 τις τελευταίες 2 μισή μέρες και το star που αυτό είναι επίσης θέμα δορυφόρου να τονίσω
 
Last edited:

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Η ουσία είναι με απλά λόγια ,ότι η ποιότητα της εικόνας της συγκεκριμένης υπηρεσίας δεν ήταν αυτή που ήταν όλο τον υπόλοιπο καιρό. Και δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο χρήστη.

Δηλαδή εσύ έχεις δει το συγκεκριμένο σχόλιο/παράπονο από το 51% των συνδρομητών της ΕΟΝ ?
Ή επειδή το έχετε γράψει εσύ και άλλοι 10 εδώ ας πούμε ?
Αν στους υπόλοιπους 100 δεν έχει αλλάξει η εικόνα ? Είναι κάποιο εκδικητικό σχέδιο της Nova ? :D

Τα τεχνικά είναι μέρος της λύσης. Με τι θα αναζητήσουμε την πηγή και λύση του προβλήματος ? Ψεκάζοντας με σπρέυ και φωνάζοντας τον παπά της ενορίας να κάνει αγιασμό στο box ?

Δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε παραπάνω. Υπάρχει θέμα στο novasports 1 από την Nova. Όλοι το βλέπουμε. Υπάρχει frame skipping. Τουλάχιστον 10 άτομα είπαν ότι έχουν το ίδιο θέμα. Κανένα ίντερνετ δεν φταίει από κανέναν όταν όλα παιζουν καλά. Το χειροτερο όμως είναι ότι όταν το λέμε στην νοβα μας λένε πως όλα είναι καλά και μας βγάζουν τρελους. Ελα όμως που δεν είναι. Από την άλλη το star λογικά είναι θέμα πηγής γιατί κάποιοι αναφέρουν ότι το ίδιο συμβαίνει και στο δορυφόρο αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία ότι και αυτό το καβάλο έχει θέμα. Όλα τα άλλα παιζουν τέλεια. Έχουν θέμα τελείωσε. Απλά δεν το παραδεχονται.

Κάνε διακοπή υπηρεσιών λοιπόν.
Αφού σε κοροϊδεύουν λέγοντας πως δεν υπάρχει πρόβλημα ενώ εσύ βλέπεις πως έχεις.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Δεν είναι εφικτό

Δεν γίνεται αλλά και δεν με νοιάζει τι κάνει στο pc. Υπηρεσία τηλεόρασης έχω. Το έχω δοκιμάσει και εκτός του box :)

Αφού με τις γνώσεις σου απέκλεισες να υπάρχει οποιοδήποτε θέμα στην δική σου μεριά, παίρνεις στην Nova και δηλώνεις βλάβη.
Είτε στο λύνουν, είτε δεν στο λύνουν και προχωράς όπως θες, διακοπή συμβολαίου ? Μένεις έτσι ?
 

whiteMan

Senior Member
25 October 2020
458
Δηλαδή εσύ έχεις δει το συγκεκριμένο σχόλιο/παράπονο από το 51% των συνδρομητών της ΕΟΝ ?
Ή επειδή το έχετε γράψει εσύ και άλλοι 10 εδώ ας πούμε ?
Αν στους υπόλοιπους 100 δεν έχει αλλάξει η εικόνα ? Είναι κάποιο εκδικητικό σχέδιο της Nova ? :D

Τα τεχνικά είναι μέρος της λύσης. Με τι θα αναζητήσουμε την πηγή και λύση του προβλήματος ? Ψεκάζοντας με σπρέυ και φωνάζοντας τον παπά της ενορίας να κάνει αγιασμό στο box ?



Κάνε διακοπή υπηρεσιών λοιπόν.
Αφού σε κοροϊδεύουν λέγοντας πως δεν υπάρχει πρόβλημα ενώ εσύ βλέπεις πως έχεις.
Ότι εχουν 2 κανάλια θέματα δεν σημαίνει ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την υπηρεσία. Και για τα χρήματα που πληρωνω λόγω ταυτόχρονων συσκευών και ταυτόχρονα triple play υπηρεσια σαν νέος πελατης είμαι υπέρ-ευχαριστημενος. Αυτό δεν έχει καμία σχέση ότι τα συγκεκριμένα κανάλια έχουν θέμα προσωρινο μεν αλλά πιο παλια ήταν το novasports 2 για παραδειγμα. Αυτό δεν αλλάζει. Και όταν βλέπω ότι τουλάχιστον 10 άτομα έχουν εδώ μέσα θέμα , το έχουν πολυ περισσοτερα και έξω που δεν βρίσκονται σε αυτό το φόρουμ. Ότι μας κοροιδευουν και λένε ότι δεν υπάρχει θέμα είναι που σε τρελαίνει. Ότι υπάρχουν θέματα σε όλες τις υπηρεσίες, όλοι το γνωρίζουμε.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Ότι εχουν 2 κανάλια θέματα δεν σημαίνει ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την υπηρεσία. Και για τα χρήματα που πληρωνω λόγω ταυτόχρονων συσκευών και ταυτόχρονα triple play υπηρεσια σαν νέος πελατης είμαι υπέρ-ευχαριστημενος. Αυτό δεν έχει καμία σχέση ότι τα συγκεκριμένα κανάλια έχουν θέμα προσωρινο μεν αλλά πιο παλια ήταν το novasports 2 για παραδειγμα. Αυτό δεν αλλάζει

Δεν θες να το ψάξεις.
Δεν ασχολείσαι με το να καλέσεις την πάροχο υπηρεσιών σου (Nova).

Τι θες να κάνουμε ?
Να στο λύσουμε με μαγικό τρόπο εμείς ?

Να κάτσουμε όλοι εδώ μαζί να βρίζουμε την Nova ?
 

whiteMan

Senior Member
25 October 2020
458
Δεν θες να το ψάξεις.
Δεν ασχολείσαι με το να καλέσεις την πάροχο υπηρεσιών σου (Nova).

Τι θες να κάνουμε ?
Να στο λύσουμε με μαγικό τρόπο εμείς ?

Να κάτσουμε όλοι εδώ μαζί να βρίζουμε την Nova ?
Μα κάλεσα και μίλησα και εξ'ακολουθουν να λένε ότι δεν έχει θέμα και το παρατησα. Είμαι σίγουρος ότι θα το φτιάξουν κάποια στιγμή και μετά θα λένε ξαφνικά έφτιαξε από την θεία τυχη. Το ξέρουν και οι ίδιοι. Απλά έχουν εντολές απο ανώτερους να λένε ότι όλα είναι καλά.

Υ. Γ Δεν έβρισα κανέναν και εξακολουθω να είμαι ευχαριστημένος με την υπηρεσία. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το θέμα στα 2 κανάλια. Και είμαι σίγουρος ότι στην πορεια θα βελτιωθεί ακόμα περισσοτερο.
 

kardasios

Established Member
30 September 2021
154
Δηλαδή εσύ έχεις δει το συγκεκριμένο σχόλιο/παράπονο από το 51% των συνδρομητών της ΕΟΝ ?
Ή επειδή το έχετε γράψει εσύ και άλλοι 10 εδώ ας πούμε ?
Αν στους υπόλοιπους 100 δεν έχει αλλάξει η εικόνα ? Είναι κάποιο εκδικητικό σχέδιο της Nova ? :D

Τα τεχνικά είναι μέρος της λύσης. Με τι θα αναζητήσουμε την πηγή και λύση του προβλήματος ? Ψεκάζοντας με σπρέυ και φωνάζοντας τον παπά της ενορίας να κάνει αγιασμό στο box ?
Προσπαθείτε να βγάλετε συμπεράσματα μέσω του δικού σας τρόπους σκέψης και αντιλήψεις των πραγμάτων μη βάζεις Λόγια και νοοτροπίες που δεν έχω διατυπώσει. Ήμουν αρκετά σαφής σε αυτό που έγραψα με απλά λόγια. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Δεν θα μπω σε προσωπικές αντιλογίες,Και εξυπνάδες Του στυλ ψεκασμούς και λοιπά. Μιλάτε με τεχνικούς όρους που κάποιοι χρήστες μπορεί να μη γνωρίζουν. Και δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν. Αυτό που μπορεί να ξέρει ο άλλος είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Και δεν λύνεται με ειρωνείες. Και ούτε είπα εγώ ποτέ ότι είναι εκδικητικό από τη Nova. Θα μπορούσα να σου απαντήσω και πιο συγκεκριμένα αλλά επειδή καταχράστηκε δηλαδή εκμεταλλεύεσαι το γεγονός ότι είσαι εδώ διαχειριστής ότι δεν σου αρέσει απειλείς τον άλλον ή τον ειρωνεύεσαι. Δώσε σε κάποιον την παραμικρή εξουσία και βγάζει τον πραγματικό του εαυτό έστω και ανώνυμα. νΑντί λοιπόν να ειρωνεύεσαι κοίταξε Αν μπορείς να βοηθήσεις αν δεν μπορείς να βοηθήσεις τότε OK πρόβλημα σου. Εμένα και να με μπλοκάρεις δεν έγινε κάτι θα μπω θα πάρω την πληροφορία που θέλω. Αυτά τα ολίγα
 

vaggoulas

Established Member
5 May 2013
150
Αφού με τις γνώσεις σου απέκλεισες να υπάρχει οποιοδήποτε θέμα στην δική σου μεριά, παίρνεις στην Nova και δηλώνεις βλάβη.
Είτε στο λύνουν, είτε δεν στο λύνουν και προχωράς όπως θες, διακοπή συμβολαίου ? Μένεις έτσι ?
Για την ώρα δεν θα κάνω κάτι καθώς και την άλλη φορά έφτιαξε από "μόνο του". Τώρα αν δω ότι περνάνε μέρες και δεν γίνεται τίποτα θα πρέπει να πάρω τηλέφωνο αναγκαστικά. Την υπηρεσία δεν θέλω να την κόψω. Για να την έβαλα προφανώς την ήθελα. Τώρα αν δεν μπορούν να το φτιάξουν ή μου λένε φταίει η σύνδεση μου θα δούμε τι θα κάνω.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Προσπαθείτε να βγάλετε συμπεράσματα μέσω του δικού σας τρόπους σκέψης και αντιλήψεις των πραγμάτων μη βάζεις Λόγια και νοοτροπίες που δεν έχω διατυπώσει. Ήμουν αρκετά σαφής σε αυτό που έγραψα με απλά λόγια. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Δεν θα μπω σε προσωπικές αντιλογίες,Και εξυπνάδες Του στυλ ψεκασμούς και λοιπά. Μιλάτε με τεχνικούς όρους που κάποιοι χρήστες μπορεί να μη γνωρίζουν. Και δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν. Αυτό που μπορεί να ξέρει ο άλλος είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Και δεν λύνεται με ειρωνείες. Και ούτε είπα εγώ ποτέ ότι είναι εκδικητικό από τη Nova. Θα μπορούσα να σου απαντήσω και πιο συγκεκριμένα αλλά επειδή καταχράστηκε δηλαδή εκμεταλλεύεσαι το γεγονός ότι είσαι εδώ διαχειριστής ότι δεν σου αρέσει απειλείς τον άλλον ή τον ειρωνεύεσαι. Δώσε σε κάποιον την παραμικρή εξουσία και βγάζει τον πραγματικό του εαυτό έστω και ανώνυμα.Αντί λοιπόν να ειρωνεύεσαι κοίταξε νΑντί λοιπόν να ειρωνεύεσαι κοίταξε Αν μπορείς να βοηθήσεις αν δεν μπορείς να βοηθήσεις τότε OK πρόβλημα σου. Εμένα και να με μπλοκάρεις δεν έγινε κάτι θα μπω θα πάρω την πληροφορία που θέλω. Αυτά τα ολίγα

Προφανώς εγω που κατέχω τα τεχνικά των υπηρεσιών αυτού του τύπου δεν ξέρω να κάνω διάγνωση ούτε να βοηθήσω λοιπόν.
Και αφού θεωρείς πως σας ειρωνευόμαστε κλπ, καλή σας συνέχεια, λύστε το θέμα με την δική σας αντίληψη και σκέψη όπως λέτε.
Λάθος μου που κάθομαι να ρωτήσω πράγματα και να σας πω πως να δείτε ότι δεν υπάρχει θέμα στην πλευρά σας.
 

petros_ksp

Senior Member
1 March 2021
549
Δεν θες να το ψάξεις.
Δεν ασχολείσαι με το να καλέσεις την πάροχο υπηρεσιών σου (Nova).

Τι θες να κάνουμε ?
Να στο λύσουμε με μαγικό τρόπο εμείς ?

Να κάτσουμε όλοι εδώ μαζί να βρίζουμε την Nova ?
Φίλε δεν παίζει να το βγάζουν από το μυαλό τους όλοι αυτοί ότι έχουν πρόβλημα. Και για κοσμοτε όταν τα έγραφαν για τα σπασίματα και εγώ ήμουν δύσπιστος γιατί δεν είχα έως τότε κανένα πρόβλημα με την Sony Bravia που έβλεπα. Πίστευα ότι θα είναι κάποιο θέμα της γραμμής τους. Όταν πήρα το Nvidia shield tv pro και μπήκα πρώτη φορά στην εφαρμογή της κοσμοτε διαπίστωσα σπασίματα και εγώ στα αθλητικά για τα πρώτα 2-3 λεπτά όπως έγραφαν τα παιδιά. Επικοινώνησα με τους πρόγραμματιστες στο play store μέσω μέιλ, στη συνέχεια με κάλεσαν και τους εξήγησα με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημά μου, που υπήρχε μόνο στο Nvidia shield και όχι στη Sony Bravia που χρησιμοποιώ επίσης. Την επόμενη με κάλεσαν πάλι, με ευχαρίστησαν για όλες τις πληροφορίες που τους έδωσα και τις επισημάνσεις και μου είπαν πως θα λυθεί με update. Μέσα σε 6 μέρες βγήκε το update και το πρόβλημα λύθηκε. Πιστεύω ότι αν δεν είχα ασχοληθεί ακόμη θα είχαμε σπασίματα, γιατί άλλα παιδιά που καλούσαν μέχρι εκείνη τη στιγμή στην εξυπηρέτηση τους έλεγαν ότι φταίει η γραμμή τους.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Barberis

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Φίλε δεν παίζει να το βγάζουν από το μυαλό τους όλοι αυτοί ότι έχουν πρόβλημα. Και για κοσμοτε όταν τα έγραφαν για τα σπασίματα και εγώ ήμουν δύσπιστος γιατί δεν είχα έως τότε κανένα πρόβλημα με την Sony Bravia που έβλεπα. Πίστευα ότι θα είναι κάποιο θέμα της γραμμής τους. Όταν πήρα το Nvidia shield tv pro και μπήκα πρώτη φορά στην εφαρμογή της κοσμοτε διαπίστωσα σπασίματα και εγώ στα αθλητικά για τα πρώτα 2-3 λεπτά όπως έγραφαν τα παιδιά. Επικοινώνησα με τους πρόγραμματιστες στο play store μέσω μέιλ, στη συνέχεια με κάλεσαν και τους εξήγησα με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημά μου, που υπήρχε μόνο στο Nvidia shield και όχι στη Sony Bravia που χρησιμοποιώ επίσης. Την επόμενη με κάλεσαν πάλι, με ευχαρίστησαν για όλες τις πληροφορίες που τους έδωσα και τις επισημάνσεις και μου είπαν πως θα λυθεί με update. Μέσα σε 6 μέρες βγήκε το update και το πρόβλημα λύθηκε.

Αδερφέ, δεν ξέρω που είδες να λέει κανείς πως το βγάζουν από το μυαλό τους.
Αν το είδες, μου το υποδεικνύεις και διαγράφεται το post.

Το πρόβλημα που αναφέρεις, συνέβαινε λόγω της ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ και ήταν σε όλους όσους έπαιζαν με Shield (το είχα δει και ο ίδιος σε πελάτη).
Αυτό που αναφέρεται τώρα, ΔΕΝ συναντάται σε όλους τους συνδρομητές.
Πως να το κάνουμε. Έχω Eon στης κοπέλας μου. Δεν έχει το θέμα που περιγράφουν. Έχει ο κολλητός μου στο Περιστέρι. Δεν έχει θέμα. Ο θείος μου επίσης δεν έχει θέμα (και είναι και με γραμμή της Wind :D ).
Αντίστοιχα έχουν δηλώσει πως δεν βλέπουν το πρόβλημα και άλλα μέλη εδώ.
Με άλλα λόγια υπάρχουν 5-10 εδώ που έχουν το θέμα και αντίστοιχα 15-20 που δεν έχουν το θέμα.
Αν ήταν γενικευμένο, δεν θα έβλεπε κανείς οκ.
Δεν έχω δει κανέναν να τους λέει "δεν έχετε πρόβλημα, είστε άσχετοι ή δεν βλέπετε καλά".
Αντιθέτως αρκετοί ρωτάνε πράγματα περίμενοντας απαντήσεις από τα μέλη μήπως διαπιστώσουν κάποιο πρόβλημα.

Μάλλον είμαι πολύ χαζός για να καταλάβω... :D
 

whiteMan

Senior Member
25 October 2020
458
Φίλε δεν παίζει να το βγάζουν από το μυαλό τους όλοι αυτοί ότι έχουν πρόβλημα. Και για κοσμοτε όταν τα έγραφαν για τα σπασίματα και εγώ ήμουν δύσπιστος γιατί δεν είχα έως τότε κανένα πρόβλημα με την Sony Bravia που έβλεπα. Πίστευα ότι θα είναι κάποιο θέμα της γραμμής τους. Όταν πήρα το Nvidia shield tv pro και μπήκα πρώτη φορά στην εφαρμογή της κοσμοτε διαπίστωσα σπασίματα και εγώ στα αθλητικά για τα πρώτα 2-3 λεπτά όπως έγραφαν τα παιδιά. Επικοινώνησα με τους πρόγραμματιστες στο play store μέσω μέιλ, στη συνέχεια με κάλεσαν και τους εξήγησα με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημά μου, που υπήρχε μόνο στο Nvidia shield και όχι στη Sony Bravia που χρησιμοποιώ επίσης. Την επόμενη με κάλεσαν πάλι, με ευχαρίστησαν για όλες τις πληροφορίες που τους έδωσα και τις επισημάνσεις και μου είπαν πως θα λυθεί με update. Μέσα σε 6 μέρες βγήκε το update και το πρόβλημα λύθηκε. Πιστεύω ότι αν δεν είχα ασχοληθεί ακόμη θα είχαμε σπασίματα γιατί άλλα παιδιά που καλούσαν μέχρι εκείνη τη στιγμή στην εξυπηρέτηση τους έλεγαν ότι φταίει η γραμμή τους.
Φίλε ξέρεις αν το ίδιο συμβαινει και στην εφαρμογή eon μέσω play store? Απαντάνε; Γιατί εμείς εδώ δεν ζητήσαμε βοήθεια. Το μόνο που ρωτάμε είναι να επιβεβαιωθουμε ότι οντως το έχουν και άλλοι. Και εφόσον είναι 10 εδώ μέσα στο φόρουμ είναι χιλιάδες εξω απο αυτό.Ξέρουμε ότι έχουν θέμα αυτοί. Απλά όταν στέλνουμε μηνυματα στο official support μας λένε όλα καλά.
 
  • Like
Reactions: Paris2018