Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Διατρέχοντας τα 70s: Citizen STEELY DAN
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Κωστόπουλος" data-source="post: 4046" data-attributes="member: 41"><p><strong>Jazz για όλους</strong></p><p></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Το κλίμα αντιστράφηκε με το επόμενο άλμπουμ «<strong><em>Pretzel Logic</em></strong>» που σήμανε την είσοδο των Steely Dan στο US Top 10. Εδώ οι Fagen και Becker εστίασαν πάνω στην παλιά τους αγάπη, τη jazz, δανειζόμενοι το riff του «<em>Rikki Don't Lose That Number</em>» από το «<em>Song Of My Father</em>» του <strong>Horace Silver </strong>και διασκευάζοντας το κλασικό «<em>East St. Louis Toodle-O</em>» του <strong>Duke Ellington</strong>. Το προηγούμενο χιτ έφτασε στο Νο.4 των αμερικανικών charts.</span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Το δέσιμο της μπάντας σε ζωντανές εμφανίσεις είχε φτάσει στο απόγειο, το ίδιο όμως και οι γκρίνιες μεταξύ Becker και Fagen, που αντίθετα απ’ ότι θα πίστευε κανείς δεν του άρεσε ο ρόλος του frontman στις συναυλίες (!). Μοιραία, τα live σταμάτησαν για τους Steely Dan με την τελευταία εμφάνισή τους στις 4 Ιουλίου 1974 και την ταυτόχρονη αποστασία των Baxter και Hodder. Ο πρώτος πήγε στους εμπορικότερους <strong>Doobie Brothers</strong>, ενώ ο δεύτερος ξαναγύρισε στα session. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Ο πιστός Dias μαζί με τους <strong>Michael McDonald </strong>(<em>πλήκτρα / φωνητικά</em>) και <strong>Jeff Porcaro </strong>(<em>drums</em>) παρέμεινε για την ηχογράφηση του επόμενου άλμπουμ «<strong><em>Katy Lied</em></strong>», όπου επίσης εμφανίζονταν ο κιθαρίστας <strong>Rick Derringer </strong>και ο σαξοφωνίστας <strong>Phil Woods</strong>. Η επιστροφή στα στούντιο σήμανε μια ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια για τον πάντα περφεξιονίστα Katz, το έργο του οποίου ακόμα και σήμερα θεωρείται αναφοράς στους κύκλους των audiophiles. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Το έκτο άλμπουμ «<strong><em>The Royal Scam</em></strong>» επανέφερε την εμπορική ισορροπία και το ομώνυμο τραγούδι παραμένει μια από τις πιο γοητευτικές στιγμές του γκρουπ ως τις μέρες μας. Οι Becker και Fagen ήταν πλέον μόνοι τους οι Steely Dan, αφού ο McDonald ακολούθησε τον Baxter στους Doobie Brothers και οι Dias - Porcaro το γύρισαν στα σέσιονς. Το «<em>Haitian Divorce</em>», ένα από τα πιο παραξηγημένα τρακ του δίσκου έγινε το μόνο Top 20 χιτ του συγκροτήματος στην Αγγλία. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Ακολούθησε το «<strong><em>Aja</em></strong>» που λέγαμε στην αρχή, με τη συμμετοχή μεγάλων ονομάτων όπως οι <strong>Wayne Shorter</strong>, <strong>Jim Horn </strong>και <strong>Tom Scott</strong>, που έφεραν μαζί τους τις jazz/disco επιρροές σε κομμάτια όπως το χιτ «<em>Peg</em>». </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Ανάλογο στυλ είχε και το επόμενο άλμπουμ «<strong><em>Gaucho</em></strong>», που διακρινόταν για την audiophile παραγωγή του. Ταυτόχρονα όμως ήταν και το μήλον της έριδος μεταξύ του γκρουπ και της δισκογραφικής εταιρίας, με την τελευταία να γκρινιάζει για το υπερβολικό κόστος παραγωγής. Οι γκρίνιες καλμάρισαν όταν έγινε πλατινένιο και τπ single «<em>Hey Nineteen</em>» έμπαινε στο US Top 10. </span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Κωστόπουλος, post: 4046, member: 41"] [b]Jazz για όλους[/b] [FONT="Trebuchet MS"]Το κλίμα αντιστράφηκε με το επόμενο άλμπουμ «[B][I]Pretzel Logic[/I][/B]» που σήμανε την είσοδο των Steely Dan στο US Top 10. Εδώ οι Fagen και Becker εστίασαν πάνω στην παλιά τους αγάπη, τη jazz, δανειζόμενοι το riff του «[I]Rikki Don't Lose That Number[/I]» από το «[I]Song Of My Father[/I]» του [B]Horace Silver [/B]και διασκευάζοντας το κλασικό «[I]East St. Louis Toodle-O[/I]» του [B]Duke Ellington[/B]. Το προηγούμενο χιτ έφτασε στο Νο.4 των αμερικανικών charts. Το δέσιμο της μπάντας σε ζωντανές εμφανίσεις είχε φτάσει στο απόγειο, το ίδιο όμως και οι γκρίνιες μεταξύ Becker και Fagen, που αντίθετα απ’ ότι θα πίστευε κανείς δεν του άρεσε ο ρόλος του frontman στις συναυλίες (!). Μοιραία, τα live σταμάτησαν για τους Steely Dan με την τελευταία εμφάνισή τους στις 4 Ιουλίου 1974 και την ταυτόχρονη αποστασία των Baxter και Hodder. Ο πρώτος πήγε στους εμπορικότερους [B]Doobie Brothers[/B], ενώ ο δεύτερος ξαναγύρισε στα session. Ο πιστός Dias μαζί με τους [B]Michael McDonald [/B]([I]πλήκτρα / φωνητικά[/I]) και [B]Jeff Porcaro [/B]([I]drums[/I]) παρέμεινε για την ηχογράφηση του επόμενου άλμπουμ «[B][I]Katy Lied[/I][/B]», όπου επίσης εμφανίζονταν ο κιθαρίστας [B]Rick Derringer [/B]και ο σαξοφωνίστας [B]Phil Woods[/B]. Η επιστροφή στα στούντιο σήμανε μια ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια για τον πάντα περφεξιονίστα Katz, το έργο του οποίου ακόμα και σήμερα θεωρείται αναφοράς στους κύκλους των audiophiles. Το έκτο άλμπουμ «[B][I]The Royal Scam[/I][/B]» επανέφερε την εμπορική ισορροπία και το ομώνυμο τραγούδι παραμένει μια από τις πιο γοητευτικές στιγμές του γκρουπ ως τις μέρες μας. Οι Becker και Fagen ήταν πλέον μόνοι τους οι Steely Dan, αφού ο McDonald ακολούθησε τον Baxter στους Doobie Brothers και οι Dias - Porcaro το γύρισαν στα σέσιονς. Το «[I]Haitian Divorce[/I]», ένα από τα πιο παραξηγημένα τρακ του δίσκου έγινε το μόνο Top 20 χιτ του συγκροτήματος στην Αγγλία. Ακολούθησε το «[B][I]Aja[/I][/B]» που λέγαμε στην αρχή, με τη συμμετοχή μεγάλων ονομάτων όπως οι [B]Wayne Shorter[/B], [B]Jim Horn [/B]και [B]Tom Scott[/B], που έφεραν μαζί τους τις jazz/disco επιρροές σε κομμάτια όπως το χιτ «[I]Peg[/I]». Ανάλογο στυλ είχε και το επόμενο άλμπουμ «[B][I]Gaucho[/I][/B]», που διακρινόταν για την audiophile παραγωγή του. Ταυτόχρονα όμως ήταν και το μήλον της έριδος μεταξύ του γκρουπ και της δισκογραφικής εταιρίας, με την τελευταία να γκρινιάζει για το υπερβολικό κόστος παραγωγής. Οι γκρίνιες καλμάρισαν όταν έγινε πλατινένιο και τπ single «[I]Hey Nineteen[/I]» έμπαινε στο US Top 10. [/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Διατρέχοντας τα 70s: Citizen STEELY DAN
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…