Καμμένα Pixels και κατασκευαστές!!!

anderm

Αν. Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
8,806
Αθήνα...
Re: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Έρχεται η αντιπροσωπεία της samsung στην Ελλάδα,αλλά σε κάθε περίπτωση...οι Samsung είναι πολύ πιο αξιόπιστες από τις LG πχ..
 

Dikakom

Established Member
20 December 2007
171
Re: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Ναι αλλα LG προσφέρουν και την εγγυηση Zero Pixel.Ολες οι εταιρειες εχουν τα αρνητικα και τα θετικά.
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Dikakom μάλλον έπεσες κι εσύ θύμα του μάρκετινγκ της lg 0 καμένα ΥΠΟΠΙΞΕΛ το λέει στα ψηλά γράμματα επομένως μην μου συγκρίνεις τώρα την lg με την samsung και αυτό το λέει κάποιος που την έχει πατήσει και απο τις δυο εταιρίες και στη μια(samsung) εχω ακόμα τηλεόραση με καμένο πιξελ.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Dikakom μάλλον έπεσες κι εσύ θύμα του μάρκετινγκ της lg 0 καμένα ΥΠΟΠΙΞΕΛ το λέει στα ψηλά γράμματα...
Τι εννοείς φίλε μου. Δεν έχουν 0 pixel εγγύηση οι LG, στα μοντέλα που αναφέρεται αυτό? Ή εγώ κατάλαβα κάτι λάθος?
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Εννοώ αυτό ακριβώς που λέω.
Παιζει ******* με το πόσα καμένα πιξελ και υποπιξελ έχει εγγύηση η lg.
Πάρε ένα τηλ το servive της lg και ρώτα τους στα πόσα καμένα πιξελ ΟΧΙ υποπιξελ έχουν εγγύηση να δεις τι θα σου πούνε.
 
Last edited by a moderator:

JL_?

Moderator
Staff member
19 September 2008
15,315
Terra
Re: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Αν μία εταιρεία δίνει εγγύηση για 0 καμμένα/κολλημένα υποεικονοστοιχεία, τί παραπάνω μπορεί να θέλει κανείς, σε αυτόν τον τομέα; :nounder:
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Μα αυτό λέω ρε jl ότι η lg παιζει κάπου με τα λόγια δεν δίνει πραγματικά αυτά που λέει διαβάστε λίγο την εγγύηση της και θα το δείτε.
 

kostas69

New member
9 October 2010
37
Πειραιας
Re: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Μας δουλευουν ολες οι εταιριες κανονικα. Εγω εχω τραβηξει απο τις 16-11 ΤΗΝ ταλαιπωρια απο την lg , για μια led tv. Εχω μεινει χωρις tv και στις διαφορες γραμματειες καταναλωτων , χρειαζεται να περασεις την απιστευτη ταλαιπωρια απλα για να κανεις μονο την καταγγελια. Αληθεια αντε και βρισκεις το δικιο σου σε αυτες τις υπηρεσιες. Αυτοι πως υποχρεωνουν μια εταιρια να σεβαστει τον αδικημενο καταναλωτη? Αν εχει καποιος βρει ακρη ας πει και σε μας που παιδευομαστε.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Μέσα στον Δεκέμβρη θα σου πω εγώ, αν όντως είναι σωστός ο χρόνος που μου είπαν από την ΓΓΚ 1520.
Από 16-11? Έλα ρε συ Κώστα, μια χαρά είσαι. Εγώ είμαι από 27/07. :BXVZCBXZ6:

[url]http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=66485[/url]
 
Last edited:

kostas69

New member
9 October 2010
37
Πειραιας
Re: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Χαρα στην υπομονη σου. Κυκλοφορουν κατι καλα δεματακια με μεταφορικες.................................................................... κανουν και μπαμ (αστειευομαι μετα την lg μη μπλεξουμε με την αντιτρομοκρατικη, αν και δεν ξερω τι ειναι χειροτερο)
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Κι εγώ εχω κάνει καταγγελία στο efpolis για τα καμένα πιξελ της καινούργιας samsung(1 - 2 μηνών) που πήρα και δεν μου την έφτιαχναν γιατί δεν είχε τουλάχιστον 3 ή 7 καμένα πιξελ στην ίδια περιοχή.

Μου είπαν από το efpolis.gr να περιμένω τουλάχιστον κάνα 20μερο με μήνα για νέα.

Να λίγο το ιστορικό το δικό μου και μερικοί άλλοι που έχουν πρόβλημα με τις εγγυήσεις και τις διάφορες εταιρίες που ΔΕΝ δέχονται να επισκευάσουν μια τηλεόραση ειδικά αν έχει λιγότερο από 3 καμένα πιξελ(Μάλλον κάτι άλλο σε 3 τους παίρνουμε αλλά μην αρχίσω καλύτερα).

Όποιος θέλει μπορώ να του στείλω με p.m. τι ακριβώς έστειλα στο efpolis.gr(Γ.γ.κ) για να καταλαβει ακριβώς περί τίνος πρόκειται και αν έχει καποια παρόμοια εμπειρία και που κατέληξε το θέμα ωστε να με βοηθήσει στο τι άλλο μπορώ να κάνω.

Μα πήρα είδη τηλ. στο 1520 και μου ειπανε ότι γράφει στην εγγύηση του προϊόντος σου.

Τι κάνω ρε φίλε που να κοιτάξω και τι να πω στη samsung ωστε να μου αλλάξει το πάνελ.

Γενικώς τι πρέπει να κάνω για να αναγκάσω τη samsung να μου αλλάξει το πάνελ?

Πουθενα στην εγγυηση δεν αναφερει οτι τα pixel δεν καλυπτονται.Το οτι καπου μεσα στις οδηγιες αναφερει οτι πιθανως να υπαρχουν χρωματιστα η σκοτεινα pixel και οτι αυτο δεν ειναι προβλημα δεν λεει κατι.Εμενα εκτος το pixel θαμπωνε
εκει γυρω και η εικονα.Δεν ειναι προβημα αυτο?

Ναι το θέμα είναι ποιο χαρτί εγγύησης λες?
Αυτό που ήτανε μαζί με το manual μέσα στο κουτί της τηλεόρασης?
Γιατί αυτό όντως ΔΕΝ αναφέρει τίποτα για καμένα πιξελς.
Όποιος γνωριζει ρε παιδιά τι ακριβώς παιζει με τα καμένα πιξελς και αν υπογράφουμε πουθενά ότι σε κάτω των 3 ή 7 καμένων πιξελς δεν απαιτούμε επισκευή της tv ας μου το πει.

Εν ολίγης αν δεν το γράφει η εγγύηση και απλά το έχει πει η samsung σε όλους τους εξουσιοδοτημένους τεχνικούς της τότε αυτό από μεριάς samsung ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΣΤΙΑ γιατί μπορούμε όλοι εμείς που έχουμε καμένα πιξελς να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την επισκευή της tv ακόμα και με 1 πιξελ.

Αν λοιπόν γνωριζει κάποιος περισσότερα πράγματα επάνω σε αυτό το θέμα ας μας διαφωτίσει.

thanks.

O fits ειναι αγανακτησμενος και οχι αδικα,ειμαι αμεσα ενδιαφερομενος για lcd samsung και με ολα αθτα που διαβαζω για τα καμενα pixel τρελαινομαι και δεν ξερω αν πρεπει να αναθεωρησω.Εμενα παντως 32αρα lcd samsung,δεν θυμαμαι μοντελο,στα 3.5 χρονια λειτουργειας μου παρουσιασε βλαβη η οθονη.Επισκευτηκα καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο,εκει με παραπεμψανε απο την service one,γνωστοποιοντας μου οτι το κοστος που ανερxοτανε στα 570 euro καθστωντας την επισκευη ασυμφορη.Την προηφουμενη μου του βου(αυτη με τη βλαβη)την ειχα αγορασει 1480 euro γι αυτο και τωρα με εχει πιασει lcdοφοβια και ειμαι ιδιαιτερα διστακτικος και καχυποπτος για οποιοδηποτε κατασκευαστη.Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν υπαρχει οντως τοσο εντονο προβλημα με τa panel της samsung και τα καμενα pixel.Δεν ξερω τι διαλο να κανω,να αγορασω την c750 της samsung η να κοιτξω γι αλλο κατασκευαστη.Η περιπετεια του φιλου fits μ εχει τρελανει.

Μας δουλευουν ολες οι εταιριες κανονικα. Εγω εχω τραβηξει απο τις 16-11 ΤΗΝ ταλαιπωρια απο την lg , για μια led tv. Εχω μεινει χωρις tv και στις διαφορες γραμματειες καταναλωτων , χρειαζεται να περασεις την απιστευτη ταλαιπωρια απλα για να κανεις μονο την καταγγελια. Αληθεια αντε και βρισκεις το δικιο σου σε αυτες τις υπηρεσιες. Αυτοι πως υποχρεωνουν μια εταιρια να σεβαστει τον αδικημενο καταναλωτη? Αν εχει καποιος βρει ακρη ας πει και σε μας που παιδευομαστε.
 
Last edited:

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ!!!

Χαρα στην υπομονη σου. Κυκλοφορουν κατι καλα δεματακια με μεταφορικες.................................................................... κανουν και μπαμ (αστειευομαι μετα την lg μη μπλεξουμε με την αντιτρομοκρατικη, αν και δεν ξερω τι ειναι χειροτερο)
1) Το ξέρω ότι έχω υπομονή. Αν είχα πάει μαζί με άλλον όμως στο κατάστημα, όταν μου είπαν "λεφτά δεν παίρνεις", θα τα είχα πάρει σίγουρα τα λεφτά μου...

2) Λες...?

3) Το ξέρω πως αστειεύεσαι... :grinning-smiley-043
 

rosspy

New member
20 April 2011
75
αν καποιος ξερει ας βοηθησει!
ειμαι κατοχος της SONY NX710 εδω κ μια βδομαδα,δυστυχως λογω χρονου δεν πολυασχοληθηκα-το πολυ 5 ωρες να εχει παιξει
διαπιστωσα καμμενο πιξελ,ηρθε τεχνικος της SONY(αλλαγη πανω απο 5 καμμενα πιξελ) κ μου ειπε οτι θα επικοινωνησει το καταστημα μαζι μου για το τι ακριβως θα γινει(επισκευη-αντικατασταση ή τιποτα απο τα δυο)
τι να κανω???
 

rosspy

New member
20 April 2011
75
συμφουριτες καμμια βοηθεια για το απο πανω ποστ?
τι μετρο πιεσης να ασκησω στο καταστημα για αλλαγη της τηλεορασης
κανενας εμπειρος!!!
 

TRISTAN

Established Member
5 July 2010
179
Γειά σε όλους.
Θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει το τι μπορώ να κάνω με οθόνη philips 24 ιντσών για pc που αγόρασα.
Την πήρα σήμερα και μόλις την άνοιξα είχε 2 πίξελς ενα επάνω δεξιά και ένα κάτω αριστερά,τα οποία φαίνονται μόνο σε μαύρο φόντο,άσπρα φωτεινά.
Εκτός αυτού παρατήρησα και εδω μέσα με το φόντο του φόρουμ οτι μου κάνει στο σκούρο χρώμα κυματιστές γραμμές απο πάνω προς τα κάτω όπως επίσης και σε κάποια games που την δοκίμασα σε κάποια backround σκοτεινά μου κάνει επίσης τις ίδιες κυματιστές γραμμές.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας βοηθήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,809
Να την επιστρέψεις εκεί που την αγόρασες, μέσα στη συσκευασία της και να απαιτήσεις άλλο κομάτι ή και άλλη μάρκα. Έχεις το δικαίωμα να το κάνεις αυτό, γιατί όλα αυτά τα προϊόντα έχουν DOA τουλάχιστον 7 ημερών, κάτι που σημαίνει οτι μπορείς να το επιστρέψεις και να απαιτήσεις αλλαγή , χωρίς να σου φέρουν καμία απολύτως αντίρηση, απλά και μόνο γιατί δεν σου άρεσε ο τρόπος που λειτουργεί το προϊόν, ακόμα και αν δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Οι περισσότεροι πωλητές βέβαια προσπαθούν να μας ψαρώσουν λέγοντας << αφήστε το να το ελέγξουμε και να γίνει επισκευή ή και αλλαγή αν χρειαστεί... >> και άλλα τέτοια.
ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ, σε καλύπτει ο νόμος, απαιτείς εκείνη την ώρα αλλάγή με ότι μοντέλο θέλεις έσυ, πληρώνεις την διαφορά αν υπάρχει ή σου επιστρέφουν.
Ξαναλέω όμως , απαραίτητη προϋπόθεση να επιστραφεί το προϊόν στη συσκευασία του , με όλα τα παρελκόμενά του.
 

TRISTAN

Established Member
5 July 2010
179
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση Leonid.
Πήρα σήμερα την PHILIPS και το μόνο που εχω να πώ είναι οτι ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικοί,ευγενικοί και εννοείται θα ξαναπροτιμήσω προιόντα τους.
Βέβαια αυτό δεν το ήξερα οτι μπορείς να πάρεις οθόνη και εάν δεν σου αρέσει κάτι ( πχ το ντιζάιν ,λειτουργίες ή κάτι τέτοιο γιατί αυτό κατάλαβα οτι εννοείς ) μπορείς να την ξαναπακετάρεις και να ζητήσεις να σου δώσουν κάτι άλλο εφόσον αυτή είναι μέσα στις εφτά ημέρες,αυτοί μετά τι θα την κάνουνε?
Να διευκρινήσω βέβαια οτι πήρα το κατάστημα το οποίο την αγόρασα και μου είπαν οτι πρέπει να πάρω την philips τηλεφωνο ( επειδή το πρόβλημα αφορούσε τα 2 πίξελς ,βέβαια πριν την πάρω μου είχανε πεί οτι για να ισχύσει η εγγύηση σε αυτούς και αλλαγή θα πρέπει να είναι πάνω απο 2 καμμένα πίξελ σύνολο 7 και όπως αναφέρω ποιο πάνω μετα παρατήρησα τις κυματιστές γραμμές ) και το οποίο έκανα σήμερα ( εχθές δηλαδή ) τους πήρα και έμεινα αφωνος ειλικρινά με την συμπεριφορά τις PHILIPS.
Ηταν ευγενικότατοι,τους είπα ακριβώς πώς εχει και μέσω τηλεφώνου μου είπε να δούμε την οθόνη και με έβαλε να ανοίξουμε το paint ( ζωγραφική ) για να βάλω μαυρο φόντο και ασπρο σε όλη την οθόνη κάνοντας την ανάλυση του φόντου 1920Χ1080.
Μόλις έβαλα το μαυρο φόντο εμφανίστηκαν τα δυο πίξελ τα οποία στην αρχή τα έβλεπα για άσπρα ( και μόλις του το είπα μου λέει σε άσπρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι ) επειδή όμως εχω πρόβλημα αχρωματοψίας ,φώναξα την γυναίκα μου να δεί και εκείνη ,την στιγμή που μιλάγαμε στο τηλ και μόλις τα είδε και η γυναίκα μου όντως παρατήρησε οτι τελικά ήταν πράσινα ανοιχτά,μόλις του το είπα τότε μου λέει ωπ,εδώ εχουμε θέμα το οποίο θα το αναφέρω όπως και τις κυματιστές γραμμές που του είπα.
Εγώ σαν απόδοση της οθόνης είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και δεν είχα πρόβλημα να ξαναέπαιρνα την ίδια αλλά να μην εχει το παραμικρό.Και ετσι θα γίνει τελικά.
Κατέγραψε στοιχεία μου εγραψε σε αναφορά τα προβλήματα τις οθόνης και μου είπε μην ανησυχείτε θα σας ενημερώσουμε άμεσα πολύ ευγενικά και πρόθυμος να με εξυπηρετήσει.
Οντως σε μισή ώρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε : << η οθόνη θα αντικατασταθεί με καινούρια την ερχόμενη εβδομάδα ,μόνο θα σας παρακαλούσα να είναι στην συσκευασία της και μόλις έρθει η κούριερ να αλλάξετε τα κουτιά ,εσείς θα πάρετε την καινούρια και θα δώσετε την ελλατωματική συσκευασμένη >>.
Επίσης μου εξήγησε, διότι του είπα εάν θα μπορούσε να ελεγχτεί πριν την φέρουνε ( μήπως ξαναπάθω το ίδιο ) και μου είπε οτι δεν γίνεται αυτό αλλά μην σας ανησυχεί,εάν την ανοίξετε και δείτε κάποιο πρόβλημα εννοείτε θα σας την αλλάξουμε ξανά.
Υστερα απο όλο αυτό και χωρίς τσαμπουκάδες και φωνές και απλά με ευγένεια και συνέπεια και θέληση στο να με εξυπηρετήσουνε άμεσα,ειλικρινά άνετα θα ξαναεπιλέξω αυτήν την εταιρία.
Εμεινα πολύ ευχαριστημένος απο την αντιμετώπισή τους και τους ευχαριστώ και θα τους προτιμήσω ξανά.
Συγνώμη για τα πολλά αλλά ήθελα να είμαι αναλυτικός για το τι εγινε.
Τέλος καλό όλα καλά απλά και γρήγορα.
Προσωπική μου γνώμη : H philips είναι μια απο τις ποιό σοβαρές εταιρίες ηλεκτρονικών ειδών που σέβεται τον πελάτη.
 

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,743
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Η εξυπηρετηση της philips ειναι σχετικη. Εμενα μου ειχαν βγαλει τον παναγιωτη με δυο dvd και μια TV crt 32" 50+ κιλα που την ανακατατεβαζα Αθηνα, και ας ηταν μεσα στην εγγυηση, που τελικα την χαλασαν....
 

TRISTAN

Established Member
5 July 2010
179
Απο οτι διαβάζω φίλε μου ( σχόλια και απο άλλους ) δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ,απλά εγω έπεσα σε εξυπηρετικά άτομα και έμεινα ευχαριστημένος απο όλη αυτην την αντιμετώπιση.
Νομίζω μετράει και σε τι άτομα θα πέσεις......
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,406
Εχω 2 καμμενα pixels στην νέα samsung ps64e8000. Την πήρα την Παρακευή 21/12/2012 και είναι 5 ημερών! Να ζητήσω αλλαγή; Τί πρέπει να κάνω;