Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ" data-source="post: 199424" data-attributes="member: 90"><p>Να γράψω δυο λόγια για το μετείκασμα γιατι υπάρχει σχετική σύγχυση νομίζω. Το μετείκασμα λοιπόν ειναι χαρακτηριστικό του ματιού-οπτικού συστήματος του ανθρώπου. Είναι η συγκράτηση της τελευταίας εικόνας που είδαμε για περίπου 1/8 του δευτερολέπτου ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΚΟΤΟΣ-ΑΠΟΥΣΙΑ ΦΩΤΟΣ. Δεν συμβαίνει συνεχώς και πάντα. Αν το ματι μας λάβει φωτεινή πληροφορία δεν συμβαίνει το μετείκασμα. Αυτό βοηθά και επιτρέπει την λειτουργία του κινηματογράφου, κατα την οποία τα καρέ ακολουθούν διαστήματα απουσίας φωτός (για την αλλαγή στο επόμενο) . Κατα το χρονικό διαστημα που υπάρχει σκοτάδι λοιπόν (ανάμεσα σε κάθε δύο καρέ), λόγω του μετεικάσματος εξαφανίζεται και δημιουργείται η αίσθηση της συνέχειας των καρέ.</p><p></p><p>Το μετείκασμα λοιπόν, έχει να κάνει μόνο με τον κινηματογράφο τύπου φίλμ. Δεν έχει να κάνει με αυτά που βλέπουμε σπίτι.</p><p></p><p>Τα 24 καρέ (16 και λιγότερα πρίν) συμφωνήθηκαν απο τα στούντιος λόγω της εισόδου του ήχου και των απαιτήσεων του κατα την καταγραφή του στο ίδιο φίλμ με την εικόνα. Η εγγραφη του ήχου γινόταν με οπτικό τρόπο επάνω στο φίλμ, παράλληλα με την εικόνα και απαιτούσε μια κάποια ταχύτητα. Τα 24 τους φάνηκαν καλά. Τα 16 που είχαν έως τότε ήταν λίγα. Για τον ήχο πάντα. Η απάντηση του γιατι δεν έβαλαν 50 να είμαστε οκ κι εμείς τώρα, ειναι εύκολη. Τεράστιο κόστος σε φίλμ. Για τα χρόνια που κουβαλάει στην πλάτη του πάντως, καλούτσικα τα πάει.......</p><p></p><p>Η αίσθηση της κίνησης τώρα, που πολλοί μπερδεύουν με το μετείκασμα είναι άλλη κατάσταση. Η διαδοχή ελάχιστα διαφορετικών εικόνων ενός αντικειμένου με κάποιο ρυθμό, μας δίνει την αίσθηση της κίνησης. Π.χ αυτό > -bye- . Δεν έχει να κάνει με το μετείκασμα. Και σαφώς -για εμένα πάντα- υλικό 50 ή 100 καρέ/δευτ. θα έχει μεγάλη διαφορά ως προς την ρευστότητα της κίνησης. Εχω δεί υλικό περίπου στα 100 καρέ/δευτ.(δεν θυμάμαι, πανε και 16 χρόνια πια .... ) και ήταν απόλαυση. Δεν ήταν αυτό που αγαπάω όμως. Δεν ήταν κινηματογράφος. Για ντοκυμαντερ ήταν μια χαρά πάντως.</p><p></p><p></p><p>ΥΓ: Ότι γράφω είναι απο το μυαλό-μνήμη μου (όσο-η έχει μείνει τεσπα ) και δεν σημαίνει οτι είναι και σίγουρα σωστό ........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ, post: 199424, member: 90"] Να γράψω δυο λόγια για το μετείκασμα γιατι υπάρχει σχετική σύγχυση νομίζω. Το μετείκασμα λοιπόν ειναι χαρακτηριστικό του ματιού-οπτικού συστήματος του ανθρώπου. Είναι η συγκράτηση της τελευταίας εικόνας που είδαμε για περίπου 1/8 του δευτερολέπτου ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΚΟΤΟΣ-ΑΠΟΥΣΙΑ ΦΩΤΟΣ. Δεν συμβαίνει συνεχώς και πάντα. Αν το ματι μας λάβει φωτεινή πληροφορία δεν συμβαίνει το μετείκασμα. Αυτό βοηθά και επιτρέπει την λειτουργία του κινηματογράφου, κατα την οποία τα καρέ ακολουθούν διαστήματα απουσίας φωτός (για την αλλαγή στο επόμενο) . Κατα το χρονικό διαστημα που υπάρχει σκοτάδι λοιπόν (ανάμεσα σε κάθε δύο καρέ), λόγω του μετεικάσματος εξαφανίζεται και δημιουργείται η αίσθηση της συνέχειας των καρέ. Το μετείκασμα λοιπόν, έχει να κάνει μόνο με τον κινηματογράφο τύπου φίλμ. Δεν έχει να κάνει με αυτά που βλέπουμε σπίτι. Τα 24 καρέ (16 και λιγότερα πρίν) συμφωνήθηκαν απο τα στούντιος λόγω της εισόδου του ήχου και των απαιτήσεων του κατα την καταγραφή του στο ίδιο φίλμ με την εικόνα. Η εγγραφη του ήχου γινόταν με οπτικό τρόπο επάνω στο φίλμ, παράλληλα με την εικόνα και απαιτούσε μια κάποια ταχύτητα. Τα 24 τους φάνηκαν καλά. Τα 16 που είχαν έως τότε ήταν λίγα. Για τον ήχο πάντα. Η απάντηση του γιατι δεν έβαλαν 50 να είμαστε οκ κι εμείς τώρα, ειναι εύκολη. Τεράστιο κόστος σε φίλμ. Για τα χρόνια που κουβαλάει στην πλάτη του πάντως, καλούτσικα τα πάει....... Η αίσθηση της κίνησης τώρα, που πολλοί μπερδεύουν με το μετείκασμα είναι άλλη κατάσταση. Η διαδοχή ελάχιστα διαφορετικών εικόνων ενός αντικειμένου με κάποιο ρυθμό, μας δίνει την αίσθηση της κίνησης. Π.χ αυτό > -bye- . Δεν έχει να κάνει με το μετείκασμα. Και σαφώς -για εμένα πάντα- υλικό 50 ή 100 καρέ/δευτ. θα έχει μεγάλη διαφορά ως προς την ρευστότητα της κίνησης. Εχω δεί υλικό περίπου στα 100 καρέ/δευτ.(δεν θυμάμαι, πανε και 16 χρόνια πια .... ) και ήταν απόλαυση. Δεν ήταν αυτό που αγαπάω όμως. Δεν ήταν κινηματογράφος. Για ντοκυμαντερ ήταν μια χαρά πάντως. ΥΓ: Ότι γράφω είναι απο το μυαλό-μνήμη μου (όσο-η έχει μείνει τεσπα ) και δεν σημαίνει οτι είναι και σίγουρα σωστό ........ [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…