Ιντερνετική αγορά από κατάστημα εργαλείων της Θεσσαλονίκης από όπου δεν είχα ξαναψωνίσει. Πληρωμή προϊόντων με κάρτα, αξία μικρή (γύρω στα 12 ευρώ συν τα μεταφορικά). Αποστολή με ΕΛΤΑ Κούριερ (με αυτούς συνεράζεται το μαγαζί). Η παραγγελία είχε γίνει αρχές Γενάρη. Πηγαίνω λοιπόν μετά από καμία 10αριά μέρες στο υποκατάστημα των Ελτά Κούριερ που εξυπηρετεί την περιοχή μου (σιγά μην έφερναν σπίτι το δέμα τα τζιμάνια της εταιρείας ταχυμεταφορών) και αφού περίμενα ίσαμε 40 λεπτά για να βρουν το δέμα στο σωρό που είχαν χύμα, μόλις με ειδοποιούν να το παραλάβω, μου ζητάνε την αξία της παραγγελίας, γιατί είχε (εσφαλμένα) δηλωθεί ως αντικαταβολή το δέμα...Τηλέφωνο επί τόπου στο κατάστημα (ήταν γύρω στις 4 το απόγευμα), όπου αφού βγήκε αυτόματος τηλεφωνητής μετά από 1-2 λεπτά με καλεί από κινητό κάποιος κύριος που δηλώνει υπεύθυνος του καταστήματος. Του εξηγώ το λάθος που έγινε, μου ζητά χίλια συγνώμη και μου υπόσχεται ότι επί τόπου θα τηλεφωνήσει στο τοπικό υποκατάστημα των Ελτά Κούριερ για να ξεμπλοκάρει η παράδοση του δέματος. Πηγαίνω πίσω λοιπόν στο κατάστημα κούριερ της περιοχής μου τους λέω, το και το, και μου λένε, ξέρετε, επειδή πέρασε η ώρα έχει κλείσει το κεντρικό μας γραφείο που είναι υπεύθυνο για θέματα αντικαταβολών, οπότε και να ενημερώσει ο έμπορος το δικό του κατάστημα κούριερ για το σφάλμα, εμείς δεν θα το δούμε περασμένο στο σύστημα....Θέλετε να σας κάνουμε διανομή το δέμα αύριο Παρασκευή στη διεύθυνσή σας; Είναι σίγουρο ότι θα κάνετε διανομή σπίτι μου με όλον αυτό το χαμό που γίνεται; τους ρωτώ...Ναι κύριε, αύριο θα σας το φέρει διανομέας σπίτι σας....Όσο το είδατε εσείς το είδα κι εγώ την άλλη μέρα.
Και αφού πέρασαν άλλες 3 εργάσιμες, την επόμενη Τετάρτη, πηγαίνω πάλι ο ίδιος στο κατάστημα των Ελτά Κούριερ να παραλάβω το δέμα που υποτίθεται θα μου έφερναν σπίτι 5 μέρες πριν. Αυτή τη φορά παρέλαβα κανονικά. Πάω σπίτι να ανοίξω το δέμα, και έκπληκτος διαπιστώνω ότι έλειπαν δύο τεμάχια από αυτά που είχα παραγγείλει.
Συγκεκριμένα είχα παραγγείλει μεταξύ άλλων 4 λαβές χειρός για λίμα (τσαπιά τις λένε) από 2 διαφορετικά μεγέθη (2Χ2 δηλαδή) και από το κατάστημα μου έστειλαν 1Χ2 δηλαδή 2 είδη από 1 τεμάχιο αντί για 2.
Ξανά τηλέφωνο στο κατάστημα για το νέο λάθος τους, ξανά συγνώμη και θα σας τα στείλουμε άμεσα χωρίς χρέωση μεταφορικών (αυτό έλειπε). Εν τω μεταξύ οι λαβές αυτές ήταν ευτελούς αξίας, περίπου 1 ευρώ οι 2, οπότε τα μεταφορικά ήταν πολλαπλάσια, αλλά ας πρόσεχαν...
Μετά από 4-5 μέρες μου έρχεται σπίτι αυτή τη φορά ένα μικρό δέμα από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ανοίγω το δέμα και βλέπω ότι έστειλαν μεν 2 λαβές λίμες αλλά άλλου τύπου από αυτές που είχα παραγγείλει, ακριβότερες πάντως αυτές που έστειλαν από αυτές που παρήγγειλα. Τώρα να το έκαναν πάλι από λάθος, να το έκαναν για να με αποζημιώσουν έμμεσα για τα λάθη τους, ο θεός και η ψυχή τους.
Βγάλτε συμπεράσματα.