Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

enduras1

Moderator
Staff member
Πολυ πολυ δυσαρεστο και αδικο!!!
Βρες τωρα οπου υπαρχει σαιτ κριτικων για το συγκεκριμενο καταστημα και μετεφερε την κριτικη σου να βοηθησεις κοσμο αλλα και ιως να αλλαξει αυτο το αισχος του μαγαζιου.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,111
Νότια Μακεδονία
Δεν ξέρω γενικά για βιβλία, αλλά τα βιβλία μουσικής δεν επιστρέφονται ακομη και αν έχεις κάνει λάθος. Ο λόγος είναι ότι μπορεί να το παρεις και να το βγάλεις φωτοτυπίες. Έχω κάνει καβγά με γνωστή αλυσίδα που ο υπάλληλος έκανε λάθος σε βιβλίο που ζήτησε μαθητής μου και δεν δέχονταν επιστροφή.
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Δεν ξέρω γενικά για βιβλία, αλλά τα βιβλία μουσικής δεν επιστρέφονται ακομη και αν έχεις κάνει λάθος. Ο λόγος είναι ότι μπορεί να το παρεις και να το βγάλεις φωτοτυπίες. Έχω κάνει καβγά με γνωστή αλυσίδα που ο υπάλληλος έκανε λάθος σε βιβλίο που ζήτησε μαθητής μου και δεν δέχονταν επιστροφή.

Είναι πολύ λογικό αυτό που λες όμως στην ιστοσελίδα του έγραφε "δυνατότητα επιστροφής εντός 14 ημερών "..Το είχα δει πριν τους καλέσω..Φυσικά παραλείπουν να αναφέρουν το penalty..

Πολυ πολυ δυσαρεστο και αδικο!!!
Βρες τωρα οπου υπαρχει σαιτ κριτικων για το συγκεκριμενο καταστημα και μετεφερε την κριτικη σου να βοηθησεις κοσμο αλλα και ιως να αλλαξει αυτο το αισχος του μαγαζιου.

Έχω γράψει την κριτική μου στο skroutz..το εν λόγω κατάστημα δεν υπάρχει πλέον στο skroutz..Η κριτική του από πελάτες όσο ήταν εκεί ήταν 0,5/5..το όλο θέμα ξεκίνησε από δική μου επιπολαιότητα απλά νομίζω ο σεβασμός και η κατανόηση στον πελάτη ειδικά σε τέτοιες περιόδους είναι απαραιτητα..
 
Last edited by a moderator:

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Υπάρχει και το google για κρητικές

Εντάξει δε θα το πάω εκδικητικά για 8,5 ευρώ..δε θα πάρω με τη σειρά τα site κριτικών...έγραψα στο skroutz, έγραψα και εδώ το παράπονο μου ,το έχω αναφέρει στον περίγυρο μου..φτάνει θεωρώ..απο μένα δε θα ξαναδούν ούτε ευρώ..ας τα αναζητήσουν από αλλού..
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Το θεμα ειναι πως ζητησες ακυρωση πριν την παραλαβη, ετσι βεβαιωνεται πως δεν μπορεις να φωτοτυπησεις και να επιστρεψεις το βιβλιο.

Όχι ...επικοινώνησα μαζί τους αμέσως μόλις το παρέλαβα....απλά αν θες να συντηρείς μια καλή φήμη σαν επιχείρηση στο χώρο δεν επιβάλλεις πρόστιμα-penalty σαν τιμωρία σε πελάτες σου για κάτι που θεωρώ πολύ φυσιολογικό να συμβεί στον καθένα..
 

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,762
Γηραιά Αλβιώνα
Αναρωτιεμαι ποσο νομιμο ειναι αυτο το 'πεναλτι', οταν εχει θεσμοτηθει το δικαιωμα υπαναχωρησης εντος 14 ημερων για αγορες μεσω διαδικτυου. Γινονται πολλλα τετοια "χαριτωμενα" στην Ελλαδα και οι τραπεζες σφυριζουν αδιαφορα, αφου προτιμουν τους εμπορους απο τους πελατες τους. Για να καταλαβετε, στις 2 αλλες χωρες που εχω ζησει (ΗΒ, ΗΠΑ), το μονο που θα χρειαζονταν να κάνεις θα ηταν ενα dispute στην καρτα, και θα ακυρωνοταν η συναλλαγη (δλδ ο εμπορος δεν θα επαιρνε μια). Ουτε τηλεφωνα, ουτε συνεννοησεις, εκνευρισμος, αδικιες κλπ...
 

jks13

AVClub Addicted Member
1 September 2016
1,360
Αρκαδια
Χθεσινη επικοινωνια με mail στο plaisio οπου τους αναφερω την καταγγελια σε συνηγορο καταναλωτη και πως εχουν περασει 60 μερες απο την παραγγελια, με παιρνουν τηλεφωνο να μου πουν πως "δηθεν" δεν εχω στειλει screenshot με το iban (ενω ειχα στειλει πριν 30 μερες) για να μου επιστρεψουν τα χρηματα. Αρα με αυτους τελειωσα.


KEFALASBIKES.GR
Κυριακή 24 παραγγελνω στο kefalasbikes, μανετα φρενου με 7 ταχυτητες shimano για το ποδηλατο του μικρου, με ενδειξη μη διαθεσιμη και τους βαζω σημειωση οτι δεν με νοιαζει ο χρονος παραδοσης.
Τριτη 26 με παιρνει τηλ και μου λεει την εχω και στην στελνω.
Τεταρτη απογευμα 27 ερχεται μηνυμα απο Γεν ΤΑΧ. για δεμα.
Σημερα πρωι την πήρα. Εφτασε δηλαδη μεσα σε 30 ωρες. Και μπαινω στο κουριερ και μετραω χοντρικα 150 δεματα απο epapoutsia.gr

Intersport.
14 κανω παραγγελια για 2 ζευγη και 2 παντελ. φορμας με συνολο 56 ευρω και ερχεται mail επιβεβαιωσης για παραδοση απο 4 εως 14 εργασιμες λογω φορτου των κουριερ.
Μετα απο 14 μερες δεν εχει αποσταλει τιποτα και φυσικα κανενα Tracking ουτε ενημερωση.

Με επεισε δηλαδη τωρα οτι φταιει το κουριερ που αυτοι δεν πηγαινουν τα προιοντα στο κουριερ. Στο κουριερ που ειχε ημερησια παραδοση 150 κουτες απο αλλο καταστημα.
 

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
πληροφοριακά επειδή έτυχε να έχω την ίδια συζήτηση εχθές για την Intersport, έχουν κοντά στις 3.000 παραγγελίες ημερησίως !!!
 

jks13

AVClub Addicted Member
1 September 2016
1,360
Αρκαδια
Re: Απάντηση: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

πληροφοριακά επειδή έτυχε να έχω την ίδια συζήτηση εχθές για την Intersport, έχουν κοντά στις 3.000 παραγγελίες ημερησίως !!!

Δηλαδη θα πρεπει να ισοσκελίζω την κακη ποιοτητα υπηρεσιων ενός διαδικτυακου καταστηματος με το ποσες παραγγελιες εχει και ποσα κερδιζει σε βαρος των 3000 που παραγγειλανε σε μια μερα και θα τα παρουν σε 1 μηνα?
Αν κανανε αυτοι συμφωνια να ντύσουν ολες της ομαδες της Ουγκαντα θα πρεπει να παρουν ολοι στην Ελλαδα τις παραγγελιες μετα απο 1 μήνα?
Μπορω να καταλαβω γιατι καθυστερουν αλλα αυτο δεν παυει να κατατασει το καταστημα στα χειροτερα δαδικτυακα αφου αυτο που διαφημιζει και αυτο που θα επρεπε να προσφερει δεν το προσφερει σε σχεση με αλλα που το κανουν.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,304
Ιντερνετική αγορά από κατάστημα εργαλείων της Θεσσαλονίκης από όπου δεν είχα ξαναψωνίσει. Πληρωμή προϊόντων με κάρτα, αξία μικρή (γύρω στα 12 ευρώ συν τα μεταφορικά). Αποστολή με ΕΛΤΑ Κούριερ (με αυτούς συνεράζεται το μαγαζί). Η παραγγελία είχε γίνει αρχές Γενάρη. Πηγαίνω λοιπόν μετά από καμία 10αριά μέρες στο υποκατάστημα των Ελτά Κούριερ που εξυπηρετεί την περιοχή μου (σιγά μην έφερναν σπίτι το δέμα τα τζιμάνια της εταιρείας ταχυμεταφορών) και αφού περίμενα ίσαμε 40 λεπτά για να βρουν το δέμα στο σωρό που είχαν χύμα, μόλις με ειδοποιούν να το παραλάβω, μου ζητάνε την αξία της παραγγελίας, γιατί είχε (εσφαλμένα) δηλωθεί ως αντικαταβολή το δέμα...Τηλέφωνο επί τόπου στο κατάστημα (ήταν γύρω στις 4 το απόγευμα), όπου αφού βγήκε αυτόματος τηλεφωνητής μετά από 1-2 λεπτά με καλεί από κινητό κάποιος κύριος που δηλώνει υπεύθυνος του καταστήματος. Του εξηγώ το λάθος που έγινε, μου ζητά χίλια συγνώμη και μου υπόσχεται ότι επί τόπου θα τηλεφωνήσει στο τοπικό υποκατάστημα των Ελτά Κούριερ για να ξεμπλοκάρει η παράδοση του δέματος. Πηγαίνω πίσω λοιπόν στο κατάστημα κούριερ της περιοχής μου τους λέω, το και το, και μου λένε, ξέρετε, επειδή πέρασε η ώρα έχει κλείσει το κεντρικό μας γραφείο που είναι υπεύθυνο για θέματα αντικαταβολών, οπότε και να ενημερώσει ο έμπορος το δικό του κατάστημα κούριερ για το σφάλμα, εμείς δεν θα το δούμε περασμένο στο σύστημα....Θέλετε να σας κάνουμε διανομή το δέμα αύριο Παρασκευή στη διεύθυνσή σας; Είναι σίγουρο ότι θα κάνετε διανομή σπίτι μου με όλον αυτό το χαμό που γίνεται; τους ρωτώ...Ναι κύριε, αύριο θα σας το φέρει διανομέας σπίτι σας....Όσο το είδατε εσείς το είδα κι εγώ την άλλη μέρα.
Και αφού πέρασαν άλλες 3 εργάσιμες, την επόμενη Τετάρτη, πηγαίνω πάλι ο ίδιος στο κατάστημα των Ελτά Κούριερ να παραλάβω το δέμα που υποτίθεται θα μου έφερναν σπίτι 5 μέρες πριν. Αυτή τη φορά παρέλαβα κανονικά. Πάω σπίτι να ανοίξω το δέμα, και έκπληκτος διαπιστώνω ότι έλειπαν δύο τεμάχια από αυτά που είχα παραγγείλει.
Συγκεκριμένα είχα παραγγείλει μεταξύ άλλων 4 λαβές χειρός για λίμα (τσαπιά τις λένε) από 2 διαφορετικά μεγέθη (2Χ2 δηλαδή) και από το κατάστημα μου έστειλαν 1Χ2 δηλαδή 2 είδη από 1 τεμάχιο αντί για 2.
Ξανά τηλέφωνο στο κατάστημα για το νέο λάθος τους, ξανά συγνώμη και θα σας τα στείλουμε άμεσα χωρίς χρέωση μεταφορικών (αυτό έλειπε). Εν τω μεταξύ οι λαβές αυτές ήταν ευτελούς αξίας, περίπου 1 ευρώ οι 2, οπότε τα μεταφορικά ήταν πολλαπλάσια, αλλά ας πρόσεχαν...
Μετά από 4-5 μέρες μου έρχεται σπίτι αυτή τη φορά ένα μικρό δέμα από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ανοίγω το δέμα και βλέπω ότι έστειλαν μεν 2 λαβές λίμες αλλά άλλου τύπου από αυτές που είχα παραγγείλει, ακριβότερες πάντως αυτές που έστειλαν από αυτές που παρήγγειλα. Τώρα να το έκαναν πάλι από λάθος, να το έκαναν για να με αποζημιώσουν έμμεσα για τα λάθη τους, ο θεός και η ψυχή τους.
Βγάλτε συμπεράσματα.
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,897
Αθηνα
Τους κανεις ενα τεραστιο DELETE και τελος...φενεται οτι δεν το εχουν οι ανθρωποι...
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,304
To κατάστημα είναι το aktools.gr . Eπειδή είναι η πρώτη φορά που αγόρασα κάτι από αυτούς, θέλω να πιστεύω ότι έπεσα στην περίπτωση. Ήταν και η πολύ κακή συγκυρία με την καραντίνα και ειδικά με το χάλι στα Ελτά Κούριερ που έκαναν πολύ χειρότερη την εμπειρία με το εν λόγω κατάστημα. Ίσως έπεσα στην περίπτωση, δεν ξέρω. Σίγουρα έδειξαν αμέσως ενδιαφέρον να λύσουν το πρόβλημα που άθελά τους δημιούργησαν, ωστόσο τα απανωτά τους λάθη (έστω κι αν η αξία της παραγγελίας ήταν μικρή και τα υλικά όχι κρίσιμα για μένα) προβληματίζουν για το επίπεδο οργάνωσης, παρότι το εν λόγω κατάστημα έχει καλές κριτικές στο σκρούτζ (από σχετικά μικρό δείγμα πελατών βέβαια).
 

jks13

AVClub Addicted Member
1 September 2016
1,360
Αρκαδια
Η επιστροφη ποσου απο ΠΛΑΙΣΙΟ εγινε τελικα μετα απο 2+ μηνες.
Και η παραγγελια απο INTERSPORT εσταλει 15 μερες μετα την καταχωρηση και εφτασε την αμεσως επομενη. Τελικα ηταν εντος της προθεσμιας 4-14 εργασιμες.
 

Nektarios2015

AVClub Fanatic
4 March 2015
10,367