Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Nektarios2015

AVClub Fanatic
4 March 2015
10,368
Απάντηση: Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Το αποκλείω το συγκεκριμένο κατάστημα να πουλουσε μαιμου προιοντα. Ίσως είναι παλαια παραγωγη και τι ξεπουλάει.
Ε και σεις κοροιδα ειστε :flipout:

Δεν εχει κυκλοφορησει ποτε μπαταρια makita με αυτο το σχεδιο.

Ανεκαθεν οι λιθιου εχουν αυτη τη σχεδιαση
Πραγματοποιείται λήψη...
Πραγματοποιείται λήψη...



Που και σε αυτο το σχεδιο κυκλοφορουν μαιμουδες με διαφορες που δεν τις πιανει ευκολα ακομα και απο γνώστες!
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,932
Αθηνα
Ο Νεκταριος κανει λογο για την μεγαλη δηθεν εκπτωση απο την αρχικη τιμη...αυτο προωθει σαν παραπλανηση....
Εγω θεωρω οτι οποιος ψαχνεται μεσο νετ εν ετει 2021 για πραγματικη τιμη ενος προιοντος,προ εκπτωσης, δυσκολα θα γελαστει...
Εδω 200 ευρω τιμη δεν εχει 12Α 18v Βosch...!!!
 

Σωφρον

Supreme Member
3 March 2008
4,980
Κορωπί
καταρχας δεν υπαρχει μπαταρια makita MBL 1830 ... υπαρχει μονο BL 1830

επιπλεον, το αυτοκολλητο δεν μου καθεται καλα !!
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Προσωπικά ούτε εγώ πιστεύω ότι η συγκεκριμένη μπαταρία είναι μαιμού, ούτε κι ότι η τιμή είναι τόσο ξεφτίλα που να φαντάζει μαιμού λογικά. Ενδεικτικά εδώ ξεκινά από τα 47 ευρώ και τα περισσότερα καταστήματα φαίνονται σοβαρά/γνωστά:
https://www.skroutz.gr/s/23977322/Makita-Μπαταρία-Λιθίου-18V-3-0Ah-BL1830.html
ενώ υπάρχει κι ο τύπος ΒL1830B με τις τιμές να ξεκινούν από τα περίπου 43 ευρώ, πάλι ανάμεσα στα μαγαζιά που την πουλάνε και αρκετά σοβαρά:
https://www.skroutz.gr/s/23966760/Makita-Μπαταρία-Li-Ion-18V-3Ah-BL1830B.html
Εκεί που τα μπερδεύει η Στερεωτική είναι στην περιγραφή και στην υποτιθέμενη έκπτωση. Στο πεδίο SKU γράφει MBL1830 (ίσως βέβαια να εννοεί Makita BL 1830) ενώ για την τιμή που εμφανίζει ως αρχική, ενδέχεται να έχει βάλει την ανώτερη τιμή λιανικής που ίσχυε πριν από αρκετά χρόνια, που σίγουρα είναι άκυρη σήμερα (λογικά είναι λίγο πάνω από το 100ρικο η σημερινή Recommended Retail Price -RRP). Πιθανότατα είναι παλιό στοκ η μπαταρία που αγοράστηκε από το κατάστημα προ ετών όταν ίσχυαν ακόμα εξωφρενικές τιμές στην Ελλάδα σε συναφή προϊόντα.

Εκεί που εγώ έχω δει παρασπονδίες από το εν λόγω κατάστημα πάντως, από το οποίο έχω ψωνίσει καμιά 10ριά φορές τα τελευταία 5-6 χρόνια, είναι αφενός στη διαθεσιμότητα κάποιων προϊόντων (ενώ εμφανίζονται σε απόθεμα, ως δια μαγείας 1-2 μέρες μετά την παραγγελία σε παίρνουν τηλέφωνο για να σου πουν ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι σε έλλειψη στον προμηθευτή τους) και αφετέρου στο γεγονός ότι 1-2 φορές (όπως την τελευταία προ 2μήνου) μου έχουν αλλάξει τα προϊόντα που μου απέστειλαν χωρίς να με ενημερώσουν πρώτα (άλλα προϊόντα/μάρκες φαίνονταν στις φωτογραφίες και άλλα τελικά εστάλησαν, απλά επειδή ήταν ευτελούς αξίας κι όχι απαραίτητα υποδεέστερα ποιοτικά, δεν το έκανα θέμα για να τους ζητήσω επιστροφή, χώρια το ότι λόγω της κατάστασης με τις εταιρείες κούριερ θα περίμενα κανά μήνα ακόμα...).
 
Last edited by a moderator:

enduras1

Moderator
Staff member
Μην τρελαινεστε, υπαρχει η συγκεκριμενη μπαταρια και με αυτο το αυτοκολλητο.

https://www.amazon.de/dp/B000N5Y7LK/?tag=wwwturoysde-21

41TAKVoL61L._AC_.jpg
 

Σωφρον

Supreme Member
3 March 2008
4,980
Κορωπί
Οι λεπτομερειες κανουν τις διαφορες, ειτε στον κωδικο του προιοντος, ειτε στη φωτο, ειτε .... ακομα και στο βαρος


Κυριακο, αυτες οι 2 μπαταριες εχουν το ιδιο αυτοκολλητο !!!!!!!

BL 1380 ma.jpg
 

enduras1

Moderator
Staff member
Δεν καταλαβαινω τα θαυμαστικα.
Μαλλον ερωτηματικα ηθελες να βαλεις.

Ενα τηλεφωνο στην ΜΑΚΙΤΑ θα διαφωτισει την κατασταση.

Εγω παντως αποκλειω το γεγονος η Στερεωτικη να πουλαει μαιμουδες.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Από τις χειρότερες εμπειρίες αγοράς από το διαδικτυακό κατάστημα allsmart.gr . Έχω παραγγείλει 3 φορές από αυτούς. Την πρώτη, πριν από περίπου 1 χρόνο, ενώ τα προϊόντα φαίνονταν διαθέσιμα στο σάιτ τους, παρήγγειλα και πλήρωσα κανονικά με κάρτα, μου τηλεφώνησαν 3-4 μέρες μετά για να μου πουν ότι δεν υπάρχουν από τον αντιπρόσωπο...Τουλάχιστον επέστρεψαν άμεσα τα χρήματα. Την δεύτερη φορά, προ τριμήνου, αποφασίσω να παραγγείλω κάποια πράγματα πάλι από αυτούς, αυτή τη φορά χωρίς να προπληρώσω (πληρωμή κατά την παραλαβή από πρατήριο Shell) και σκοπίμως μπορώ να πω (μια που δεν είχα να ρισκάρω χρήματα) παραγγέλνω και το ένα από τα είδη που μου είχαν πει την πρώτη φορά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο από τον αντιπρόσωπο (το οποίο βέβαια όλον τον ενδιάμεσο καιρό εμφανιζόταν κανονικά στο σάιτ τους ότι μπορεί να παραγγελθεί). Αυτή τη φορά ω του θαύματος, η παραγγελία προχωρά κανονικά και σε περίπου 15-20 μέρες λαμβάνω ειδοποίηση από την ACS (στέλνουν τα προϊόντα τους στα πρατήρια καυσίμων μέσω της ACS) ότι μπορώ να πάω στο πρατήριο επιλογής για παραλαβή, όπερ και εγένετο χωρίς περαιτέρω θέματα (το προϊόν που δεν εισαγόταν, πλην όμως εμφανιζόταν ανελλιπώς διαθέσιμο στη σελίδα τους, το παρέλαβα κανονικότατα).
Τρίτη φορά παραγγέλνω στις 17 Φεβρουαρίου φέτος. Επιλέγω πάλι να μην προπληρώσω, για ευνόητους λόγους (έχουν μεγάλο θέμα αξιοπιστίας με την πραγματική διαθεσιμότητα των προϊόντων τους, τη διαχείριση εν γένει των παραγγελιών και τους χρόνους παράδοσης, και βέβαια με το customer support όπως αποδεικνύεται).
Περνάνε ακριβώς 3 εβδομάδες χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση για την όποια εξέλιξη της παραγγελίας (διαφημίζουν εν τω μεταξύ στη σελίδα τους 4-7 μέρες χρόνο παράδοσης...) και τους στέλνω email με τα στοιχεία της παραγγελίας (ημερομηνία, κωδικό παραγγελίας) μπας και φιλοτιμηθούν να με ενημερώσουν. Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε. Όσο ενημέρωσαν εσάς, άλλο τόσο ενημέρωσαν κι εμένα. Ευτυχώς που πρόκειται για είδη μικρής αξίας και που γενικά δεν χρειαζόμουν άμεσα, εξ ου και το ρίσκο που ανέλαβα μαζί τους, όπως και η μάλλον ζεν (πλέον) στάση που έχω μέχρι στιγμής τηρήσει με την αφεντιά τους. Δεν παύει όμως να αποτελεί εντελώς ξεφτίλα η όλη πολιτική και συμπεριφορά τους, μια που δυστυχώς, φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος:
https://www.skroutz.gr/m/6182/Allsmart
 

osatosa

Supreme Member
28 March 2011
5,668
Πάτρα
Αντιθέτως εμένα 3-4 φορές που παρήγγειλα με μετρητά και εξαργύρωση πόντων και παράδοση σε πρατήριο βενζίνης ότι παρήγγειλα ήλθε σε 2-3 μέρες κανονικά και καλά συσκευασμένα.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Δεν αντιλεγω, ωστοσο μεβαση τις αναφορες πελατων στο σκρουτζ καθως και τη βαθμολογια του εν λογω eshop, φαινεται πως δεν ειμαι μεμονωμενη περιπτωση.
 

mastroxalastis

Supreme Member
15 November 2018
3,827
Παραλαβη σημερα παραγγελιας του 50αρικου απο Τομαρά (www.tomara.gr). Ελειπε απο μεσα ενα χρωμα (απο τα δυο που ειχα παραγγειλει). Πηρα τηλ., ο υπαλληλος εξυπηρετικοτατος, μου ειπε μονος του οτι το στελνει, με δικια τους χρεωση αμεσα. Και με την ευκαιρια, στελνει και μια καβιλια που ειχε μικρο-προβληματα (δεν θα ασχολιομουν, κανονικα).
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Γενικά είναι καλή επιχείρηση η συγκεκριμένη. Αρκετά καλές τιμές, συμπαθητική ποικιλία και χαμηλά ταχυδρομικά. Καθώς είναι και σχετικά κοντά στο σπίτι μου, τους έχω επισκεφτεί και ο ίδιος στο κατάστημα. Έντιμοι έμποροι σιδηρικών/χρωμάτων παλαιάς κοπής (με την καλή έννοια του όρου).
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,461
Βριλήσσια
Να αναφερω μια ευχαριστη εμπειρια...

Ειχα αγορασει προσφατα καποιες λαμπες με φωτοκυτταρο απο ενα ηλεκτρονικο καταστημα στη Θεσσαλονικη το Ergo-tel.gr
Mια απο αυτες τις λαμπες ηταν DOA, χαλασμενη εξ'αρχης. Τους εστειλα ενα email προχτες και μου απαντησαν το εξης:

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση. Η ergo-tel.gr θα προωθήσει προς επισκευή τις βλάβες οποιουδήποτε προϊόντος που προκλήθηκαν από ατέλειες στην κατασκευή ή στα υλικά τους και την αντικατάστασή του εάν κριθεί απαραίτητο από την αντιπροσωπεία του προϊόντος.
Αυτό σημαίνει ότι
μπορείτε να μας αποστείλετε το ελαττωματικό προϊόν με χρέωση δική μας με ΕΛΤΑ κουριερ αναγράφοντας τον αριθμό επιστροφής χχχχχχχχχ στο δέμα(όχι στην εργοστασιακή συσκευασία).Σε περίπτωση που τα προϊόντα πουλήθηκαν με Τιμολόγιο,θα πρέπει να κοπεί δελτίο επιστροφής."

Επιστροφη του προιοντος δηλαδη με χρεωση ΔΙΚΗ τους και πιστωση στο λογ. Paypal oπου ειχα πληρωσει!
Καλυτερη πολιτικη επιστροφης ακομα και απο το Αμαζον, που πρεπει να πας εσυ το πακετο σε καταστημα της DHL :)

Δεν το ειχα παρει χαμπαρι οτι υπαρχει τετοια πολιτικη επιστροφων στη χωρα μας. Νομιζα οτι πρεπει να το πας στο καταστημα η να το στειλεις πισω με δικα σου εξοδα, εκει εχω μεινει.

Μαλιστα υπαρχει ετοιμη διαδικασια στο site της εταιρειας, οταν πας στο ιστορικο σου και κλικαρεις την παραγγελια που εκανες. Σε παει βημα βημα στην διαδικασια της επιστροφης.

Ευγε στο καταστημα ergo-tel.gr λοιπον, απο το οποιο ημουν ουτως η αλλως ευχαριστημενος και ηταν στην λιστα με τα μαγαζια που ψωνιζω. (y)
 

AGROTISS

Supreme Member
22 August 2012
5,007
Πετρούπολη Αθήνα
Μπράβο τους. μακάρι να τους μιμηθούν κι άλλοι. δεν έχω ξανά αγοράσει ποτέ από αυτούς.
Το βάζω λοιπόν και στη δική μου λίστα !!
 

kostas k

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,954
Μελίσσια
Η 1η μου εμπειρία από το κατάστημα https://galazoula.gr/ δεν ήταν και η καλύτερη.

Παράγγειλα κάτι που φαινόταν ετοιμοπαράδοτο. Δεν ήταν τελικά και ισως τέλος Ιούνη να το έχουν.

Μέχρι εδώ καλά. Εργαζομαι στην μηχανογράφιση επιχειρήσεων και κατανοώ κάποιες δυσκολίες που εχουν οι μικρές επιχειρήσεις να έχουν e-shop με online πληροφόρηση της διαθεσιμότητας του stock

Αυτό που με χάλασε περισσότερο είναι ότι δεν απαντάνε σε emails, και στα τηλέφωνα μου έλεγαν "οκ θα το δούμε και θα σας καλέσουμε" και δεν με έπερναν τελικά. Κάθε φορά μίλαγα με διαφορετικό άτομο και κάθε φορά να πρέπει να λέω το story από την αρχή.
 
  • Like
Reactions: mikemtb

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Από τις χειρότερες εμπειρίες αγοράς από το διαδικτυακό κατάστημα allsmart.gr . Έχω παραγγείλει 3 φορές από αυτούς. Την πρώτη, πριν από περίπου 1 χρόνο, ενώ τα προϊόντα φαίνονταν διαθέσιμα στο σάιτ τους, παρήγγειλα και πλήρωσα κανονικά με κάρτα, μου τηλεφώνησαν 3-4 μέρες μετά για να μου πουν ότι δεν υπάρχουν από τον αντιπρόσωπο...Τουλάχιστον επέστρεψαν άμεσα τα χρήματα. Την δεύτερη φορά, προ τριμήνου, αποφασίσω να παραγγείλω κάποια πράγματα πάλι από αυτούς, αυτή τη φορά χωρίς να προπληρώσω (πληρωμή κατά την παραλαβή από πρατήριο Shell) και σκοπίμως μπορώ να πω (μια που δεν είχα να ρισκάρω χρήματα) παραγγέλνω και το ένα από τα είδη που μου είχαν πει την πρώτη φορά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο από τον αντιπρόσωπο (το οποίο βέβαια όλον τον ενδιάμεσο καιρό εμφανιζόταν κανονικά στο σάιτ τους ότι μπορεί να παραγγελθεί). Αυτή τη φορά ω του θαύματος, η παραγγελία προχωρά κανονικά και σε περίπου 15-20 μέρες λαμβάνω ειδοποίηση από την ACS (στέλνουν τα προϊόντα τους στα πρατήρια καυσίμων μέσω της ACS) ότι μπορώ να πάω στο πρατήριο επιλογής για παραλαβή, όπερ και εγένετο χωρίς περαιτέρω θέματα (το προϊόν που δεν εισαγόταν, πλην όμως εμφανιζόταν ανελλιπώς διαθέσιμο στη σελίδα τους, το παρέλαβα κανονικότατα).
Τρίτη φορά παραγγέλνω στις 17 Φεβρουαρίου φέτος. Επιλέγω πάλι να μην προπληρώσω, για ευνόητους λόγους (έχουν μεγάλο θέμα αξιοπιστίας με την πραγματική διαθεσιμότητα των προϊόντων τους, τη διαχείριση εν γένει των παραγγελιών και τους χρόνους παράδοσης, και βέβαια με το customer support όπως αποδεικνύεται).
Περνάνε ακριβώς 3 εβδομάδες χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση για την όποια εξέλιξη της παραγγελίας (διαφημίζουν εν τω μεταξύ στη σελίδα τους 4-7 μέρες χρόνο παράδοσης...) και τους στέλνω email με τα στοιχεία της παραγγελίας (ημερομηνία, κωδικό παραγγελίας) μπας και φιλοτιμηθούν να με ενημερώσουν. Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε. Όσο ενημέρωσαν εσάς, άλλο τόσο ενημέρωσαν κι εμένα. Ευτυχώς που πρόκειται για είδη μικρής αξίας και που γενικά δεν χρειαζόμουν άμεσα, εξ ου και το ρίσκο που ανέλαβα μαζί τους, όπως και η μάλλον ζεν (πλέον) στάση που έχω μέχρι στιγμής τηρήσει με την αφεντιά τους. Δεν παύει όμως να αποτελεί εντελώς ξεφτίλα η όλη πολιτική και συμπεριφορά τους, μια που δυστυχώς, φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος:
https://www.skroutz.gr/m/6182/Allsmart
Λοιπόν, σε σχέση με την παραγγελία που έκανα στις 17 Φεβρουαρίου και για την οποία έγραφα παραπάνω, προ 10ημέρου, στις 7 Μαίου (!) λαμβάνω ειδοποίηση από το εν λόγω κατάστημα (allsmart.gr) ότι έχει αφιχθεί στο σημείο παράδοσης (πρατήριο Shell) και μπορώ να παραλάβω, όπως κι έκανα...
Με άλλα λόγια μου παρέδωσαν 80 μέρες μετά την αρχική παραγγελία, για προιόν που στο σάιτ φαινόταν διαθέσιμο 4-6 μέρες από την παραγγελία...
Τώρα τι να πω, καλή ή κακή εξυπηρέτηση της εν λόγω επιχείρησης, ο καθένας όπως το αντιλαμβάνεται.
Κανονικά εφόσον άργησε τόσο πολύ καιρό θα έπρεπε αν ήταν σωστοί να με ενημερώσουν οι ίδιοι αν εξακολουθώ να ενδιαφέρομαι για το προιόν μετά από κοντά 3 μήνες από την αρχική παραγγελία.
Από την άλλη πλευρά βέβαια, επειδή είχα επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή, είχα σαφώς την ευχέρεια να μην παραλάβω και ούτε γάτα ούτε ζημία.
Επειδή η αξία της παραγγελίας ήταν έτσι κι αλλιώς ευτελής (γύρω στα 7 ευρώ) τελικά παρέλαβα.
Οπότε ανάμικτες εντυπώσεις από μένα για το συγκεκριμένο κατάστημα. Σίγουρα όχι οι χείριστες, αλλά πολύ απρόσωπη εξυπηρέτηση και καθόλου ευέλικτη. Αν κάτι το χρειάζεται πολύ και άμεση κάποιος, ίσως είναι φρόνιμο να μην επιλέγει αγορές από το εν λόγω κατάστημα σε ότι δεν φαίνεται άμεσα διαθέσιμο.
 

mastroxalastis

Supreme Member
15 November 2018
3,827
Δεν ειναι βεβαια "διαδικτυακο", αλλα μια που ξεκινησα απο διαδικτυακο link που εβαλε ο Κωστης, και τελικα πηγα απο εκει:

Το καταστημα Μποζιος, στην Κηφισια, εξυπηρετικοτατο, αρκετα καλα εξοπλισμενο, κυριως με δομικα υλικα (που ειναι το moto του), αλλα και με διαφορα εργαλεια, χρωματα και αναλωσιμα.
Μου εκανε εντυπωση οτι με ρωτησε μονος του για κατι, και οταν επισημανα μια ελλειψη μου (πριονιδι απο σκουρο ξυλο) μου ελυσε το προβλημα δινοντας μου ενα ρεταλι καταλληλου ξυλου.
Με κατι τετοια σε κανουν πελατη, και μπραβο τους.

 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,932
Αθηνα
Ο Μποζιος ο Κώστας,γιος,είναι εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος..οπως και το προσωπικο...
Από το 2008,εαν θυμαμαι καλα,που πήρε την επιχείρηση στο συγκεκριμενο σημειο,εχει και παραρτημα στην Νεα Κηφισια,δεν ξερω και εγω ποσες φορες εχω παει οταν βρισκομαι στα βορεια...Πολύ καλές τιμές και άριστη εξυπηρετηση...
Είναι κύριος μάντρα οικοδομών...
 
  • Like
Reactions: mastroxalastis