360 Spring Update

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
Σημερα στις 12 το μεσημερι το update!
Φημες λενε οτι η MS ισως να παρει μετρα εναντια των modded 360 αλλα οχι τσεκαρωντας το DVD firmware (οπως μεχρι τωρα περιμενανε) αλλα το ιδιο το δισκακι (τα jitter κατα το call-response).

Οι "πειρατες" :D απαντησαν με firmware (για Samsung μονο μεχρι στιγμης) που δημιουργει τυχαια jitter οποτε πλεον ειναι ΛΟΓΙΚΑ αδυνατον να τα τσιμπησει.

Για τα αλλα drive θα εχουμε κατι αντιστοιχο στο προσεχες μελλον.

Οποτε η ενδεδειγμενη κινηση για καποιον παλιοπειρατη :D θα ειναι αν δεν αναβαθμισει,να μην προβει σε update ακομα...(το οποιο επιτελους θα υποστηριζει H264 και hi-bitrate MPEGs :headbangdude:)

Οποτε συνιστω προσοχη...;)
 

greg

AVClub Enthusiast
18 June 2006
926
Γλυφαδα
Το σ/κ θα βαλω το 5.3 για το Samsung που εχω, προς το παρον εχω μεινει offline για καποιες μερες γιατι εχω το 4.3 πανω.
 

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
5.3 ;)

Ωραιο update
Το download-hybernation ολα τα λεφτα.
Το βαζεις να κατεβαζει,πεφτει σε "ληθαργο" και οταν τελειωσει το αρχειο κλεινει μονο του (εχτες το δοκιμασα για το Forza2 demo που BTW ΣΚΟΤΩΝΕΙ!!)
To interaction με MSN Messenger δεν το δοκιμασα μιας και δεν με ενδιαφερει.
Παιζει H264 σε mp4 container (μερικα για να παιξουν θελουν rename σε wmv (??))
Ωραιο dash,πιο δομημενο και πολυ πιο γρηγορο.
ΟΛΑ τα παλια ;) παιζουν μια χαρα! :D

Ηint(??) κανει PREVIEW (δειχνει screenshots) απο divx...ας ελπισουμε για το επομενο update...
 
22 June 2006
35,057
NEO HRAKLEIO
Πως ενεργοποιειται το download hybernation ?
To forza παντως δεν με επεισε για next generation game .
Πολυ καλος ηχος, αλλα τα γραφικα τιποτα το ιδιαιτερο.
Και η αισθηση της ταχυτητας οχι πολυ ρεαλιστικη.
 

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
στο Console Settings->ShutDown

Οσο για τα γραφικα (τα θεωρω ωραιοτατα-καθαρα-λειτουργικα...εχεις ωραια textures,μεγαλο drawing distance,σωστα lightings...πολλα εφε δεν εχει αλλα δεν ειναι παιχνιδακι τυπου NFS και αλλων τραχαναδων)
The problem with a REAL simulation is you must spend a huge amount of time simulating the physics in the game.
If the graphics take a bit longer to render, then your framerate slows.
If the framerate slows, the physics engine has to simulate that much more time the next frame, and so it takes longer, which spirals out of control. Games with less realism (that aren't calculating tire temp and the elliptical friction model of the car, aerodynamics etc) can simply just fake a few things for that timestep and keep the game moving.

For this game, they had to ensure that the graphics NEVER took the framerate down, and that there was AMPLE processing power available in the WORST case (max # of cars near each other, etc). I think they chose to err on the side of realism and I think it was the right choice.