AKISKDG
AVClub Enthusiast
- 25 July 2011
- 789
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω το ακόλουθο ζήτημα και θα ήθελα τις αποψεις σας.
Ενώ έχω σύνδεση 3playVDSL από την παρασκευή έχω πρόβλημα με τις ταχύτητες του ίντερνετ, καθώς από 43 που έδειχνε το ρουτερ τώρα είμαι γύρω στο 31. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα δεν μπόρεσε να γίνει κάτι και θα στείλουν τεχνικό να ελέγξει την γραμμή, για την οποία με ενημέρωσαν πως αν το πρόβλημα είναι εκτός σπιτιού δεν θα χρεωθώ κάτι, ενώ αν είναι εντός θα έχω κόστος 30 , για να το φτιάξουν. Δεδομένου λοιπόν ότι δεν έχω τις ταχύτητες για τις οποίες πληρώνω και πλέον δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα όλοι οι υπολογιστές του σπιτιού, δεν δικαιούμαι να γίνει πίστωση στον λογαριασμό μου, για τις ημέρες που υπάρχει το συγκεκριμένο θέμα? Σας ρωτάω γιατί η εταιρεία δεν δέχεται ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα καθώς "...πίστωση πραγματοποιείται σε περιπτώσεις ολικής ή μερικής διακοπής της υπηρεσίας. Στην δική σου περίπτωση δεν υπάρχει διακοπή παρά μόνο ζήτημα απόδοσης το οποίο και θα ελεγχθεί από τον τεχνικό μας..."
Το θεωρώ το απαράδεκτο και μη αποδεκτό εκ'μέρους μου. Νομίζετε ότι έχω λάθος ή να διεκδικήσω τα δικαιώματά μου.
Σας ευχαριστώ
Έχω το ακόλουθο ζήτημα και θα ήθελα τις αποψεις σας.
Ενώ έχω σύνδεση 3playVDSL από την παρασκευή έχω πρόβλημα με τις ταχύτητες του ίντερνετ, καθώς από 43 που έδειχνε το ρουτερ τώρα είμαι γύρω στο 31. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα δεν μπόρεσε να γίνει κάτι και θα στείλουν τεχνικό να ελέγξει την γραμμή, για την οποία με ενημέρωσαν πως αν το πρόβλημα είναι εκτός σπιτιού δεν θα χρεωθώ κάτι, ενώ αν είναι εντός θα έχω κόστος 30 , για να το φτιάξουν. Δεδομένου λοιπόν ότι δεν έχω τις ταχύτητες για τις οποίες πληρώνω και πλέον δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα όλοι οι υπολογιστές του σπιτιού, δεν δικαιούμαι να γίνει πίστωση στον λογαριασμό μου, για τις ημέρες που υπάρχει το συγκεκριμένο θέμα? Σας ρωτάω γιατί η εταιρεία δεν δέχεται ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα καθώς "...πίστωση πραγματοποιείται σε περιπτώσεις ολικής ή μερικής διακοπής της υπηρεσίας. Στην δική σου περίπτωση δεν υπάρχει διακοπή παρά μόνο ζήτημα απόδοσης το οποίο και θα ελεγχθεί από τον τεχνικό μας..."
Το θεωρώ το απαράδεκτο και μη αποδεκτό εκ'μέρους μου. Νομίζετε ότι έχω λάθος ή να διεκδικήσω τα δικαιώματά μου.
Σας ευχαριστώ