I'm a fool to want you ...

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,971
Πασίγνωστο στάνταρντ των 50ς, γραμμένο από τους Τζόελ Χέρον και Τζακ Βολφ, με την συνεπικουρία του ίδιου του Φράνκι, σε μία άσχημη -από όλες τις πλευρές- περίοδο της ζωής του. Πανθομολογείται ότι το κομμάτι γράφηκε για τον έρωτα της ζωής του, την Άβα Γκάρντνερ...

Τον έρωτα της ζωής του ... η βασική ( ; ) αυτή έκφανση του βίου μας, θα σκάσει, δεν το αντέχει, αν δεν συνοδεύεται από την υπερβολή, την υπερβατική φουσκάλα, την προσδοκία ότι αυτή την φορά μπήκε γκολάρα στο γάμα, με ανάποδο ψαλίδι βρε πούστη μου.

Έχω ξαναγράψει για την διαχρονική έφεση του είδους μας να εκστομίζει απιθανότητες, τις οποίες όσο η εμπειρία περισσότερο καταδεικνύει ως απατηλές και ανέφικτες, τόσο το θυμικό λατρεύει να τις επαναλαμβάνει, ανικανοποίητο και σαλεμένο, εξεγερμένο και αλλοπρόσαλλο, ντοπαρισμένο από την βέβαιη μελλοντική διάψευση του, η οποία προσδίδει όμως (η κουφάλα) ακόμη μεγαλύτερη προσδοκία προσωρινής απόλαυσης .

Που καταλήγουμε ;;; Μα, συνηθέστατα, στην αυτο-λύπηση, ...pity me I need you... τραγουδάει ο ημίθεος, ... φαντάσου αφού αυτός αυτολοιδωρείται, μαδημένος λασπόμουργος, σκασμένος φθηνοσοβάς σε ερειπωμένο σπίτι, σπασμένο καυλόσπυρο (ποτέ δεν έμαθα εάν γράφεται με 'β' ή με 'αυ' ) με το μισό πύον ακόμη μέσα, φαντάσου αφού αυτός γίνεται έτσι, τι να πούμε και μεις τα φουκαριάρικα φτωχαδάκια με τους έρωτες της γειτονιάς ...

Έχει ενδιαφέρον να συγκριθούν οι δύο κορυφαίες ερμηνείες, αυτή του Σινάτρα από το 1951 (έκανε άλλη μία πιο λουσάτη το 1957, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να κοιτάξει κατάματα την αρχική) και της Billie, από το 1958, λίγους μήνες πριν τον θάνατο της, καραβοτσακισμένη σε μουχλο-κολυμπήθρες/μουράγια, αδύναμη να συντηρήσει τον μύθο της φωνής της αλλά και τον ίδιο της τον καρα-γαμημένο ψυχισμό. Η θεά Μπίλι, που όσο τεράστια υπήρξε σαν ερμηνεύτρια, τόσο δευτεράτζα υπήρξε σαν γκόμενα, αφήνοντας τον κάθε ψυχανώμαλο κατ' εξακολούθηση να ασελγεί με το μυαλό της, όπως τα 10χρονα κωλόπαιδα-τοτέμ σε παρατημένα κουταβάκια δίπλα σε σκουπιδαριά...

Και όμως, η Μπίλι είναι πολύ γενναιότερη ερμηνευτικά, ακόμη και ένα love you όλο και όλο που γράφεται στο αρχικό κείμενο το παραλείπει... αναγνωρίζει τις συνεχόμενες ήττες, την σκατά-τακτική, το ''μας πήραν και τα σώβρακα''... το αναγνωρίζει και αποφασίζει την ύστατη στιγμή να δείξει λίγη υπερηφάνεια, κουφάλες θα μείνει και κάτι μόνο για μένα να πάρω μαζί μου...

Στο μόνο σημείο που προτιμώ τον Φράνκι, είναι το pity me I need you κάπου στο 2.19 του κομματιού... εκεί δείχνει γιατί ήταν ο ένας !

ΥΓ. : Ψιλοψάχνοντας για να γράψω το παρόν, διεπίστωσα ότι το της Μπίλι, έπαιξε τελευταία σε κάποια διαφήμιση της chanel (δυστυχώς δεν βλέπω τηλεόραση) οπότε ίσως όλα αυτά να ηχούν κάπως μπαγιάτικα στα αυτάκια σας ... Να ευχαριστήσω τον Νίκο, που αυτός πράγματι μου θύμισε το κομμάτι παίζοντας το προχθές στο ιντερνετικό ραδιόφωνο του, ανασύροντας εντός μου ξεφτισμένες απελπισμένες Κυριακές, όπως αυτές που κάθε αξιοπρεπής, wanna-be μοιραίος ψευτο-ερωτιδεύς οφείλει να κρυφοσυλλέγει στο πουγγί του ...

http://www.youtube.com/watch?v=fEQm--gWvfA

http://www.youtube.com/watch?v=qkxzbzl2zKs&feature=related
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,971
Το μπιλίσιο συμπεριλαμβάνεται μαζί με άλλα στάνταρντς στον εξαίσιο τελευταίο δίσκο της 'Lady in Satin', κατ' εμέ έναν από τους 20 δίσκους κλασσικής τζαζ που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε δισκοθήκη ... (ψοφάω για τέτοια κλισέ ... ) .

album-lady-in-satin.jpg
 
14 December 2006
4,265
Το μπιλίσιο συμπεριλαμβάνεται μαζί με άλλα στάνταρντς στον εξαίσιο τελευταίο δίσκο της 'Lady in Satin', κατ' εμέ έναν από τους 20 δίσκους κλασσικής τζαζ που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε δισκοθήκη ... (ψοφάω για τέτοια κλισέ ... ) .

album-lady-in-satin.jpg

Σπύρο την έκδοση με τα κομμένα κομμάτια την έχεις ακούσει?
Της κατεβάζουν τα “μικρόφωνα” κανονικά και συνεχίζει να τραγουδάει......
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,971
Σπύρο την έκδοση με τα κομμένα κομμάτια την έχεις ακούσει?
Της κατεβάζουν τα “μικρόφωνα” κανονικά και συνεχίζει να τραγουδάει......

yepp !!! είναι απίστευτη, ... κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο ...
 

ΠΕΤΡΑΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ

AVClub Addicted Member
3 February 2007
2,363
Αθήνα
Μετά απ' αυτό, σειρά προς τα κάτω στην έχω-γίνει-χώμα λίστα έχει το Don't Explain, το οποίο έγραψε η ίδια η Billie Holiday αφού έδιωξε τον άντρα της, Jimmy Monroe, μετά από ένα κλασσικό ξεχείλισε-το-ποτήρι περιστατικό λερωμένου με κραγιόν κολάρου. Στη συνέχεια λειτουργεί η γυναικεία μεγαλοψυχία (μυστικός συνδυασμός καψούρας, ανταγωνισμού, φόβου απώλειας κι ενδοκυτταρικής ζήλειας) κι αποδεχόμενη την κατάστασή της υποκύπτει ολοκληρωτικά κι αμετάκλητα πλέον στις αδυναμίες της...

Νομίζω ταιριάζει με (β) στην καθομιλουμένη και (αύ) όταν υπάρχει συναίσθημα...

Η ερμηνεία της Simone είναι πιο "βαριά"

http://www.youtube.com/watch?v=FaU59MnWCDY
 

Νότης

AVClub Enthusiast
14 October 2009
731
Αιγάλεω
Κι εγώ αγαπώ αυτόν τον δίσκο περισσότερο των υπολοίπων της.
Η μεστότητα της ερμηνείας της βρίσκεται στην κορυφή, ξεπερνάει
ακόμα και το strange fruit. Μόνο ένα: I'm a fool to want you
μπορώ να ακούσω και μόνο μ' αυτό το τρομπόνι στα τελευταία μέτρα!
Ακόμη ένα ''αγέλαστο'' εξώφυλλο! Πως να γινόταν αλλιώς;!
 
Last edited:

SIMPLYMUSIC

Established Member
4 October 2007
271
Μετά απ' αυτό, σειρά προς τα κάτω στην έχω-γίνει-χώμα λίστα έχει το Don't Explain, το οποίο έγραψε η ίδια η Billie Holiday αφού έδιωξε τον άντρα της, Jimmy Monroe, μετά από ένα κλασσικό ξεχείλισε-το-ποτήρι περιστατικό λερωμένου με κραγιόν κολάρου. Στη συνέχεια λειτουργεί η γυναικεία μεγαλοψυχία (μυστικός συνδυασμός καψούρας, ανταγωνισμού, φόβου απώλειας κι ενδοκυτταρικής ζήλειας) κι αποδεχόμενη την κατάστασή της υποκύπτει ολοκληρωτικά κι αμετάκλητα πλέον στις αδυναμίες της...

Νομίζω ταιριάζει με (β) στην καθομιλουμένη και (αύ) όταν υπάρχει συναίσθημα...

Η ερμηνεία της Simone είναι πιο "βαριά"

http://www.youtube.com/watch?v=FaU59MnWCDY

εξαιρετική κατά την άποψή μου και η HELEN MERILL στο συγκεκριμένο κομμάτι.
 

SIMPLYMUSIC

Established Member
4 October 2007
271
Το μπιλίσιο συμπεριλαμβάνεται μαζί με άλλα στάνταρντς στον εξαίσιο τελευταίο δίσκο της 'Lady in Satin', κατ' εμέ έναν από τους 20 δίσκους κλασσικής τζαζ που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε δισκοθήκη ... (ψοφάω για τέτοια κλισέ ... ) .

album-lady-in-satin.jpg

θα συμφωνήσω. Ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου που το είχα βρει αυθεντικό στα 40 και έκανα τον δύσκολο. Δυστυχώς το έχω μόνο σε cd (φτου κακά) στη παρούσα φάση. Ψήνομαι για την audiophile έκδοση.
 

Elina

Senior Member
13 January 2009
556
Γέρακας
Εμένα πάντως, η ερμηνεία του Φράνκι, δεν θα μ' έψηνε! Πολύ μελό...
Ενώ τα κορίτσια, είναι το κάτι άλλο... κόβονται..
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,971
Εμένα πάντως, η ερμηνεία του Φράνκι, δεν θα μ' έψηνε! Πολύ μελό...
Ενώ τα κορίτσια, είναι το κάτι άλλο... κόβονται..

Είναι απλό : Η Μπίλι υπογράφει την υπεύθυνη δήλωση αποδοχής και παραλαμβάνει το πιστοποιητικό ηλιθιότητας, αποφασισμένη ότι ''ήταν ως εδώ'' ... δεν τραγουδά καν την φράση ''take me back I love you'' ενώ απλώς προφέρει το ''pity me i need you'' ... σίγουρα είναι ''ως εδώ'' δεν γουστάρει άλλα νταλαβέρια ... θα προτιμήσει να την πονά η απόσταση και η απουσία ...

Ο, κατά κάποιους ''αντιρρησίες για την αντίρρηση'' πιλάφις, θέλει και άλλο... δεν του έφθασε το μέχρι τώρα, δεν έχει ξεμπερδέψει ... απλά προφέρει τους αρχικούς στίχους και πραγματικά τραγουδάει μόνο το τετράστιχο που ή Μπίλι ουσιαστικά αποφεύγει ... προτιμάει να τον πονά η παρουσία ...

Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν πιο αντιδιαμετρικές ερμηνείες και αυτό είναι η ουσία της υποθέσεως ...
 
17 June 2006
14,350
O πιλάφας, έχει δηλώσει πως 'το ρ'ν'ρ είναι μουσική για ηλίθιους'.
Τα δικά μας κορίτσια δεν είναι φρού-φρού κι αρώματα: περπατάνε σαν το Bo Diddley και τους πιλάφες τους σκοτώνουν με μιά ματιά.
Ο πιλάφας, να πάει στο φυσικό του χώρο: στο Λας Βέγκας.
Να τραγουδάει για ...παχυλές (γουστάρω λέξη) αμοιβές στα φουσκωμένα πορτοφόλια.
Εμείς, το είχαμε χ...μένο.
Εκεί που έχεζαν τα δικά μας κορίτσια, έβγαιναν 10 από τις σακολέβες που γούσταραν του πιλάφα.
ο πιλάφας, έκανε τον ζεν πρεμιέ της γκαζόζας κάνοντας δώρο ακριβά δαχτυλίδια.
'Πρόσεχε μαντάμ... θα σου πέσει το στενάχωρο" :flipout:
 
Last edited:

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,971
.... σε αγαπώ, αλλά αυτά είναι too much ....

.... καλέ μου, τα δικά σας κορίτσια είναι απ' αυτά ;;; : ΑΚΥΡΟ, ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΛΑΘΟΣ

ΥΓ. Το πηδήξαμε το νήμα ... thanxx Lympe ...
2mo5pow.gif
 
Last edited:

Elina

Senior Member
13 January 2009
556
Γέρακας
.... σε αγαπώ, αλλά αυτά είναι too much ....

.... καλέ μου, τα δικά σας κορίτσια είναι απ' αυτά ;;; : ΑΚΥΡΟ, ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΛΑΘΟΣ

ΥΓ. Το πηδήξαμε το νήμα ... thanxx Lympe ...
2mo5pow.gif


... καλα τα smilies σου είναι άπαιχτα!!! :a0210::a0210: Πες μας κι εμας...
 
14 December 2006
4,265
για πιλάφι σπυρωτό...

imagemagic.php



:flipout:

Ποτέ δεν ήταν κακό να είσαι Μπάρμπα Μπεν! Το ρύζι γίνεται εκνευριστικό μόνο όταν συνοδεύει ξελιπιασμένα φιλετάκια και με μπάστακα το σερβιτόρο πάνω από το κεφάλι σου. Φυσικά ένα βρωμοσούβλακο που ξεχειλίζει τζατζίκια είναι πολύ πιο απολαυστικό και πολύ πιο πρωτόγονο. Ποιος δεν θα το προτιμούσε……..
Όμως δυστυχώς στο σουβλάκι βλέπεις την “κατάσταση” ενώ στο “ρύζι” τον μάγειρα!

Η φωνή είναι δυστυχώς ένα υποτιμημένο όργανο! Γνώμη μου είναι πως πρέπει να μπορεί κανείς να την απολαμβάνει ανεξάρτητα από την μουσική ή τον στίχο.

Κάποιες φορές αναρωτιέμαι (επειδή είμαι και λίγο ξινός), αν όλοι αυτοί που “σέρνονται” στα κομμάτια με άλλοθι την ροκιά, το κάνουν επειδή πράγματι το γουστάρουν ή απλά επειδή δεν μπορούν να πάνε από το ντο στο ρε!:singer:

Rock χα!Μια λέξη με χίλια προτερήματα και ένα πολύ μεγάλο ελάττωμα
Μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για να καλύψεις τις μεγαλύτερες αδυναμίες σου….

Και φυσικά αυτή η αμφισβήτηση απέχει πολύ από το να θεωρώ την Μούσχουρη μια από τις καλύτερες φωνές που άκουσα ποτέ ή να απαξιώσω το εκπληκτικό κομμάτι της Faithfull που έβαλες χθες σε μια _κατά την γνώμη μου_ απο τις καλύτερες εκπομπές που μας έχεις χαρίσει στον Lab fm
 
14 December 2006
4,265
Είναι απλό : Η Μπίλι υπογράφει την υπεύθυνη δήλωση αποδοχής και παραλαμβάνει το πιστοποιητικό ηλιθιότητας, αποφασισμένη ότι ''ήταν ως εδώ'' ... δεν τραγουδά καν την φράση ''take me back I love you'' ενώ απλώς προφέρει το ''pity me i need you'' ... σίγουρα είναι ''ως εδώ'' δεν γουστάρει άλλα νταλαβέρια ... θα προτιμήσει να την πονά η απόσταση και η απουσία ...

Ο, κατά κάποιους ''αντιρρησίες για την αντίρρηση'' πιλάφις, θέλει και άλλο... δεν του έφθασε το μέχρι τώρα, δεν έχει ξεμπερδέψει ... απλά προφέρει τους αρχικούς στίχους και πραγματικά τραγουδάει μόνο το τετράστιχο που ή Μπίλι ουσιαστικά αποφεύγει ... προτιμάει να τον πονά η παρουσία ...

Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν πιο αντιδιαμετρικές ερμηνείες και αυτό είναι η ουσία της υποθέσεως ...

Μπαίνεις και εσύ τώρα στην διαδικασία να εξηγήσεις γιατί είναι φωνάρα ο Sinatra….
Αυτή για μένα είναι η ουσία
 
17 June 2006
14,350
Φυσικά ένα βρωμοσούβλακο που ξεχειλίζει τζατζίκια είναι πολύ πιο απολαυστικό και πολύ πιο πρωτόγονο. Ποιος δεν θα το προτιμούσε……..
Όμως δυστυχώς στο σουβλάκι βλέπεις την “κατάσταση” ενώ στο “ρύζι” τον μάγειρα!

that's MY boy: γειά σου Μπάϊρα.
αν έχεις μάθει να εκτιμάς την ομορφιά ακόμα και μέσα στα σκουπίδια, δεν έχω και πολλά αγόρι μου να σου διδάξω :BDGBGDB55: