Μολις τωρα εριξα μια ματια στον νημα. Με συγκινησε ΠΟΛΥ το ενδιαφερον σας. Σας ευχαριστω.
Οντως ειμαι λαλιστατος (...... αλλα αυτο δημιουργει περισσοτερες αντιπαθειες παρα συμπαθειες).
On with the show ...
Αυτη η καρταρα που βλεπετε ειναι ενας vector imager των avionics του F-16 (οχι Block-52).
Επεξεργαστης ..... ο εντελως αναιμικος TMS 34020 (με συνεπεξεργαστη τον ΤΜS 34082).
Αναλυση ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ για την εποχη (1280 x 1024). Ομως τι να κανεις εναν 16-bit framebuffer ?
Τι ογκο δεδομενων να σπρωξει ? Mιλαμε για τα τελη της δεκαετιας του '80 !!!!
Ζωγραφιζε σε real time μονο το wireframe ενος terrain following,
Τιποτα περισσοτερο.
Αργοτερα προστεθηκε και 24-bit shader που συνδεθηκε (συγχρονισθηκε) με την μητρικη καρτα.
Η ασχημια του wireframe δεν εφυγε. Απλα προστεθηκε η ζωντανια του shading σε δευτερη οθονη.
Aς ειναι καλα 4 VLSI ASICs της Hitachi που αναλαμβαναν το gouraud shading του σκετου wireframe.
8 MB DRAM και 3 MB VRAM συνοδευαν τους επεξεργαστες. ΕΤΣΙ ..... λειτουργουσε το Advanced
Display Processing system (ADP) ενος F-16. Σημερα, ενα καλο smartphone εχει περιπου 800 φορες
την επιδοση του απεικονιζομενου τερατος.