Είχα λίγο χρόνο σήμερα το πρωι, αλλά δεν είχα ιδιέτερη έμπνευση, οπότε είπα να κάνω ενα τεστ.
Μάζεψα μερικούς 50αρηδες, πήρα το τρίποδο και πήγα απέναντι απο το σπίτι μου που έχω εναν ωραίο τούβλινο τοίχο...
Οι διαγωνιζόμενοι ήταν οι:
Jupiter 8 50mm f/2 (M39 Leica Screw mount)
Pentax SMC M 50mm f/1.7
Nikon Nikkor AFD 50mm f/1.8
Cosina Voigtlander Nokton 50mm f/1.1
Leica Summicron 50mm f/2 Type II
Carl Zeiss Jena Flektogon 50mm f/4 (Pentacon Six)
Η εστίαση έγινε με χρήση του magnification και σε κάθε καρέ εκ νέου έλεγχος. Άλλο καρε για κέντρο, άλλο για άκρα. Απόσταση εστίασης περίπου 5μέτρα. Η μηχανή σε τρίποδο και 2δευτερολεπτα καθυστέρηση στο κλείστρο.
Τράβηξα RAW, μετατροπή στο ACR. Noise Reduction (Luminance 0, Color 10), και ελαφρό μόνο input sharpening λόγω AA φιλτρου (35, 1.0, 50). Μετά κροπαρισμα 200χ200pixels στο Photoshop και όλα μαζί σε ενα chart για γρήγορη θέαση.
Εν τέλει τα 200χ200 ήταν μάλλον λίγα, αλλά δεν το ξανακάνω σε όλα. Τα RAW είναι διαθέσιμα για όποιον το επιθυμεί.
Μάζεψα μερικούς 50αρηδες, πήρα το τρίποδο και πήγα απέναντι απο το σπίτι μου που έχω εναν ωραίο τούβλινο τοίχο...
Οι διαγωνιζόμενοι ήταν οι:
Jupiter 8 50mm f/2 (M39 Leica Screw mount)
Pentax SMC M 50mm f/1.7
Nikon Nikkor AFD 50mm f/1.8
Cosina Voigtlander Nokton 50mm f/1.1
Leica Summicron 50mm f/2 Type II
Carl Zeiss Jena Flektogon 50mm f/4 (Pentacon Six)
Η εστίαση έγινε με χρήση του magnification και σε κάθε καρέ εκ νέου έλεγχος. Άλλο καρε για κέντρο, άλλο για άκρα. Απόσταση εστίασης περίπου 5μέτρα. Η μηχανή σε τρίποδο και 2δευτερολεπτα καθυστέρηση στο κλείστρο.
Τράβηξα RAW, μετατροπή στο ACR. Noise Reduction (Luminance 0, Color 10), και ελαφρό μόνο input sharpening λόγω AA φιλτρου (35, 1.0, 50). Μετά κροπαρισμα 200χ200pixels στο Photoshop και όλα μαζί σε ενα chart για γρήγορη θέαση.
Εν τέλει τα 200χ200 ήταν μάλλον λίγα, αλλά δεν το ξανακάνω σε όλα. Τα RAW είναι διαθέσιμα για όποιον το επιθυμεί.
Last edited: