- 2 May 2019
- 69
Απάντηση: Re: Αγορά LG OLED 65 C9
Μολις ξαναμιλησα με τον Κωτσοβολο, ειχα αφησει το ονομα μου για προσφορα, μηπως γινεται κατι καλυτερο. Με πηραν και τον ρωτησα και μου επιβεβαιωσε αυτο με την premium εγγυση και τα 0 dead pixels. Ναι, μου ειπαν οτι εαν δεν κανεις το κυκλο μετα το κλεισιμο της τηλεορασης το βλεπουν απο το service και μονο τοτε δεν σε καλυπτουν, που ειναι λογικο αλλα νομιζω κανενας μας δεν ειναι τοσο χαζος ωστε να την βγαζει απο την πριζα καθε φορα.
ΝαιΛοιπόν εχω νεώτερα από τον γνωστό μου στον Κωτσοβολο,τον πηρα τηλ. Για να τον ρωτήσω για προσφορα που ενδιαφέρεστε μερικοί φίλοι από εδω για την C9,και μου είπε αύριο θα μου έχει απάντηση..
Μου είπε όμως κατι αλλο ενδιαφέρον!Ηταν τωρα σε σεμινάριο της LG και με διαβεβαίωσε και μάλιστα τον ρώτησα 3 φορές ότι η premioum εγγύηση του Κωτσοβολου καλύπτει ακομα και 1 καμμένο πιξελ εαν υπάρχει.
Ακόμα και σε burn in και 15 ωρες συνεχομενα να παίζεις και να πάθεις σε καλύπτει!Αλλά αυτο με το burn in που σε καλύπτει ειναι για τα 2 πρωτα χρόνια και ας εχεις 5ετια!Μετα τα 2 χρόνια έχεις καλυψη σε pixels,banding κτλ.
Εννοείται στην εγγύηση είναι και τα προβλήματα banding..
Στο μόνο που δεν σε καλύπτει εαν πάθεις burn in εαν την βγαλεις από το ρεύμα δηλαδη κάνεις κάτι εσκεμμένα,αυτο το βλέπουν μέσα από το service..
Μολις ξαναμιλησα με τον Κωτσοβολο, ειχα αφησει το ονομα μου για προσφορα, μηπως γινεται κατι καλυτερο. Με πηραν και τον ρωτησα και μου επιβεβαιωσε αυτο με την premium εγγυση και τα 0 dead pixels. Ναι, μου ειπαν οτι εαν δεν κανεις το κυκλο μετα το κλεισιμο της τηλεορασης το βλεπουν απο το service και μονο τοτε δεν σε καλυπτουν, που ειναι λογικο αλλα νομιζω κανενας μας δεν ειναι τοσο χαζος ωστε να την βγαζει απο την πριζα καθε φορα.