Αγόρασε κανείς την 65C1 από το e-shop.gr σε προσφορά 1399;

Phil78GR

New member
7 November 2021
23
Καλησπέρα στους φίλους,

αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει παρακαλώ γιατί με ενδιαφέρει και εμένα η τηλεόραση.

Στα χαρακτηριστικά της δεν βλέπω πουθενά hbb, άρα ΕΡΤ, open, skai δεν παίζουν τα on demand.

Επίσης κάλεσα το eshop και με διαβεβαίωσαν ότι καλύπτεται κανονικά από την εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Τέλος να υπενθυμίσω στους φίλους ότι δυστυχώς η τηλεόραση δεν υποστηρίζει pvr και dts.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,494
Μεταμορφωση
Εγώ τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Δεν χρειάζεται να τους ρωτήσεις βασικά Τάκη.

Μπες στο σύστημα τους και κάνε register την τηλεόραση σου.
Μετά σου βγαίνουν και οι επιλογές για την επέκταση της εγγύησης.
 
  • Like
Reactions: takisot

thagkol

New member
8 April 2010
85
Μπήκα στο site της LG και όντως εξαρτάται από την τιμή αγοράς. Με 1400 ευρώ αγορά που έχει το eshop, κάνει 160 ευρώ. Αν βάλεις πχ 1600 ευρώ τιμή αγοράς πάει στα 220 η επέκταση.
Την παράγγειλα κι εγώ, από ότι είδα o κωδικός 11 αντιστοιχεί σε Ουγγαρία (την πουλάει το Mediamarkt Ουγγαρίας) άρα ΕΕ είναι άρα όλα ΟΚ.
 

thagkol

New member
8 April 2010
85
Μόλις παρελήφθη (παραγγελία την Κυριακή), υπήρχε άλλη μία ίδια στο βανάκι που την έφερε και μου είπε ο μεταφορέας ότι πουλήσανε σαν κουλούρια λόγω της προσφοράς.
 

Kingedward

New member
20 April 2021
24
Μπήκα στο site της LG και όντως εξαρτάται από την τιμή αγοράς. Με 1400 ευρώ αγορά που έχει το eshop, κάνει 160 ευρώ. Αν βάλεις πχ 1600 ευρώ τιμή αγοράς πάει στα 220 η επέκταση.
Την παράγγειλα κι εγώ, από ότι είδα o κωδικός 11 αντιστοιχεί σε Ουγγαρία (την πουλάει το Mediamarkt Ουγγαρίας) άρα ΕΕ είναι άρα όλα ΟΚ.
Εγώ έβαλα την premium εγγύηση με τα 215€. Θεωρώ ότι αν κάποιος δαπανήσει ένα τόσο μεγάλο ποσό για αγορά τηλεόρασης, είναι must να την προστατέψει όσο περισσότερο μπορεί.
 

sosimple

AVClub Enthusiast
15 April 2007
835
Εγώ έβαλα την premium εγγύηση με τα 215€. Θεωρώ ότι αν κάποιος δαπανήσει ένα τόσο μεγάλο ποσό για αγορά τηλεόρασης, είναι must να την προστατέψει όσο περισσότερο μπορεί.
Για oled συμφωνώ..
 

james9

Established Member
7 September 2009
165
Lamia
Περιλαμβανει και burn in η premium εγγυηση?
Ετσι μου ειχαν πει πριν καιρο που τους ειχα παρει τηλ .
 

sosimple

AVClub Enthusiast
15 April 2007
835
Περιλαμβανει και burn in η premium εγγυηση?
Ετσι μου ειχαν πει πριν καιρο που τους ειχα παρει τηλ .
Οι περισσότεροι που είχαν burn in λενε οτι τους κάλυψαν.. Δεν το γράφουν στα χαρτιά όμως νομίζω με ακρίβεια για burn in. Σε κάθε περίπτωση με 5ετη η πιθανότητα να καλυφθείς εκτοξεύεται..
 

thagkol

New member
8 April 2010
85
H διαφορά της premium με την απλή επέκταση δε νομίζω να είναι τo burn in (κάτι για σπάσιμο οθόνης πήρε το μάτι μου), αλλά σίγουρα αυξάνεις τις πιθανότητες να σε καλύψουν.
 

Phil78GR

New member
7 November 2021
23
Καλησπέρα παίδες.

ας μοιραστώ μαζί σας την δική μου εμπειρία με την τηλεόραση.

Απο σήμερα κάτοχος μια OLED65C11LB αγορασμένη απο e-shop, συναρμολόγησης Πολωνίας.

Μπαίνω στο lg.gr δινω model number και serial και δεν αναγνωριζεί την τηλεόραση.

Βλέπει μόνο τις 14 επίσημη εισαγωγή της LG Hellas.

Πάω να κάνω με τα χίλια ζόρια επέκταση παίρνει την πληρωμή και μετά απο κανα τέταρτο μου έρχεται ακύρωση.

Εσείς που γράφετε οτι πήρατε απο eshop και κάνατε επέκταση εγγύησης σε ποιά σελίδα μπήκατε και ποιά διδικασία ακολουθήσατε.

Ευχαριστώ.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,744
ΑΘΗΝΑ
o αδερφος μου παρελαβε πριν 3 ημερες και εχθες εκανε την επεκταση χωρις κανενα προβλημα.
περασε τον σειριακο,το μοντελο οπως ακριβως αναγραφεται στο σαιτ της lg(OLED65C1) και επελεξε την premium εγγυηση των 215 ευρω που πρεπει να γινει σε διαστημα 14 ημερων απο την ημερα της αγορας.
του ηρθαν στο email πιστοποιητικο,αποδειξη αγορας της εγγυησης και ενα κατεβατο με ορους και προυποθεσεις.
ή κατι δεν περνας σωστα,ή εχει κολλησει το συστημα.
 

Phil78GR

New member
7 November 2021
23
o αδερφος μου παρελαβε πριν 3 ημερες και εχθες εκανε την επεκταση χωρις κανενα προβλημα.
περασε τον σειριακο,το μοντελο οπως ακριβως αναγραφεται στο σαιτ της lg(OLED65C1) και επελεξε την premium εγγυηση των 215 ευρω που πρεπει να γινει σε διαστημα 14 ημερων απο την ημερα της αγορας.
του ηρθαν στο email πιστοποιητικο,αποδειξη αγορας της εγγυησης και ενα κατεβατο με ορους και προυποθεσεις.
ή κατι δεν περνας σωστα,ή εχει κολλησει το συστημα.
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σου, εαν δεν σου κάνει κόπο ρώτα τον αδελφό σου εαν έκανε την εγγύηση στο lγ.com/gr η στο global και επίσης ποιον κωδικό έβαλε ακριβώς, γιατι μόλις βάλω το OLED65C1 μου βγάζει 4 επιλογές c14 & c15 μόνο και όχι c11 που είναι του eshop.

Ευχαριστώ
 

dimpoly

Established Member
10 October 2007
181
Καλησπέρα, μίλησα μόλις με την LG και μου είπαν όλοι οι κωδικοί C11 C12 C14 C15 καλύπτονται κανονικά από την εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών, και κανονικά παίρνουν επέκταση εγγύησης από την LG.
Ελπίζω να βοήθησα