Re: Απάντηση: Re: Εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές! - Διαβάστε οπωσδήποτ
Ας συνεχίσω κι εγώ τη συζήτηση και μετά ο διαχειριστής ας τα πάει σε άλλη κατηγορία.
Ποιός πρέπει να κάνει την αρχή για τις καλές σχέσεις αντιπροσωπείας και πελάτη; Ο πελάτης ή η αντιπροσωπεία;
Κατά τη γνώμη μου η αντιπροσωπεία. Αυτή πουλά το προιόν, αυτή πρέπει να δείξει στον πελάτη ότι μπορεί να τον καλύψει σε ό,τι του συμβεί. Στο Hifi είχαμε αντιπροσωπείες με εξαιρετικό service και υποστήριξη π.χ. Η τηλεοπτική αν θυμάμαι καλά για τα BW Classe Rotel ήταν πολύ καλά οργανωμένη, ενώ άλλες αντιπροσωπείες ήταν και είναι για τα μπάζα. Εταιρείες που δεν σου έστηναν το πικαπ παρότι τους είχες πληρώσει και δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση το αρχικό στήσιμο. Και όχι δεν εννοώ τη Linn με τα Sondek. Ειχε ο αντιπρόσωπος της KEF την ίδια ποιότητα υπηρεσιών με εκείνον της BW? Οχι δυστυχώς.... Πότε μάθαμε τα Tannoy? Όταν άλλαξαν αντιπροσωπεία. Κορυφαίο μηχάνημα ο denon avc1 και με δυνατότητα αναβάθμισης, αλλά για την αναβάθμιση η Κινοτεχνική ούτε ήξερε κάτι ούτε ήθελε να μάθει και τελικά κάναμε τις αναβαθμίσεις μέσω ενός Έλληνα διευθυντή στη denon Γερμανίας. Το θυμάστε;
Κι ενώ εταιρείες κανονικές έπαιζαν τους αδιάφορους, εμφανίστηκαν άλλοι μικροι αντιπρόσωποι που παρείχαν εξαιρετικές υπηρεσίες και μαζί με τα καλά προιόντα άλλαξαν την αγορά. Ο μακαρίτης ο Ζωδιάτης δεν υπήρχε περίπτωση να σε αφήσει ακάλυπτο. Το ίδιο και ο Ορφέας και τότε αλλά και σήμερα. Και ο αντιπρόσωπος της atc και αρκετοί άλλοι παρότι η αγορά είναι πεθαμένη.
Να θυμίσω ότι όταν αγόρασα το μακρινό 2000 τον πρώτο μου προβολέα SONY μετρητοίς 2.310.000 δρχ. την πρώτη ώρα που έπαιξε είχε 22 (είκοσι δύο) καμμένα πίξελς; Και τί μου είπε η αντιπροσωπεία; Και τί θέλεις τώρα από εμάς; Αυτό ακριβώς... και τελικά τον προβολέα πήρε πίσω η SONY Γερμανίας και όχι η εδώ αντιπροσωπεία.
Να θυμίσω τον Μπαλαφούτα τότε CEO της SONY στην Ελλάδα οπαδό της μη αντιγραφής, που όταν του έδειξα ότι έχω αγοράσει νόμιμα cd με μουσική της δικής του εταιρείας και δεν μπορούσα να το παίξω σε cdrom drive ΗΥ της δικής του εταιρείας κάλεσε να διώξουν ;
Να πάμε στα φωτογραφικά; Αλήθεια η Intersys πόσο καλή αντιπροσωπεία ήταν για την canon? Γιατί θυμάμαι την περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς να πηγαίνω με ξένο φωτορεπόρτερ συμβεβλημένο με πρακτορείο που είχε cps (canon professional service) σε ισχύ και να το ρωτούν στο service αν αγόρασε το σώμα της μηχανής του από την Ελλάδα, από αυτούς ή το adorama της Κάνιγγος και να μένει ο ξένος παγωτό.
Ή πόσες αντιπροσωπείες παίρνουν το δικό σου σώμα το στέλνουν στο εξωτερικό και σου το επιστρέφουν μετά από 3 (!!!) μήνες χωρίς αντικατάσταση; Είναι δυνατόν να δεχθείς ότι θα πάρεις μια μηχανή τον Απρίλιο, θα μπει για service τέλη Μαίου, θα φύγει Πορτογαλία ή Πολωνία και θα γυρίσει πίσω αρχές ή τέλη Σεπτεμβρίου; Κι ακόμη χειρότερα χωρίς να έχει επισκευαστεί; Για ποιό λόγο να αγοράσει κάποιος έναν FUJI 50-140 2.8 από την Ελλάδα, αν ο φακός έχει σκόνες ήδη από τον πρώτο μήνα και να πηγαινοέρχεται για μήνες στην αντιπροσωπεία χωρίς να λύνεται το πρόβλημα;
Επομένως το θέμα δεν είναι να αγοράσεις από την Ελλάδα ή να έχεις το χαρτάκι της εγγύησης της αντιπροσωπείας αλλά η εγγύηση να αξίζει πραγματικά.
Κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα ηχητικά ή στα φωτογραφικά. Κουμπάρος αγόρασε πριν χρόνια VOLVO S40. Με 19.000 χλμ. και 42 μέρες μετά τη λήξη της εγγύησης μένει από κιβώτιο ταχυτήτων στον αυτοκινητόδρομο έξω από τη Λάρισα. Κιβώτιο καπούτ. Του λένε στο service της αντιπροσωπείας στη Λάρισα ότι έχει λήξει η εγγύησή σας. Μα είναι δυνατόν; Πρέπει να το πληρώσετε ο ίδιος. Τελικά η τοπική αντιπροσωπεία κάλυψε τη ζημιά (δεν ήταν πελάτης της, το είχε προμηθευτεί από τη Βόρειο Ελλάδα) όταν η κεντρική αντιπροσωπεία ήταν ανένδοτη. Η DION Motors που έχει τα OPEL σε Κατρίνη Γιαννιτσά είναι εξαιρετική αντιπροσωπεία. Η Βροχίδης Χατζής έχει εξαιρετικό service τόσο που έρχονται Βούλγαροι Σέρβοι και Σλαβομακεδόνες για service στη Θεσσαλονίκη (μου το είπαν οι ίδιοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων).
Σοβαρά τώρα... είναι αυτές υπηρεσίες; Σε τέτοιες περιπτώσεις όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.
Όταν όμως πίσω από μια εταιρεία καταναλωτικών προιόντων βρίσκεται μια σοβαρή εταιρεία, τότε ναι, εγγύηση μετ´επιτάσεως.