Air Force Planes

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Eφοσον ο βηχας ειναι ασιγαστος για μαχητικα 4ης γεννεας (και ποιος ειμαι εγω να κρατηθει απ'εξω ! :rolleyes:)
ΕΥΣΗΜΑ ωφειλουμε να απονειμουμε και σε μια Κυρια ... που ωφειλε πολυ μεγαλυτερη δημοσιοτητα (απ'οση ελαχε).

an-air-to-air-left-front-view-of-the-prototype-f-16xl-fighting-falcon-aircraft-bb7772-1024.jpg


Mε επιφανεια πτερυγων YΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ του "απλου" Falcon (60 τμ συγκριτικα με τα 28 τμ του απλου F-16) ....
εστελνε για βρουβες την υπεροπλια του Mirage 2000 στον εναν και μοναδικο τομεα που το Falcon υστερουσε :
τις πολυ κλειστες στροφες !
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Απάντηση: Re: Air Force Planes

Αν σου πω πως δε γνώριζα καν πως υπάρχει......Το XL εννοώ.

Πως να γνωριζεις ? :laugh:
ΜΟΝΟ ΔΥΟ βγηκαν (και τα "φαγε" η βασιλομητωρ NASA :laugh:)
Εγω το μαθα απο σποντα .... voila :rolleyes:.... ας ΜΗΝ ηταν η πριγκιπεσσα διπλα (ακομα θα ψαχνα)

aaj.jpg


Βεβαια, λιγο να χαιδευτει το πεταλ της Μελανης Πριγκιπεσσας .... η αυλικια διπλα, κλαιει γοερα.
Αλλα ειναι ΑΔΙΚΟ αυτο να το λεμε. Δεν γεννηθηκαν ισες (κατω απο τον ηλιο της δικαιοσυνης).
Οπως τοσα αλλα πραγματα σ'αυτον τον βαναυσο ντουνια :nounder:
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Air Force Planes

Υπάρχουν και βίντεο της πτήσης αυτής φίλε...Ανατριχίλα..

Mε 130 kilonewton (χωρις μετακαυση) και καπου 200 kilonewton (με μετακαυση) .... ισως να μην χρειαζοταν φτερα ΚΑΝ.

ΒRUTE THRUST FORCE ....:Banane0:
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Εδω σε πιο χορταστικη αναλυση (.... υπο την κηδεμονια της "βασιλομητορος" :flute: ....)

309236main_EC96-43831-1_full.jpg


Χαρμα οφθαλμων ! :love: ....
η σκουρα επιφανεια στην αριστερη πτερυγα ειναι καθαρο τιτανιο
και, συνολικα, η πτερυγα εχει δεχθει HEAVY LIFTING (απο το "απλο" XL)
https://www.nasa.gov/centers/dryden/multimedia/imagegallery/F-16XL2/EC96-43831-1.html
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Air Force Planes

Mε 130 kilonewton (χωρις μετακαυση) και καπου 200 kilonewton (με μετακαυση) .... ισως να μην χρειαζοταν φτερα ΚΑΝ.

Επειδη τα νουμερα ΔΕΝ συγκινουν γραμμαριο ... αν δεν τα βαλεις στην ΠΡΑΞΗ ....

78d7f87704e4761fb582a22bb23b8fea.jpg


ΑΥΤΟ .... πετυχαινεις με ολο αυτον τον σκασμο απο ΩΣΗ !
Mετα απο μολις 600 μετρα διαδρομου .... μπορει να απογειωθει με ΑΥΤΗΝ την κλιση
και να συνεχισει ετσι για αλλα 60 δευτερα ..... μεχρι τα 10 χιλιομετρα (υψομετρο).
28 τονοι μεταλλο !!!!

Οχι αδικα .... η Rolls Royce των μαχητικων.
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,060
Αθήνα
Mετα απο μολις 600 μετρα διαδρομου .... μπορει να απογειωθει με ΑΥΤΗΝ την κλιση
και να συνεχισει ετσι για αλλα 60 δευτερα ..... μεχρι τα 10 χιλιομετρα (υψομετρο).
28 τονοι μεταλλο !!!!

Έχει ισχύς: βάρος>1
Μπορεί να επιταχύνει ενώ πετάει κατακόρυφα

:speechless-smiley-0
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Εμένα ρε φίλε δε με πωρώνει κανένα stealth...Tα σιχαίνομαι..

Nαι ετσι...αντρικια πραματα. Φορμες φουσκωμενες απο κινητηρες, μεγαλα στρογγυλα ρυγχη, πυραυλοι εξω να φαιννται καλα...
Στυλ ελα να μας βρεις.
οχι να παιζουμε κρυφτο...:flipout:
Δεν με πωρωνουν ουτε εμενα αλλα....δεν τα σιχαινομαι γιατι μας ειναι (η θα μας ηταν) υπερπολυτιμα.

Εμενα με πωρωνουν εκτος το F14, τo F15 το Phantom to Mirage 2000 και το Rafale. A! και το Saab Vigen.
To Phantom το λατρευω σαν αεροπλανο, πιστευω οτι ειναι οτι πιο καλλιτεχνικο και αγονο σαν φορμα.
Αν ηταν στο χερι μου θα τα κραταγα θα τα συντηρουσα και θα τα αναβαθμιζα ες αει τα Φαντομ.
Οπως κανουν οι Κορεατες και οι Ιαπωνες.

maxresdefault.jpg


Τα Ραφαλ εχω την τυχη να τα βλεπω συχνα εδω περα... :)

 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Εγω μολις ειχα ανακαλυψει (στην κυριολεξια) οτι ειχα μυωπια. Στην δευτερα λυκειου πρεπει να αρχισε.
Θυμαμαι και πως ακριβως...Ημουν στην κουζινα και δειπνουσα ( αφου ειχα ερθει απο μαθηματα δε ξερω γω τι).
Ειχε θεαση προς το το σαλονι οπου η μανα μου και η αδελφη μου βλεπαν Νταλας. Εγω δεν το παρακολουθουσα και δεν με ενδιεφερε...αλλα ξαφνικα ακουω ενα σαλο μια αναταραξια....
Βρε Τι εγινε ; Μα δεν βλεπεις μου λενε απο το βαθος μπροστα... προσπαθω να δω τους υποτιτλους...τιποτα. Πριν τους εβλεπα.
Τελικα ειχαν ανακαλυψει οτι ο ενας ηταν Ομο. :flipout: Την εποχη εκεινη ηταν κατιτι... και γω δεν εβλεπα τιποτα. Καλυτερα.

Αλλα και να μην ειχα μυωπια δεν με βλεπω να περναγα. Στην δευτερα Λυκειου τσακωθηκα αγρια με τα μαθηματικα (μεχρι τοτε ημουν σχετικα καλος σε ολα)....Μα αγρια μιλαμε.
Οποτε τσακωθηκα και με τα υπολοιπα μετα.
Πηγαινα στο λυκειο με ενα τετραδιο διπλωμενο στα δυο στην κωλοτσεπη θυμαμαι.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Η αληθεια ειναι παντως οτι αν σημερα, θεωρητικα μιλωντας, ειχα την δυνατοτητα επιλογης και ας υποθεσουμε οτι ηταν στις δυνατοτητες μου να γινω πιλοτος... ειλικρινα δε θα διαλεγα να γινω. Με τιποτα.
Με ολα αυτα που βλεπω τριγυρω, οπου τα παντα καταρρεουν, δε θα ειχε καμμια εννοια.

Και δε μιλω μονο για Ελλαδα.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,803
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Απάντηση: Re: Air Force Planes

Αλήθεια γιατί δεν γίνατε πιλότοι μαχητικών;

Kαι μυωπια (1.40 αριστερο και 1.00 δεξι ματι) και δυσχρωματοψια. :nounder:
Hμουν και 1.90 υψος (οχι ακριβως το ιδανικο υψος για πακτωση σε cockpit).

γιατι ειναι κατι πανευκολο και ηθελα περισσοτερη δυσκολια στη ζωη μου.

E μα ναι :2thumb22sup: .... :flipout:
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Δρατω της ευκαιριας του F 16XL να παρουσιασω ενα αλλο αεροπλανο που υλοποιηθηκε σαν προτζεκτ κατασκευαστηκαν προτοτυπα και μαλιστα επιδειξεων αλλα το προγραμμα δεν προχωρησε σε κατασκευη (και αρα εμποριο).

Προκειται για το καταπληκτικο Mirage 4000.

Hταν ενα Μιραγε μεγαθηριο που προοριζοταν να ειναι η αντιστοιχη πλατφορμα του Αμερικανικου Αετου.

Δυο βιντεακια απο δυο πτησεις...ενα με χρωματα στρατου και ενα λευκο επιδειξεως.



Σε τελικη φαση.... πολλα προτζεκτς εχουν δημιουργηθει που δεν προχωρησαν σε κατασκευαστικο προγραμμα. Τα περισσοτερα μειναν στα χαρτια. Καποια υλοποιηθηκαν σε πρωτοτυπα.

Ενα απο αυτα ηταν το F 16XL που ηταν πανεμορφο, αλλα δεν ειχε καμμια τυχη να πετυχει γιατι υπηρχε ηδη το πολυ πετυχημενο στα παντα F15, και απο την αλλη το πολυ πετυχημενο στην κατηγορια του F16. Πηγε να το παιξει καπου ενδιαμεσα σε δυνατοτητες και τιμη υπηρχε και το αρτια δοκιμασμενο F18....και φυσικα δεν υπηρχε θεση γιαυτο.
Δεν ηταν το μονο υπηρχε και το συμπαθεστατο F20...αλλα οπως ειπαμε τα περισσοτερα μειναν στα χαρτια.

Το Μιραζ 4000 αντιθετα δεν προχωρησε σαν προγραμμα αλλα....εξελιχθηκε. Ξανασχεδιαστηκε, εκανε διαιτα, μικρυνε, χρησιμοποιησε νεα εξυπνα υλικα και ψηφιακες τεχνολογιες και τελικα...
Εγινε το Ραφαλ. Το πιο αξιολογο μαχητικο στον κοσμο κατ εμε και το πιο πληρες μεχρι να δουμε τι ψαρια πιανει το F35.
Αρα δεν το λες και αποτυχημενο προγραμμα στην ουσια.

Οπως και με τον ανταγωνισμο General Dynamics και Northrop...το YF-17 που αποκλειστηκε στον διαγωνισμο απο το YF-16 εγινε μετεπειτα...το F-18.

Bεβαια υπηρξαν και καποια αεροπλανα που επρεπε να μεινουν σα χαρτια αλλα αυτα κατασκευαστηκαν οπως το SR-71...-bye-
Γιατι χρειαζοταν απλα ενα δηθεν τεχνολογικο φοβητρο για τους Σοβιετικους.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Για το Mirage 4000 προκειται για το ετος 1986 !!! Οχι τιποτε αρχαιοτητα.
Το λεω για να προσεξετε την εικονα και να σκεφτειτε οτι απο τοτε (χτες δηλαδη) ποσο εχει εξελειχθει η εικονα και η ληψη.
Απιστευτα πραγματα οταν βλεπετε παλιες ληψης σε σχεση με τωρινες...δηλ...2000+