Ακρόαση Omega Amps- Cerwin Vega- Geometric Harmony

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
Πριν απο δυο μέρες είχαμε την χαρα να επισκεφθούμε τον Γιαννη (AudioJ), σχεδιαστή και κατασκευαστή των ηλεκτρονικών Omega στον χωρο του.

Γραφω ηλεκτρονικών και οχι μονο ενισχυτών καθοτι πήραμε μια γευση και απο DAC, αν και ο "σκοπος" της ακορασης ηταν κατα κύριο λογο οι ενισχυτές. Προσωπικα τους ειχα ακουσει ξανα, αλλα παντα σε μικρές δόσεις και στου Γιαννη παίζουν, μεταξυ άλλων, και με τα πολυσυζητημένα Cerwin Vega 215.

O Διονυσης (DIPIE) εκανε ενα (μεγαλο) κοπο και έφερε μαζι τα γνωστα σε πολλούς φιλους του φορουμ ηχεια "Αμφιτρίτη", κατασκευης του Nικου Μπουλαμάτση(Geometric Harmony), εφοδιασμένα με τις κορυφαίες μοναδες scanspeak revelator tweeter/ audio technology mid-woofer.

Στην παρέα ηταν και ο Ηλιας (tzam65), λάτρης των CV που συνδυάζει με ενισχυτή Omega.

Τα ηχεία που χρησιμοποιήθηκαν ειναι αντιδιαμετρικά σαν σχεδιαση, το μεν CV με horn loaded tweeter , mid και 2! 15 ιντσα woofer, ευαισθησιας 95 dB, οι δε Αμφιτριτες με ευαισθησια στα 89dB περιπου και με καμπινα που αν ελεγα οτι ειναι το 1/10 σε λιτρα ισως να λεω λιγα.

Απο μουσικες, με βαρια την καρδια, αναγκαστικα να βγαλω κατι cd απο το ραφι και φυσικα έφερε μερικα και ο Διονυσης. Ακούσαμε λιγο απ ολα, απο Asturias και chaconne μεχρι Nina Simone και Madeleine Peyroux. Πηγη ενα player Philips.

Ακουσαμε και αρκετους απο τους ενισχυτες του Γιαννη, κοινο χαρακτηριστικό των οποίων ειναι η κλαση Δ. Τα κοινά ομως σταματουν εκει γιατι μεταξυ τους παρουσιασαν ενα ιδιαιτερα διαφορετικο χαρακτηρα, γεγονος που φανερωνει οτι ο σχεδιαστης μπορει να τιουναρει τα δημιουργήματα του κατα βούληση.

Ο συνδιασμος Ω+ CV XLS 215 ηταν ιδιαίτερος. Το δωμάτιο σχετικα μικρο, τα ηχεια πολυ μεγαλα και ευαίσθητα. H CV χαρακτηριζει τον ηχο της σαν
earth-shaking bass down to 24 Hz. With guaranteed "eviction notice" performance, the XLS-215 also features a 6.5-inch mid-range speaker and a 1-inch soft dome tweeter coupled to a proprietary waveguide
δείχνοντας ξεκαθαρα την σχεδιαστική της επιλογη για "μεγαλο" ηχο. Χωρις αμφιβολία το εχει πετύχει.Παει καιρος που δεν εχω ακούσει ηχείο με 2 δεκαπενταρια και 95 dB ευαισθησια.

Απο εκει και περα αρχιζουν καποια προβλήματα ομως. Αν και πλούσιο το χαμηλο δεν εχει ταχύτητα ενω η καμπινα δεν μπορει να ανταπεξέλθει στους ιδιοσυντονισμους με την εμφανιση της "κουτιλας" να γινετε αισθητή απο σχετικα χαμηλές σταθμες.

Στις μεσαιες και ψηλες ειχα και τους περισσότερους ενδοιασμους, οι οποίοι δυστυχώς επαληθεύτηκαν. Το βιολι εχανε σε τονικοτητα, οι γυναικείες φωνες ηταν μουντες, χωρις βαθος. Η γενικοτερη εικονα ηταν μιας ασαφους παρουσιασης, με σαφες έλλειμμα σε λεπτομέρεια και αερα.

Ηταν ολα άσχημα? Σιγουρα οχι. Τα CV εχουν αυτο το "συναυλιακο" ακουσμα και μπορω να καταλαβω καποιους που τα εχουν ερωτευθει. Σε ενα μεγαλυτερο χωρο και με συγκεκριμένες μουσικες επιλογές (hard rock πχ) θα μεταφέρουν τον ακροατη στο Gagarin η στην Μαλακασα, και μαλιστα με χαμηλό κόστος.

Κατι που επισης πρεπει να διερωτηθεί κανεις ειναι πως μπορει η CV να βγαζει ενα τοσο ευαίσθητο και μεγάλο woofer, οταν ολοι οι κατασκευαστές μας λενε οτι θελει χρήματα και μας τα δινουν με το σταγονόμετρο.

Οι Αμφιτριτες, σαφώς πιο τεχνικό ηχειο φωτογράφησαν καλυτερα τον χαρακτηρα των Ω. Οι διαφορες αναμεσα στα μοντέλα ηταν παραπανω απο αισθητές, ενα απο αυτα μαλιστα παροτι κλαση Δ εδειξε μια ζεστασια που θυμιζε περισοτερο λαμπατη ταξη Α. Σαν ηχειο εδειξε τι μπορει να κανει ακριβως εκει που το CV αδυνατουσε, ψηλες αερατες, τονικα αρτιο με συνοχη και ταχυτητα.

Βεβαια ουτε και εδω τα παντα ηταν ρόδινα. Προσπαθωντας να αποδώσει σε μεγαλύτερες στάθμες τα Geometric Harmony έδειχναν το έλλειμμα τους στην κατω οκτάβα, που περιορίζει τον συνολικό ηχο τους, με αποτέλεσμα μια γενικότερη αίσθηση "δυσκολίας".

Στο τελος της ακροασης καταλαβα οτι ολοι οι ιδιοκτητες ηταν ευχαριστημενοι με τις επιλογες τους, ο Διονυσης για τον λεπτομερη, αντικειμενικότερο και αερινο ηχο του, ο Ηλιας και ο Γιαννης με τον γεμάτο, απολαυστικό, σεισμικων προδιαγραφών ηχο των CV.

Οι ιδιο μπορουν να μας περιγραψουν λιγο καλυτερα το πως ακούνε τα ηχεια στην κατοχή τους ενω ο Γιαννης θα μπορουσε να μας πει καποια παραπάνω πραγματα για τις δημιουργίες του.
 

Attachments

  • DSC01666.jpg
    DSC01666.jpg
    102.8 KB · Views: 1,036
  • DSC01667.jpg
    DSC01667.jpg
    232.1 KB · Views: 1,033
  • DSC01660.jpg
    DSC01660.jpg
    281.4 KB · Views: 1,034
  • DSC01657.jpg
    DSC01657.jpg
    254.7 KB · Views: 1,036
  • DSC01659.jpg
    DSC01659.jpg
    177.3 KB · Views: 1,034
Last edited by a moderator:

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
πολύ ενδιαφέρον νήμα, ευχαριστούμε, αναμένουμε και τις απόψεις των άλλων παρισταμένων
 

economo

Senior Member
4 December 2007
586
ΑΘήνα, Ελλάδα
Ευχαριστούμε για την πλήρη περιγραφή της ακρόασης!

(Πάντως αντί για CDάκια, μια καλή πήγη έπρεπε να πάτε στον Γιάννη.. :)
Με το philips στην "παρέα", μπορεί κ να ακούσατε πως χειρίστηκε το κάθε σύστημα/ηχείο τις αδυναμίες της πηγής...
Ακόμα κι αν έπαιζε ως transport... Πέρα από την κατηγορία κ την ηλικία του, έχω το ίδιο κ ξέρω τις αδυναμίες του...)

Μετά είδα τις φωτος... Κοτζάμ ηχείο έτσι γωνιασμένο σε μικρό χώρο, τι απόδοση να έχει?
(Ο Διονύσης θα πρέπει να παρέπεμψε τον οικοδεσπότη στο νήμα του περί ηχείων βάσης... :))
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,101
Αθήνα, Ηλιούπολη
Μπράβο παιδιά! :smile:
Πιστεύω πως περάσατε καλά, αν και το κουβάλημα, μάλλον σας ταλαιπώρησε... :cool:

Ομολογώ ότι ανυπομονούσα ν' ακούσω τις εντυπώσεις σας, τόσο για τα CV XLS-215, όσο -πολύ περισσότερο- για τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά. Έχοντας γνωριστεί πρόσφατα με το Γιάννη (audioj), ξέρω πως είναι ένας άνθρωπος πολύ ευγενικός, πολύ χαμηλών τόνων, που ότι έχει να πει, το φανερώνει μέσα από τις δουλειές του και μόνο.

Γνωρίζω λοιπόν ότι ως σχεδιαστής πιστεύει στην τάξη Δ σε συνδυασμό με υψηλή ποιότητα κατασκευής και αυτό εφαρμόζει.

Είχα την ευκαιρία ν' ακούσω πριν ένα μήνα στο χώρο μου το ένα από τα μηχανήματα που ακούσατε απόψε, το DAC κατασκευής του και να κάνουμε από κοινού μία ακρόαση. Σας μεταφέρω λοιπόν τις εντυπώσεις μου για εκείνο.

Κατά την ακρόαση χρησιμοποιήθηκαν ως μόνιτορ τα ενεργά Focal Solo 6 Be σε συνδυασμό με το δικό τους Sub 6 Be. Ως πηγή αναφοράς για τη σύγκριση χρησιμοποιήθηκε επίσης ο δικός μου Prism Sound Ορφεύς.

Ο Omega DAC διαθέτει επίσης και ένα πολύ καλό ενισχυτή ακουστικών. Χρησιμοποιήθηκαν λοιπόν στην ακρόαση κυρίως τα AKG K271 (πρώτης γενιάς made in Austria) 55 Ohms, ακουστικά μόνιτορ, χωρίς δικό τους χαρακτήρα.

Ο DAC συνδέθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα μέσω USB με το NetBook (Win7), που τον είδε αμέσως και τον εγκατέστησε ως συσκευή Audio, χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση ειδικών drivers. Οι ακροάσεις έγιναν με το Foobar με ποικίλο πρόγραμμα που γνώριζα καλά. Κλασσική (Σοστακόβιτς), ροκ (Σαντάνα), ακουστική(τζαζ) και ένα-δύο από δικές μου ηχογραφήσεις (ακουστική μουσική.

Ο Omega DAC αποδείχτηκε ουδέτερος, διαφανής, αναλυτικός και μουσικός, ταχύτατος, με άριστη στερεοφωνική εικόνα. Καμμία αίσθηση ψυχρότητας (η συνηθισμένη αδυναμία των DAC's).
Τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά διατήρησε και κατά την ακρόαση με ακουστικά. Επιτέλους ένας εξαιρετικός ενισχυτής που μπορούσε να διεγείρει τα AKG K271 και να τα φτάσει σε στάθμες που δεν μπορείς ν' αντέξεις! Στο σημείο αυτό είναι καλύτερος από τον Prism, ο οποίος, ως ενισχυτής ακουστικών, έχει κορυφαίο ήχο μεν, αλλά δεν έχει την ισχύ που χρειάζονται για διεγερθούν μέχρι τέρμα τα AKG K271.

Και το χαμηλό; Το χαμηλό του Omega DAC είναι βαθύ, άριστα ελεγχόμενο και ταχύτατο, χωρίς ουρές και κρεμάσματα.

Ο Γιάννης μου ζήτησε τις παρατηρήσεις μου για τον ήχο. Είχα μία. Βρήκα μία ελαφριά λέπτυνση, πολύ ελαφριά όμως, στην κάτω μεσαία περιοχή. Η οποία γινόταν αντιληπτή σε σχέση με την αναφορά. Όταν το ανέφερα μου είπε πως ήταν θέμα tuning, κάτι που μπορούσε να αλλάξει με διαφορετικούς Op-Amps.

Δεν δοκιμάσαμε τον DAC σε λειτουργία με κάποια από τις ψηφιακές εισόδους (S/PDIFF), θα χρειαζόταν πολύ περισσότερος χρόνος. Είχαμε πάντως αρκετό για να διαπιστώσουμε τα βασικά.
Συνοψίζοντας, έχουμε μιά συσκευή με άριστο ήχο και άριστη ποιότητα κατασκευής, κάτι που γίνεται φανερό όταν ανοίξουμε τον DAC και παρατηρήσουμε το εσωτερικό του.
Όσο για την εμφάνιση, ο Γιάννης, όπως διαπιστώνουμε και από τις φωτογραφίες, έχει επιλέξει ένα στυλ που είναι το σήμα κατατεθέν των μηχανημάτων του. Τα μεγάλα φωτεινά VU meters, το βαθύ γαλάζιο φως στους διακόπτες, το λογότυπο της Omega, όλα δημιουργούν ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα που κάνει τις συσκευές του αναγνωρίσιμες.

Κακά τα ψέματα, ότι και να λέμε, ότι και να γράφουμε για τον ήχο, όλοι επηρεαζόμαστε από την εμφάνιση. Είναι βασικό στοιχείο για ένα κατασκευαστή. Πιστεύω λοιπόν, ότι έχει πετύχει την απαραίτητη ιδιαιτερότητα που κάνει τα μηχανήματα του αναγνωρίσιμα με μιά ματιά.

Τελειώνοντας, να πω ότι τέτοιες συναντήσεις δικαιώνουν τους κόπους και τις ώρες που δαπανούμε για τα χόμπι μας.
Μας φέρνουν πιο κοντά σαν ανθρώπους και γίνονται η αφορμή για να γεννηθούν πολύ ωραίες φιλίες! -bye-
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Κατι που επισης πρεπει να διερωτηθεί κανεις ειναι πως μπορει η CV να βγαζει ενα τοσο ευαίσθητο και μεγάλο woofer, οταν ολοι οι κατασκευαστές μας λενε οτι θελει χρήματα και μας τα δινουν με το σταγονόμετρο.

+1
Στον παρακάτω πίνακα (δανεικός) απεικονίζεται το κατώφλι ακουστότητας ανάλογα με την συχνότητα.
Καταλαβαίνει κανείς διαβάζοντας τον πόσο επιτακτικό είναι στα χαμηλά είτε η καλή και στιβαρή ενίσχυση,ή μια ευαίσθητη μονάδα ώστε να φτάνει άνετα τις στάθμες χωρίς ζόρια και παραμόρφωση.

1000x500px-LL-2b48b059_screenhunter1lb.jpg
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Mπράβο παιδιά! Έτσι να βγαίνουμε από τα σπίτια μας!

Ενδιαφέροντα τα περί της ακρόασης, ευχαριστούμε. :grinning-smiley-043

Μια διευκρίνιση γιατί δεν κατάλαβα. Με ποιόν omega παίξατε?
 

tzam65

Established Member
11 October 2010
134
Χαϊδάρι - Αττική
Ωραίες φώτο!!
Να (ξανα) πω για τα XLS 215 πως προσφέρουν ενα μεγάλο, γεμάτο, εθιστικό ήχο που προσομοιάζει με Live, είτε πρόκειτε για μουσική δωματίου είτε για μεγάλες παραστάσεις, κατα τη γνώμη μου πάντα. Μπορεί να μην είναι τέλεια(δεν υπάρχει τέτειο..) όπως αναφέρει και ο Παναγιώτης (Dr Pan K) αλλά τα προτερήματά του, ιδιαίτερα σε μεγάλους χώρους σε κάνουν να απορείς για την τιμή του(και για την κατασκευή του..).
Οι Αμφιτρίτες του κ. Μπουλαμάτση(Geometric Harmony) είναι εξαιρετικές κατασκευές ποιοτικά και αποδίδουν ήχο με αερα και λεπτομέρεια, με αρκετό τσαμπουκά και δυναμικότητα για το μέγεθός τους. Δε λέω απο ποιά άλλα(που έχω ακούσει) μου άρεσαν περισσότερο(απο όσο άκουσα) γιατί μπορεί να φαω ban..!!-bye-
Για τους ενισχυτές του Γιάννη(Audioj) να πω πως ύστερα απο πολλές ακροάσεις και στο χώρο μου, έχω ήδη έναν. Πολυ καλή κατασκευή με άριστο, διάφανο ήχο που δεν ταλαιπωρούνται απο "δύσκολα" ηχεία. Ο audioj προσφέρει στα μηχανήματά του ιδιαίτερη εμφάνιση που συνήθως αρέσει και αρκετές ευκολίες. Στον τελευταίο 2χ700/8 έχει προσθέσει εκτός απο την επιλογή για δυο ζεύγη ηχείων και επιλογή για σύνδεση δεύτερου ενισχυτή με δυνατότητα ακρόασης Α/Β(με ρελε..)!!
ncyq9i.jpg

Ωραία και εποικοδομητική συνάντηση!
 
Last edited:

efangelos

New member
18 May 2009
31
Ευχαριστούμε για το review και πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η ιδιόμορφη σύγκριση. Μήπως, λέω μήπως ο χώρος ήταν κομμάτι μικρός για τα CA ?
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
Ευχαριστούμε για το review και πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η ιδιόμορφη σύγκριση. Μήπως, λέω μήπως ο χώρος ήταν κομμάτι μικρός για τα CA ?

Εγραψα
Ο συνδιασμος Ω+ CV XLS 215 ηταν ιδιαίτερος. Το δωμάτιο σχετικά μικρο, τα ηχεία πολύ μεγάλα και ευαίσθητα.

Οσων αφορα τα μοντέλα των ενισχυτών, καλύτερα να μας τα πει ο Γιαννης.
 

audioj

Senior Member
19 June 2006
478
Αθήνα
Να ξεκινησω λεγοντας πως χαρηκα ιδιαιτερα που γνωριστηκαμε απο κοντα με τον Διονυση(Dipie) και τον Παναγιωτη(Dr.Pan)!Τεραστια η κινηση μεταφορας των Geometric αφου και κοπο απαιτουσε αλλα και προσοχη!Επιφυλλασομαι! Η δοκιμη-ακροαση ειχε προδιαγεγραμμενα ''αποτελεσματα'',αφου αφορουσε δυο διαφορετικους ''κοσμους'' και πολυ σωστα το εθεσε ο Παναγιωτης,λεγοντας πως ολοι τελικα ειμαστε ευχαριστημενοι με τα μηχανηματα μας και αυτο εχει την μεγαλυτερη σημασια:)
Στο θεμα των ακροασεων,οπως φαινεται και απο τις φωτο,τα wega ''ζητανε'' κι αλλο χωρο,το εχω διαπιστωσει,αφου τα εχω ακουσει σε μεγαλυτερους χωρους με πιο καλα(σωστα) αποτελεσματα,πραγμα αναμενομενο,λογω των μεγαλων μοναδων,που ομως με εχουν εθισει! Απλα,μεγαλος,τριδιαστατος,ασυμπιεστος ηχος,ειτε σε πολυ μικρες σταθμες,ειτε σε τεραστιες! Τα Geometric ηταν μια ωραια εκπληξη,τοσο απο πλευρας ηχητικων επιδοσεων,οσο και απο πλευρας ποιοτητας κατασκευης-φινιρισματος,οντας ετη φωτος μπροστα απο τα Wega! Μη με ρωτησετε αν θα αλλαζα τα wega,μην με παροτρυνετε να παω σε κατι μικροτερο απο αυτα λογω χωρου,γιατι πολυ απλα δεν γινεται! Την αισθηση του πραγματικου γεγονοτος που μου δινει αυτο το κασονι δεν την εχω συναντησει απο μικροτερα ηχεια,ενω τα αντιστοιχων μοναδων απο αλλες ''ευγενεις'' μαρκες,απλα δεν μπορω να τα ''πλησιασω'' οικονομικα,οποτε και δεν τα κοιταζω...
Στο θεμα των ενισχυτων,η βασικη ακροαση εγινε με εναν πολυ καινουργιο ( πριν τρεις ημερες τελειωσε...) ολοκληρομενο,με αφθονη ισχυ και ρευματα,ισχυος 2Χ700wrms/8 ohms,κατασκευης dual mono,τοσο στο κοματι τελικης ενισχυσης,οσο και προενισχυσης,ταξης Δ για τα μεν και ταξης Α για τα δε. Το μηχανημα δεν ειχε-εχει ''γραψει'' ωρες,αλλα εστω κι ετσι,δεν νομιζω να εμεινε κανενας μας ''παραπονεμενος'' απο τις επιδοσεις του.Πολυ εξυπηρετικη ειναι η λειτουργια που ονομασα amplipass και μαλλον πρεπει να ειναι παγκοσμια πρωτια για τα δεδομενα του χωρου. Χαρη σε αυτην,ο ενισχυτης μπορει να δεχθει την εξοδο ενος ακομα ενισχυτη,την οποια και ''προωθει'' παθητικα στις δικες του εξοδους,εφ'οσον το επιλεξουμε φυσικα,ενω μπορουν να δουλευουν ταυτοχρονα και οι δυο ενισχυτες,επιλεγοντας αναμεσα απο δυο ζευγαρια ηχεια ποιον θελουμε και με ποια ηχεια τον θελουμε.Η χαρα της διενισχυσης δηλαδη,αλλα και οχι μονο,αφου μπορουμε να δινουμε ηχο σε αλλο χωρο και με ανεξαρτητη ενταση,αλλα και με αλλη πηγη! Σας μπερδεψα ισως,αλλα οι εφαρμογες της εν λογω λειτουργιας,ειναι αρκετες και θα λυσουν τα χερια των απαιτητικων,αφου δεν χρειαζεται να βαζουν-βγαζουν καλωδια:) Φυσικα υπαρχει και εισοδος passthrugh,εισοδος του τελικου ενισχυτη,εξοδος του προενισχυτη και 4 εισοδοι line. Με την πρωτη ευκαιρια και με την βοηθεια του Ηλια και της φωτογραφικης του,θα ανεβασω και καποια φωτο. Στην φωτο που ανεβασε ο Ηλιας(Tzam65) φαινεται τμημα της πισω προσοψης. Για λιγο,ακουσαμε και αλλους δυο ενισχυτες,μικροτερης ισχυος(2Χ150/8 ohms) ,αλλης φιλοσοφιας,τοσο ηχητικης,οσο και κατασκευαστικης,οπου φυσικα το γουστο παιζει τον ρολο του:) Ελπιζω να μην σας μπερδεψα-κουρασα πολυ:)

Sonus said:Τελειώνοντας, να πω ότι τέτοιες συναντήσεις δικαιώνουν τους κόπους και τις ώρες που δαπανούμε για τα χόμπι μας.
Μας φέρνουν πιο κοντά σαν ανθρώπους και γίνονται η αφορμή για να γεννηθούν πολύ ωραίες φιλίες!
respect:)
 
Last edited:

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Ελειπα εκτός Αττικής κι έτσι θα γράψω ετεροχρονισμένα τις εντυπώσεις μου.

Κατ' αρχήν να ευχαριστήσω κι εγώ για την φιλοξενία τον Γιάννη και να πώ ότι χάρηκα για την γνωριμία και με τον ευγενικό και χαμογελαστό Ηλία.

Οι ενισχυτές του Γιάννη,ήταν μια έκπληξη,τόσο απο πλευράς κατασκευής-εμφάνισης(που δείχνουν το μεράκι και το ταλέντο του),όσο κι απο την πλευρά της απόδοσης τους σε σχέση με τα ποσά στο περίπου,που μας γνωστοποίησε ο κατασκευαστής τους.Ολα στους ενισχυτές του,περνούν απο τα χέρια του,μέχρι και τα όμορφα VUμετρα.

Ο μεγάλος 700αρης,είχε στην "πλάτη" περίπου μόνο 10 ώρες λειτουργίας κι έτσι,άν και κυρίως αυτόν ακούσαμε,θεωρώ ότι δεν τον άκουσα.
Σε γενικές γραμμές πάντως,ήταν φανερές οι ικανότητες οδήγησης και περιγραφής,εστω κι έτσι.Κάπου προς το τέλος,ο Γιάννης μας έδωσε την ευκαιρία ν' ακούσουμε κι άλλους δυό ολοκληρωμένους 150αρηδες,εκ των οποίων ο ένας(κόκκινο απο τον φωτισμό της πρόσοψης τον ονομάζω μιάς και δεν έιχαν...βαπτιστεί),μου δημιούργησε πολύ θετικές εντυπώσεις.Ενας τέταρτος 50αρης,που μπήκε στην αρχή,θεώρησα ότι δεν τα κατάφερνε να οδηγήσει σωστά,στα περίπου 15 τμ του χώρου ακρόασης και βγήκε απο την ακρόαση.

Οι πηγές κι οι διασυνδέσεις,ήταν ο (πολύ) αδύνατος κρίκος στο σύστημα του Γιάννη,που θεωρώ ότι υποβάθμιζε αρκετά το τελικό αποτέλεσμα κι αδικούσε την όλη προσπάθεια,άσχετα άν ο Γιάννης δεν δίνει,όπως μας είπε,ιδίαιτερη σημασία σε καλώδια και θεωρούσε πολύ καλή σαν πηγή το παλιό Philips.

Aπο που τα συμπεραίνω αυτά,θα πώ παρακάτω.

Απο πλευράς δίσκων και μουσικών κομματιών ακούσαμε πολλά και διάφορα.Απο άψογες κι ακριβές συλλεκτικές ηχογραφήσεις μέχρι δισκάκια των 5 ευρό.

Επειδή δεν συνηθίζω να μασάω λόγια δεν θα το κάνω ούτε τώρα.

Τα δικά μου ηχεία,τα πήρα μαζί για δυό λόγους.Για να έχω κάποια αναφορά σ' ένα άγνωστο χώρο και σύστημα και δεύτερο για να ακούσω μέσω αυτών,τις δυνατότητες των μηχανημάτων.Επειδή είναι δικά μου,τα έχω ζήσει και τα ξέρω καλύτερα απο τον καθένα.Είναι πρώτα απ' όλα μόνιτορς ,αυτό που λέμε φλάτ με πολύ υψηλές δυνατότητες ανάλυσης.

Στο συγκεκριμένο χώρο και σύστημα λοιπόν,δεν κατάφερα ν' ακούσω ούτε τις πολύ μεγάλες διαφορές των ηχογραφήσεων μεταξύ τους,αλλά ούτε κι αυτά να τις αποδώσουν,με τον γνωστό σε μένα απο το σύστημά μου τρόπο.Η ακρόαση των ίδιων κομματιών στο δικό μου σύστημα είναι χαοτικά διαφορετική.Οπως είπα και σε μια ψυχή,που συζητούσαμε το τι άκουσα,άν για πρώτη φορά άκουγα τα ηχεία μου σ' αυτή την ακρόαση,μπορεί και να προτίμαγα τα...CV 215.Γι' αυτό και κάλεσα τον Γιάννη και τον Ηλία,εν ευθέτω χρόνω,να έρθουν κι αυτοί μαζί με 1-2 ενισχυτές του Γιάννη, προκειμένου να ακούσουν κι αυτοί τις διαφορές που εγώ εντόπισα,αλλά κι εγώ να τους ακούσω προσεκτικότερα,για μια δεύτερη φορά σε γνωστό χώρο και σύστημα.

Ερχόμενος στην...πέτρα του σκανδάλου,τα τεράστια και...πανάσχημα CV 215.
Θα πρέπει να ομολογήσω,ότι μετά την πρώτη θετική έκπληξη των θαυμάσιων ενισχυτών του Γιάννη,ήταν η αμέσως επόμενη.
Στο συγκεκριμένο χώρο που ήταν ακατάλληλος γι' αυτά,μπόρεσαν να αποδώσουν σε αρκετά υψηλές στάθμες,πολύ καλά σε γενικές γραμμές κι έχοντας πάντα κατά νού το πόσο κοστίζουν.Οπως είπα και στα παιδιά πραγματικά με ιντρίγκαραν,δεν ήταν ο γνωστός ξηρός-κούφιος-κουραστικός τυπικός ΡΑ ήχος που περίμενα.Αν είχα την δυνατότητα,να τα κουβαλήσω στο σπίτι μου και στο σύστημά μου,για να τ' ακούσω έτσι ώστε να μπορέσω να έχω μια πιό οικεία κι αναλυτική άποψη,πολύ ευχαρίστως θα το έκανα...

Επιφυλάσσομαι λοιπόν,για περισσότερα και πιό θετικές εντυπώσεις την επόμενη φορά στο σύστημά μου.
 
Last edited:
Πολύ ωραία!

Σχετικά με τα CV και διαβάζοντας τις εντυπώσεις των παιδιών αλλά και από τα βιντεάκια στο youtube (μη βαράτε) καταλαβαίνω ότι υπάρχει αυτή η έλλειψη του "αέρα" ψηλά στο φάσμα.

Εμένα με ενοχλεί αυτό, η απουσία της λεπτομέρειας εκεί ψηλά (και γενικά με ενοχλεί βέβαια η απουσία λεπτομέρειας). Γνωρίζω όμως ανθρώπους που θέλουν ακριβώς αυτό, μια αίσθηση "μουντίλας", ένα επιθυμητό roll off επάνω από τα15Khz (και φυσικά δεν τους κατηγορώ).

Οπότε κατανοώ το λόγο για τον οποίο το συγκεκριμένο μοντέλο CV είναι το piece of cake για αρκετούς φίλους!
 
Last edited:

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Μερικά απο τα δισκάκια που έβαλα ν' ακουστούν...

517mjB6D-GL.jpg
Αυτό το δισκάκι,είναι ένα απο τα άς πούμε 5 αγαπημένα,απο άποψη ηχογράφησης.Εκπληκτικά δυναμικά,ατάκα,τεράστια εικόνα,λεπτομέρειες-ανάλυση.Ακούστηκε όπως ένα δισκάκι του κιλού στα κομμάτια 1-2...

images
Στο πρώτο δισκάκι στο 18ο κομμάτι(Blind Boys of Alabama-Run on for a long time),δεν μπόρεσα επίσης ν' ακούσω την βαθιά-ακατέργαστη φωνή,τον ρυθμό που ξεσηκώνει καθώς και το τι κάνει το μπάσσο που στην πραγματικότητα κεντάει,αλλά εδώ ακουγόταν σαν μια νότα σχεδόν.


5161MWR2Z0L.jpg
Πέρα απο τα παραπάνω,που εκφράστηκαν κι εδώ,η πολύ ζεστή κι εκφραστική της φωνή,ακουγόταν μακρυνή,τεχνητή κι ισοπεδωμένη(1ο κομμάτι-I'am all right).
 
Last edited:

farflung

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,017
refugee from Eta Carinae
Νομιζω οτι ειναι αδικo το κραξιμο στα cv,τα ηχεια δεν εχουν φτιαχτει για να παιζουν albeniz,ειναι καθαρα να γκρεμιζουν κανα τοιχο σε κανα παρτυ με τα 15ιντσα,ειναι καθαρα αμερικανικης φιλοσοφιας,
kαι ειναι πολυ τιμια σε αυτο.
Αναμενουμε πως ακουγεται to dac και οι ενισχυτες πανω σε αλλο setup.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Ακρόαση Omega Amps- Cerwin Vega- Geometric Harmony

Νομιζω οτι ειναι αδικo το κραξιμο στα cv,τα ηχεια δεν εχουν φτιαχτει για να παιζουν albeniz,ειναι καθαρα να γκρεμιζουν κανα τοιχο σε κανα παρτυ με τα 15ιντσα,ειναι καθαρα αμερικανικης φιλοσοφιας,
kαι ειναι πολυ τιμια σε αυτο.
Αναμενουμε πως ακουγεται to dac και οι ενισχυτες πανω σε αλλο setup.

Δεν κατάλαβες ή δεν διάβασες...

Ξαναδιάβασε λοιπόν προσεκτικότερα.
Στο συγκεκριμένο σύστημα και χώρο,ούτε οι Αμφιτρίτες έπαιζαν έστω ικανοποιητικά(με βάση τα δικά μου κριτήρια κι εμπειρία απ' αυτές),όχι μόνο τον Αλμπενίζ ,αλλα ούτε και τα υπόλοιπα πιό έυκολα κομμάτια.
 
Last edited: