Αλλαγή παρόχου σταθερής

keraki

AVClub Enthusiast
27 July 2009
1,258
Παιδιά επανέρχομαι στο θέμα γιατί υπάρχει κάποια εξέλιξη για την οποία θα εκτιμούσα αν είχα τη γνώμη σας! Είναι κάπως λεπτό το θέμα οπότε θα εκτιμούσα ειδικά την γνώμη όσων είναι περισσότερο γνώστες,όπως τα παιδιά που μου απάντησαν στα προηγούμενα μηνύματα.

Λοιπόν δεν θα αναφέρω αναλυτικά όλη την ιστορία γιατί θα πάρει πολύ χώρο και ίσως γίνει πολύ κουραστικό.Περιληπτικά να σας πω ότι όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post έγιναν τα εξής:

Από το τμήμα φορητότητας (προσφορών) του ΟΤΕ (cosmote) μου είχαν κάνει μια προσφορά την οποία έχω αναφέρει αναλυτικά το τι περιλαμβάνει λίγες σελίδες πριν στο παρόν νήμα.Χοντρικά είναι double play έως 24Mbps,απεριοριστα αστικά-υπεραστικά, 6,5 ώρες κινητά,2 ώρες εξωτερικό,να βάζουν 200 λεπτά/μήνα προς ολα τα δίκτυα σε δυο καρτοκινητά cosmote επιλογής μου για 12 μήνες,cosmote one,δωροεπιταγή Γερμανός 50 ευρώ,πίστωση 32 ευρώ σε επόμενο λογαριασμό (ίσως και στον πρώτο όπως είπαν) που είναι ουσιαστικά επιστροφή του τέλους φορητότητας 31,48 ευρώ. Αν δείτε λίγες σελίδες πίσω τα είχα αναφέρει αρκετά αναλυτικά. Στα 23,63 ευρώ/μήνα τελική τιμή (μαζί με ΦΠΑ και φόρους σταθερής κλπ) για 24 μήνες. Μετά το 24μηνο γίνεται αορίστου στα 41,11 ευρώ/μήνα ,όπως είδα.

Όταν μου έκαναν την προσφορά έδωσα πολύ βάση στο να ρωτήσω και να διευκρινήσω το θέμα αν η γραμμή μου θα είναι VoIP (VoBB όπως το λέει ο ΟΤΕ).Η ευγενέστατη υπάλληλος μου είπε τα περί μετάβασης μέχρι τέλους του έτους όλων των γραμμών του ΟΤΕ σε VoBB ωστόσο με διαβεβαίωσε ότι στη φορητότητα που κάνω μπορώ να ζητήσω να έχω την κλασσική τηλεφωνία (PSTN νομίζω λέγεται η κλασσική τηλεφωνία ή tdm όπως έμαθα πρόσφατα) μέχρι να γίνει υποχρεωτική η πλήρης μετάβαση όλων των γραμμών σε VoBB.
Ζητάω λοιπόν να προχωρήσουμε και να καταχωρηθεί στην αίτηση η γραμμή να μην είναι VoBB,μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση σε VoBB, προφανώς.Τις επόμενες μέρες για σχετικό θέμα που επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών σαν από διαίσθηση είπα να ρωτήσω πάλι και να κάνω μια επαλήθευση αν όντως έχει καταχωριθεί στην αίτηση η γραμμή μου να μην είναι VoBB. Ο υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών αφού το κοιτάει μου λέει,δεν ξέρω τι ακριβώς σας είπαν αλλά όπως βλέπω την αίτηση στο σύστημα ,πάτε σε VoBB.Με τα πολλά να μην πολυλογώ,αφού επέμενα προφανώς γι αυτά που μου είχε πει η υπάλληλος με την οποία κάναμε την φορητότητα,μου λέει ότι: Ο μόνος τρόπος που βλέπω είναι αν πάτε σε ένα είδος τηλεφωνίας που είναι κάτι "ενδιάμεσο από κλασσική τηλέφωνία (PSTN) και VoBB" .Αργότερα όπως θα σας πω έμαθα ότι αυτός ο τύπος της "ενδιάμεσης" λέγεται MSAN .
Το καταχωρεί ο υπάλληλος και υποτίθεται ότι με συνδέει στο τεχνικό τμήμα για να τους το αναφέρω κι εγώ,το οποίο τεχνικό τμήμα έμεινα στο τηλέφωνο πάνω από 45 λεπτά να περιμένω ώσπου έπεσε η γραμμή χωρίς τελικά να απαντήσει κανείς.
Την άλλη μέρα επικοινωνώ πάλι με την αρχική υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά από το τμήμα φορητότητας - προσφορών και της αναφέρω ότι μαθαίνω πως στην αίτηση δεν έχει καταχωρηθεί να μην είναι VoBB η γραμμή όπως τα είχαμε συμφωνήσει.Αφού το κοίταξε,μίλησε και με προιστάμενο της όπως μου είπε,μου αναφέρει ότι αυτή το είχε καταχωρήσει κανονικά να μην είναι VoBB,αλλά ο άλλος συνάδελφος που ανάφερα πέρασε στην αίτηση να είναι η τηλεφωνία αυτό το "ενδιάμεσο". Καταλάβατε δηλαδή: Ο ένας στον άλλο...

Τι πρέπει να κάνουμε τώρα για να το διορθώσουμε,ρωτάω εγώ?Προτείνω λοιπόν στην υπάλληλο από το τμήμα φορητότητας,που μου είχε κάνει αρχικά την αίτηση,να αλλάξει η ίδια την αίτηση,να αφαιρέσει αυτό με την "ενδιάμεση τηλεφωνία" που πρόσθεσε ο άλλος υπάλληλος από την εξυπηρέτηση,και να καταχωρήσει και πάλι να μην ειναι VoBB η γραμμή,όπως μου είπε πως είχε κάνει από την αρχή. Μου απαντάει πως έχει φύγει από αυτήν η αίτηση τώρα και δεν μπορεί πλέον να την αλλάξει. Της λέω και τι κάνουμε τώρα? Μου λέει μπορείτε σε ένα κατάστημα cosmote να ζητήσετε να το αλλάξουν στην αίτηση που έχει καταχωρηθεί.Έχουν πρόσβαση στο σύστημα στα καταστήματα cosmote μου λέει.Αυτή η συζήτηση γίνεται Παρασκευή βράδυ.Ωραία της λέω θα πάω αύριο σε κατάστημα να τους ζητήσω να κάνουν την αλλαγή που λέμε.
Επίσης ενώ είχα ζητήσει το Speedport Plus,είδα στη σύμβαση μου γραμμένο το Speedport Entry 2i ,της το αναφέρω και μου διαβεβαιώνει ότι είχε βάλει το Plus...Τη Δευτέρα τελικά επαληθεύομαι και στο courier μου έρχεται το Speedport Entry 2i ...

Την επόμενη μέρα,το Σάββατο που μας πέρασε πάω σε κατάστημα cosmote της περιοχής μου.Τους αναφέρω σχετικά κι αμέσως μου λένε πως εφόσον είναι σε εκκρεμότητα η αίτηση μου,δεν έχουν δυνατότητα να αλλάξουν,ούτε να δουν τίποτα.Οι άνθρωποι μου έλεγαν "μα πως είναι δυνατόν να σας λένε τέτοια πράγματα??" Ρε παιδιά τους εξηγώ τι έγινε,δεν μπορούμε...Πήγα σε ακόμα 2 καταστήματα cosmote που έχουμε στην περιοχή μου,τα ίδια πάνω κάτω μου λένε,ούτε καν άνοιξαν κάτι στον υπολογιστή.Το μόνο επιπλέον που έμαθα στα άλλα δυο καταστήματα από δυο εξυπηρετικούς και πρόθυμους υπαλλήλους είναι ότι θα πρέπει όταν με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός για την εγκατάσταση να απευθυνθώ σε αυτόν και να του ζητήσω αν μπορεί να μη μου κάνει τη γραμμή VoBB.Δηλαδή ότι δεν είναι θέμα καταχώρησης συγκεκριμένων εντολών στην αίτηση μου αλλά πρέπει απλά δια ζώσης να απευθυνθώ στον τεχνικό που θα μου κάνει την εγκατάσταση.

Τη Δευτέρα έρχομαι σε νέα επικοινωνία με την αρχική υπάλληλο από το τμήμα φορητότητας-προσφορών του ΟΤΕ τις λέω τι έγινε με τα καταστήματα και απορούσε και αυτή...Ωστόσο έχω λάβει στο κινητό μήνυμα με νέο Αριθμό Αιτήματος,ίσως λόγω της αλλαγής που έκανε ο άλλος υπάλληλος με την "ενδιάμεση τηλεφωνία" ίσως και λόγω του λάθος εξοπλισμού που μου έστειλαν courier: Είχα ζητήσει το Speedport Plus κι αυτοί για κάποιο λόγο μου έστειλαν το απλό Speedport Entry 2i .

Η υπάλληλος λοιπόν συνέχιζε να μου λέει ότι πρέπει στην αίτηση να αφαιρέσουμε αυτό που έβαλε ο υπάλληλος για την "ενδιάμεση τηλεφωνία" και να περαστεί αυτό που είχε περάσει η ίδια εξαρχής να μην είναι η γραμμή VoBB,δηλαδή no VoBB.Τελικά μου προτείνει να δώσουμε ακόμα μια ευκαιρία και ότι από την εξυπηρέτηση πελατών μπορούν να μου κάνουν αυτη την αλλαγή,ενώ από αυτή έχει φύγει.Τη ρωτάω και για το νέο αριθμό αιτήματος που έλαβα και μου είπε πιθανόν να την έκανε ξανά την αίτηση ο προιστάμενός της,γιατί το συζήτησε και μαζί του.Με συνδέει λοιπόν στο τμήμα εξυπηρέτησης για να μου κάνουν την αλλαγή: Η γραμμή επέφτε,έκανε 2-3 προσπάθειες ανεπιτυχώς και στη συνέχεια δεν με ξαναπήρε πίσω.

Σε λίγο καλώ εγώ ο ίδιος στην εξυπηρέτηση παλατών,έχοντας αρκετή αναμονή...Αναφέρω στην υπάλληλο που βγήκε το ζήτημα και σχεδόν πήγε να με βγάλει τρελό...Μου έλεγε:
1. Ότι δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει κάποια αλλαγή στην αίτηση(για το επίμαχο θέμα να αφαιρεθεί η "ενδιάμεση τηλεφωνία" και να περαστεί no VoBB)
2. Ότι όλες οι γραμμές οι νέες και οι φορητότητες γίνονται όλες VoBB εκτός αν δεν υπάρχει δυνατότητα όπου χρησιμοποιείται το εναέριο δίκτυο όπως μου έλεγε.

Σε ερώτηση μου αν υπάρχει δυνατότητα και για PSTN γραμμή στην περιοχή μου και για VoBB, μου είπε και πάλι VoBB γίνονται όλα.
Σε ερώτηση μου γιατί η υπάλληλος από το τμήμα προσφορών μου αναφέρε πως μπορώ να ζητήσω μέχρι την πλήρη μετάβαση να μην είναι VoBB η γραμμή μου ,μου λέει ψέμματα? Σιωπή,δεν μου απαντούσε...

Καταχώρησε να με καλέσουν και πάλι από το τμήμα προσφορών.Την επόμενη μέρα Τρίτη (μέρα απεργίας) περιμένω,δεν με πέρνει κανείς,λέω είναι και η απεργία σήμερα,αλλά ας καλέσω.Καλώ λοιπόν ζητάω την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε στον κύριο που μου μίλησε,την εντόπισα μου λέει είναι σήμερα στη βάρδια,αλλά αμέσως μετά μου λέει απουσιάζει είναι η απεργία σήμερα.Θα σας καλέσει κάποιος συνάδελφος να σας καλύψουμε...Οκ λέω αν και με τη συγκεκριμένη είχα κάνει την αίτηση. Περίμενα,περίμενα τελικά δεν κάλεσε κανείς...

Σήμερα Τετάρτη πάω ξανά σε ένα κατάστημα cosmote για το θέμα.Μου λένε και πάλι πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού η αίτηση μου είναι σε εκκρεμότητα.Ωστόσο αφού μιλήσαμε λίγο πάτησε ΑΦΜ μου στον υπολογιστή και βλέπω ανοίγει το pdf με τον τελευταίο Αριθμό Αιτήματος που μου είχε έρθει στο κινητό.Ζητάω στον καλό αυτό άνθρωπο να μου κάνει μια εκτύπωση της τελευταίας σύμβασης,να τη συγκρίνω με την προηγούμενη και βλέπω ότι εκεί που αναφέρει Τερματικός εξοπλισμός έχει αλλάξει.Λογικό γιατί μου είχαν στείλει το Speedport Entry 2i ενώ είχα ζητήσει το Plus. Δεν βλέπω όμως και πάλι να γράφει Speedport Plus αλλά γράφει(παραλείπω κάποιους κωδικούς): H108NS(A) PSTN
Το συγκεκριμένο όπως βλέπω στο google είναι ένα παλιό router του ΟΤΕ.Γιατί έβαλαν αυτό πραγματικά δεν έχω ιδέα.Αύριο θα πάρω το courier και θα δω τι τελικά μου έχουν στείλει...

Φεύγω από το κατάστημα cosmote σήμερα το μεσημέρι,αφού δεν μπορούσαν να μου κάνουν κάτι άλλο όπως μου είπαν.Το μεσημέρι σκέφτομαι να κάνω άλλη μια προσπάθεια να πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: Βγαίνει μια εξυπηρετικότατη ανθρώπινη υπάλληλος:Της αναφέρω το θέμα με το no VoBB."Αχχχ..." την ακούω να αναστενάζει... Και μου λέει θα σας μιλήσω καθαρά,της λέω δηλαδή δε θα χρυσώσεις το χάπι,ακριβώς μου λέει. Πριν 1-2 χρόνια γινότανε αυτό να μην γίνει Vobb,τώρα πλέον δεν έχουμε δυνατότητα και οι οδηγίες είναι καθαρές.Μου λέει λοιπόν ότι σε Vobb θα πάτε,αν δεν είναι αυτό που θέλετε έχετε περιθώριο να ακυρώσετε...
Στη συνέχεια αφού της είπα λίγο παραπάνω το ιστορικό και ότι είχα λάβει νέο Αριθμό Αιτήματος στο κινητό,μάλλον το είδε λίγο καλύτερα την αίτηση και αφού με έβαλε για πολύ ελάχιστο στην αναμονή για να ρωτήσει και το τεχνικό τμήμα όπως μου είπε,μου αναφέρει:

Θα πάτε σε MSAN και μου εξήγησε αρκετά καλά τι είναι η τηλεφωνία MSAN.Όπως τελικά κατάλαβα,MSAN είναι αυτό το "ενδιάμεσο είδος τηλεφωνίας" ανάμεσα σε κλασσική τηλεφωνία PSTN και σε VoBB.Όπως μου είπε μέσω internet είναι και η MSAN τηλεφωνία,απλά το "VoIP στάδιο" υλοποιείται στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα ανάλογα .Έτσι στο σπίτι σου έρχεται έτοιμη η τηλεφωνία στις πρίζες του τηλεφώνου του σπιτιού σου και τελικά εσένα σου "φαίνεται σαν PSTN" αφού το ρόλο του router για το VoBB το έχει κάνει ήδη μια κάρτα MSAN στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα,ανάλογα από που παίρνεις. Έτσι απ ότι μου είπε η κοπέλα :

1. "Διαχωρίζεται" το internet από την τηλεφωνία και έτσι δεν χρειάζεται να έχεις μόνιμα το router ανοικτό για να έχεις τηλέφωνο. Η δουλειά του VoBB έχει γίνει ήδη πάνω σε μια κάρτα MSAN στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα,αναλόγως από που πέρνεις.Ετσι στις πρίζες του σπιτιού σου φτάνει έτοιμο και "σου φαίνεται σαν PSTN".

2. Χρησιμοποιείς το modem/router αποκλειστικά και μόνο για να παίρνεις internet,όπως κάναμε και στις PSTN γραμμές. Μπορείς να "κάνεις βόλτα το modem στο σπίτι" δηλαδή να συνδέεις το modem τη μια φορά στο πριζάκι τηλεφώνου του σαλονιού,και την άλλη στο πριζάκι τηλεφώνου της κρεβατοκάμαρας,αναλόγως που θέλεις κάθε φορά να δώσεις internet.Όταν δεν χρειάζεσαι το internet,ας πούμε όταν πας για ύπνο,μπορείς να κλείσεις εντελώς το modem.Τηλέφωνο θα συνεχίσεις να έχεις.

3. Στην περίπτωση που παίρνεις από Αστικό Κέντρο, όπως μάλλον πέρνω κι εγώ,ακόμα και να "πέσει το ρεύμα" δεν θα πρέπει να επηρεάζεται το τηλέφωνο όπως στην PSTN,αφού λογικά στο Αστικό Κέντρο θα πρέπει να έχουν UPS,αλλά αφήνω ένα περιθώριο μήπως δεν ισχύει.

Μάλιστα η ευγενέστατη υπάλληλος με έβαλε για πολύ λίγο στην αναμονή και ρώτησε το τεχνικό τμήμα,και στη συνέχεια μου εξήγησε τι περίπου είναι η MSAN τηλεφωνία, και μου έδωσε αρκετά να καταλάβω ,πράγμα που ουδέποτε περίμενα από τηλεφωνική εξυπηρέτηση!!

Τώρα φυσικά γιατί ενώ στην αρχή μου είπε ευγενικά και ξεκάθαρα ότι η γραμμή μου θα πάει για VoBB,και στη συνέχεια που ακριβώς μπήκε,τι σύστημα έχουν στο ΟΤΕ και πως είδε ότι θα πάω σε MSAN,δεν μπορώ να γνωρίζω...Η αλήθεια είναι ότι με βάζει σε λίγες σκέψεις επειδή αρχικά μου είπε ότι πάει η αίτηση μου για VoBB,που μπήκε άραγε μετά και είδε το MSAN ? Και έχβ αυτή την αμφιβολία γιατί στις σελίδες της σύμβασης δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται κάτι για το είδος της γραμμής της αίτησης,ότι είναι MSAN δηλαδή.
 

keraki

AVClub Enthusiast
27 July 2009
1,258
Τώρα μετά από όλα αυτά πως θα ήθελα να με βοηθήσετε και τι να μου πείτε: Επειδή λήγει το περιθώριο των 14 ημερών αύριο νομίζω,θα ήθελα να μου πείτε,γι αυτό το MSAN:

1. Τι γνώμη έχετε εσείς? Λειτουργούν περίπου έτσι όπως τα ανάφερα τα πράγματα? Μήπως υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί που θα είναι αρνητικοί? Μήπως ας πούμε με την MSAN πιάνω χαμηλότερη ταχύτητα σε σχέση με την Vobb στο internet?

2. Τo router Speedport Entry 2i είναι συμβατό με την MSAN γραμμή? Επίσης τo speedport plus είναι συμβατό με την MSAN γραμμή?

3. Στη συνέχεια εχω σκοπό να βάλω το cosmote home speedbooster: Είναι το router του booster (HA35) συμβατό με την MSAN ?

4. Υπάρχει κάποιος τρόπος να τσεκάρω αν όντως ισχύει ότι είμαι/θα πάω σε MSAN ? Γιατί όπως είπα η σύμβαση δεν αναφέρει κάτι συγεκριμένο για τον τύπο της γραμμής.

Εσείς τι λέτε να κάνω,γιατί ίσως υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζω...Είναι επιθυμητό το MSAN,μήπως υπάρχουν κάποια σοβαρά μειονεκτήματα σε σχέση με το Vobb? Να το προχωρήσω με το MSAN,αν είναι πράγματι MSAN τελικά,τι λέτε κι εσείς?


Είπα στην αρχή να είμαι συνοπτικός,αλλά τελικά ήταν μάλλον αδύνατον...Συγνώμη προκαταβολικά για το μέγεθος του μηνύματος,αλλά δεν ξέρω αν μπορούσα να γίνω πιο συνοπτικός εξηγώντας τι έχει γίνει.

Θα εκτιμούσα κάποιες συμβουλές ώστε να δω πως θα κινηθώ,γιατί αν κάτι από τα παραπάνω δεν είναι επιθυμητό,λήγει και η περίοδος υπαναχώρησης.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις όποιες συμβουλές,φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα αν αναρτήσω το παρόν και σε σχετικό φόρουμ μήπως έχω περισσότερες γνώμες!
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Λοιπόν... όπως καταλαβαίνεις, σου είπαν διάφορα στην αρχή μόνο και μόνο για να σε πιάσουν πελάτη. Μετά τα αναίρεσαν όλα.
Η κυρία που μίλησες την πρώτη φορά πλέον κρύβεται.
Ρούτερ θα σου δώσουν αυτό που εκείνοι θέλουν.
Γραμμή θα πάρεις VOIP, ή από την πρώτη στιγμή ή μετά από μερικούς μήνες.
Τα καταστήματα βλέπουν στο σύστημά τους ότι έχει περαστεί από τα κεντρικά. Δεν μπορούν να παρέμβουν.
Οι άλλοι υπάλληλοι "θα σε βγάλουν τρελό" καθώς αυτά που δίνει η εταιρία στον κόσμο είναι "fix" και αυτά που σου είπε "η άλλη" υπάλληλος δεν γίνονται, ή δεν θα τα κάνουν.

Εγώ τι θα έκανα?
Σαν να ήσουν φίλος μου, γνωστός μου, και να έβλεπα να σε κοροϊδεύουν κατάμουρα?
Θέλεις πραγματικά να σου πω?

VOIP τηλεφωνία θέλεις ναι ή όχι?
 

keraki

AVClub Enthusiast
27 July 2009
1,258
Αγαπητέ φίλε Σάκη,

Σε ευχαριστώ αρχικά και μόνο που μπήκες στον κόπο και τη διαδικασία να διαβάσεις όλο το παραπάνω ιστορικό και για το χρόνο που αφιέρωσες.Όπως κατάλαβες έχω γίνει μπάλα από τον ένα στον άλλο και κάποιοι πάνε "να με βγάλουν και τρελό"!

Δεν έχω τρελές γνώσεις από δίκτυα,αλλά προσπαθώ να μαθαίνω.Ο βασικός λόγος που δεν θα προτιμούσα το voip είναι ότι ειδικά σε voip για να παίζουν όλες οι πρίζες τηλεφωνίας του σπιτιού στα διάφορα δωμάτια και στον πάνω όροφο της μεζονέτας,απ ότι έχω καταλάβει θα πρέπει να μπει το modem στην "πρώτη πρίζα" αυτή δηλαδή που έρχεται κατευθείαν από τον κατανεμητή της οικοδομής.Στη συνέχεια θα πρέπει να απομονωθεί η τηλεφωνία,αλλάζοντας την κεντρική αυτή πρίζα σε διπλή ,αριστερά DSL και δεξιά η τηλεφωνία όπως βγαίνει από το Phone out του modem,για να δώσει τηλέφωνο και στα υπόλοιπα πριζάκια κλπ.Μου είχες περιγράψει εσύ λίγα post πιο πριν !

Με βάση αυτή τη συνδεσμολογία που είναι το βασικό πρόβλημα μου? Το βασικό πρόβλημα είναι ότι έτσι το modem είναι "δεσμευμένο" να βρίσκεται στην "πρώτη πρίζα" ώστε να δίνει τηλέφωνο και στις υπόλοιπες πρίζες.Δεν μπορεί το modem "να κάνει βόλτα στο σπίτι",δηλαδή: Θέλω internet στην τηλεόραση στο σαλόνι κάτω,Συνδέω το modem σε μια πρίζα του σαλονιού.Θέλω αργότερα internet στην τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο που είναι στον πάνω όροφο της μεζονέτας? Παίρνω το modem "παραμάσχαλα" και το συνδέω στο τηλεφωνικό πριζάκι στο υπνοδωμάτιο μου,που είναι στον πάνω όροφο της μεζονέτας.Στο voip,ας πούμε για να δώσω internet στην τηλεόραση του υπνοδωματίου μου που είναι στον πάνω όροφο της μεζονέτας,θα πρέπει να βρω τρόπο να τραβήξω καλώδιο ethernet (utp) από το modem που θα είναι λογικά κάτω,προς τον υπνοδωμάτιο που είναι στον πάνω όροφο,γιατί θα ήθελα απόδοση κατά το δυνατόν,όχι τόσο για λύσεις τύπου wi fi.

Επίσης ο βασικός λόγος που ήθελα να πάω στον ΟΤΕ είναι ο εξής: Δυστυχώς στην περιοχή μου ακόμα δεν έχουν εγκαταστήσει καμπίνες νέας γενιάς και έτσι δεν έχω πρόσβαση σε VDSL.Για να καταλάβεις αυτή τη στιγμή σύμφωνα με μετρήσεις του speedtest.net έχω στην καλύτερη γύρω στα 7 Mbps Down/ 0,90 Mbps Up στην υποστηριζόμενη "24αρα".Επειδή λοιπόν δεν το βλέπω σχετικά σύντομα να έχω πρόσβαση σε VDSL,σκεφτόμουν ως πολύ καλή λύση το Speedbooster της cosmote.Και απόσο έχω δει μόνο η cosmote (τουλάχιστον μέχρι στιγμής) έχει μια τέτοια υπηρεσία.Είχε πάει να κάνει και η vodafone μια παρόμοια,αλλά δεν έχω δει ακόμα να έχει ανακοινώσει κάτι και κανείς δεν ξέρει αν θα κάνει κάτι αντίστοιχο με το speedbooster τελικά.

Οι κύριες χρήσεις που χρειάζομαι την αυξημένη ταχύτητα είναι για κατέβασμα torrent κυρίως 4Κ ταινιών,που είναι κατά μέσο όρο στα 80 GB η ταινία καθώς και για Netflix σε 4Κ με HDR, Dolby Atmos ,κλπ.Με σκάρτα 7 Mbps όσο υπομονή και να έχεις σε μεγέθη 80-100 GB και Netflix 4Κ απλά δεν κάνεις δουλειά!

Σχετικά με αυτό το MSAN δεν είδα να μου λες κάποια γνώμη και με φοβίζει...θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σου,είναι καλό ή κακό?

Υ.Γ. : Όπως μπορείς να καταλάβεις από την εξιστόρηση, ταλαιπωρία έχω υποστεί και έχω γίνει μπάλα ανάμεσα στα τμήματα...Απλά προσπαθώ να μην εστιάσω τουλάχιστον τώρα σε αυτό πρώτον για να μη μιζεριάζω και δεύτερον για να δω τι θα ήταν καλύτερο να κάνω στη συνέχεια.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Σχετικά με αυτό το MSAN δεν είδα να μου λες κάποια γνώμη και με φοβίζει...θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σου,είναι καλό ή κακό?
Κακό δεν είναι, θα σου μιξάρουν την τηλεφωνία μέσα στην γραμμή. Αυτό όμως είναι σίγουρο πως θα το κάνουν? Το λένε τώρα, θα στο κάνουν όμως?

Αυτό που θα κάνουν (αν το κάνουν) είναι αυτό πουν έχεις/έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα μηνύματα...
την τηλεφωνία την επιστρέφει πάλι πίσω στην DSL γραμμή,δηλαδή πάνω που "διαχώρισες" την τηλεφωνία έρχεται και την "αναμιγνύει" πάλι με την DSL γραμμή.
Με αυτόν τον τρόπο, έχεις σε όλες τις πρίζες τηλέφωνο + ίντερνετ, και μπορείς να βάλεις το ρούτερ σε όποια πρίζα θες. Όλες τις πρίζες τις αφήνεις μονές.
Το κάνεις και εσύ σπίτι σου και γλιτώνεις το νταβαντούρι να τους έχεις ανάγκη, αλλά όπως σου έχω πει...
Με την μονή πρίζα έχεις μία μικρή πτώση της ταχύτητας του ίντερνετ. Αν η γραμμή σου δεν είναι και η καλύτερη, τότε μπορεί να έχεις μεγαλύτερες απώλειες αλλά και αποσυνδέσεις

Αν πάρεις VOIP και δεν γίνουν τα παραπάνω, για να πηγαίνεις βόλτα το ρούτερ σε όλο το σπίτι, ίσως να δούλευε με το αν αλλάζονταν όλες οι πρίζες σε διπλές, αλλά αυτό προυποθέτει
πως υπάρχουν σε όλες τις πρίζες σου 2 ζεύγη καλωδίων και με αυτή την αλλαγή μπορεί να σου πέφτει η ταχύτητα ή αν δεν έχεις και τόσο σταθερή σύνδεση, να σου κάνει αποσυνδέσεις.
Αυτό όμως είναι μια διαδικασία η οποία δεν θα στην πρότεινα καθώς είναι μπελάς και αντί να κάνεις όλο αυτό, απλά "μιξάρεις πάλι πίσω το ίντερνετ μέσα στην πρίζα", όπως είπα πιο πάνω.

Εγώ προσωπικά, αν μου είχαν πει όλα αυτά τα "ναι" στην αρχή μόνο και μόνο για να κάνω νέο συμβόλαιο, σήμερα θα έπαιρνα την ίδια υπάλληλο, θα της έλεγα ξεκάθαρα
πως με κορόιδεψες μόνο για να κάνεις την αίτηση, θα τους έστελνα γραπτώς αίτημα ακύρωσης, θα μίλαγα με άλλον για να κάνει αίτημα ακύρωσης και θα πήγαινα και σε κατάστημα και θα έκανα το ίδιο.
Και στο αίτημα μέσω email αλλά και στο κατάστημα, θα τους εξηγούσα γραπτώς όλα αυτά που έγιναν και πως είμαι χρόνια πελάτης και βγήκατε τώρα να με κοροιδεύετε!

Με μία λέξη, εγώ προσωπικά θα έφευγα "χθες".
 

keraki

AVClub Enthusiast
27 July 2009
1,258
Βασικό: Στο σπίτι έχεις συναγερμό ή φαχ ή δικό σου τηλεφωνικό κέντρο ?

Φαξ δεν έχω.Τηλεφωνικό κέντρο νομίζω πως δεν έχω επίσης.Βέβαια δεν γνωρίζω τι ακριβώς είναι το τηλεφωνικό κέντρο οπότε αν μου το περιγράψεις λίγο...
Επίσης συναγερμό αυτή τη στιγμή δεν έχω παρόλο που στο σπίτι υπάρχει εγκατάσταση για συναγερμό (σε ένα σημείο συγκεντρώνονται διάφορα καλώδια που μάλλον πρέπει να είναι για τις "παγίδες" του συναγερμού,τα οποία δεν νομίζω να είναι utp,επίσης υπάρχει 1 καλώδιο utp,και άλλο ένα καλώδιο που λογικά θα πρέπει να είναι για ρεύμα. )

Τώρα μιλούσα πάλι με υπάλληλο της εξυπηρέτησης και κοιτώντας το σύστημα μου ανάφερε ότι η γραμμή μου θα ενεργοποιηθεί ως PSTN over MSAN.Ξαφνικά έπεσε η γραμμή ενώ μιλούσαμε...Τελικά τι λέτε γι αυτό το MSAN?
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Αν είχες τηλεφωνικό κέντρο θα το ήξερες.

Όσο αφορά συναγερμό αν είχες ή αν βάλεις, να ξέρεις ότι με voip αρκετοί κυρίως παλιοι έχουν θέμα. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καλύτερο το MSAN (από ότι διαβάζω και εγώ) αφού λειτουργεί η γραμμή όπως παλιά.

Βέβαια σε νέους συναγερμούς μπορείς πάντα να πας με internet module σύνδεσης και όχι με κλασική τηλεφωνία, οπότε και το VOIP δεν έχει θέμα αφού δεν χρησιμοποιείται η κλασική κλήση.

Τώρα για μειονεκτίματα του MSAN δεν ξέρω να σου πω.

Αν είσαι σε AK τότε όπως λες δεν θα έχεις διακοπές Internet και τηλεφωνίας όταν κόβεται το ρεύμα στην περιοχή σου. Οπότε δεν κάνει διάφορα το σενάριο VOIP ή PSTN (κανονικό ή MSAN).

Τα ρουτερ γενικά παίζουν με όλες τις γραμμές γιατί δεν εξαρτώνται από το είδος τηλεφωνίας. Ίσα ίσα αν δεν πάρεις VOIP μπορεί να σου δώσουν και κάτι παλιό που δεν έχει FON ports.

Αν αλλάξεις πρόγραμμα σίγουρα θα σου δώσουν κάποιο άλλο που να υποστηρίζει το νέο πρόγραμμα και τρόπο σύνδεσης. Αν δεν δουλεύει δεν πληρώνεις.

Στα δωμάτια πάρε την απόφαση και το κουράγιο και τράβα καλώδιο CAT6 μια φορά για να σωθείς για πάντα (αρκεί να ειναι δικό σου το σπίτι). Είτε εξωτερικό είτε με ηλεκτρολόγο για να τα περάσει απο τα κουτιά εσωτερικά.
Το κούνα το δεξια αριστερά δεν είναι λύση και όλο και κάτι θα φύγει απο τη θέση του ή κάποιο καλώδιο/βύσμα θα σπάσει και θα ψάχνεις.
 

Evil 13

AVClub Enthusiast
24 August 2008
909
Kαλησπερα,
Εχω σταθερη τηλεφωνια και ιντερνετ OTE με 50αρα γραμμη και πληρωνω 31e τον μηνα.Το διετες συμβολαιο μου τελειωνει στις 3/11 και εχω αρχισει να ψαχνομαι για προσφορες απο αλλες εταιριες(αλλα και απο ΟΤΕ) εκτος forthnet.Γνωριζει κανεις τι παιζει απο τιμες και προσφορες(παντα για 50αρα γραμμη) για φορητοτητα απο ΟΤΕ και σε τι τηλεφωνα μπορω να απευθυνθω για να μου δωσουν?
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Με 34 έχω τελική τιμή vodafone 100αρα + απεριόριστα αστικά-υπεραστικά, κάνε τους ένα τηλ.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk