Σωκράτη ,νομίζω, το θέμα Πικ-Απ πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν σύνολο και όχι σαν μεμονωμένα υλικά που τα βάλαμε το ένα δίπλα/πάνω στο άλλο,το κάναμε να γυρίζει με σταθερές στροφές (όχι και πολύ εύκολο) και τελειώσαμε. Η μελέτη και κατασκευή ενός Πικ-Απ (καλού) σαν σύνολο δεν είναι καθόλου εύκολη και απαιτεί μηχανικούς με γνώση και εξειδίκευση σε πολλά πεδία. Κάποια στιγμή,ίσως, θα γράψω κάποια πράγματα σχετικά με τα ΕΜΤ που γνωρίζω αρκετά.
Π.χ
http://www.stefanopasini.it/EMT950_The_chassis_structure.htm
Στη φωτογραφία είναι το μαντεμένιο σασί του ΕΜΤ950. Γιατί έγινε έτσι ασύμμετρο με άλλες "ακτίνες" πλατιές,άλλες στενές και όρθιες; Ένα χάλι μοιάζει. Έτσι όμως έπρεπε να είναι για το αποτέλεσμα που ήθελε ο κατασκευαστής για να μειώσει τους κραδασμούς από το
συγκεκριμένο μοτέρ προερχόμενους. Και το αποτέλεσμα δεν θα το έκρινε ο ρηβιούερ "ταδόπουλος" αλλά ο μηχανικός του BBC,
της RTF,RAI κλπ.
Εν κατακλείδι: Δεν είναι τα μεμονωμένα υλικά (TEFLON,DELRIN,Gunmetal και πάει λέγοντας) αλλά το σύνολο των υλικών που προκύπτει μετά από σοβαρή μελέτη.
Ας με συγχωρέσει ο νηματοθέτης για το ΟΤ αλλά ίσως του χρησιμεύσει κάπως
ΥΓ1. Να και το υποσασί του 950.
http://www.stefanopasini.it/EMT950_restoration_project.htm
Τα 4 "κολονάκια" στις γωνίες είναι τα αμορτισέρ ειδικά για το συγκεκριμένο βάρος του μηχανήματος.
ΥΓ2. Ελπίζω ο Stefano Pasini να μην έχει αντίρρηση για τα λινκ στα οποία αναφέρομαι και είναι από την ιστοσελίδα του.