send
AVClub Fanatic
Απάντηση: Mirrorless Center: Φακοί, Σώματα, Αξεσουαρ, Legacy Reviews
Μα κατάλαβα για ποιον λες, και έχω τον ίδιο, ακριβώς την ίδια ύστερη έκδοση με τις πολλαπλές επιστρώσεις (MC). Δεν έβγαινε όμως βιδωτός ο φακός αυτός, εξ όσων γνωρίζω, αλλά ερχόταν έτοιμος από το εργοστάσιο με αντάπτορα για βιδωτές (Μ42). Λογικά μπορείς να εντοπίσεις και αφαιρέσεις (εάν θέλεις) τον αντάπτορα. Κανονικά ο φακός αυτός είναι μεσαίου φορμά, και έβγαινε για μοντούρα Pentacon Six.
Η Τσάις της Ιένας έβγαλε και μια "έκδοση" για φορμά 36x24, 200ρης 2.8, αλλά δεν έχει καμία σχέση με τον Σονναρ 180/2.8, ο οποίος είναι φακός μεσαίου φορμά. Είναι απόγονος του Olympia Sonnar, που έβγαλε η Τσάις για τους Ολυμπιακούς του Βερολίνου του 1936. Πολύ ωραίος φακός, απαλό γράψιμο με εξαιρετικό φόντο, αλλά μεγάλη γκουμούτσα. Το 86ρι φίλτρο που παίρνει τα λέει όλα.
Μα κατάλαβα για ποιον λες, και έχω τον ίδιο, ακριβώς την ίδια ύστερη έκδοση με τις πολλαπλές επιστρώσεις (MC). Δεν έβγαινε όμως βιδωτός ο φακός αυτός, εξ όσων γνωρίζω, αλλά ερχόταν έτοιμος από το εργοστάσιο με αντάπτορα για βιδωτές (Μ42). Λογικά μπορείς να εντοπίσεις και αφαιρέσεις (εάν θέλεις) τον αντάπτορα. Κανονικά ο φακός αυτός είναι μεσαίου φορμά, και έβγαινε για μοντούρα Pentacon Six.
Η Τσάις της Ιένας έβγαλε και μια "έκδοση" για φορμά 36x24, 200ρης 2.8, αλλά δεν έχει καμία σχέση με τον Σονναρ 180/2.8, ο οποίος είναι φακός μεσαίου φορμά. Είναι απόγονος του Olympia Sonnar, που έβγαλε η Τσάις για τους Ολυμπιακούς του Βερολίνου του 1936. Πολύ ωραίος φακός, απαλό γράψιμο με εξαιρετικό φόντο, αλλά μεγάλη γκουμούτσα. Το 86ρι φίλτρο που παίρνει τα λέει όλα.