Βρε συ εγώ το μόνο που είπα είναι ότι κάνεις λάθος όταν λες ότι στην ταινία δεν ενοχλεί το ανύπαρκτο μαύρο, και λέγοντας κάτι που δεν ισχύει μπερδεύεις κάποιον που προσπαθεί να βγάλει συμπεράσματα διαβάζωντας απόψεις.
Αν εσύ βρήκες την εικόνα του DLP παρόμοια με αυτή του κινηματογράφου τότε πηγαίνουμε σε διαφορετικές αίθουσες γιατί εγώ τελευταία φορά που πήγα κινηματογράφο ξενέρωσα από την θολούρα, το ανύπαρκτο contrast και την ξεπλυμένη εικόνα.
Επίσης, τον LCD που απέριψες τον είδες καλιμπραρισμένο και σε σωστό χώρο, αν όχι, λάθος συμπεράσματα έβγαλες. Στην κίνηση τι διαφορά είδες?Γιατί εγώ με καμιά 15 χρόνια στην πλάτη εμπειρίας στους προβολείς διαφορά στα 24 καρέ μεταξύ 7500 και 9200 δεν είδα.
Επίσης έχε στα υπόψιν σου ότι σε έναν 7500 (και σε όλους τους καινούργιους DLP) η διαφορά στην εικόνα μεταξύ εργοστασιακών ρυθμίσεων και καλιμπραρίσματος είναι ελάχιστη, σχεδόν μη ορατή, ενώ σε έναν LCD παίρνεις άλλη εικόνα στην κυριολεξία.
Εδώ δεν μιλάμε για γούστα, αυτά καλά κάνεις και τα έχεις. Εδώ μιλάμε γιατί πραγματικά ισχύει και τι όχι.
Επίσης για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, αν βάλεις δίπλα στον BenQ σου έναν καλό και καλορυθμισμένο 9200 θα τον κάνει σκόνη, τα σαγόνια θα σου πέσουν με την διαφορά που θα δείς στις σκοτεινές σκηνές, αν δε, βάλεις και κανα JVC, δεν θα ξαναδείς ταινία στον προβολέα σου. :smile:
Στην κίνηση τι διαφορά είδες?
Σπασιματα??
πίσης έχε στα υπόψιν σου ότι σε έναν 7500 (και σε όλους τους καινούργιους DLP) η διαφορά στην εικόνα μεταξύ εργοστασιακών ρυθμίσεων και καλιμπραρίσματος είναι ελάχιστη
Εγω παντως εβλεπα υπερκορεσμο στο πρασινο, εμφανεστατη διαφορα μετα το καλιμπραρισμα και γενικοτερα η εικονα overall
ενώ σε έναν LCD παίρνεις άλλη εικόνα στην κυριολεξία
Δεν εξρω δεν απαντω!!