Απαράδεκτη Cosmote

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Όταν το συμβόλαιο πλησιάζει στην λήξη του θα πρέπει μόνοι μας να κινηθούμε για να δούμε τι επιλογές έχουμε χωρίς να περιμένουμε κατ' ανάγκη πρόταση από τον πάροχο. (Μπορεί να γίνει μπορεί και όχι). Για τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να κινηθούμε ένα μήνα πριν την λήξη τους ενώ για τα αντίστοιχα σταθερής & internet μερικές μέρες πριν (δείτε και το νέο κανονισμό για την φορητότητα που αναφέρθηκε παραπάνω..). Μην περιμένουμε να λήξουν τα συμβόλαιά μας και μετά να κάνουμε παράπονα οτι αυξήθηκαν οι τιμές.

Ξεκινάω λοιπόν από Αύγουστο νωρίς
 

katsim

Established Member
3 September 2014
141
Θα συμφωνήσω με τον παραπάνω φιλο για την ευθύνη που έχουμε όσον αφορά την χρονικη διάρκεια των συμβολαίων αλλα όταν καθημερινά βομβαρδιζομαστε με μνμ για προσφορές για οτιδήποτε άλλο, ενα μνμ για ενημέρωση της οσονούπω ληξης συμβολαίου δεν θα πείραζε. Απλό και εύκολο!
 

pauleta

Senior Member
25 July 2014
308
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη Cosmote

Εκείνο που μπορείς να κάνεις άμεσα πέρα από την επικοινωνία είναι μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας όλο το ιστορικό.

Αλλά θα σταθώ κάπου αλλού χωρίς αυτό να απευθύνεται προσωπικά στον φίλτατο. Στην Ελλάδα δεν έχουμε μάθει να διαχειριζόμαστε έγκαιρα τις υποθέσεις μας και περιμένουμε πάντα κάποιον να μας τα θυμίζει όλα. Το ραντεβού μας στο γιατρό, το ΚΤΕΟ, το service, τις υποχρεώσεις μας στην Εφορία , τους λογαριασμούς κλπ.

Όταν υπογράφουμε ένα συμβόλαιο (όσο κακογραμμένο και αν είναι) πρέπει πάντα να διαβάζουμε τους όρους , να ξέρουμε τι αγοράζουμε, τι υποχρεώσεις έχουμε καθώς και την ακριβή χρονική διάρκεια δέσμευσης. Όλα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα έχουν μια συγκεκριμένη αρχική χρονική διάρκεια (μεταξύ 12-24 μηνών) κατά την οποία ο συνδρομητής απολαμβάνει μια συμφωνημένη τιμή προσφοράς. Κρατάμε πάντα τις ημερομηνίες αυτές για να ξέρουμε πότε θα κινηθούμε. Δόξα το Θεό, στην εποχή μας είναι πολύ εύκολο να γίνει κάτι τέτοιο.

Όταν το συμβόλαιο πλησιάζει στην λήξη του θα πρέπει μόνοι μας να κινηθούμε για να δούμε τι επιλογές έχουμε χωρίς να περιμένουμε κατ' ανάγκη πρόταση από τον πάροχο. (Μπορεί να γίνει μπορεί και όχι). Για τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να κινηθούμε ένα μήνα πριν την λήξη τους ενώ για τα αντίστοιχα σταθερής & internet μερικές μέρες πριν (δείτε και το νέο κανονισμό για την φορητότητα που αναφέρθηκε παραπάνω..). Μην περιμένουμε να λήξουν τα συμβόλαιά μας και μετά να κάνουμε παράπονα οτι αυξήθηκαν οι τιμές. Είναι για το συμφέρον μας να κινούμαστε άμεσα.

Συμφωνώ απόλυτα! Για τέτοιου είδους πληρωμές - συμβόλαια (εφορίες, ασφάλειες, λογαριασμούς ΔΕΚΟ κλπ) μια απλή καταχώρηση στο Google calendar (ή ότι χρησιμοποιεί ο καθένας) και ξεμπέρδεψες!

Αφού ζούμε σε μια κοινωνία που ο καθένας κοιτάει να εκμεταλλευθει μια κατάσταση πρέπει από μόνοι μας να προβλεπουμε τέτοια συμβάντα.

Αλλά στην Ελλάδα ξέρουμε μόνο να ζητάμε τα ρέστα...
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Στα προιόντα του ΟΤΕ, σε περίπτωση που γίνει μπέρδεμα ανεξαρτήτως της φύσεως αυτού -εκτός εμπορικών θεμάτω του στύλ ''θέλω προσφορά''-, ο μοναδικός τρόπος ''ξεμπερδέματος'' είναι μέσω γραπτής επικοινωνίας στο website. Την επόμενη εργάσιμη θα γίνει τηλέφωνο και θα προχωρήσει άμεσα. Εάν είναι συστημικό, επειδή μου έχει τύχει και προσωπικά, μπορεί να πάρει και 1 μήνα να φτιαχτεί, ωστόσο θα φτιαχτεί.

Για τις προσφορές τώρα, κάθε φορά σε όλους τους παρόχους τρέχουν και διαφορετικές προσφορές και ο εκάστοτε υπάλληλος ανάλογα το τμήμα που ανήκει μπορεί να βάλει πάλι συγκεκριμένες. Κάθε 2-3 μήνες όλα αυτά ανενεώνονται και διαφοροποιούνται. Μέσα στον χρόνο, ένα πρόγραμμα όπως red,C-OTE Xl κλπ που κάνουν 70-80 ευρώ κάποια στιγμή τρέχουν και στα 45 επί παραδείγματι χωρίς κάποια ειδική έκπτωση.
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,473
Εχω εξηγησει και εγω σε άλλο νημα τις πουστιες της Cosmote...

Απαραδεκτη
 

harrysvr

Senior Member
14 September 2007
340
Παει η μητερα μου να αλλάξει παροχο(απο vodafone se cosmote) χωρις να με ρωτησει(η γραμμη ειναι στο ονομα μου), δινει ταυτοτητα(δικη της) κλπ kai εκτος που με αφησαν χωρις τηλ. για 15 μερες λογω βλαβης ενεργοποιουν το τηλ στην cosmote για 2μερες (ενδιαμεσα ειχα κανει ενεργειες να παραμεινω στην voda λογω τελους αποχωρησης)και μετα επανηλθα στη vodafone, ε λοιπον με χρεωσαν 140ευρω για 2μερες! στη cosmote...
Το θρασος τους δεν περιγραφεται...χωρις να εχουν ταυτοτητα και υπογραφη ΜΟΥ εκαναν εναρξη στην cosmote, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν εχω πληρωσει τιποτε και κακως δεν εκανα καταγγελια ...
 
Η δική μου κατάθεση (και εμπειρία)

Καλημέρα σε όλους

Τυχαία είδα το θέμα και αφού διάβασα όλα τα posts, είπα να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.

Έγραψε ο Σύριος (spcav)
Εταιρία είναι και ειδικά επειδή ειναι τεράστια και στημένη σαν δημόσιο, θα ακολουθήσει μέχρι αηδίας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες…

Υπήρξαν κι άλλοι φίλοι που γενικά υιοθετούν εμμέσως ή αμέσως αυτή τη λογική.

Πρώτον, η Cosmote - συνολικά ο όμιλος ΟΤΕ - έχει πάψει προ πολλών χρόνων να είναι δημόσιο, από τότε που το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του πουλήθηκε στην Deutsche Telekom. Έχουν ήδη περάσει από τότε σχεδόν 10 χρόνια, οπότε και μόνο η αναφορά στον "δημόσιο χαρακτήρα" του ΟΤΕ είναι απλά λάθος.

Δεύτερον, από τότε που πουλήθηκε στην Deutsche Telekom, ο ΟΤΕ άλλαξε αναφανδόν την εσωτερική του δομή και την προσάρμοσε εντελώς στα λειτουργικά δεδομένα μιας ιδιωτικής επιχείρησης, με βασικό στόχο την αύξηση της κερδοφορίας της. Και δεν απέτυχε καθόλου να βρει αυτόν τον στόχο. Ιδιαίτερα στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας πήρε από την αρχή (ή σχεδόν) τα ηνία του πρώτου παρόχου και μέχρι σήμερα τα κρατάει καλά. Η προσαρμογή σε αυτό το εμπορικό μοντέλο έχει βέβαια και τις παρενέργειές της, αφού ο βασικός στόχος (η διαρκής κερδοφορία) παραμένει τέτοιος (βασικός, δηλαδή). Μια από τις παρενέργειές αυτές είναι και η συγκεκριμένη συμπεριφορά.

Τρίτον: Είμαι κι εγώ πελάτης-συνδρομητής σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ (της Cosmote, δηλαδή) στην επαρχία, σε εξοχικό σπίτι. Αναγκάστηκα να γίνω συνδρομητής εδώ και πολλά χρόνια, φεύγοντας από την Forthnet, αφού για κάθε βλάβη ο τότε πάροχος με παρέπεμπε στον ΟΤΕ, γιατί βέβαια χρησιμοποιούσε το δίκτυό του. Προκειμένου λοιπόν να μην υφίσταμαι τις παρενέργειες που υφίσταται το μπαλάκι του τένις κάθε φορά που είχα βλάβη στη γραμμή μου, εγκατέλειψα την Forthnet και πήγα στον ΟΤΕ, ώστε να έχει αυτός την αποκλειστική ευθύνη για τη γραμμή μου. Νόμιζα έτσι ότι θα λυθούν τα προβλήματά μου, που ήταν οι συνεχείς διακοπές (3 στις 4 ή 5 φορές που πήγαινα στο σπίτι μας η γραμμή ήταν κομμένη και η αποκατάσταση έπαιρνε 3 με 6 μέρες κάθε φορά).

Την τελευταία 4ετία, αφού έλαβα την πληροφορία και διαβεβαίωση ότι το υπάρχον απαρχαιωμένο αναλογικό(!!) κέντρο της περιοχής αναβαθμίστηκε σε νέο ψηφιακό, αποφάσισα να ζητήσω την παροχή υπηρεσιών ADSL, ώστε να έχω κι εγώ μια στοιχειωδώς ανεκτή σύνδεση στο διαδίκτυο, όταν και όποτε βρίσκομαι στο σπίτι μας. Μου έδωσαν στην αρχή 2άρα σύνδεση, η οποία ουδέποτε λειτούργησε σε καθημερινή και συνεχή βάση. Σε κάθε διαμαρτυρία μου και δήλωση βλάβης, λάμβανα την στερεότυπη απάντηση ότι "θα το ελέγξουμε και θα αποκαταστήσουμε τη βλάβη σύντομα". Πράγμα βέβαια που ποτέ δεν γινόταν κατορθωτό. Το συνεργείο βλαβών ερχόταν κατά καιρούς στο σπίτι, διαπίστωνε απλά την ανυπαρξία σύνδεσης με προδιαγραφή ADSL (έστω και 2άρα), λέγοντάς μου ότι "φταίει η απόσταση" από το κέντρο και έφευγε. Αμέτρητες επισκέψεις στο τοπικό γραφείο των τεχνικών του ΟΤΕ, πλήρης αντίληψη του προβλήματός μου από τον εκεί προϊστάμενο, που κούναγε το κεφάλι του με κατανόηση, ενώ μου εξηγούσε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω, γιατί αυτές ήταν οι δυνατότητες της συνολικής υποδομής του δικτύου, πάνω από 5 συνολικά γραπτά υπομνήματα δικά μου, που εξηγούσαν με λεπτομέρεια τα παρουσιαζόμενα προβλήματα, αμέτρητα τηλεφωνήματα, πότε με το καλό, πότε με αυστηρότητα και ενίοτε με το άγριο στις αντίστοιχες υπηρεσίες του ΟΤΕ, αλλά το πρόβλημα - ή μάλλον τα προβλήματα - εκεί. Να μη λένε να λείψουν ή να διορθωθούν έστω. Η μόνη πρόταση που μου έγινε ήταν να αναβαθμίσω τη σύνδεση από 2άρα σε 4άρα.

(Σημ.: μέσα σε όλα όσα περιγράφω παραπάνω είχε επίσης προηγηθεί ένα αίτημά μου προς την Cosmote, μετά από ένα "προωθητικό" email που είχα λάβει, να αναβαθμίσω τη σύνδεσή μου από 2άρα σε 24άρα, πράγμα που έγινε αποδεκτό από την υπάλληλο του εμπορικού τμήματος της Cosmote, και που φυσικά ουδέποτε μπόρεσε να γίνει εφικτή τέτοιου είδους σύνδεση, γι' αυτό και μου αντιπρότειναν την αλλαγή από γραμμή 2άρα - που εν τω μεταξύ είχε γίνει τυπικά 24άρα - σε 4άρα).

Πρόπερσι το καλοκαίρι, σε έξαλλη κατάσταση, σε ένα από τα πολλά τηλεφωνήματα, τους ζήτησα να τηρήσουν τους όρους του συμβολαίου τους με την ίδια αξιοπιστία, με την οποία κι εγώ τηρώ τους δικούς μου όρους, δηλαδή την απρόσκοπτη και χωρίς καθυστέρηση αποπληρωμή των λογαριασμών μου. Ο υπάλληλος τότε μου είπε ότι αν δεν με καλύπτει η σύνδεσή μου, μπορώ να αποχωρήσω και εγώ τότε του είπα ότι ναι θα αποχωρήσω, αλλά "αφού μου επιστρέψετε πίσω όλα τα χρήματα που έχω μέχρι σήμερα καταβάλλει στους λογαριασμούς μου, εφόσον ποτέ δεν καταφέρατε να μου προσφέρετε αυτό για το οποίο έχουμε αμοιβαία συμφωνήσει". Στην επιμονή μου, με παρακάλεσε να απευθυνθώ άλλη μια φορά στο τοπικό γραφείο των τεχνικών υπηρεσιών και να μιλήσω με τον προϊστάμενο, μήπως βρεθεί λύση.

Πράγματι, την άλλη μέρα πήγα πάλι στο γραφείο του προϊσταμένου (ενός καθόλα εξυπηρετικού ανθρώπου) και του εξέθεσα άλλη μια φορά το πρόβλημα. Μπροστά του, πήραμε από το τηλέφωνό του άλλη μια φορά τις βλάβες και ξαναέδωσα (για πολλοστή φορά) βλάβη της γραμμής. Αφού την καταχώρησε ο υπάλληλος τηλεφωνικά, ο προϊστάμενος μου ζήτησε να μην κλείσω και του πέρασα το τηλέφωνο. Σε έντονο ύφος είπε στον υπάλληλο ποιος ήταν, του εξήγησε ότι η προηγούμενη προτροπή για αποχώρησή μου ως συνδρομητής από τον ΟΤΕ ήταν απαράδεκτη και του ζήτησε να αφήσει τον κωδικό της βλάβης "ανοιχτό", μέχρι να μπορέσουν οι τοπικές τεχνικές υπηρεσίες να βρουν λύση. Στη συνέχεια, κάλεσε το κεντρικό γραφείο της περιφέρειας (Κυκλάδες), μίλησε πάλι σε έντονο ύφος με τον εκεί προϊστάμενο και του ζήτησε να του προμηθεύσει επιτέλους τα υλικά που χρειάζονται να γίνει αναβάθμιση του δικτύου (αντικατάσταση παλαιών και φθαρμένων καλωδίων του παλιού δικτύου, κάποια απαραίτητα υλικά για το κέντρο κλπ.). Μια προμήθεια, που - όπως τον άκουσα να λέει - χρονίζει για πάνω από μια 5ετία και θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολύ καιρό. Του εξήγησε μάλιστα και αυτού ότι έχει τον πελάτη μπροστά του και ότι αυτός (εγώ δηλαδή) απειλεί να φύγει από τον ΟΤΕ, αν δεν διορθωθεί η κατάσταση. Κλείνοντάς το τηλέφωνο, μου εξήγησε ότι ο ΟΤΕ δεν προβαίνει σε κανενός είδους αναβάθμιση δικτύου ή οποιοδήποτε άλλο έξοδο, αν δεν έχει διασφαλίσει ότι η εν λόγω ενέργεια θα του αποφέρει κέρδος. Αν δεν το διασφαλίσει, απλά αφήνει τους συνδρομητές του να "τσουρουφλίζονται" στο καζάνι των πλημμελών ή ανύπαρκτων υπηρεσιών που υποτίθεται ότι πρέπει να προσφέρει. Για αυτό τον λόγο - μου είπε - δεν έχουμε μέχρι σήμερα κάνει κάτι για την περιοχή σας.

Πολλές μέρες αργότερα, με κάλεσαν στο κινητό μου και μου είπαν ότι είχε - επιτέλους - προγραμματιστεί αναβάθμιση του δικτύου της περιοχής, αλλά αυτή θα γινόταν μέσα στον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο. Και μου ζήτησαν στη συνέχεια να είμαι παρών, ώστε να διαπιστώσω να πράγματι έχει γίνει αποκατάσταση της βλάβης. Τους είπα ότι εκείνη την εποχή εγώ θα είμαι στην Αθήνα και η διαπίστωση που ζητούσαν απλά δεν θα μπορούσε να γίνει. Τους ζήτησα να αφήσουν "ανοιχτή" την βλάβη και όταν επιστρέψω στο σπίτι μας, τότε μόνο θα μπορέσω να διαπιστώσω αν πράγματι υπήρξε βελτίωση και αποκατάσταση. Αρνήθηκαν ευγενικά να κάνουν κάτι τέτοιο. Τους είπα αν κλείσουν τη βλάβη τότε, όταν θα πάω σπίτι μου και διαπιστώσω ότι κάτι δεν πάει καλά, θα την ξανανοίξω με νέους όρους.

Φέτος λίγο μετά το Πάσχα, πήγα πάλι στο εξοχικό μας και είδα ότι μάλλον λειτουργούσε σχετικά ικανοποιητικά η γραμμή. Ωστόσο, δεν ήλθα καθόλου σε επαφή με την Cosmote, γιατί μείναμε λίγες μέρες μόνο και δεν είχα πλήρη εικόνα. Επιφυλάσσομαι να ελέγξω φέτος την κατάσταση, αν καταφέρω να πάω πάλι στο εξοχικό μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Όλα τα παραπάνω που ανέφερα (και είναι ελάχιστα, σε σχέση με αυτά που έχω μέχρι σήμερα υποστεί), απλά επιβεβαιώνουν αυτό που ισχυρίζομαι στην αρχή, το γεγονός δηλαδή ότι η Cosmote λειτουργεί καθαρά ως μια ιδιωτική κερδοσκοπική επιχείρηση, που δεν την νοιάζει καθόλου η εξυπηρέτηση των πελατών της, αν αυτή δεν συνοδεύεται από το ανάλογο κέρδος. Και αυτή η συμπεριφορά δεν είναι καθόλου, μα καθόλου, συμπεριφορά δήθεν δημοσίου.

Διευκρινίζω επίσης ότι, ακόμα κι αν η Cosmote - συνολικά ο όμιλος ΟΤΕ - ήταν όπως πριν δημόσια επιχείρηση (Κοινής Ωφέλειας, όπως συνηθίζαμε να την λέμε), πάλι δεν θα συμφωνούσα με τον τρόπο που αυτή λειτουργούσε, ακόμα και τότε, πόσο μάλλον σήμερα. Για μένα, μια δημόσια επιχείρηση, προκειμένου να επιτελεί το έργο για το οποίο υπάρχει, πρέπει να λειτουργεί με αποκλειστικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και σε αντίθεση με τη λογική της κερδοφορίας. Θα μου πει κάποιος: "σε ποια κοινωνία και σε ποιο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό σύστημα μπορεί να γίνει αυτό που ζητάς, με δεδομένη την παρούσα κατάσταση;". Η απάντησή μου είναι φυσικά ότι κάτι τέτοιο φαντάζει από πολύ δύσκολο έως ανέφικτο, άρα πρέπει να μιλάμε για διαφορετικά κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά δεδομένα.

Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση, που βγαίνει έξω από τα όρια του παρόντος θέματος.

Καλό απόγευμα.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,755
Βόλος
Όταν εγώ ζήτησα αλλαγή πριν από χρόνια από OTE σε FORTHNET ο OTE μου χρέωσε τιμές καταλόγου αναδρομικά από την ημέρα που πλήρωσα τον προτελευταίο λογαριασμό και για κάθε μέρα μέχρι που ενεργοποιήθηκε η FORTHNET. Το θυμάμαι ακόμα, και θα προσπαθήσω να μην ξαναγίνω πελάτης. Και η ΕΕΤΤ είπε ότι είναι θέμα σύμβασης κι όχι δική της δουλειά.

Πάντως στην FORTHNET ήμουν πάνω από 3μηνο μετά τη λήξη του συμβολαίου και εξακολουθούσα να πληρώνω τις τιμές του συμβολαίου. Όταν ανανέωσα τη σύμβαση μου είπαν ότι όταν λήξη το νέο συμβόλαιο θα πληρώνω τις τότε τιμές. Ελπίζω να εννοούν τις τιμές συμβολαίου και όχι καταλόγου!

Όσο για την παρατήρηση "να διαχειριζόμαστε έγκαιρα τις υποθέσεις μας" από το ΚΤΕΟ μου τηλεφωνούν ότι πλησιάζει η λήξη και του ΚΤΕΟ και της κάρτας καυσαερίων. Ένα SMS υπενθύμισης για ανανέωση συμβολαίου δεν μπορεί να κάνει η Cosmote;
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Όταν εγώ ζήτησα αλλαγή πριν από χρόνια από OTE σε FORTHNET ο OTE μου χρέωσε τιμές καταλόγου αναδρομικά από την ημέρα που πλήρωσα τον προτελευταίο λογαριασμό και για κάθε μέρα μέχρι που ενεργοποιήθηκε η FORTHNET. Το θυμάμαι ακόμα, και θα προσπαθήσω να μην ξαναγίνω πελάτης. Και η ΕΕΤΤ είπε ότι είναι θέμα σύμβασης κι όχι δική της δουλειά.

Πάντως στην FORTHNET ήμουν πάνω από 3μηνο μετά τη λήξη του συμβολαίου και εξακολουθούσα να πληρώνω τις τιμές του συμβολαίου. Όταν ανανέωσα τη σύμβαση μου είπαν ότι όταν λήξη το νέο συμβόλαιο θα πληρώνω τις τότε τιμές. Ελπίζω να εννοούν τις τιμές συμβολαίου και όχι καταλόγου!

Όσο για την παρατήρηση "να διαχειριζόμαστε έγκαιρα τις υποθέσεις μας" από το ΚΤΕΟ μου τηλεφωνούν ότι πλησιάζει η λήξη και του ΚΤΕΟ και της κάρτας καυσαερίων. Ένα SMS υπενθύμισης για ανανέωση συμβολαίου δεν μπορεί να κάνει η Cosmote;

Μπορεί να το κάνει αλλά το θέμα είναι αν εμείς θέλουμε να αφήνουμε τις υποθέσεις μας στα χέρια άλλων.
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Re: Η δική μου κατάθεση (και εμπειρία)

Καλημέρα σε όλους

Τυχαία είδα το θέμα και αφού διάβασα όλα τα posts, είπα να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.

Έγραψε ο Σύριος (spcav)


Υπήρξαν κι άλλοι φίλοι που γενικά υιοθετούν εμμέσως ή αμέσως αυτή τη λογική.

....
....
....

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Όλα τα παραπάνω που ανέφερα (και είναι ελάχιστα, σε σχέση με αυτά που έχω μέχρι σήμερα υποστεί), απλά επιβεβαιώνουν αυτό που ισχυρίζομαι στην αρχή, το γεγονός δηλαδή ότι η Cosmote λειτουργεί καθαρά ως μια ιδιωτική κερδοσκοπική επιχείρηση, που δεν την νοιάζει καθόλου η εξυπηρέτηση των πελατών της, αν αυτή δεν συνοδεύεται από το ανάλογο κέρδος. Και αυτή η συμπεριφορά δεν είναι καθόλου, μα καθόλου, συμπεριφορά δήθεν δημοσίου.


Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση, που βγαίνει έξω από τα όρια του παρόντος θέματος.

Καλό απόγευμα.


Παναγιώτη

Το πρόβλημα με τον ΟΤΕ δεν είναι οτι λειτουργεί ως μια ιδιωτική κερδοσκοπική εταιρεία.
Υπάρχουν δεκάδες τέτοιες εταιρείες στο εξωτερικό που λειτουργούν με ανάλογο μοντέλο αλλά παράλληλα διατηρούν πελατοκεντρική πολιτική και έχουν χιλιάδες ή εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες ανά τον κόσμο.

Το μεγάλο πρόβλημα του ΟΤΕ είναι οτι σε πολλές κρίσιμες διαδικασίες (που δεν βλέπει ο τελικός πελάτης) λειτουργεί με πρακτικές κακού δημοσίου, με απαρχαιωμένες μεθοδολογίες και εργαλεία και με προσωπικό που περιμένει την επόμενη καλή εθελουσία για να φύγει. Είναι ένας οργανισμός πολλών ταχυτήτων και πολλών ανομοιογενών "ομάδων" που

- έχει άριστα εργαλεία (SAP, Siebel CRM) αλλά δεν ξέρει να τα χρησιμοποιήσει συνδυαστικά και αποδοτικά.
- έχει το καλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα αλλά τους μεγαλύτερους χρόνους αναμονής στο Call Center με απαράδεκτα KPIs.
- αδιαφορεί για τους πελάτες του αλλά διαθέτει την πιο αφοσιωμένη πελατειακή βάση (στους άνω των 50)


Είναι και πολλά ακόμα που δεν λέγονται σε ένα δημόσιο φόρουμ...
 
Κάποιες περαιτέρω εξηγήσεις...

Παναγιώτη

Το πρόβλημα με τον ΟΤΕ δεν είναι ότι λειτουργεί ως μια ιδιωτική κερδοσκοπική εταιρεία.

Αγαπητέ φίλε Γιώργο

Δεν έχω πρόθεση να αμφισβητήσω ούτε κεραία τα όσα παραθέτεις στο ποστάρισμά σου (υπάρχει η σχετική παράθεση παρακάτω, προκειμένου να σταθώ συγκεκριμένα σε κάποια από αυτά).
Επίσης, πρέπει να τονίσω ότι δεν εξετάζω την Cosmote και συνολικά τον όμιλο ΟΤΕ από την σκοπιά του ειδικού επί των τηλεπικοινωνιών ούτε φυσικά του επιστήμονα οικονομολόγου ή κάποιας αντίστοιχης επιστήμης ειδικού. Αφήνω αυτόν τον τομέα στους ειδικούς και αν είσαι κάποιος από αυτούς, σου βγάζω το καπέλο και δέχομαι τις αιτιάσεις σου και τις εξηγήσεις σου ως έχουν. Αυτή τη συμπεριφορά επιδιώκω να την εξετάσω από τη σκοπιά του περί τα κοινωνικά ασχολούμενου ενεργού πολίτη και βέβαια κάτω από το πρίσμα της δικής μου ιδεολογικοπολιτικής ματιάς. Και πίστεψέ με, έχω και πείρα και γνώση να το κάνω αυτό, μετά από πάνω από 45 χρόνια σκληρού εργασιακού βίου, σφυρηλατημένου στο καμίνι της εργασίας στον ιδιωτικό - κυρίως - τομέα αλλά και στον ευρύτερο "δημόσιο", αφού δούλεψα για 7,5 χρόνια ως τεχνικός στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία.

Η ένστασή μου, η οποία εξακολουθεί να ισχύει, έχει να κάνει με αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο post μου, και το οποίο αμφισβητείται στην πρώτη σου φράση. Και η δική μου οπτική γωνία δεν εστιάζεται στα τεχνικοοικονομικά κριτήρια, αλλά στον ρόλο που καλείται να παίξει μια εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών (και τώρα και τηλεοπτικών και άλλων τεχνολογικών) υπηρεσιών στην κοινωνία, στην οποία απευθύνεται. Το είπα και πριν:
...προκειμένου να επιτελεί το έργο για το οποίο υπάρχει, πρέπει να λειτουργεί με αποκλειστικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και σε αντίθεση με τη λογική της κερδοφορίας…
Στο προηγούμενο post μου έδωσα μια σειρά παραδείγματα για την συμπεριφορά της Cosmote καθώς και για τα όσα εισέπραξα από τα ίδια τα τοπικά στελέχη της και από τους υπαλλήλους της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Αν τα διαβάσεις προσεκτικά άλλη μια φορά, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία εικόνας μιας εταιρεία που ανώτατο νόμο λειτουργίας της έχει το κέρδος και όχι την εξυπηρέτηση των κοινωνικών αναγκών του πελατολογίου της (αλλά και ολόκληρου του ελληνικού λαού, όπως ήταν πριν μπουν στο παιχνίδι οι άλλες ιδιωτικές εταιρείες). Επίσης, επεσήμανα το πασιφανές, δηλαδή το γεγονός ότι από τότε που ανέλαβε τα ηνία η (ιδιωτική) Deutsche Telekom, η εσωτερική δομή και λειτουργία της προσαρμόστηκε στις ανάγκες κερδοφορίας του νέου αφεντικού. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, διαφορετικά θα την παρατούσε ή απλά δεν θα την αγόραζε, αν δεν το είχε διασφαλίσει.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες και τα εργαλεία θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν σωστότερα, αλλά το βασικό μοντέλο δεν θα άλλαζε.

Όπως φυσικά δεν αλλάζει αυτό το μοντέλο και στους άλλους ανταγωνιστές - και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν ανάλογα φαινόμενα σε αυτούς, ανεξάρτητα από τον βαθμό και την έκταση της έκφρασής τους.

Υπάρχουν δεκάδες τέτοιες εταιρείες στο εξωτερικό που λειτουργούν με ανάλογο μοντέλο αλλά παράλληλα διατηρούν πελατοκεντρική πολιτική και έχουν χιλιάδες ή εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες ανά τον κόσμο.

Το μεγάλο πρόβλημα του ΟΤΕ είναι οτι σε πολλές κρίσιμες διαδικασίες (που δεν βλέπει ο τελικός πελάτης) λειτουργεί με πρακτικές κακού δημοσίου, με απαρχαιωμένες μεθοδολογίες και εργαλεία και με προσωπικό που περιμένει την επόμενη καλή εθελουσία για να φύγει. Είναι ένας οργανισμός πολλών ταχυτήτων και πολλών ανομοιογενών "ομάδων" που

- έχει άριστα εργαλεία (SAP, Siebel CRM) αλλά δεν ξέρει να τα χρησιμοποιήσει συνδυαστικά και αποδοτικά.
- έχει το καλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα αλλά τους μεγαλύτερους χρόνους αναμονής στο Call Center με απαράδεκτα KPIs.
- αδιαφορεί για τους πελάτες του αλλά διαθέτει την πιο αφοσιωμένη πελατειακή βάση (στους άνω των 50)

Είναι και πολλά ακόμα που δεν λέγονται σε ένα δημόσιο φόρουμ...

Το παράδειγμα των εταιρειών του εξωτερικού είναι το λιγότερο αδόκιμος όρος για την Ελλάδα. Σε άλλες χώρες, που ο βαθμός ανάπτυξης του καπιταλισμού είναι διαφορετικός και υπάρχει και μακρόχρονη προϊστορία διαφορετικής λειτουργίας των εταιρειών, τα φαινόμενα δεν είναι συγκρίσιμα. Ωστόσο, να σε πληροφορήσω (αν δεν έχεις ήδη γνώση) ότι και εκεί δεν λείπουν τα φαινόμενα "παρατήματος" του πελάτη-συνδρομητή στο έλεος του χάους, αν κάτι δεν ταιριάζει ή έρχεται σε αντίθεση με την κερδοφορία τους ή δεν θέλουν να ασχοληθούν με αυτόν. Έχω ένα πολύ πρόσφατο - της περασμένης εβδομάδας - παράδειγμα εξαδέλφου μου στη Γερμανία, ο οποίος έχει καρτοκινητό της Γερμανικής Tefonica (https://www.telefonica.de/home-corporate-en.html), ως το μόνο μέσο τηλεφωνικής επικοινωνίας και παρ' όλα τα επανειλημμένα γραπτά και προφορικά του διαβήματα να του δώσουν μια βεβαίωση που θα βεβαιώνει ότι ο "Χ" αριθμός είναι στο όνομά του και τη διεύθυνσή του, αυτοί αρνιόντουσαν επιδεικτικά επί ένα ολόκληρο μήνα να το κάνουν. Στο τέλος του έδωσαν ένα απλό έντυπο (εκτύπωση από email σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα), στο οποίο απλά αναφέρουν τον αριθμό και το όνομά του, χωρίς τη διεύθυνσή του. Και δυστυχώς χρειάζεται αυτή τη βεβαίωση για να μπορεί να την χρησιμοποιήσει σε κάποια Ελληνική τράπεζα, προκειμένου να ανοίξει λογαριασμό για αν λαμβάνει τα - ελάχιστα - συνταξιοδοτικά του δικαιώματα, για τον χρόνο που εργάστηκε στη χώρα μας. Έχω εγώ αναλάβει να φέρω σε πέρας τις διαδικασίες που τον αφορούν και φοβάμαι ότι για το απλό αυτό έγγραφο θα σκοντάψω τελικά σε κάποια τράπεζα, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Όσο για τα εργαλεία που αναφέρεις και τις μεθοδολογίες, δεν θα διαφωνήσω - δεν μπορώ άλλωστε, γιατί δεν γνωρίζω λεπτομέρειες - αλλά επαναλαμβάνω ότι δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Αυτή είναι μια επιμέρους εικόνα, που αν την θεωρήσουμε ως το κύριο, χάνουμε τη μεγάλη εικόνα, αυτήν που ανέφερα πριν.

Και για του λόγου το αληθές, που σχετίζεται με την πολιτική της διαρκούς κερδοφορίας, ακόμα και σε καιρούς οικονομικής κρίσης, σε παραπέμπω στην ανάγνωση των ισολογισμών-απολογισμών του ομίλου ΟΤΕ, που είναι διαρκώς κερδοφόροι και σε ορισμένες περιπτώσεις, προκλητικά κερδοφόροι:

https://www.cosmote.gr/fixed/corporate/ir/publications/annual-reports

Εδώ το μήνυμα του Προέδρου και Δ. Συμβούλου προς τους μετόχους για τον απολογισμό του 2017, στη σελίδα 8 του PDF:

https://www.cosmote.gr/fixed/docume..._new.pdf/de9da9c1-ed7f-497a-a642-09e3203ccc31

Νομίζω ότι έγινα σαφής.
Καλό βράδυ.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Παναγιώτη,

Καταρχήν, εγώ δεν είπα ότι η Cosmote είναι δημόσια, είπα ότι είναι στημένη λειτουργικά σαν δημόσιο (σε πολλούς, όχι σε όλους, τους τομείς).

Και αυτό μπορεί να σημαίνει ή / και να είναι απόρροια πολλών παραγόντων.

Πχ Μια πολύ μεγάλη ιδιωτική εταιρία μπορεί να έχει τραγικές γραφειοκρατικές διαδικασίες χωρίς καν να έχει «δημόσιο» παρελθόν.

Αυτό ομως είναι συνήθως ένα κακο μέσα σε πολλά καλά (πχ καλες τιμές, καλες υπηρεσίες, εμπιστοσύνη κλπ).

Απλώς όταν αποφασίσεις να συνεργαστείς με μια τέτοια εταιρεία τα ζυγίζεις και αποδέχεσαι όλα τα δεδομένα.

Όταν λοιπόν αντιμετωπίζεις ένα πρόβλημα, όπως εσυ και ο Παναγιώτης, δεν πας να το λύσεις αναγκαστικά με την κοινή λογική και το σπαθί στο χέρι αλλά ακολουθώντας έξυπνα τις διαδικασίες της εταιρίας και όταν έρχεσαι σε αδιέξοδο βγαίνεις εκτός αυτών είτε με μια επιστολή κάπου κεντρικά (η οποία σε μια σοβαρή εταιρία θα βρει απαντηση / και από την εμπειρία μου αυτό συμβαίνει με την Cosmote) / περιπτωση Παναγιώτη / είτε στη χειρότερη, απλώς λύνοντας την συνεργασία σου μαζί της / περίπτωση δικιά σου.

Από την στιγμή που η Cosmote δεν είναι δημοσια εταιρία, δεν είναι υποχρεωμένη να έχει καλό δίκτυο παντού. Αν δεν μπορεί / θέλει να έχει, όπως στην περίπτωση σου, απλώς δεν την επιλέγεις ή όταν το διαπιστώσεις λύνεις την συνεργασία και ζητάς πίσω τα λεφτά σου (αν το έκανες αυτό προ πολλού, θα τα λαμβανες / πιθανοτατα δε να μην είναι ακόμα αργά για κάτι τέτοιο).

Έτσι θα ειχες αποφύγει τον εκνευρισμό και κυριως το απίστευτο χάσιμο χρόνου και την ταλαιπωρία που υπέστεις.

Από την άλλη, η όλη σου η αντιμετώπιση οδήγησε πιθανόν την εταιρία σε μια κίνηση (αναβάθμιση / επισκευή) η οποία πιθανοτατα θα αργούσε πολύ ακόμα αν δεν ειχες ασχοληθεί προσωπικά, οποτε οι γείτονες σου σου οφείλουν ένα ευχαριστώ. 😉
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,730
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Eχω Ηοme Double Play 24L (απο Cosmote) εδω και 9 χρονια !
Δηλαδη ADSL 24mbps + σταθερη τηλεφωνια (ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ).
Το modem (SpeedPort 2i) αλλαχθηκε πριν απο ενα χρονο (και παραπανω)
και χωρις να το απαιτησω ΕΓΩ. Αυτοι με πηραν τηλεφωνο (και σχεδον
το απαιτησαν).

Ο λογαριασμος (διμηνιαιος) επαιζε απο 72 μεχρι 74 ευρω. ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Και ηταν τοσο για τουλαχιστον 2 χρονια (ισως και περισσοτερο).
Πριν απο μερικες μερες μου ηρθε .... 84 ευρω !

Κοιταω να δω αν εκανα κανενα "ασυγχωρητο" τηλεφωνο (σε κινητο) ...
7 λεπτα (σε 7 κινητα) ΟΛΗ την διμηνια. Συνολικη χρεωση .... 0.8800 ευρω !
Κοιταω λιγο παραπανω .... Χρεωση παγιων .... 63,4 ευρω (!!!!!!!!!!!!!)
Ψαχνω λογαριασμο προηγουμενης διμηνιας > Χρεωση παγιων .... 55,1 ευρω.
Oποτε, με το ΦΠΑ στο 24% .... εκτροχιαστηκαν τα τελικα κοστη.

Γιατι ρε παιδια ? ....

Οποιος διαθετει 24αρα συνδεση .... θεωρειται κατοχος γιωτ (με account στα Cayman islands) ?
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Εννοείς πως αύξησαν την τιμή του πακέτου κατά 8€ ?
Πήρες τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση να δεις τί γίνεται;
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Προφανώς έληξε το συμβόλαιο οπότε τελείωσε η (όποια) προσφορά είχες και ανέβηκε το πάγιο
Τηλέφωνο άμεσα, το διευκρινίζεις και αν είναι όντως έτσι ζητάς νεα προσφορά η κάνεις αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο.

Τα χρήματα που πληρώνεις για το πακέτο που έχεις είναι πάρα πολλά.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,730
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Το κακο ειναι ... οτι ΔΕΝ θυμαμαι ποτε εκανα εναρξη συμβολαιου (διετες ?).
Ποιον να βρω στον Γερμανο, να ρωτησω ? Τα παιδακια εκει, τα αλλαζουν
ποστο και μαγαζι, καθε εξαμηνο. Αντε τωρα, να βρω αυτον που με βοηθησε
.... πριν δυο χρονια !

Παντως οτι πληρωνω της ΜΙΧΑΛΟΥΣ ... ειναι σιγουρο.
Ομως, οσες προσφορες μου εκαναν (τηλεφωνικα) ηταν παραπανω (τιμολογιακα)
και ας ηταν ελαφρως παραπανω. Εννοω, οτι εγω ενδιαφερομαι για 24αρα συνδεση
και οχι VDSL και Cosmote TV και super-duper προσφορες.

Ε, στην απλη 24αρα (με σταθερη τηλεφωνια) .... με ΠΗΔΑΝΕ με ακατεργαστο αμμοχαλικο.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ (οντας συνδρομητης Cosmote) ... OXI ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Aυτοι εκει περα, σε σπρωχνουν παραπανω, για τα πολλα, που δεν χρειαζομαι κιολας.
Και βγαζουν σπυρια οταν σε ακουν να τους λες "κοιταξτε, με εξυπηρετει μια χαρα
η 24αρα συνδεση μου, δεν ενδιαφερομαι για κατι γρηγοροτερο" ......
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Η μόνη λύση για να πάρεις καλύτερη προσφορά από την Cosmote είναι να κάνεις αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία. Τότε μόνο θα σε πάρουν από την Cosmote και θα σου κάνουν καλύτερη αντιπροσφορά. Και να τους ζητήσεις τηλεφωνικά καλύτερη προσφορά δεν θα σου δώσουν. Μόνο όταν δούνε ότι πας σε άλλη εταιρεία θα ευαισθητοποιηθούνε.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,730
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Εμ αυτο ειναι !

Πρεπει να την ΕΝΝΟΕΙΣ την αποχωρηση απο το τσαρδι τους.
Εγω ομως, ειμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημενος απο την σταθεροτητα ταχυτητας στο Internet.
Απο τα 2.1 mb/s ... μετα απο 9 ολοκληρα χρονια ... επεσα στα 1.8 mb/s
ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ! Ουτε μια !

(Βεβαια, το DSLAM center τους .... βρισκεται στα 100 μετρα απο το σπιτι μου !!!
Ειμαι ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟ πολυ τυχερος ... σκανδαλωδως τυχερος !)
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
Re: Απάντηση: Απαράδεκτη Cosmote

Το κακο ειναι ... οτι ΔΕΝ θυμαμαι ποτε εκανα εναρξη συμβολαιου (διετες ?).
Ποιον να βρω στον Γερμανο, να ρωτησω ? Τα παιδακια εκει, τα αλλαζουν
ποστο και μαγαζι, καθε εξαμηνο. Αντε τωρα, να βρω αυτον που με βοηθησε
.... πριν δυο χρονια !

Παντως οτι πληρωνω της ΜΙΧΑΛΟΥΣ ... ειναι σιγουρο.
Ομως, οσες προσφορες μου εκαναν (τηλεφωνικα) ηταν παραπανω (τιμολογιακα)
και ας ηταν ελαφρως παραπανω. Εννοω, οτι εγω ενδιαφερομαι για 24αρα συνδεση
και οχι VDSL και Cosmote TV και super-duper προσφορες.

Ε, στην απλη 24αρα (με σταθερη τηλεφωνια) .... με ΠΗΔΑΝΕ με ακατεργαστο αμμοχαλικο.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ (οντας συνδρομητης Cosmote) ... OXI ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Aυτοι εκει περα, σε σπρωχνουν παραπανω, για τα πολλα, που δεν χρειαζομαι κιολας.
Και βγαζουν σπυρια οταν σε ακουν να τους λες "κοιταξτε, με εξυπηρετει μια χαρα
η 24αρα συνδεση μου, δεν ενδιαφερομαι για κατι γρηγοροτερο" ......

αν πάρεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών τις cosmote θα σου πουν αν έληξε η οχι το συμβόλαιο σου