Καλημερα. 17 Σεπτεμβριου υπογραφω αιτηση φορητοτητας απο Νοva σε ΟΤΕ για την προσφορα των 35,85 Full Pack & Double Play OTE με 24μηνη δεσμευση Double Play.Χθες 01/10/2014 (14 ημερολογιακες μερες μετα) μου κανουν αντιπροσφορα απο Νοva 49,90 για ενα χρονο (κινητα,σταθερα,διεθνη,HD,Multiview,Full Pack) με τους 2 μηνες δωρο.Επιπλεον με ενημερωνουν οτι θα πληρωσω αν φυγω 130 πεναλτυ διακοπης επειδη τελευταια ειχα ανανεωσει με τη Νοva τον Μαρτιο φετος.ΟΚ λεω θα μεινω στη Nova.Κανουμε την ηχογραφηση και ο κυριος με τον οποιο μιλησα (μου ειπε κανονικα τα στοιχεια του) μου λεει οτι αναλαμβανει αυτος να κανει τις διαδικασιες υπαναχωρησης χωρις εγω να χρεωθω κατι απο την διαδικασια.Εστειλα οπως μου ζητησε αντιγραφο ταυτοτητας με email για πιο γρηγορα (αντι για κουριερ την επομενη) οπου δηλωνω οτι επιθυμω να ακυρωθει το αιτημα φορητοτητας μου προς τον ΟΤΕ.Καμια ωρα αφου το εστειλα με περνουν απο 13888 να μου πουν αν ισχυει η διευθυνση μου να παραλαβω το ρουτερ.Εξηγω την διαδικασια που ακολουθησα και με λεει η τηλεφωνητρια οτι δεν ισχυει αυτη η διαδικασια ακυρωσης αιτηματος φορητοτητας και οτι πρεπει εγω ο ιδιος να στειλω σε mail του ΟΤΕ την ταυτοτητα μου με το κειμενο (Παρακαλω πολυ να ακυρωσετε το αιτημα φορητοτητας μου για τον αριθμο ταδε,ΑΦΜ ταδε,ονομα,υπογραφη).Τα στελνω με email χθες το απογευμα.Σημερα το πρωι με περνουν απο τον τοπικο ΟΤΕ για να συνδεσουν τη γραμμη λογικα και τους λεω οτι ακυρωσα την διαδικασια και μου ειπαν οτι μας στειλαν εντολη.
Μετα απο τη περιγραφη του θεματος μου θελω να ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση να χρεωθω κατι απο τον ΟΤΕ.Την ακυρωση την εκανα πρακτικα την 14η ημερολογιακη ημερα.