panos-
AVClub Enthusiast
- 13 January 2019
- 1,201
Εννοεις ότι στον ήδη συνδεδεμένο αποκωδικοποιητή σου γράφει «αδυναμία εύρεσης»; Τότε πήγαινε στη διαχείριση αποκωδικοποιητή της εφαρμογής από το μενού πάνω δεξιά και διέγραψε τον αποκωδικοποιητή σου. Στη συνέχεια πρόσθεσε τον ξανά.
Αν δεν τον βρίσκεις και έχεις iPhone, πήγαινε στις ρυθμίσεις του κινητού σου > προς τα κάτω βρες το Smart Remote > βεβαιώσου ότι η πρόσβαση στο τοπικό δίκτυο είναι ενεργή
Αν δεν τον βρίσκεις και έχεις iPhone, πήγαινε στις ρυθμίσεις του κινητού σου > προς τα κάτω βρες το Smart Remote > βεβαιώσου ότι η πρόσβαση στο τοπικό δίκτυο είναι ενεργή