40 χρόνια στό Κουρμπέτι ο Νορβηγός Μπασίστας Arild Andersen εμφανίστηκε στο Oslo τόν Σεπτέμβριο τού 2007 μαζί μέ τον Σαξοφωνίστα Tommy Smith και τον εκπατρισμένο Ιταλό drummer ,,Paolo Vinaccia...
O Andersen περιστασιακά χρησιμοποίησε και electronics στην συγκεκριμένη Συναυλία.
70 λεπτά ´ζωντανής ´Ποιοτικής Τζάζ όπου είναι εμφανής η άψογη συνεργασία τών τριών Μουσικών.
Ο Smith αποτελεί μιά ´ανατρεπτική´και παντελώς ´εναλλακτική´εκδοχή τού ´πολύ´-αλλά συχνά συμβατικού-Garbarek ,ενώ η τεχνική τού Vinaccia είτε στίς ήπιες είτε στίς πιό ´φρενήρεις´στιγμές του ξεδιπλώνεται μέ μεγάλη Μαεστρία.
Η Συνεργασία του με τον Andersen μάλιστα φτάνει σέ αριστουργηματικά επίπεδα ειδικά στό δεύτερο μέρος τής 40λεπτης Σουίτας Independency πού ´συντέθηκε´γιά τά 100 χρόνια τής Ανεξαρτησίας τής Νορβηγίας απο τούς Σουηδούς..
Στο Live κυριαρχούν τά 4 μέρη τού Independency ,μέ το πρώτο να έχει σαφείς επιδράσεις απο την Παραδοσιακή Νορβηγική Μουσική ,το δεύτερο να αποτελεί μιά ´αυτόνομη´οργιαστική και απολαυστική Free Jazz σύνθεση μέ τούς 3 μουσικούς να βάζουν Φωτιά στό ´Πάλκο´,το τρίτο να επιστρέφει σέ πιό ambient ρυθμούς μέ το Μπάσσο τού Andersen να μετατρέπεται σχεδόν σε Κιθάρα (εξαιρετικές μελωδικές συγχορδίες απο χέρια πού πετάνε σπίθες),τά drums τού Vinaccia να απλώνονται στο Φόντο δίνοντας μιά σχεδόν Ορχηστρική Διάσταση στο κομμάτι ,ενώ ο Smith χρωματίζει τό ´Ολον´μέ ´Ζωγραφιές απο Σαξόφωνο´...
Η Σουίτα ολοκληρώνεται βασισμένη σέ bee-bop ´ρίζες´πού ορίζονται απο το Mπάσσο τού Andersen ενώ το Σαξόφωνο τού Smith αποκλίνει σέ πιό ´πλάγιους δρόμους´γεμάτους απολαυστικές ´στριγκλιές´και ´κακοφωνίες´..
Και πάλι ο Vinaccia στέκει ακοίμητος φρουρός διατηρώντας μιά στέρεα δομή πού επιτρέπει στούς άλλους δυό να αυτοσχεδιάσουν ,μέ τον Andersen γιά μιά ακόμα φορά να μετατρέπει το μπάσσο σέ όργανο-ορχήστρα.
Ακολουθεί η ´Σπονδή´στον Duke Ellington (Prelude to a Kiss) μέ τον Smith να αποδίδει μέ ´ρομαντική διάθεση´τήν Μελωδία ενώ το ντουέτο των Αndersen και Vinaccia 'επικοινωνεί´απολαυστικά.
Στο δεκάλεπτο Outhouse η εισαγωγή ανήκει στά Drums...Ενα περίτεχνο πρελούδιο πού δίνει το ´σήμα´γιά να εισβάλλουν στροβιλοειδώς ρυθμικά οι άλλοι δύο καί το κομμάτι σταδιακά να αποκτά ένα post-bop ρυθμό πού καθηλώνει..
Και οι τρείς συνεργάζονται άψογα επιδεικνύοντας τίς Τεχνικές Αρετές τους...
Συναρπαστικός Αυτοσχεδιασμός.
...
Η Συναυλία ολοκληρώνεται μέ τό ´Ονειρικό´ Dreamhorse.
O Andersen προσφέρει μιά απο τίς ομορφότερες μελωδικές δίλεπτες ´καντέντσες´του γιά νά τον ´ντουμπλάρει´πάνω στίς ίδιες νότες ο Smith πού παίρνει τά Ηνία τού ´Ταξιδιού´...
Μετά Andersen και Vinaccia 'συμπορεύονται´γιά νά τούς συμπληρώσει αρμονικά ο Smith σέ αυτή την οκτάλεπτη Μουσική Πανδαισία ,πού περιλαμβάνει μερικά απο τά πιό περίτεχνα solo τών τριών Μουσικών,πού όμως δεν ξεχνούν ούτε μιά στιγμή πώς αποτελούν Trio.
Πανέμορφο φινάλε μιάς εξαιρετικής Συναυλίας μέ το Κοινό να τούς ´συνοδεύει´ενθουσιωδώς στην ´Εξοδο´...
Live at Belleville...
Μιάς απο τίς καλύτερες εκδόσεις τής E.C.M. γιά το 2008.
O Andersen περιστασιακά χρησιμοποίησε και electronics στην συγκεκριμένη Συναυλία.
70 λεπτά ´ζωντανής ´Ποιοτικής Τζάζ όπου είναι εμφανής η άψογη συνεργασία τών τριών Μουσικών.
Ο Smith αποτελεί μιά ´ανατρεπτική´και παντελώς ´εναλλακτική´εκδοχή τού ´πολύ´-αλλά συχνά συμβατικού-Garbarek ,ενώ η τεχνική τού Vinaccia είτε στίς ήπιες είτε στίς πιό ´φρενήρεις´στιγμές του ξεδιπλώνεται μέ μεγάλη Μαεστρία.
Η Συνεργασία του με τον Andersen μάλιστα φτάνει σέ αριστουργηματικά επίπεδα ειδικά στό δεύτερο μέρος τής 40λεπτης Σουίτας Independency πού ´συντέθηκε´γιά τά 100 χρόνια τής Ανεξαρτησίας τής Νορβηγίας απο τούς Σουηδούς..
Στο Live κυριαρχούν τά 4 μέρη τού Independency ,μέ το πρώτο να έχει σαφείς επιδράσεις απο την Παραδοσιακή Νορβηγική Μουσική ,το δεύτερο να αποτελεί μιά ´αυτόνομη´οργιαστική και απολαυστική Free Jazz σύνθεση μέ τούς 3 μουσικούς να βάζουν Φωτιά στό ´Πάλκο´,το τρίτο να επιστρέφει σέ πιό ambient ρυθμούς μέ το Μπάσσο τού Andersen να μετατρέπεται σχεδόν σε Κιθάρα (εξαιρετικές μελωδικές συγχορδίες απο χέρια πού πετάνε σπίθες),τά drums τού Vinaccia να απλώνονται στο Φόντο δίνοντας μιά σχεδόν Ορχηστρική Διάσταση στο κομμάτι ,ενώ ο Smith χρωματίζει τό ´Ολον´μέ ´Ζωγραφιές απο Σαξόφωνο´...
Η Σουίτα ολοκληρώνεται βασισμένη σέ bee-bop ´ρίζες´πού ορίζονται απο το Mπάσσο τού Andersen ενώ το Σαξόφωνο τού Smith αποκλίνει σέ πιό ´πλάγιους δρόμους´γεμάτους απολαυστικές ´στριγκλιές´και ´κακοφωνίες´..
Και πάλι ο Vinaccia στέκει ακοίμητος φρουρός διατηρώντας μιά στέρεα δομή πού επιτρέπει στούς άλλους δυό να αυτοσχεδιάσουν ,μέ τον Andersen γιά μιά ακόμα φορά να μετατρέπει το μπάσσο σέ όργανο-ορχήστρα.
Ακολουθεί η ´Σπονδή´στον Duke Ellington (Prelude to a Kiss) μέ τον Smith να αποδίδει μέ ´ρομαντική διάθεση´τήν Μελωδία ενώ το ντουέτο των Αndersen και Vinaccia 'επικοινωνεί´απολαυστικά.
Στο δεκάλεπτο Outhouse η εισαγωγή ανήκει στά Drums...Ενα περίτεχνο πρελούδιο πού δίνει το ´σήμα´γιά να εισβάλλουν στροβιλοειδώς ρυθμικά οι άλλοι δύο καί το κομμάτι σταδιακά να αποκτά ένα post-bop ρυθμό πού καθηλώνει..
Και οι τρείς συνεργάζονται άψογα επιδεικνύοντας τίς Τεχνικές Αρετές τους...
Συναρπαστικός Αυτοσχεδιασμός.
...
Η Συναυλία ολοκληρώνεται μέ τό ´Ονειρικό´ Dreamhorse.
O Andersen προσφέρει μιά απο τίς ομορφότερες μελωδικές δίλεπτες ´καντέντσες´του γιά νά τον ´ντουμπλάρει´πάνω στίς ίδιες νότες ο Smith πού παίρνει τά Ηνία τού ´Ταξιδιού´...
Μετά Andersen και Vinaccia 'συμπορεύονται´γιά νά τούς συμπληρώσει αρμονικά ο Smith σέ αυτή την οκτάλεπτη Μουσική Πανδαισία ,πού περιλαμβάνει μερικά απο τά πιό περίτεχνα solo τών τριών Μουσικών,πού όμως δεν ξεχνούν ούτε μιά στιγμή πώς αποτελούν Trio.
Πανέμορφο φινάλε μιάς εξαιρετικής Συναυλίας μέ το Κοινό να τούς ´συνοδεύει´ενθουσιωδώς στην ´Εξοδο´...
Live at Belleville...
Μιάς απο τίς καλύτερες εκδόσεις τής E.C.M. γιά το 2008.