Μπα .... εσυ εισαι ο geek. -bye- Εγω ημουν ex-geek και αρκετα ερασιτεχνης.
Λιγα προγραμματακια σε Pascal, μερικες ετομες ρουτινες σε assembly ... και αυτο ηταν ΟΛΟ !
Παλια, κυκλοφορουσε μια γλωσσα προγραμματισμου ονοματι Prolog. Δεν ξερω αν την θυμασαι, καθολου.
Hταν απο τις ελαχιστες γλωσσες το 1988-89 που σε εβγαζε απο την λογικη του σειριακου υπολογισμου
και σε εβαζε στην λογικη του σχεσιακου-επαγωγικου. Ηταν τοσο δυσκολο που (ενω αγορασα το βιβλιο)
την παρατησα. Ηταν η πρωτη και τελευταια μου ευκαιρια (και επαφη) να πλατσουρισω σε expert systems,
A.I. και natural language processing. Αν αυτα φανταζουν φευγατα σημερα, φαντασου πως φανταζαν τοτε !
Αnyway,
υπηρχε ενα προγραμματακι ονοματι Towers of Anoi (HANOI.PRO), πολυ εντυπωσιακο, σορταριζε τουβλακια
αναμεσα σε 3 πυργους (ζιγκουρατ) αλλα ..... ΠΟΤΕ .... δεν καταλαβα τι το ιδιαιτερο ειχαν αυτοι οι 3 πυργοι.
Οποτε, εχασα την ευκαιρια να συλλαβω το "τι ηθελε να πει ο ποιητης". Χρονια μετα, με πληροφορησαν οτι
η Prolog ειναι για γλωσσα για αποδειξη θεωρηματων (kind of) ΚΑΙ .... πρωτολεια τεχνητη νοημοσυνη.
Ολα αυτα που οδηγησαν (αιωνες μετα) στην επιτευξη του A.I. software που κανει τον Atlas να περπατα
και ισορροπει. Εμενα προσωπικα .... περασε δεν ακουμπησε .... ουτε που καταλαβα τι ηθελε να πει η Prolog.
Tωρα που τα ψιλοθυμαμαι ειχε και ενα αλλο ΑΚΡΩΣ εντυπωσιακο προγραμματακι (RANDOM.PRO) που σου
σχεδιαζε κατοψεις λαβυρινθων, οπου μονο μια πιθανη διαδρομη σε εβγαζε εκτος ... σε μισο δευτερολεπτο.
ΑΥΤΟ, ακομα και τοτε ηταν εντυπωσιακο. Οι λοβοι δεν ηταν πεντε η εξι. Ηταν πανω απο δεκαπεντε !!!!!!
Δεν εβγαζες την διαδρομη μεσα σε δυο λεπτα. Ηθελε ψαξιμο. Η Prolog το ξεπεταγε σε δεκατα (με 8088).
Ειχε και ενα αλλο που εδινες μια εξισωση και στην ανελυε σε πολυωνυμα. Αλλα καπου εδω ... κρασαρω.
Δεν μπορω να θυμηθω τιποτε αλλο ... :icon15: